BRUCE77

Martor ulei - probleme

590 postări în acest subiect de discuţie

duminica ma intorceam de la munte (Moeciu) si pe autostrada Pitesti-Buc mi s-a aprins senzorul de ulei si mi-a spus "check oil level". Dimineata cand am verificat nivelul era la limita inferioara. Am completat frumos cu ulei dar senzorul a ramas activat. Intrebarea e o sa se stinga singur sau trebuie resetat cu VAGCOM-ul?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu se poate si sa scoti si borna la baterie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

aha...o sa incerc :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hmmm.... nu trebuia sa se stinga singur dupa ce-ai completat? :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

asa credeam si eu... dar uite ca nu s-a stins... :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa se stinga singur , cel putin la mine s-a stinsdupa completare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Becul de ulei galben (care indica nivelul scazut al uleiului din baie) trebuie sa se stinga singur dupa ce completezi!!!!!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu s-a stins ce inseamna? o fi senzorul defect?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pui vag-comul pe ea sa vezi ce erori ai stocate. Mie de exemplu nu mi se aprinde deloc cand scade uleiul. Trebuie mereu sa verific. Si nu imi da nici o eroare!???!!! :banghead:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am scos borna de la baterie si am pus-o la loc si nu s-a mai aprins senzorul :P Asta inseamna ca e totul OK?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am aceleasi simptome...am avut nivelul la ulei scazut...am completat dar beculetul a ramas tot aprins....

care borna ai scos + sau -?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a aprins o data martorul galben de ulei, am oprit masina, am completat cu ulei, am pornit masina si martorul nu s-a mai aprins. Deci nu trebuie scoasa nici o borna.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte exact ce borna am scos dar cred ca era "-". Nu cred ca are importanta, ideea e ca in felul asta se da un reset la ECU.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de curand mi-a aparut o problema... La pornirea masinii palpaie senzorul de ulei (culoare galbena) suna buzzeru, pe computeu de bord apare Senzor Ulei Service, dupa care se stinge. :lol: Partea interesanta este ca nu se intampla acest lucru de fiecare data cand pornesc motorul, ci cand si cand. Daca are careva vreo idee este binevenita. :lol:

Multzam anticipat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Becul ala se aprinde de obicei in culoarea respectiva cand nu ai sufucient ulei in baie.

Motoarele astea mai consuma ulei si de aceea au pus un senzor sa te avertizeze cand e la minim.

Dar de obicei cand se intampla becul galben ramane aprins.

Verifica la joja daca ai suficient ulei, daca nu ai completeaza. Daca ai inseamna ca e ceva cu senzorul respectiv sau cu firele sau mufa care pornesc din el. Un test cu VagCom-ul ar fi ideal.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:lol: E si uite cum sta treaba cu senzorul meu de ulei (Oil Senzor Workshop)... Am facut test cu vag-comul si imi da eroare de deschis sau scurt la + Asa ca azi am desfacut frumos blindajul si am ajuns la senzorul cu pricina (cel de sub baia de ulei, i-am scos mufa cu trei fire, m-am uitat la contacte si toate par in regula. Acum intrebarea este daca intradevar senzorul ala este intrerupt intern sau nu ??? sau sa fie scurt la +. Daca e asa exista vreo metoda de verificare cu un ohmetru sau numai prin inlocuirea lui poti sa-ti dai seama daca e bulit sau nu. :lol:

@*bmf* ulei este tocmai l-am schimbat si il verific aproape in fiecare zi, deci cu uleiul cred ca nu am probleme

Modificat de dorcky
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am patit aceeasi chestie cu nivelul de ulei, iar dupa completare s-a stins singur, fara probleme. Singurul vinovat cred ca e senzorul din baie, eventual mufa.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scos borna si nu se mai aprinde nu inseamna neaparat ca ai si remediat problema. Fa o scanare - poate e o eroare de contact al senzorului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am patit de 2 ori faza cu uleiul. Prima oara s-a stins fara sa completez, deoarece nu era nevoie, pt ca mi s-a explicat ca doar se subtiase uleiul, din cauza caldurii. (O cam chinuisem vreo 5 minute intr-o parcare). Dupa ce am lasat motorul sa se raceasca, nu am mai avut nici un martor aprins pe bord cum ca ar fi vreo eroare.

A doua oara in schimb, am completat si am scapat direct de eroare.

Deci...faza cu borna e dubioasa.

Acum depinde si cat ai mers cu eroarea respectiva, poate conteaza si asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

faza cu scosul bornei nu este deloc dubioasa ..... este o chestie care o fac unele clustere ......deci go for it cei cu becul aprins (dupa ce verificati uleiul si eventual completati )... procedura sta in picioare .... ;)..... Acum sa va spun si pe aia tare ..... unele service-uri care au cate o sculita d-asta de modificat km taxeaza chestia asta .... cica asa se stinge dom-le .... ....dupa recalibrarea km procesorul face un soi de reset (se pot vedea acele tremurand putzin ) ........exact cum fac cand scoti borna ........daaaa...ce nu inventeaza romanu >? :) si mai ales ..... CE nu platesc clientii ?! .. succes !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

poti sa stai linistit si eu pana nu am scos borna la un pasat nu sa stins nici mort pe vag nu era nici o eroare totul e ok

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot borna se reseteaza si cati KM am parcurs cu uleiul respectiv ? Sau nu imi indica la bord cand trebuie sa schimb uleiul dupa distanta parcursa ci dupa calitatea uleiului masurata de un senzor ?!?!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daca scot borna se reseteaza si cati KM am parcurs cu uleiul respectiv ? Sau nu imi indica la bord cand trebuie sa schimb uleiul dupa distanta parcursa ci dupa calitatea uleiului masurata de un senzor ?!?!

Cred ca mai de graba se masoara calitatea, adica grosimea uleiului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eram pana azi fericitul posesor al unui Golf IV ALH.La un drum pe autostrada recunosc am mers putin mai tare aproximativ vre-0 20km cu 180.Moment in care mi s-a aprins martorul galben de ulei.Am cautat 1h dupa ulei de motor 5w40, nestiind ca poate totusi este o problema de presiune.Mai mult decat atat am gasit la Agip un ulei AGIP 10w40 si am bagat aproape 500ml.Prostia mea, nu faceam parte din forum.Dupa 2000km s-a aprins iar martorul galben iar nivelul este la minim cu motorul rece.Cand am plecat de la servici afara erau 5 gradeC si a trebuit sa dau 3 chei ca sa pot porni. Surpriza: martorul nu s-a mai aprins. Masina a fost scanata de Cipos cu tot cu testul de turbina inainte de patania pe autostrada si apoi dupa patanie de Voinea la intalnirea de iarna.Totul a fost bine, injectoare, km, etc. Ce pot face? Maine ma duc la Augsburg sa schimb filtrul si uleiul.Ulei am luat Castrol de la PoRo. Totusi martorul nu minte si nu cred ca este o alarma falsa cum am mai citit.

Am citit pe forum o noapte intreaga dar nu am gasit ceva cat de cat aproape de prostia mea.

Problema e ca nici nu stiu daca am distibutia facuta, masina avand 160k km.Poate ma ajuta cineva cu o sugestie, un sfat ceva.Am aflat de la Voinea ca exista posibilitatea de a scrie pe cureaua de distributie un an apropiat de anul fabricatiei daca nu a fost schimbata.Eu n-am gasit nici un an probabil era alta curea.

Ma simt ca un idiot dupa ce am citit cum trebuie intretinuta bijuteria mea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ridicat capota, in manual scrie clar ca senzorul se stinge pentru urmatorii 100km indiferent daca ai completat sau nu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.