Jump to content

Ambreiaj la AXR


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

dupa cum am mai spus, eu unul am optat pentru pise originale, si am facut totul odata, am ajuns la concluzia ca daca desfac o data mai bine pun totul atunci , e foarte greu sa dai cutia jos, sa schimbi un chit de ambreiaj, si dupa un timp sa ai probleme sa schimbi si volant, si in plus platesti manopera de doua ori, bani aruncati, pe care i-i poti amortiza din prima lucrare sau poti cumpara alte piese de ei.

pentru cine doreste si este din buc, i-l pot ajuta in privinta achizitionarii piselor din germania, la pret mai mic decat aici, in sensul ca stiu pe cineva care pleaca o data la 2 sapt in germania si aduce numai pise, va pot da nr de telf si aceiasi pers le si monteaza pe masina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un Golf IV TDI din 2003. De 2 zile aud un usor scartait cand apas ambreiajul. Este grav? Ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude, in momentul cuplarii, si dupaceea nu, este de la rulmentul de presiune,in momentul cand lasi usor piciorul de pe ambreial da decuplare partiala si la cuplare partiala, se aude, sau mai bine zis se simte la pedala ptr cine cunoaste, un usor rontait, acela e rulmentul.

in legatura cu gravitatea, nu e ceva grav , dar anunta ca trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. pentru raspuns. Cred ca e necesara o completare. Scartaitul nu se aude neaparat la cuplare / decuplare. Se aude si daca masina e oprita (motor oprit) si apas ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doua variante, una daca se aude de la pedala de ambreiaj, se ude mai persistent in masina decat afara, iat a doua pistonasul care este pozitionat in interiorul carcasei cutiei de directie, avantajul celui de-al doilea este acela ca se poate demonta, fara sa dai cutia jos, se scoate pe deasupra, bunenteles trebuie sa dai filtrul de aer jos, bateria etc,are doua suruburi, i=l scoti fara sa desfaci conductele montate pe el, si pui pe cineva sa faca pedala de ambreiaj, usor, vezi sa nu faci multe pedale, ca scoti pistonasul afara, si dupaceea trebue sa aerisesti conducta, in timpul ce faci pedala, asclti usor cu urechea la piston, daca haraie sau merge greu inseamna ca e gripat si trebue schimbat.

daca nu e nici de aici, ar fi ultima varianta ,priza pe care culiseaza rulmentul de presiune e gripat , sau trebuie uns cu un pic de vasilina, mai este si cazul in care se uzeaza furca dar foarte greu, in ambele variante finale trebuie sa dai cutia jos.

prima data asculta cu atentie pompa de ambreiaj , pozitionata sub pedala. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Antonio Cortez

A montat cineva kit complet ambreiaj de asz pe un motor axr?(volant+placa+disc+rulment)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Stie careva cati Nm duc un ambreiaj stock de AXR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si la mine bate volant usor la relanti. Se aude daca asculti motorul mai atent. La apasarea pedalei de ambreiaj nu se mai aude nimic, decat motorul cum toarce rotund.

Deocamdata pana in primavara nu am cei 1500-2000 RON sa-mi schimb tot kitul, dar sunt 50% nelamurit in privinta alegerii. Masa simpla de la VALEO sau masa dubla de la SACHS :(

Diferenta de pret dintre cele doua branduri este de 700-800 RON :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

sal, ce ti-a distrus volamnta care pacanea ( trepida ) ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele loturi de AXR care au venit pe Skoda Octavia Tour - pana in 2010, veneau din fabrica cu masa simpla. Nu se simtea nicio diferenta.  Din ce retin producatorul era Luk (materialul de frictiune de pe disc fiind Valeo )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutari 

Recent am cumparat un golf 4 1,9 tdi 101 axr din 2001si auzea fff tare cum batea volant si se simtea si in pedala de ambreiaj,neaparat trebuia sa o schimb mi a spus un mecanic si am fost speriat sa zic asa de prețul spus de mecanic si am dat o raita prin magazine si am gasit la 1500 ron volant dubla cu tot kit ul ambreiaj cica preasamblata nu trebuie numai sa dai jos cutia si sa o fixeze zis si facut iam dat talonul la acel magazin de piese auto sa verifice daca se potriveste perfect pt masina si am cumparat tot kitul dupa ce am tot cautat prin service uri o programare am gasit sa imi monteze in aceași zi cand am cumparat volant toata operatiunea aa durat 5 ore si dupa ce a terminat am facut o tura cu masina parca tot se aute un vâjait intrerupt si se simte trepidati la apasarea pedalei de ambreiaj ii normal acele simtome? Stie careva oare ce poate sa fie? Precizez ca kitul ii luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatie in pedala se simte si la mine,dar doar cand o apas fin,pana sa opuna rezistenta pedala,deci cam 1-2cm. Cand apas pana jos nu se simte. Despre asta spui si tu? Cred ca e normal,ca asa face de 100k de km de cand o am.luk e bun,doar daca nu a fost montat ceva gresit. Rulment de presiune ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot adica era o singura bucata volant placa de presiune placa de ambreiaj rumentul ala de la magazin a zis ca ii preasamblata si mai avea suruburile de prindere cica o da jos pe ce a veche si o fixeaza pe cea noua si o prinde cu suruburile si se simte trepidatile ori daca apas incet ori repede in rest ii ok cand las ambreiajul nu se mai simte si vâjaitul nu stiu daca ii normal sa se auda dar are si masina cv ani find din 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

A mai schimbat cineva in ultimul timp ambreiaj la AXR? sunt multe oferte pe piata,am inteles ca se gasesc si reconditionate-cum pot sa le deosebesc?sincer in ultimul timp am cam luat teapa cu piesele cumparate din Ro desi am ales marci premium si vanzatori mari..LUK as alege,masa dubla,tot asta am si pe masina,e al ei original 250tkm dar bate volant la cald .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu in urma cu 6 luni. Am montat kit complet Sachs, preasamblat, rulment de presiune cumparat separat. De atunci am facut in jur de 11k de km si e totul ok. Cel de pe masina era original VW, produs tot de Sachs, avea 240k de km, ambreiajul era ok, dar volantul batea uneori destul de urat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e fabricata 07 2004. Oare tot  sachs am pe ea?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!