Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

ei,atunci e placa de presiune problema.Cumva pe masura ce se incalzeste intra din ce in ce mai prost?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimpotriva cand se incalzeste intra....La plecare ,dupa o stationare de cateva zile, atunci face figuri.

Modificat de rac24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Eu cred ca e placa de presiune,rac 24,asa imi faca si mie si am schimbat tot ambreaju si merge ca unsa.

Ati inebunit cu cutiile v-au picat la multi cutiile si acuma numai cutii de viteze visati :))

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e placa de presiune,rac 24,asa imi faca si mie si am schimbat tot ambreaju si merge ca unsa.

Ati inebunit cu cutiile v-au picat la multi cutiile si acuma numai cutii de viteze visati :))

Cristi cu-i ia mai picat vreo cutie de golf 4 :blah:

Las ca eu sunt unicat in lume,maine montez cea dea 3 cutie de viteze.Asta sper sa mearga nu ca celalante.

Oricum vorbind serios sunt de tot rasul cutiile de viteze la golf 4

Pana si cutia de dacie era mai reusita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Mai omule,nu stiu ce sa zic,dar eu decand am facut cutia de viteze merge ceas.E drept ca au avut probleme cu niturile astea proaste,ca in rest eu zic ca sunt ok.

Ceea de-a  a3a cutie?!....ce dracu` ai facut?:)...ai pus 6 trepte?:)...glumesc.

Adevaru ca ai dreptate,eu dupa 50.000km cu motor refacut,constat ca s-au dus simeringurile de la supape(victor reintz,cred ca ele sunt) si a inceput sa haleasca ulei.Am pus kit de ambreiaj,si dupa 20.000km a crapat placa de presiune.

Proaste VW,astea,numai sunt ce erau odata...da nici numai imi bat capu... :offtopic:

 

Te salut cu drag ,succes in activitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cat timp nu folosesti piese originale nu poti sa te astepti ca durata lor de viata sa fie cu acelora de prima echipare, vorbesc prostii?

Calitatea piesei o poti atribui doar producatorului in cazul de fata. 20k km e bataie de joc fata de consumator.

In orice caz, nu contest nici calitatea mainii de lucru "aftermarket" unde se sar peste pasi mai mult sau mai putin importanti.

da, cand pui piese OEM in reprezentanta cu garantie atunci poti sa ai pretentii de genul asta.

In domeniu' de supape/chiulasa am un prieten cu AJM patit, doar pisele OEM l-au mai facut sa scape de fum si consum de ulei, chit ca victor reinz era recomandat de multi mecanici. Si asta din prostia de a schimba unele piese din chiulasa preventiv, cu ocazia schimbarii garniturii de chiulasa arse.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva? multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

rac24 tu 99% ai probleme cu placa de presiune,parerea mea,este sa schimbi kitu ambreiaj cu totu(placa,disc,rulment).

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbul ambreiajului (tot kit-ul) a fost facut acum 10.000 km.;sa se duca asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca nu e aerisit bine nu iti intra niciodata bine. Ce ulei ai folosit la cutia de viteze? Iti recomand cu caldura OEM.

 

Nu iti pierde lichid de frana? Ma gandesc si la cilindrul care apasa pe placa...daca nu-s atenti mecanicii iti ciupesc burduful de la cilindru si de acolo e cu temporizator pana apar problemele.

la aerisire nu prea ai ce sa gresesti, pompezi - tii-desfaci niplul-inchizi, pompezi. asta de vreo 5-6 ori si e ok, sa nu ramai fara lichid in timpul aerisirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci .lichid nu pierde si este ferodo; o sa incerc o aerisire numai ca nu stiu sigur 100% pe unde este.o indrumare ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imii cer scuze ca postez aici dar nu stiu unde, am o problema cu pedala de ambreiaj, mi s-a blocat si numai puteam sa o apas ca sa bag in viteza, am fost la mecanic si mi-a spus ca s-a rupt o piesa( are forma de 6 si in centrul buclei are niste santuri) pe care el a schimbat-o si a mers doua zile dupa care problema a revenit. Am fost la alt mecanic care a spus ca era blocat un rulment care misca piesa respectiva pe care el l-a schimbat si acum merge. Nu stiu ce sa cred, pt ca el nu era foarte sigur , a zis ceva de genul ca ar mai trebuii schimbat ceva, ca sunt 10% sanse sa se mai rupa, ca ar mai fii ceva de schimbat sa vedem .... mentionez ca toata reparatia m-a costat 800ron. Are cineca vreo idee.

Multumesc

imi cer scuze daca sunt offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sftbine> 

Nu esti foarte offtopic, dar cred că tre să găseşti pe cineva care ştie ce face. Recomand un mecanic de la Cardinal, specializat pe cutii. ala te rezolvă. Dacă te şi înţeapă, maxim de 100 Lei. În rest te înţeapă Cardinal Motors de 150 Lei. Total 250 Ţeapă, şi maxim 600 Lei Piese. Dar.Atenţie, poate dura 2 săptămâni. Adică până vin pietonal piesele de la Multstimata cuzniţă supercalitativă VW.

Caterinca-caterincă, dar nu glumesc cu sfatul. Dute la mecanic calificat. Altfel s-ar putea să cheltui mai mult.

Cele Bune din Dobrogea.

Modificat de banutito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin. am aerisit ambreiajul si tot nu intra in viteza I cand este la rece. la cald intra...Sa fie de la placa presiune asa cum au spus ceilalti colegi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare?altceva ce a mai ramas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are numai 10.000km kitul ...asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori super ghinion ori nu ai facut rodajul cum trebuie...SI la mine primul schimb nu a tinut mai mult de 30k km(era Sachs) si menajat la inceput(facut rodaj 500km cel putin).Acum am LUK dar din pacate doar discul...placa e Valeo.Am vreo 40k km si inca tine bine.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, mi se misca schimbatorul in accelerare sau decelerare, am schimbat suport motor (cel de pe partea cutiei de viteze) dar totusi inca se mai misca si as vrea sa schimb si suportul de sub cutie cel de tip dog bone, stie cineva codul acestui suport... golf mk4 1.6 16v BCB 2002. ty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am reusit astazi si am schimbat uleiul din cutie si bucsele (powerflex) de la suportul de tip dog bone de sub cutie...uleiul vechi era inchis la culoare si mai apos decat cel ce l-am pus(Valvoline 75w90 gl4), parca schimba mai usor si nu se mai aud zgomote ciudate in cutie, joc la schimbator nu mai am aproape deloc dar in schimb se simt foarte tare vibratiile de la motor acum ( la relanti)

pana la urma cred ca o sa cumpar un support dogbone de la reprezentanta pentru ca bucsele astea powerflex sunt foarte dure.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are rost sa platesti la reprezentanta de 3x mai mult....lemforder e 250ron maxim...

Ce cod de culoare au bucsele?Poate facem o afacere ;)

(trec des prin pascani...cam 1 data/sapt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))) sunt in Anglia acum :D, am gasit meyle 1J0199851AA la 25 lire.. o fi bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok firma cam ieftin or fi preturile mai mici acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meyle HD sa fie....pretul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare.

Atunci cand cuplez treapta a-5-a (deci dupa ce dau drumul la ambreiaj), se aude un "clanc" undeva pe la cutie/motor... are cineva idee ce poate fi?

In rest, totul functioneaza normal. Numai in a-5-a face, in restu' nu se aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot strica la masina daca merg cu masina curgand ulei din cutie ??


Adica inafara de cutie se paote strica alceva ??? Daca completez ulei pot sa merg asa cu ia ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!