Jump to content

Reglaj Avans


gillio_24
 Share

Postare recomandată

Pai poti sa verifici daca ai la punct toate. In carte tre sa iti dea exact. Verifici daca ai la cureaua de distributie toate rotile la semnele care tre sa le ai pe acolo. Apoi la volant sa fie la semn si apoi sa verifici la delco sa fie la semn. Daca pui una din astea la semn restu trebuie sa fie la semne daca nu trebuie ajustate. Si apoi de aici se pleaca cu reglajul la stroboscop. Multa bafta. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut...Cum va dati seama cand bate avansul? E un sunet specific sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude un tacanit cand calci acceleratia brusc pana la fund. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am reglat avansul folosind VAG-COM-ul. Initial trebuie reglat avansul in parametrii recomandat (mie imi scria in VAG-COM unde trebuie sa ajunga) apoi senzorul HALL din interiorul delcoului regleaza in functie de sarcina pornind de la parametrii corecti. Asa mi s-a parut cel mai usor de reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall

rateurile la decelerare sunt din cauza benzinei nearse care atzi ajunge in galeria de evacuare

ori nu e reglat bine motorul ori sonda lambda se tzacane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu rateurile ca vin de la benzina nearsa insa se pune problema de ce e nearsa? Din cauza scanteii ca nu e data cand trebuie si de aici vine reglajul de la delcou asta in cazul in care injectoarele sunt bune si la fel si debitmetru de aer. Senzorul din catalizator ar putea fi problema insa slabe sanse ca am facut testu. Eu am avut rateuri in toba doar pe decelerare si le-am rezolvat cu reglajul de la delcou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu mi-am reglat avansul folosind VAG-COM-ul. Initial trebuie reglat avansul in parametrii recomandat (mie imi scria in VAG-COM unde trebuie sa ajunga) apoi senzorul HALL din interiorul delcoului regleaza in functie de sarcina pornind de la parametrii corecti. Asa mi s-a parut cel mai usor de reglat.

Cum ai reglat cu Vag-com?

Si care e relatia avans-consum?

Si mai am o intrebare - la motorul meu ABU exista un semn facut pe delco , oare este original sau e facut la vreun service? Ca actualmente este rotit spre dreapta fata de acel semn.Am pus si poza

post-30655-1256827817_thumb.jpg

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti zic acum pe care bloc trebuie sa te uiti exact, dar cred ca pe 7.

Si priveste rezultatele invartind de delcou. Cand ai ajuns la parametrii recomandati ii strangi surubul si cam asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-a fost montata distributia de niste "meseriasi", masina nu mai are putere aproape deloc in treapta a 5-a(abia am atins 120), si nici macar in treptele inferioare nu se mai simte ca inainte. asta dupa ce "meseriasii" s-au chinuit juma de zi sa regleze aprinderea. presupun ca prima varianta in care motorul a pornit, dupa ei a fost si cea mai buna. oarecum ciudat, lipsa de putere nu o resimt si la plecarea de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat in ultimul timp ca masina ramane putin turata dupa ce iau piciorul de pe acceleratie plus ca scade greu din ture.Parca se misca in reluare acul...De la ce ar putea fi?

';

?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e rece motorul?si mie imi face asa cand e rece motorul.Si am mai observat chesti asta la logan diesel.Nu cred ca este vreo problema, daca totul merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-a fost montata distributia de niste "meseriasi", masina nu mai are putere aproape deloc in treapta a 5-a(abia am atins 120), si nici macar in treptele inferioare nu se mai simte ca inainte. asta dupa ce "meseriasii" s-au chinuit juma de zi sa regleze aprinderea. presupun ca prima varianta in care motorul a pornit, dupa ei a fost si cea mai buna. oarecum ciudat, lipsa de putere nu o resimt si la plecarea de pe loc

nu este la semne 99% (1 dinte)...si au incercat sa regleze de la delcou ...parerea mea

Am observat in ultimul timp ca masina ramane putin turata dupa ce iau piciorul de pe acceleratie plus ca scade greu din ture.Parca se misca in reluare acul...De la ce ar putea fi?

';

?

Nu ai nici 1 defectiune...asa trebuie sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa ma duc astazi sa imi reglez avansul cu lampa stroboscopica,la un service.Am o gramada de rateruri in toba la relanti la intervale de 2-3 secunde,plus ca avansul imi bate rau de tot pe accelerare,in sarcina.Daca ma infig in ea,da in nas.

De asta vreau sa il reglez calumea.Cum nu ma pricep,vreau sa ma asigur ca e lucru facut ca la carte,si am sa stau langa mecanic pana il regleaza.La ce trebuie sa fiu atent cand se regleaza avansul?Care sunt pasii?Am tot citit topicul dar nu am inteles prea bine ordinea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este la semne 99% (1 dinte)...si au incercat sa regleze de la delcou ...parerea mea

nu stiu ce sa zic, eu am stat cu ei o juma de zi si a doua zi la pranz m-au sunat sa-mi spuna ca au pornit-o(dupa schimbul de distributie). totusi am inteles ca daca distributia ar fi decalata cu un dinte, masina s-ar manifesta si mai urat. dar relantiul il tine corect, doar ca se tureaza mai incet(se simte ca loganul lui taica-miu de 1,4). cum se regleaza avansul static? din carte am inteles asa: se pune volant la semn(sper ca are doar unul), ceea ce trebuie sa coincida cu punerea axuui de distributie la semn, si mai apoi se pune ceva pe la delcou tot la un semn care ar trebui sa fie pe acolo. zic bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa...dar ai nevoie de lampa stroboscopica

mersi mult, am hotarat sa nu imi bag nasul si sa ma duc la un mecanic mai profesionist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa reglez motorul fara lampa stroboscopica si merge brici. Spre dreapta se da avansu iar spre stanga se ia. Exact cum a explicat "printul" trebuie pusa la cele 3 semne. La volant, la rotile de la cureaua de distributie fata de semnele de pe motor si la corpul delcoului(luleaua sa fie in drept cu semnu de pe corp). Apoi se regleaza avansu de aici. Daca unu din semne nu coincide(conteaza mai putin cel de pe corpul delcoului si lulea pt ca se poate invarti corpul delcoului si astfel il pui la punct deci raman 2 care nu ai cum sa le pui decat prin curea ) inseamna ca a fost pusa gresita cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnul e o l i n i u t a pe corpul de la delcou. Vezi ca deobicei are o bucata de plastic care e subtire si se poate roti daca cumva e mai veche si nu mai vezi semnu. Trebuie sa fie sub plasticul acela care este rotund si este chiar sub lulea.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reglat avansu deoarece tacanea in sarcina si masina se innoda.

A fost reglat cu lampa stroboscopica pe cureaua de la alternator pe rola cu semn,la valoarea de 6 grade pe turatia de relanti ~800.

Efecul de innodare,nu era de la reglajul avansului.Cine mi-a reglat avansul mi-a rezolvat aproape in totalitate si problema asta.E vorba de un arc pe care l-a detensionat,arc aflat in interiorul regulatorului de presiune din corpul carburatorului.Ca rezlutat,masina e mult mai fasneata,urca mai repede in ture,raspunde mai bine la accelerare.Sunt foarte multumit.

:icon_thumright: Recomand tuturor ce au probleme de innodare a motorului cand se accelereaza la "blana",la mersul in gol,sa detensioneze arcul din regulatorul de presiune.Rezultat garantat.

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arc, presiune, unde, cum.... :icon_thumright:

Da mai multe detalii si un desen. Cine stie poate ne ajuta cu pozeeee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de regulatorul de presiune de benzina, care este defapt tip " supapa cu membrana". La digifant1 si 2 arata asa

post-13869-1257368707_thumb.jpg

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact,de asta este vorba.Se poate vedea in desen arcul in sectiune,acela daca este scos si detensionat putin,masina se comporta muuuult mai bine.La mine a fost facuta treaba asta intr-o parcare de supermarket,aseara la ora 20,cu lanterna :drunken: in 10 minute.

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!