Jump to content

Problema Indicator Temperatura Motor


Viking_ro
 Share

Postare recomandată

Salut,

sunt nou pe forum si am o problema la Audi A3 1.6i 2003. sa va povestesc:

Prima data am sesizat problema dupa 10 minute de cand pornisem clima la 26 C, motorul a inceput sa se innece. Am oprit masina am ridicat capota si am observat ca ambele ventilatoare mergeau la turatie mica. Am oprit motorul 10-15 minute timp in care venilatoarele au continuat sa mearga (de obicei chiar cand motorul e f incins, venilatoarele se opresc la oprirea motorului). Dupa 10-15 minute ventilatoarele s-au oprit, am pornit motorul si am plecat spre service. Acum totul mergea normal. Dupa alte 10 minute, la fel, s-a innecat motorul si s-a aprins becul galben cu robinetul. La diagnoza mi-a dat eroare G62 pe care nu l-am schimbat chiar atunci. Am schimbat G62 si nu stiu daca problema s-a rezolvat pentru ca atunci cand dau drumul la caldura(26C) temperatura motorului pe bord indica 60C(minim) iar ventilatoarele merg la fel la turatie mica. Acum cand opresc motorul se opresc si ventilatoarele. Nu inteleg totusi cum se poate dupa doar cateva secunde acul de temperatura sa cada la 60C cand motorul este incins la 75C. Multumesc, sper sa ma puteti ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa monitorizezi in vag com ce se intampla cu temperatura si sa compari cu bordul. Sau e de vina senzorul sau nu ai termostat/blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare nu am mai putut face dupa ce am schimbat G62 ca si-a resetat omul licenta la vag com si a ramas a revin si pentru monitorizarea sondei lambda.

Am mai observat azi ca la pornirea climatizorului la orice temperatura ambele ventilatoare pornesc imediat si atunci scaderea brusca a temperaturii pe bord ar fi oarecum logica. Mai monitorizez si sper sa ajung la diagnoza curand. Multumesc pentru replies.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A trecut doar o saptamana de cand am schimbat G62 si problemele au reaparut.

1. Temeratura motorului pe indicator sta la 60C, adica jos.

2. Ventilatoarele merg la turatie mica de fiecare data cand pornesc climatizorul (cald sau rece)

3. Azi nu a bagat caldura DELOC nici dupa 30 minute de cand am pornit masina.

4. S-a aprins din nou robinetul pe bord.

Nu-s ce sa fac. Pana acum am facut diag cu Vag Com la un baiat in Otopeni, care mi-a mai zis ca lambda nu merge prea bine, in sensul ca nu oscileaza foarte des, mi-a mai gasit eroare la pompa secundara de aer, catalizatorul murdar, iar turatia motorului e undeva pe la 650 rpm si pe care nu a putut sa mi-o creasca din soft.

M-as duce acum la Porsche Rom sau Midocar si sper sa nu imi ia pielea de pe mine. Voi la ce service-uri ati mai fost si ce sugestii imi puteti da pentru cele enuntate mai sus.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
A trecut doar o saptamana de cand am schimbat G62 si problemele au reaparut.

1. Temeratura motorului pe indicator sta la 60C, adica jos.

2. Ventilatoarele merg la turatie mica de fiecare data cand pornesc climatizorul (cald sau rece)

3. Azi nu a bagat caldura DELOC nici dupa 30 minute de cand am pornit masina.

4. S-a aprins din nou robinetul pe bord.

Nu-s ce sa fac. Pana acum am facut diag cu Vag Com la un baiat in Otopeni, care mi-a mai zis ca lambda nu merge prea bine, in sensul ca nu oscileaza foarte des, mi-a mai gasit eroare la pompa secundara de aer, catalizatorul murdar, iar turatia motorului e undeva pe la 650 rpm si pe care nu a putut sa mi-o creasca din soft.

M-as duce acum la Porsche Rom sau Midocar si sper sa nu imi ia pielea de pe mine. Voi la ce service-uri ati mai fost si ce sugestii imi puteti da pentru cele enuntate mai sus.

Multumesc.

Cum ai rezolvat-o pana la urma?

Cred ca am aceeasi problema ...:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am avut o problema similara la Golf 4, acul de temperatura se ridica, dupa care de la sine putere cadea brusc. A fost de vina senzorul de temperatura de la motor daca imi aduc aminte, o piesa f simplu de inlocuit si nu a costat cine stie ce, de ordinul sutelor de mii oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!