Jump to content

Pneu de rezerva. Aveti? In ce stare?


andREI
 Share

Aveti cauciuc de rezerva (pneu) ?  

137 voturi

  1. 1. Aveti cauciuc de rezerva (pneu) ?

    • Prezent si umflat corespunzator - verific periodic presiunea
      42
    • Prezent si umflat (ochiometric) - nu verific periodic presiunea
      104
    • E prezent - ce mai vreti??!
      19
    • Nu am
      4


Postare recomandată

Vazand oameni in pana care nu au pneu de rezerva sau nu e umflat am decis sa fac un sondaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    4

  • BogMW

    2

  • mihaiTD

    2

  • CipiO

    2

Top Posters In This Topic

La mine in masina am o roata de uz temporar mai subtire cu care pot sa merg cu max 80 km/h . Nu am folosit-o niciodata pana acum ..dreq sta sa-i verifice presiunea :) ( stiu doar ca trebuie sa fie 4.2 ) !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am ramas in pana in oras si ma uitam ca nu am verificat niciodata presiunea in rezerva. Noroc ca oricum aveam pompa de picior daca era nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nici nu vreau sa ma gandesc cand voi face pana(daca ma lasa Michelinul :)), ca am jante de 17" si rezerva e de 15! Dar e tot de aliaj! :) Recunosc ca nu o verific, dar este prezenta. Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linga roata de rezerva pe care o verific la citeva luni,mai am in portbagaj un compresor la 12V care m-a scos de citeva ori din necaz,nemaifiind nevoie sa apelez la rezerva... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o roata de rezerva in stare buna. Nu o verific decat foarte rar. Deocamdata nu am facut pana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

este prezenta. Tot pe 16" dar tabla. Anvelopa buna si presiune corespunzator in ea.O verific rar la o spalatorie/vulcanizare cand fac masina spalata.

Avut nevoie o singura data de ea in 5 ani cand am taiat o anvelopa intr-o sina de tranvai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat azot in rezerva in momentul in care am cumparat masina. La aproape doi ani de atunci am facut pana, rezerva avea presiunea 2.2 fata de 2.5 intial.

Am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna si am bagat azot in ele. Au trecut mai bine de sase saptamini si presiunea este aceiasi.

Concluzie: Bagati azot ca merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezerva am , dar e mica, nu o verific decat ff rar, nu prea am avut nevoie de ea, am avit odata spray de umflat , ma scapat de 3-4 pene , la vulcanizare in scimb se dispera aia daca duci cauciucul cu solutie din spray in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "rotina" mica in stare foarte buna (folosita de vreo 2 ori) si mai am parte de un baiat foarte grijuliu la vulcanizare care cam la 1 luna imi face presiunea si la roata de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezerva prezenta, cauciuc nou pe janta de tabla la fel de noua (asa a venit masina), presiunea n-am verificat-o dar e destul de tare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie: Bagati azot ca merita!

Cum e cu azotul,spune-ne si noua unde/cum/la ce pret.Merci :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Viorel: La Tofan Sama Service - Calea Plevnei > cu butelie de azot > pret 700.000 lei / bucata roata (in urma cu o luna - o luna jumatate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roata de rezeva exista, janta de tabla, pneu nou. Este cea livrata cu masina. Cu verificatul presiunii ... mai rarut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat pentru prima oara rezerva in 6 luni si ceva, ieri :12: . Din fericire, totul era ok, daca ramaneam pe janta pina acum aveam cu ce sa ma intorc acasa, desi nu in conditii optime :lol:. Shame on me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E janta de tabla cu cauciucul nou cum a venit din fabrica. Nu verific presiune la ea dar acum cred ca o sa ma duc sa verific si presiunea la rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea e prezenta e umflata nu verific presiunea prea des...janta tabla 15' pneu nou...s-a mers doar 1 data cu rezerva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am roata din aceea naspa, gogoasa cu care pot merge cu max 80 km/h. O singura data am folosit-o si am umflat-o. In rest am tot timpul o pompa de mana/picior in masina + manometru, ca nu-i o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biscuite de 80 pe ora, 6 ani 3 pene adeca folosita de 3 ori, iar presiunea verificata doar cu ocazia penelor :? :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biscuite de 80 pe ora, 6 ani 3 pene adeca folosita de 3 ori, iar presiunea verificata doar cu ocazia penelor :? :colors:

OT: Ce vaca sunt!!! :colors: :colors: Am apasat din gresheala butonashu' albastru de langa quote!! Sorry .... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezerva de-aia mica,de "tico" ,<80 km/h,dar am 2 bucati...merg cu amandoo la mine,in caz de doamne-fereste...le mai verific 0 data la 1 luna...traiasca monezile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am roata noua neatinsa (sper sa ramana asa), ce e mai nasol e ca pozitia ei in gaoace e cu ventilul in jos, neaccesibil, foarte rar ajung sa nu-mi fie lene si sa bag aer si in ea.

Eu nu cred ca azotul foloseste la pastrarea presiunii in roti, azotul are alt "target": prevenirea imbatranirii materialului si a formarii de condens in interior.

Rotile mele nu pierd presiune si n-am nici un strop de azot in ele, totusi cei de la vulcanizare ma stiu drept "nebunul ala care vine la 2 saptamani degeaba doar ca sa-i spunem ca presiunea e ok in toate 4 rotile" :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Janta de tabla, profil al season, presine cu azot,verificata o data pe luna..fara pierderi de presiune nici la celelalte 4 roti...tot cu azot, tot de la Sama Service...client vechi de vreo 6 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N2 (molecula de azot, V= 13,7 cm3/mol) are volumul mai mare decit O2 (molecula de oxigen, V= 10,5 cm3/mol). Astfel se explica de ce pierderea de presiune prin microporii cauciucului este mai mica la pneurile alimentate cu azot.

Reactivitatea azotului este foarte mica, in consecinta imbatrinirea pneului este mult diminuata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezerva, cauciuc nou Michelin 205/60/R15 si janta neatinse dar am masina doar de cateva zile:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!