Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

cred ca avem aceeasi problema, da-mi si mie pm te rog dupa ce o rezolvi

;) tu carai ciment, eu ma gindeam sa iau o bordura in portbagaj pt viteza ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

duminica ma intorceam de la munte (Moeciu) si pe autostrada Pitesti-Buc mi s-a aprins senzorul de ulei si mi-a spus "check oil level". Dimineata cand am verificat nivelul era la limita inferioara. Am completat frumos cu ulei dar senzorul a ramas activat. Intrebarea e o sa se stinga singur sau trebuie resetat cu VAGCOM-ul?

aceeasi problema am avuto si eu pe buc-pitesti :rolleyes: zona crepusculara, am completat 2-300 ml ulei si s-a stins singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stingea singur chiar daca nu completai.

Dupa ce se ridica si se inchide capota se stinge martorul. Astfel, completarea nu duce neaparat la stingerea martorului. In mod normal dupa 100km daca ai nivelul mic iar te anunta. Si mai banuiesc ca daca e nivelul exagerat de mic iar te anunta indiferent daca ai facut sau nu 100km , chiar daca deschizi/inchizi capota.

Daca aveti nivelul bun sunt ceva optiuni: contact electric la senzor imperfect, ceva impuritati pe la senzor, calitatea naspa a uleiului, senzor defect, etc .... . Voi trebuie sa descoperiti care e cauza. Eu am incercat sa le elimin pe toate (ca la mine nivelul era bun) si cred ca era varianta cu "calitatea ulei naspa".

Acum am ulei nou Castrol, senzor curatat si suflat, contacte electrice bune, nivel bun, si deocamdata nu a mai semnalizat. Astept sa treaca timpul si km sa vad ce mai zice senzorul. Banuiesc ca nu va mai semnaliza. Va voi tine la curent :P !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur este calitatea uleiului...

marele ARAL dupa 7000 km a ajuns ulei romanesc de 5 ron / litru

dupa 60 km cu turatii 3000-3500 , iar s-a aprins martorul , iar motorul se aude cu TRANCANIT inainte sa se aprinda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La incuietoarea de la capota exista un microintrerupator care la deschiderea capotei reseteaza martorul de la bord chiar daca nu completezi, dar se aprinde dupa 100 km din nou daca ai nivelul scazut.

Daca nu se stinge martorul de la bord inseamna ca e defect microintrerupatorul, deci nu are nici o treaba cu scosul bornei de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa un drum pana la Calarasi si inapoi, cu o viteza de croaziera de 90-100 kmh (doar vreo 1-2 km am mers cu 160 kmh, un varf) am ajuns inapoi in oras. Pe drum masina a mers perfect, nici o problema. Dupa ce am intrat in oras, am ajuns acasa, am facut o pauza de vreo 30 min apoi am pornit iar la drum. Din Dristor pana pe Sos. Giurgiului, ~ 5 km, la fel, nici o problema. In timp ce rulam pe sos. Giurgiului cu vreo 40 kmh, mi se aprinde becul la ulei.. mai fac 100 m si, panicat, trag pe dreapta. Opresc. Pornesc iar motorul, iar se aprinde becul. Incep sa dau telefoane pe la diversi "mesteri". Toti mi-au zis, "nu mai ai ulei. n-o mai misca, du-te, cumpara si completeaza.". Dupa vreo 5-10 min de discutii la tel, ma urc iar in masina cu gandul ca mai pot merge 100m pana la benzinaria MOL care se zarea. Supriza. Cand dau sa pornesc, nu se mai aprinde becul. Unul dintre mesteri mi-a zis sa verific pe joja sa vad daca mai am. I-am zis "bre, motorul e cald, a mers 200 km azi, crezi mata ca se vede ceva?". El cica "da ma, n-are treaba, las-o cateva minute si uita-te". Zis si facut. Scot joja, o sterg, o bag iar... uleiul era peste minim, cam la un sfert din distanta dintre minim si maxim. Becul nu se mai aprindea. de siguranta am cumparat un 1l de ulei (care nu stiu daca era special de diesel dar scria pe el 505... si inca vreo 3 indicative, si pe care scria ca e pt VW, Porsche, BMW, Mercedes... dar nu zicea si pentru ce tip de motor". Am pus cam jumatate de litru si .. am plecat iar la treaba mea. Nu mi s-a mai aprins becul pana azi, adica 24 de ore de la incident.

Care sa fi fost problema? De ce mi s-a aprins becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Daca s-a aprins GALBEN becul de la ulei sunt 2 motive:

1 trebuie sa completezi cu ulei

2 ai probleme cu senzorul de la baia de ulei...la urmatorul schimb (sau chiar si acum) trebuie scos si curatat sau schimbat(se face usor asta..si ai rezolvat problema)

Daca se aprinde Rosu:

Pune-o pe platforma si mergi direct la service...nici macar sa nu mai pornesti motorul!

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprinsese cel galben. Dar dupa ce am lasat-o 5-10 min s-a stins. FARA sa completez. eu am completat asa...de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pabloescobar

Mie mi s-a aprins becul rosu si am oprit masina imediat. Tocmai o adusesm din strainatate. M-am albit! Am pornit-o peste 15 minute si a fost ok (adica nu s-a mai aprins). A doua zi am schimbat uleiul si de atunci nu s-a mai aprins niciodata. Tin minte ca uleiul pe joja era peste minim dar era negru-negru. Au trecut 3 ani jumatate de la eveniment. Ce sa fi fost oare ? Se poate aprinde becul rosu si daca uleiul nu mai corespunde d.p.d.v. calitativ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles, uleiul uzat - presiune scazuta - se aprinde becul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, aceeasi patanie cu becul am patit-o si eu acum 3 zile, stiam ca mai am ulei, dar....becul era galben, stiam ca daca e rosu e de rau, asa ca am parcat am scos bidonul am completat aprox. 200 ml, am pornit si nu s-a mai aprins.

Am fost prevazator si cand am facut schimbul am mai cumparat un bidon de 1 litru pe care il tin in portbagaj, tocmai pentru astfel de surprize ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai cumparat un bidon de 1 litru pe care il tin in portbagaj, tocmai pentru astfel de surprize :icon_thumright: .

same here :P...e cea mai buna solutie.cand se aprinde (ar trebui cam la 4-5000 km sau depinde si de cum mergi,daca forjezi chiar mai repede) completezi si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut. am de curand o asa zisa 'problema' . de cateva zile mi se aprinde si ramane aprins becul de ulei, dar pe galben nu pe rosu. Asta inseamna ca uleiul si-a cam pierdut proprietatile sau ca nivelul e scazut? uleiul respectiv este castrol edge 5w40 si am cu el 9000 km. e posibil sa trebuiasca schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeu.. :vaidecapulmeu: ...becul galben reprezinta nivelul de ulei scazut sub nivel minim.....recomandarea mea e sa verifici pe joja de urgenta si sa completezi cu ulei.. sa nu mergi asa....o cantitate scazuta de ulei in motor poate avea repercursiuni fooooarte grave....

mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivel scazut de ulei in baie --- completeaza urgent si evita plecarea brusca de pe loc si virajele in forta - uleiul putin din baie ti se urca pe pereti si pompa trage in gol...urmarile se subinteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ulei este intre nivelul normal si cel minim?adica presupun ca acum ca e aprins becul e un nivel minim, nu? de completat nu am completat nimic, am mers toti km astia (9000) numai forjat, pt ca asa merg deobicei. e normal sa consume ? fum nu scoate deloc, decat cand ii dau talpa, si asta doar pt o sec.

uitasem...am si o prelingere de ulei si in zona egr, care e mai accentuata acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[cand mi sa aprins becul galben la ulei nivelul era sub zona hasurata a jojei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roberto_Tyr_VW4

Pai fa in asa fel si completeaza nivelu sau fa schimbu de ulei pt ca atunci cand se aprinde becu galben mai ai cam 2.5 sau maxim 3l si nu mai pleca suparat pe ea cand ai becu aprins pt ca ai sa te trezesti cu becu rosu aprins si este prea taziu, si cu scurgerea de care ai zis rezolva pt ca tot o sa ti se aprinda becul si pacat sa strici masinutza pt o neglijentza...spor la talpa dar rezolva problema.

Modificat de Roberto_Tyr_VW4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pe la EGR se pierde ulei.

Completeaza cu ulei (sa fie in zona hasurata a jojei) si talpa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am de curand o asa zisa 'problema' . de cateva zile mi se aprinde si ramane aprins becul de ulei, dar pe galben nu pe rosu. Asta inseamna ca uleiul si-a cam pierdut proprietatile sau ca nivelul e scazut? uleiul respectiv este castrol edge 5w40 si am cu el 9000 km. e posibil sa trebuiasca schimbat ?

si eu am patit aceeasi chestie, in mers, acelasi ulei il aveam si eu in motor si mi-a aparut la 8000 km dupa schimb. am oprit, am verificat joja, am completat uleiul si am plecat mai departe.sfatul mecanicului meu a fost: verifica o data la 1-2 luni nivelul uleiului pt a nu ajunge in situatia in care iti apare pe bord \martorul galben sau mai rau cel rosu:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In timpul mersului incepe sa se auda un buzz si palpaie martorul de ulei (rosu)

Am scanat cu vag-com-ul si nu e ni o eroare.

Service reminderul e setat pe 0. Am incercat pe 1 dar nu ma lasa. Ce sa fac ?

PS: masina : golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude in timpul mersului problema e grava, lipsa ulei sau nu mai functioneaza pompa de ulei. Cu vag-ul conecteaza-te pe motor si vezi care e presiunea de ulei. Nu recomand sa mai mergi cu masina. Nu are nici o legatura cu reminderul de service. Si nu cred ca nu are stocata nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude in timpul mersului problema e grava, lipsa ulei sau nu mai functioneaza pompa de ulei. Cu vag-ul conecteaza-te pe motor si vezi care e presiunea de ulei. Nu recomand sa mai mergi cu masina. Nu are nici o legatura cu reminderul de service. Si nu cred ca nu are stocata nici o eroare.

unde vad asta ?

cat ar trebui sa fie presiunea normala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce te conectezi pe motor, la Measuring Blocks ,pe primele canale (nu am vag-ul conectat sa-ti spun exact), apare Pr >2 ok, daca e bine.

LE Daca esti din Bucuresti ne putem intalni!

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!