Jump to content

Fum Albastru


Mad79
 Share

Postare recomandată

De la un timp a inceput sa scoata fum albastru,inainte scotea negru de la talpa da nu ma deranja aku parca vad tot timpul in oglinda fum albastru.Poate fi debitmetru obosit? sau?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau urmeaza o turbina noua(cam asta cred ca o sa fie urmatorul pas)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul albastru apare de la uleiul ars , probabil iti moare turbo-ul sau motorul e obosit si ii place uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul albastru, apare atunci cind masina consuma ceva ulei, din cite stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat MAF-u si nu mai scoate fum , ciudat totusi ca mi sa modificat mersul motorului, adica nu mai trage cum tragea inainte pe la 1800 ture incepea sa se simta cum trage, acum trebuie sa duc la 3000 ture sa simt cum simteam inainte.Ceva sugestii? se poate regla actuatoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spunea cipos mai inainte poti verifica si eventual schimba filtrul de epuratie ca sigur nu a umblat nimeni la el de foarte multa vreme...si despre faptul ca nu mai trage- la aceste motoare electrovalvele care actioneaza capsula la turbo si cea de la egr sunt asezate deasupra filtrului de aer si de la faptul ca se umbla pe acolo sau de la vibratii iese furtunul dintr-un teu de dedesupt si nu mai lucreaza actuatorul , este de ajuns sa le strangi cu un colier de plastic sau sa schimbi furtunasele.sa ne tii la curent :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca fostul debitmetru sa nu fi fost calibrat bine sau actualul sa nu fie exact pentru motorul tau !

dar dac spui ca nu mai scoate nici fum inclin sa cred ca vechiul debitmetru o luase raxna si nu mai comanda corect dechiderea turbinei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul albastru a revenit, cand e rece nu scoate, dupa ce se incalzeste un pic scoate de parca e nebuna.O sa verific epuratoru ala, totusi miroase tare a ulei ars cand ma opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ar avea legatura fumul albastru (care este de la ulei ars) cu debitmetrul de aer. Si dupa parerea mea pare sa fie turbina. Cand e motorul rece, la ce turatie schimbi vitezele si cam cati km are masina?

Oricum, daca este turbina, incearca sa nu mai mergi mult cu ea asa. Daca se rupe axul turbinei, cantitatea de ulei aspirata de motor creste, poate incepe sa faca combustie odata cu motorina si se tureaza motorul din ce in ce mai mult pana se topeste (la propriu) - a patit-o cineva care in loc sa-l lase in viteza si sa franeze ca sa se opreasca, s-a speriat si a luat-o la fuga. urmarea a fost un piston topit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sa remediat problema, era epuratorul infundat(fumul era spre alb,am uitat sa precizez).

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionat mai exact epuratorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu are nimeni o poza sau ceva cu pozitionarea epuratorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Detin un A6 2.5TDI cod motor ALE, 140Cp ... mai vechi modelul e drept...

La rece am si eu senzatia de fum albastru si miros de ulei (il cunosc de la un Opel pe care l-am stapinit). Cind se incalzeshte motorul parca dispare fumul. Vreau sa mentionez ca a aparut fumul de vreo 2 saptamini, atunci imi amintesc ca un mecanic foarte recomandat a umblat la aprindere si cantitatea de combustibil care se injecteaza. A facut reglarile pe motorul incalzit pina la temperatura normala. Nu stiu daca este relevant sau nu dar am vrut sa mentionez. Ma poate ajuta cineva cu sugestii ce ar putea fi inainte sa desfac motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vazut ca mai este cineva care cauta epuratorul de gaze.

Unde este pozitionat la motoarele 2.5. Ar fi super daca ai pune si o poza.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic sa vada ce e cu fumul de la pornirea la rece si m-am linistit. Este doar condens fiind rece afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!