Jump to content

Probleme Cu Masina In Garantie


tiberiuenache
 Share

Postare recomandată

Salut baieti, am o mare problema cu un Seat Leon 1,9 TDI in garantie , cu 2000km la bord! Acum cateva luni am observat ca in chiulasa motorului au aparut 2 pori prin care iesea ulei...nu f mult dar umezea chiulasa pe o raza de 8-10 cm. Am fost la Dealer si am primit raspunsul: "Hai Domne sa schimbam chiulasa pt atat...spalati motorul si gata !"

Dupa un scandal mic si insistente...au hotarat sa desfaca chiulasa si....SURPRIZA...Au gasit si doi tacheti crapati !

Acum ei vor sa schimbe doar chiulasa si cei doi tacheti uzati si sa ii pastreze pe restul. Insa eu vreau sa schimb toata chiulasa sau tot motorul, pt ca e nou noutz...abia a iesit din rodaj !

Ceea ce va rog eu este : Stie cineva cui sa ma adresez (director, sef service, reprezentanta etc) ca sa rezolv aceasta problema cum trebuie sa nu mai ma lovesc de zidul "nesimtirii" din service-uri?

PS: masina e luata din Constanta si acolo am fost la service, pt constatare si alte cele! acum sta la ei in curte !!! Si eu fara masina!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poate ajuta o plangere scrisa facuta la Porsche Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da stiu asta dar ...unde, cui, telefoane ceva? Un departament anume? Un directorash?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa incepi in ordinea ierarhica de la seful de service si mergand si pe amenintari - ca te vei plange si la firma mama daca nu iti rezolva problema. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic

domne , stau si ma crucesc de raspunsul primit de la dealer

totusi este o masina noua care a costat ceva banuti

daca nu schimba motorul complet atunci macar chiulasa completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu iti vor schimba motorul complet orice plangere vei face pentru ca nu se justifica. In cel mai bun caz iti vor schimba chiulasa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba motorul complet. Cauta post-urile lui imircea care a avut o problema similara la un Passat 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul complet! Avocat neaparat sa faca o plangere frumoasa si tu stai pe telefoane. Daca e pe persoana fizica nu uita de OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?showto...34173&st=40 postul nr 60, aceeasi problema, aceasi masina, acelasi motor, acelasi dealer , acelasi tratament.Ajutati-ne si pe noi cu ceva indicatii despre cui sa ne plangem si ce si cum. Parca imi vad problema mea in oglina numai ca mie mi-a fost desfacuta chiulasa la 9200 km ( desi sesizata la 200km ) si am nu 2 ci 4 tacheti exofliati. Va rugam ajutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tdi4life, daca nu ai citit regulamentul macar foloseste-te de un regulament universal valabil, regulamentul bunului simt in viata, cum ai sa vorbesti cu noi asa ai sa fii respectat :D

roret, tu ai cateva luni de zile si cred ca ai vazut cam cum stau lucrurile aici pe forum. Nu ne iubim intre noi :D Dar ne respectam.

Cred ca ne putem exprima ideile si fara sa fim violenti in limbaj. Oamenii astia 2 chiar au niste probleme serioase, hai sa incercam sa-i ajutam fiecare cu ce putem, o idee, o informatie, un sfat.

Tiberiu, da mai multe detalii, cu cine ai vorbit pana acum, ce hartii scrise ai facut... Eu imi permit sa iti dau un sfat, orice sesizare, orice chestie fa-o scrisa cu numar de inregistrare. Verba volant, scripta manent. Daca intampini dificultati, OPC, le duci copii dupa toate sesizarile si dupa tot ce s-a facut la masina, sunt acele fise de service, poze, tot ce ai, strangi si faci frumusel un dosar. Daca vrei sa invingi in razboiul asta fa-ti o strategie buna inca de la inceput, nu te lasa intimidat de nimeni, nu te lasa dus cu vorba. Ia legatura cu seful de reprezentanta, trimite e-mail-uri la Bucuresti si in Spania sau unde au astia de la Seat headquarters.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru problemele de garantie, reparatia se face astfel incat sa ofere rezultate 100% cu cheltuieli minime. daca insa repararea unui subansamblu costa mai mult decat inlocuirea lui, atunci se inlocuieste. profesionalismul unui service nu se poate masura in faptul ca a inlocuit sau a reparat, ci in calitatea operatiei efectuate. deci inlocuirea partiala a motorului (repararea), daca este facuta cu atentie, este la fel de buna ca si un motor complet nou. 2000 de km nu inseamna nimic in viata unui motor... deci, stai linistit, lasa-i pe oameni sa-si faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict on-topic: daca dealerul care a vandut masina are vreun pic de bun simt sau macar vreun pic de respect pentru client ar trebui macar sa ofere omului o masina la schimb pana la rezolvarea problemei. Dar ma indoiesc ca directorii dealerului au cunostinta de raspunsurile "competente" date de angajatii lor clientilor. Prin urmare trebuie intai apelat la conducerea dealerului.... incepand cu director de service, director de vanzari si terminand cu director general/manager/patron. Abia in functie de raspunsuri si termene primite eu zic ca are rost sa continuam discutia si datul cu parerile.

Intemeietorului topicului (si nefericitului proprietar): tine-ne la curent cu discutia ta cu dealerul.

Cheerz.

P.S.: intr-adevar, trebuie filtrat putin topicul, dupa cum bine zicea cineva mai sus. Ca nu-l ajuta cu nimic pe om balariile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, omul va cere ajutorul si voi incepeti sa va luati la cearta pe topicul lui... pai e frumos? toata lumea, nota scazuta la purtare.. derbedeilor! ;)

cine il poate ajuta pe tiberiu, sa o faca! cine mai vorbeste aiurea, primeste warning!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati asa, nu doar tiberiu are nevoie de ajutor. Ma confrunt cu exact aceasi problema ca si el, numai ca asa cum am zis, eu am 9200 de km pe masina atunci cand au desfacut motorul, desi am sesizat-o la 200 km adica exact acum 2 luni, tot pentru aceasi problema adica 2 pori in chiulasa si apoi descoperiti 4 tacheti exfoliati.La fel si masina mea de marti zace in curtea Dona Constanta. M-am adresat pana si directorului Seat Romania si toti se codesc. Ce e de facut in aceasta situatie ? Cat despre domnul care zicea ca nu trebuie schimbate si subansamblurile, nu vreau sa va pun la indoiala cunostiintele in motoare( daca aveti ) insa, cu cine am vorbit a precizat ca nici nu se pune problema sa nu fie schimbate. Atata timp cat desfaci ceva etansarea nu va mai fi la fel si multe alte lucruri.Precizez ca a mea "minunatie" mai avea si o vibratie ce o facea pe toata sa tremure in orice treapta de viteza la fix 2400 de turatii care tinea pana in 2600 ( deci motor dezechilibrat ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite incercati aici :

seat.info@porsche.ro

seat.service@porsche.ro

seat@porsche.ro

Scrieti si pe hartie si trimiteti cu confirmare de primire la :

PORSCHE ROMANIA

Soseaua Pipera-Tunari Nr. 2

Voluntari, Judetul Ilfov

RO-077190,

Daca sunteti proprietarii masinilor ( numele vostru e scris in talon si C.I) mergeti la OPC sau faceti online sesizarea pe www.anpc.ro.

SI VA RUGAM SA SCRIETI AICI SI NUMELE DEALERULUI UNDE V-ATI LOVIT DE ATATA NESIMTIRE.!!!

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

PS: masina e luata din Constanta si acolo am fost la service, pt constatare si alte cele! acum sta la ei in curte !!! Si eu fara masina!

Omul a scris, chiar din primul post. Cred ca e vorba de Dona, dealer Seat in Constanta. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bun...si cum s-au rezolvat pana la urma problemele ca nici unul din voi 2 nu a mai spus nimic...?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mda.... reclamatiile scrise la OPC, la dealer si la Porsche poate ajuta.... din punct de vedere al legislatiei nu conteaza ce schimba atat timp cat iti restituie masina in stare de perfecta functionare. Legea spune foarte clar ( OU 21) ca in cazul reparatiei cel care furnizeaza garantia are dreptul sa aleaga solutia de reparatie cea mai putin costisitoare pentru el. Intrebarea mea e... care e faza daca nu se schimba motorul? aa daca erau pizdite supape (scuzati expresia) intelegeam, dar pentru tachet spart, schimb tachet si ce mai e afectat ( daca e locasul din chiulasa----chiulasa) ....exista posibilitatea sa iasa mai ieftin cu chiulasa completa...dar na...acolo se vede la fata locului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista cod pt motor ca piesa de schimb, le explici ca tu ai luat o masina noua si nu una SH de la buy-back la care sa-i schimbi chiulasa dupa 2000km pt ca ghinion s-a stricat...

Faci un memoriu cum ca motorul avea un viciu din fabricatie si pt ca exista motor cu cod de piesa de schimb soliciti inlocuirea completa fara solutii de genul carpeli...

Exista un caz pe forum cand un om a luat o Skoda Octavia 1.6 MPI cu o fisura in chiulasa si i s-a schimbat masina (s-a comandat alta). Ce-i drept omul observase in primele 2-3 zile dupa ce o dusese acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Topicul asta e mort... dar am 2 completari:

1. Motorul la schimb e de fapt reconditionat in fabrica, nu piesa noua. Nu stiu in ce masura foloseste numai piese de cota 0. Poate cineva care stie ne confirma.

2. Personal, intre inlocuirea chiulasei si pastrarea unui motor nou sau a intregului motor cu unul folosit si reconditionat, optez pt inlocuirea chiulasei. Desigur, in conditiile in care problema e localizata la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...topicul acesta nu e mort si va fi viu probabil multi ani ....

...sunt masini cu viciu de fabricatie in ultimii ani ,fabricantul nu recunoaste,dealerul la fel totul se face pe tacute . Firmele care se respecta schimba motorul chiar ofera o masina noua

...fiti siguri ca patronii de reprezentante stiu problema intotdeauna ,telul actual e sa vanzarea cu orice scop

dupa vanzare decurge servisarea alti bani consumabile etc

... dar cand va fi vorba componente in garantie este cheltuiala dealerului si a fabricantului , cand masina va fi

iesita din garantie reprezentantul va deveni din nou amabil pe banii tai .

...inca o data spun mare atentie cand cumparati o masina noua , nu mai sunt masinile de alta data :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Probleme cu masina in garantie am si eu. La Golf 5 GTI la 30.000 Km a inceput sa se exfolieze lacul de pe masina pe foarte multe portiuni pe zone intre 5 si 20 cm. (Mentionez ca este o culoare speciala DeepBlue) In afara de cateva repere gen usa spate sau capota nu exista zona sa nu se exfolieze. Am fost la un dealer din provincie si nici nu au vrut sa auda de garantie la vopsea (ca ar fi pusa pe seama "pietricelelor"). La Bucuresti la prima sesizare am primit un raspuns cam identic dar la cateva presiuni si insistente au evaluat ei masina si raspunsul a fost unul socant: Masina a fost revopsita!!!! Am "explodat" in showroom de se uitau toti la mine cand le spuneam ca nu pot sa cred ca la o masina cumparata de noua mi se rezolva problema la acest mod.I-am rugat sa verifice in calculator unde a fost revopsita ca ar trebui sa apara dar au zis ca nu intrun service VW sigur.Apoi i-am rugat sa-mi dea scris ca in urma expertizei facute de catre ei a rezultat faptul ca masina a fost revopsita.La auzul acestei pretentii au spus ca o sa vina un specialist de la o firma cu care colaboreaza ei pe partea de vopsele si sa se pronunte el. Specialistul a venit si "masina are probleme de vopsire din fabrica" .S-au decis sa deschida un contract de garantie si ca or sa ma cheme la o noua constatare din partea importatorului.Astept de vreo luna si acum sa ma cheme la constatare.Am sa va tin la curent ca si eu sunt curios cum o sa se termine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Avand in vedere ca nu s-au mai postat informatii noi de peste un an, posturile off-topic au fost sterse. Va rog sa cititi regulamentul si sa-l respectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Legea 449/2003 la articolul 18 mentioneaza ca orice lipsa de conformitate aparuta in primele 6 luni de la livrarea produsului, a masinii in acest caz, se considera ca a existat la momentul livrarii. In acest caz, cumparatorul are dreptul de a solicita reparaea SAU inlocuirea SAU rezilierea contractului.

Singurul caz in care contractul nu sepoate rezilia este daca defectiunea e minora, vezi art. 14, ceea ce nu e cazul.

Deci, indiferent ca achizitionam o masina fie ea Audi, Skoda, VW, Seat etc sau o piesa de shimb spre exemplu, orice defectiune aparuta in primele 6 luni poate duce la inlocuirea integrala daca cumparatorul o decide.

In cazul refuzului, se face o sesizare la OPC iar impreuna cu ea delerul poate fi actionat in instanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buuuun, hai sa mai reanimam topicul  :D

Se da masina din semnatura, Seat Altea Freetrack, la care a aparut o problema...bloc motor spart, biela de la pistonul 4 iesita prin spartura.

Evenimentul s-a produs in data de 01.04.2014 dar la diagnoza, apare ca si cum s-ar fi produs pe 02.04 (data la care, masina era in curtea PBN), la o turatie a motorului de 7457 Rpm !!!

Pe scurt, eram intr-o depasire in viteza a6a, cand s-a turat motorul, am inceput sa scada viteza si mi-a aparut martorul de ulei....
Inainte cu vreo 14k de km, am schimbat tot ambreiajul....
Intrebari : 

1. Este posibil ca motorul sa ajunga la o asemenea turatie, in conditiile in care, pe bord, am doar 6000 de Rpm ?

2. Dealer-ul PRESUPUNE, ca am schimbat viteza gresit. Mergand pe presupunerea lui, nu se rupea ambreiajul sau cutia de viteze mai intai ??

 

Masina este de 2 luni si jumatate in service.... :icon_cry:

Pareri, sfaturi....sunt deschis la orice....deja am ajuns la limita rabdarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!