Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...
  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! am nevoie de mare ajutor.. :( in seara asta nu am bagat de seama cand am tras frana de mana si nu prea am intampinat rezistenta(am zis ca poate mi se pare), peste cateva ore am avut un drum de vreo 2 km, aici au inceput problemele... mergea foarte infranata pe dreapta spate, la un moment dat chiar am lasat urma in pietrisul de pe drum, cand am ajuns la destinatie, ma dau jos si vad ca iese fum de la roata cu pricina, am stat cateva minute sa se raceasca si am pornit spre casa, am parcat golfanul, sus pe cric pe intuneric, dat roata jos si am descoperit ca am cilindrul foarte iesit din etrier si apasa pe placuta in disc, si odata cu cilindrul iesit, am si garnitura lui rupta(e cam bucatele)... si am doua intrebari: 1. de la ce sa fii fost cilindrul asa fortat incat sa apese placuta? 2. luni dau comanda de cilindru si de un set de reparatie etrieri, set ce contine si garnitura cu pricina si nu prea stiu cum se aseaza garnitura pe langa cilindru... daca aveti poze sau ceva diy cu etapele pt montarea garniturii ar fi super-fain.  :icon_confused:  Multumesc anticipat! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!

Am ceva problema la masina mea, Golf3 1.4, ABD, 1HX1 din 1992.

Dimineata la 7:30 am plecat in oras. Am mers aproximativ 5 km foarte bine, am trecut de 2 sensuri giratorii. Am ajuns la un semafor, am scos din viteza si am stat...sa facut verde, astept ca masina din fata sa plece, cuplez treapta intai si dau se plec. Dupa aproximatic 50cm-1m maxim se aude o trosnitura in partea dreapta a masinii(asa m-am speriat ca m-am uitat in oglinzi sa vad daca nu am pierdut cv) si apoi am constat ca nu mai prind franele. Pedala s-a facut moale, si daca o apasam nu prindea mai deloc, si se auzea ceva huruit. Am trecut de semafor si dintr-o data a revenit la normal. Am mai mers 1 km si cand am ajuns la o trecere de pietoni din nou am vrut sa franez si pedala sa inmuiat foarte mult, era sa intru intr-o masina. Cand am franat parca am simtit ca o roata se blocase su cealalta nu prindea deloc. Am tras pe dreapta, am lasat motorul sa mearga. Am deschis capota, am verificat daca nu sunt scurgeri, nimic. Cand am plecat de pe loc din nou pedala s-a intarit si pana acuma ora 13:00 nu am mai avut nici o problema. 

Am facut cateva teste de franare mai brusca si nu am mai intampinat nici o problema

Nivelul de lichid este exact cum trebuie.

De la ce sa se fi auzit trosnitura aia dimineata si dupaia am avut pedala moale?

Va multumes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Imi poate spune cineva golf 3-ul 1.6 benzina 75cp , ce system de franare are? Si dimensiunile discurilor din fabrica. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ai discuri de 239mn pline fata si tambure spate cu sistem lucas de franare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ms de raspuns, e pentru un coleg de al meu. Vrea sa-si ia ceva discuri in fata si placute: ceva recomandari? Disc+placuta? El este orientat spre discuri de la Bardi, nu stiu daca ati auzit de ei, discurile costa in jur la 50/60 de lei, dar am vazut ca are si Brembo, si Ati si Textar la preturi asemanatoare .. 55/80 La care ar fi mai indicat sa optam? Multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BrEmbo sau ate. La diferenta de pret macar sti ce cumperi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamuriri. O seara placuta in continuare!

 

P.S. Drumuri fara evenimente! :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, am si eu o problema cu ABS-ul, cand incetinesc inainte de oprire, intra ABS-ul, toti senzorii sunt noi, becul nu este aprins, pe tester nu apare nimic, a mai intalnit cineva problema asta?

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizerie pe grilajul de pe disc unde citeste senzorul (asta in caz ca e intreg). Spray de disc si suflat cu aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum imi dau seama care e roata cu probleme? Pe tester am inteles ca nu se poate face log in mers (sau se poate?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut colegi!

Sunt curios si nu stiu. Este vorba despre un golf 3 1997 1.6 benzina. Are sau nu are sistem de frana cu ABS?

Mentionez, ca pe parteastanga a bodului, este bec pentru airbag si abs. Atunci cand pun contact se aprinde cel de airbag, dar nu si cel de abs. Faptul ca am un martor ptr. abs inseamna ca ar trebui sa am abs?

Atunci cand franez brusc, frana prinde si rotile se blocheaza. Nu intra ABS-ul. De unde e problema daca totusi am sistem abs?

Va ultumesc de raspuns. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul ars probabil si vreo problema la vreun senzor. Deschide capota si fa o poza la pompa de frana sa iti spunem daca ai ABS sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Revin cu problema de frana, mentionat inainte cu o postare...

Cum atasez o poza cu capota ridicata, sa vedeti si voi motorul/abs-ul? Eu asa cad ca are abs...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siposarpad

NU toate modelele dupa 95 au ABS

Am golf 3 coupe din 96 nu are ABS, colegu are golf 3 "drick" din 96 are ABS.

 

80SKY

"Faptul ca am un martor ptr. abs inseamna ca ar trebui sa am abs?"  NU, poate cineva a umblat la bordul masinii si a inlocuit panoul original cu unul de la o masina ce avea ABS

Daca ai ABS langa pompa de frana exista o cutiuta neagra mica patratoasa.Dimensiuni aproximative 10x15cm (nu le-am masurat zic doar din ochi).

Alte moduri cum poti identifica daca ai ABS:

-senzori la placutele de frana (nu stiu dacae valabila 100% este chestia asta la golf 3)

-din martorul de bord de ABS ies fire care duc (direct/indirect) in ECU masina sau ECU ABS (, unde ECU = unitatea de procesare) (iarasi nu stiu exact unde duc firele la golf 3 pentru ca beculetul poate sa fie controlat direct de ECU ABS sau indirect, se transmite un semnal la ECU masina si acesta aprinde martorul)

 

Personal cred ca ai ABS dar foarte posibil sa nu mearga. O poza la pompa de frana rezolva nelamurilile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Am schimbat placutele de frana pentru ca erau uzate dar nu de tot mai mult am vrut sa le schimb pt ca se auzea un zgomot cand apasam frana incet suna a fasait . Am schimbat placutele si acum si scartazie si fasaie si daca apas frana brusc pe la 50 de km scoate un zgomot ca si cand ar intra ABS si nu prinde suficent frana , merg pe frana ca si cand ar fi mazga pe asfalt... nu stiu care ar fi cauza problemei... daca poate cineva sa ma ajute va rog... mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema cu frana. Mai exact, am schimbat etrierele pe spate iar acum mi se pare ca pedala de frana este mult mai moale. Mecanicul a aerisit frana, am fost si la reprezentanta si au zis ca nu are aer pe traseu. Tinand cont ca nu am schimbat placute/discuri ci doar etrierele spate, de ce frana tine mai slab ca inainte? Multumesc. E vorba de Golf 5, 1.9 TDI.

Modificat de Clau_TDI
adaugire iar apoi dublare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

De cateva zile...dupa ce franez...se aude un scartait cand ridic piciorul de pe pedala de frana.Initial am zis ca se aude pe la saboti...vreun arc ceva care nu revine cum trebuie,dar de dimineata parca se auzea mai de sub masina asa.Ma gandesc ca se aude in repartitorul acela de frana.A mai patit careva??

Masina nu are ABS...si nici probleme cu franarea.

 

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ridici piciorul de pe frana si se aude un scartait e de la tamburii de frana. A ruginit tablita pe care culiseaza sabotii cand pui frana, iar cand ridici piciorul, scartaie. La multe masinii care au saboti pe spate se aude acest scartait, Ca sa rezolvi trebuit sa dai tamburul jos si sa gresezi punctele de contact ale sabotului cu tabla pe care sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!