Jump to content

2.0 Fsi


pinguinuldestepa
 Share

Postare recomandată

pinguinuldestepa

Salut

am masina din semnatura si as vrea sa aflu mai multe despre 2.0 FSi.am mai cautat p aici dar nu prea sunt informatiile pe care le caut.

aici ma refer la tehnologie , cat de tare trebuie turat etc.

daca imi poate da cineva vreun link ...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era parca pe aria Golf 5 un topic dedicat motorului 2.0 FSI, dar nu mai stiu linkul exact.

In mare poti sa-ti dau cateva hint-uri:

- foloseste numai benzina buna calitativ: 98 minim, recomandat OMV Super 100;

- nu tura motorul este 3000 rpm pana ce nu s-a incalzit;

- dupa ce e cald motorul nu exista restrictie de turatie, dar evident, limitandu-te la zona rosie a turometrului;

- chiar este recomandat sa mergi cu masina turata, cel putin ocaziona (adica 5000-6000rpm) pentru a mai curata putin injectoarele, catalizatorul;

- schimba filtrul de combustibil la fiecare revizie, chiar daca nu este necesar;

- injectoarele la FSI-uri nu se curata, daca s-au infundat trebuie schimbate si costa in jur la 2000 ron bucata. Prin urmare, paza buna trece primejdia rea (benzina buna + filtre schimbate cat mai des).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de 3 luni posesor de a4 fsi

sincer ma asteptam sa traga mai bine pt. 150 cai (masina este destul de grea)

este un motor destul de pretentios si nu ofera nu stiu ce satisfactii

nu e un motor pentru romania ,dupa parerea mea ,e bun pe autostrada

daca nu ai unde sa fugi cu el si nu il tii in ture nu e mare diferenta fata de un diesel de 100 cai

diferenta se face undeva de la 160 km/h in sus

Modificat de mishu28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
FABIAn RuSu

a incercat VAG sa faca un compromis bagand pe piata 2.0 FSI dar n-a tinut

la fel ca si 1.8 20 V aspirat si 2.0 MPI 115

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Confirm si eu ce spune Mishu28 . Masina din semnatura accelereaza destul de greu de pe loc cu 2.0 FSI dar aici intervine greutatea .

La viteze mari si turatii mari motorul trage OK . Sunt convins ca pe un Gofl si-ar face treaba foarte bine .

Pana una alta nu am decat 4000 de km , evident fara probleme cu ea , asa ca nu imi pot face o parere pertinenta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si prietena mea are un Eos 2.0 FSI si pot spune ca cel mai mult imi place cat este de silentios motorul la drum. Intr-adevar puterea se vede undeva dupa 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce citesc mai sus, sunt parti cu care sunt de acord, unele cu care nu.

Primul lucru, cu care sunt de acord, e linistea in utilizare. Fiind aspirat (sunt fan si recunosc), e liniste fata de hasaitul ala de turbina.

Al doilea lucru, cu care nu sunt de acord, e ca e puturos. Inclin sa cred ca veniti de pe diesele cei care ziceti asta. Sau de pe turbinare benzina. Motorul asta se conduce altfel. Cel mai mult il apreciaza cred cei care-s obisnuiti cu MPI-uri de talie mai mica (gen 1.4 sau 1.2) care-s obisnuiti sa-l urce rapid (si aici ma refer la downshift 2 viteze nu una de ex) in ture la nevoie. Nu uitati ca neavand nici compresor, nici turbina, n-are cuplu foarte mare. Implicit la reprize daca incerci sa depasesti un diesel, trebuie sa stii cand sa te bagi. Sau daca e rampa, pe ce plaja de turatii sa depasesti. N-are curba aia de cuplu mai liniara de turbina, e un motor care cere un pic de obisnuinta. Te asigur insa ca odata ce te-ai obisnuit cu el (aici e problema), e net peste un diesel de 100 cai ca experienta la volan. E clar mai incomod (din cauza cuplului) daca ti-e lene sa schimbi sau sa stai cu ochii pe turometru insa mult mai previzibil/lin ca aderenta si desfasurare de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E clar ca este peste un diesel de 100 cai . Nu cred ca se pune problema asta .

Eu oricum nu pot sa ma exprim foarte pertinent despre motor pentru ca masina mea e foarte grea , si sincer eu nu simt ca este mult mai puternica masina decat fosta compacta de 1.6 110 cai .

Marele avantaj este intr-adevar silentiozitatea care este extraordinara . Pur si simplu motorul nu se aude la viteze mari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Un consum de ulei puteti sa imi spuneti la 2.0 FSI-urile voastre? A mea a papat 1l la 3000 de km, imediat dupa schimbul de ulei, cu mentiunea ca 2000 au fost facuti in oras si 1000 in afara. Si inca ceva, are un zgomot ca de diesel pana in 1500 - 1700 de ture numai la cald. Am inteles ca variatorul de axe cu came ar face asa si nu prea exista remediere... La mine e schimbat de vreo 50000 de km si a scos zgomot imediat la prima cheie dupa montare si dupa ce s-a incalzit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca zici ca iti consuma 1 L la 3000ai probleme mari.Mie la 15000 mi-a consumat 0.5 L si am 160000km.Sunetul de diesel si eu il am dar la turatii mari suna tare bine

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As vrea sa cumpar si eu un golf 5 cu aceasta motorizare. Ar fi perfect daca mi-ati da prim pm ce probleme ati avut ca sa pot sa imi fac o idee. Eventual la ce ar trebui sa ma uit la viitoarea achizitionare. Ms mult.

Modificat de GEOdogUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatiile de mai jos le am de la un coleg de pe forum cand am fost interesat de acest motor. Le poate confirma cineva sau mai poate face completari?

VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI

DESCRIERE

SPECIFICATII

Curea dintata - interval de schimbare a comenzii motorului la fiecare 180.000 km/90.000 km in Romania.

Curea dintata - mod de verificare a comenzii motorului nu este prevazuta de producator

Interval de schimbare a filtrului de aer la fiecare 90.000 km / 6 ani/15.000 ROmania;

Interval de schimbare a bujiilor la fiecare 60.000 km / 4 ani;

Interval de schimbare a lichidului de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Daca zici ca iti consuma 1 L la 3000ai probleme mari.Mie la 15000 mi-a consumat 0.5 L si am 160000km.Sunetul de diesel si eu il am dar la turatii mari suna tare bine

Ce ulei ai avut in ea? Eu am avut Mobil 1 3000 x1 si se pare ca asta ar fi problema, cand neamtzu' zice sa pui Castrol inclin in ultimul timp sa ii dau dreptate, mai am 7000 de km pana la revizie si atunci am sa ii pun Castrol. Pana acum in 8000 de km a consumat 1,6 litri si zgomotul de care vorbeam este de la relanti pana pe la 1700 de ture si numai cand motorul este cald, am impresia ca sunt tachetii la care nu cred ca ajunge destul ulei. Consumul de ulei am observat ca se mareste daca mergi in ture ridicate sau in nenorocitul asta de trafic din Bucuresti.

Per total zic ca este un motor foarte interesant si un pic altfel decat celelalte. Trage frumos inca de la turatii joase, nu consuma mult pentru ce cilindree are (mie in Bucuresti imi consuma intre 10 si 11 la suta si in afara 6,5 - 7 in conditii normale, sau 9 in Bucuresti, in trafic un pic mai relaxat si am reusit sa scot la un drum mai lung de 700 de km un consum de 5,5, mers intre 100 si 120 la ora) am mers cu 1,4 sau 1,6 mpi la care am scos consumuri mai mari cu 1 litru sa zic, la acelasi stil de mers , masina imi fura cate un zambet de cate ori ies cu ea din Bucuresti, pur si simplu iubeste autostrada si eu zic ca are rezerva de putere pt diferite situatii, nu ca un 2.0 tfsi dar acceptabil daca iti cunosti si limitele ca sofer. Din propria experienta pot sa spun 2 lucruri, mare grija ce benzina ii puneti, cea mai convenabila solutie este top 99+ de la petromul normal, sau orice de oriunde numai sa fie peste 95 si distributia schimbati-o la maxim 90000 sau 4 ani cel putin la codul de motor AXW. La masina mea si inca 3 pe care le stiu, tot A3 si cu acelasi cod de motor sau rupt curelele de distributie dupa 4 ani si un pic si pana in 90000 de km.

Pentru cei care se gandesc sa achizitioneze masini cu acest motor il recomand din suflet, cu conditia sa tineti seama de cele 2 sfaturi de mai sus.

Informatiile de mai jos le am de la un coleg de pe forum cand am fost interesat de acest motor. Le poate confirma cineva sau mai poate face completari?

VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI

DESCRIERE

SPECIFICATII

Curea dintata - interval de schimbare a comenzii motorului la fiecare 180.000 km/90.000 km in Romania. Adevarat

Curea dintata - mod de verificare a comenzii motorului nu este prevazuta de producator

Interval de schimbare a filtrului de aer la fiecare 90.000 km / 6 ani/15.000 ROmania;

Interval de schimbare a bujiilor la fiecare 60.000 km / 4 ani;

Interval de schimbare a lichidului de fr

Modificat de Maxzye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut Mobil si nu a consumat mult ulei si conduc destul de sportiv.Acum am Castrol.Parerea mea e ca ar trebui sa faci un test de compresie,poate ai vreo scapare.Poate sa consume ulei si din cauza aprinderii incorecte(bujii sau bobine uzate).Benzina este intradevar importanta dar la pretul asta merge si cu 95.Cea de la rompetrol are cam aceeasi putere ca 99 de la petrom.Cea mai buna este Alto101 dar este cam scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce ulei ai avut in ea? Eu am avut Mobil 1 3000 x1 si se pare ca asta ar fi problema, cand neamtzu' zice sa pui Castrol inclin in ultimul timp sa ii dau dreptate, mai am 7000 de km pana la revizie si atunci am sa ii pun Castrol. Pana acum in 8000 de km a consumat 1,6 litri si zgomotul de care vorbeam este de la relanti pana pe la 1700 de ture si numai cand motorul este cald, am impresia ca sunt tachetii la care nu cred ca ajunge destul ulei. Consumul de ulei am observat ca se mareste daca mergi in ture ridicate sau in nenorocitul asta de trafic din Bucuresti.

Per total zic ca este un motor foarte interesant si un pic altfel decat celelalte. Trage frumos inca de la turatii joase, nu consuma mult pentru ce cilindree are (mie in Bucuresti imi consuma intre 10 si 11 la suta si in afara 6,5 - 7 in conditii normale, sau 9 in Bucuresti, in trafic un pic mai relaxat si am reusit sa scot la un drum mai lung de 700 de km un consum de 5,5, mers intre 100 si 120 la ora) am mers cu 1,4 sau 1,6 mpi la care am scos consumuri mai mari cu 1 litru sa zic, la acelasi stil de mers , masina imi fura cate un zambet de cate ori ies cu ea din Bucuresti, pur si simplu iubeste autostrada si eu zic ca are rezerva de putere pt diferite situatii, nu ca un 2.0 tfsi dar acceptabil daca iti cunosti si limitele ca sofer. Din propria experienta pot sa spun 2 lucruri, mare grija ce benzina ii puneti, cea mai convenabila solutie este top 99+ de la petromul normal, sau orice de oriunde numai sa fie peste 95 si distributia schimbati-o la maxim 90000 sau 4 ani cel putin la codul de motor AXW. La masina mea si inca 3 pe care le stiu, tot A3 si cu acelasi cod de motor sau rupt curelele de distributie dupa 4 ani si un pic si pana in 90000 de km.

Pentru cei care se gandesc sa achizitioneze masini cu acest motor il recomand din suflet, cu conditia sa tineti seama de cele 2 sfaturi de mai sus.

Foarte adevarat. Ca si completare : Interval de schimb al filtrului de benzina 30.000 de km sau cred la 2 ani.

Filtrul de benzina la 2.0fsi este pe viata, nu se schimba-dar fiecare face ce vrea cu si pe banii lui. Distributia se face la 180000km-asa scrie in cartea ei asa este, nu va inteleg de ce aveti incredere in idiotii din service,care vor sa va ia banii si nu in fabricant. Iar faza cu consumul in bucuresti , ma lasat masca, chiar ai mers cu masina? Consum de 5.5 la 100-120km/h doar daca exagerezi, sau poate cu viteza a-7-a. Zgomotul nu este de la tacheti, este injectia.Benzina trebuie de 99 sau 100, altfel schimbati egr-ul repede. Pentru un motor aspirat se misca suficient de bine ca sa multumeasca pe multi,insa carcasa prea mare si greoaie a unui passat il penalizeaza mult-totusi e o limuzina medie-mare deci nu o masina de raliu, iar cei 200Nm sant putini ar zice unii, dar vioi tare, totusi sant 150 cai,nu vrei sa te pui pe serpentine cu motorul asta. Singurul neajuns pe care l-am vazut la 2.0fsi este gaura din rezervor :rolleyes: se termina benzina de zici ca asa e... Consumul instant la orice pornire de pe loc este 99.9 :blink: Deci daca vrei un motor silentios ,si ai bani de aruncat pe combustibil, e ok, pe autostrada sau drumuri bune e un deliciu sa mergi cu el. numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand ti se rupe distributia la 87680 de km, te intrebi de ce si incepi sa dai meiluri prin germania disperat, toti ridica din umeri din Germania pana in Romania si pana la urma dai o gramada de bani sa repari harbu iti spun eu ca nu ai incredere in ce scrie in cartea aia... Dar vorba ta, fiecare face ce vrea cu banii lui...

Cat despre consum, am sa caut pozele pe care le-am facut atunci cand aveam consum de 5.5 si am sa le pun aici. Nici mie nu imi venea sa cred, tocmai de asta am si pozat bordu'. Acum depinde de cat poarta fiecare la picior sau cat il are de greu, am impresia ca o arzi cam hardcore cu masina aia...

Modificat de xxnelu
QUOTE/REPLY inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina nu este pe viata .Asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o. Eu il schimb in fiecare an tinand cont de benzinele noastre si ma mir de ce mizerie pote sa fie in filtru.Este doar consumabil.La acest motor conteaza mult presiunea de bezina care ajunge la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina nu este pe viata .Asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o. Eu il schimb in fiecare an tinand cont de benzinele noastre si ma mir de ce mizerie pote sa fie in filtru.Este doar consumabil.La acest motor conteaza mult presiunea de bezina care ajunge la motor

posibil...posibil. Poate de aceea am consum mare,o fi imbacsit filtrul :rolleyes: Adevarul e ca acum 4 ani cand am luat masina si eram printre primii cu motor 2.0fsi mecanicii specialisti de la reprezentantele vw habar nu aveau ca are si filtru, si mai ales nici unde este el.Iar in carte scrie ca nu se schimba filtrul cel putin la motorul meu BLR.Acum nici eu nu iau de bun tot ce se scrie acolo,dar m-am simtit bine cu banii in buzunar,si nu am mai insistat. Maxzye - omule, eu o rup in hardcore si consum(oricum un motor de 2.0 aspirat in bucuresti,indiferent cum mergi cu el, asta e consumul-iar intre passat 3c2 care are 1500kg si audi a3,care are 1250kg-posibil sa fie o diferenta de consum,ce zici? ) iar tu rupi curele :blah_: ,fiecare cum poate... ;)

eu inchei aici , fiecare face cum crede de cuviinta cu banii lui. succese!!

Modificat de andreiutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filtru de benzina costa maxim 50 roni si se schimba in max 30 min. Este sub roata dreapta spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Are cineva idee in ce valori trebuie sa fie compresia si cum se masoara, la rece sau la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, am si eu o intrebare legata de consumul de ulei, mie in 15.000 de km a mancat cam 1,5 l , mi se pare cam mult, masina are 57 000 km in bord. Cunoasteti un mecanic bun care cunoaste motoarele si nu din auzite? Am intalnit o gramada. Ulei folosit Castrol, dar vreau sa trec pe Repsol sau Liqui Moly. Cat despre consum, e un motor de 2 l , nu te astepti sa consume cu pipeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Mai , nu stiu la voi dar mie in carte imi da consum de 3l ilei de la revizie la revizie.Eu am 2.0 tsi 200 CP.

 

Inainte sa megeti la "specialisit" cititi si voi manualul , daca nu din placere , macar atunci cand aveti o problema , ca riscati sa faceti mai mult rau decat sa reparati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 L la 15 000 de km e enorm .... indiferent de ce scrie in manual. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 13.07.2010 at 11:36 AM, Maxzye said:

Un consum de ulei puteti sa imi spuneti la 2.0 FSI-urile voastre? A mea a papat 1l la 3000 de km, imediat dupa schimbul de ulei, cu mentiunea ca 2000 au fost facuti in oras si 1000 in afara. Si inca ceva, are un zgomot ca de diesel pana in 1500 - 1700 de ture numai la cald. Am inteles ca variatorul de axe cu came ar face asa si nu prea exista remediere... La mine e schimbat de vreo 50000 de km si a scos zgomot imediat la prima cheie dupa montare si dupa ce s-a incalzit motorul.

Ai rezolvat problema cu sunetul de diesel? Aceeași problemă o am și eu și sa accentuat, la relanti intra sunetul de diesel și începe să vibreze mărunt motorul, dacă îl accelerez dispare și apare când ajunge la relanti, și la accelerare are aceeași caraiala până la 1800 rpm

On 13.07.2010 at 11:36 AM, Maxzye said:

Un consum de ulei puteti sa imi spuneti la 2.0 FSI-urile voastre? A mea a papat 1l la 3000 de km, imediat dupa schimbul de ulei, cu mentiunea ca 2000 au fost facuti in oras si 1000 in afara. Si inca ceva, are un zgomot ca de diesel pana in 1500 - 1700 de ture numai la cald. Am inteles ca variatorul de axe cu came ar face asa si nu prea exista remediere... La mine e schimbat de vreo 50000 de km si a scos zgomot imediat la prima cheie dupa montare si dupa ce s-a incalzit motorul.

Ai rezolvat problema cu sunetul de diesel? Aceeași problemă o am și eu și sa accentuat, la relanti intra sunetul de diesel și începe să vibreze mărunt motorul, dacă îl accelerez dispare și apare când ajunge la relanti, și la accelerare are aceeași caraiala până la 1800 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 13.07.2010 at 11:36 AM, Maxzye said:

Un consum de ulei puteti sa imi spuneti la 2.0 FSI-urile voastre? A mea a papat 1l la 3000 de km, imediat dupa schimbul de ulei, cu mentiunea ca 2000 au fost facuti in oras si 1000 in afara. Si inca ceva, are un zgomot ca de diesel pana in 1500 - 1700 de ture numai la cald. Am inteles ca variatorul de axe cu came ar face asa si nu prea exista remediere... La mine e schimbat de vreo 50000 de km si a scos zgomot imediat la prima cheie dupa montare si dupa ce s-a incalzit motorul.

Ai rezolvat problema cu sunetul de diesel? Aceeași problemă o am și eu și sa accentuat, la relanti intra sunetul de diesel și începe să vibreze mărunt motorul, dacă îl accelerez dispare și apare când ajunge la relanti, și la accelerare are aceeași caraiala până la 1800 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!