ciobi68

Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj

101 postări în acest subiect de discuţie

Buna ma poate ajuta careva cu detalii despre inlocuirea unui piston-pompa (PD) si reglajul acestuia dupa inlocuire??? :?:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimeni pe forum care sa ma ajute cu o informatie?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la injector-pompa inlocuirea presupune:

a. schimbarea setului de Oringuri

b. pozitionarea ansamblului astfel ca dimensiunea masurata de la marginea chiuloasei (de langa cupla injectoarelor) la umarul conectorului injectorului (cel de langa cala de fixare) sa fie de:

-330 mm pentru injectorul 1

- 245 mm pentru injectorul 2

- 153.6 mm pentru injectorul 3

- 65.6 mm pentru injectorul 4

in cazul injectoarelor model vechi (cu conectorul mare) dimensiunile sunt cu 0.8 mm mai mici.

Surubul calei de fixare se strange la 12Nm apoi inca 3/4 ture - (225grade)

c. reglajul surubului care calca in capul injectorului se face in cazul apasarii maxime a camei astfel: se strange surubul la maxim apoi se slabeste 225 grade dupa care se strange pilita de fixare la 30 Nm.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Andi,si daca nu ma descurc te mai contactez....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Andi,daca ai putea atasa si o imagine cu chiulasa,si injectoarele ca nu inteleg bine unde sa masor ,si cum trebuie pozitionat "axele cu came"

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In imaginile de mai jos valoarea "a" este cea de reglaj si este individuala fiecarui injector.

Surubul 3 este cel de fixare (12 Nm + 225 grade)

Surubul 2 (20 Nm + 90 grade)

Surubul 1 se strange conform procedurii descrise anterior cu pistonul injectorului maxim apasat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cesul comparator la ce foloseste,pentru a vedea momentul maxim de apasare ?sau pentru a le putea regla sa deschida toate la fel si sa inchida sau in toate cazurile enumerate ?

sar parea ca am gasit pompe duza la 350 euro dar nu stiu daca is cu tot cu oringuri (pompa noua)si va trebui sa le schimb

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama ca surubul 1 a ajuns la maxim are cumva umar sau ajunge tija pompei la maxim inpinsa in jos

multumes cu stima lucian

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ceasul comparator este folosit pentru a identifica pozitia de maxima apasare. Surubul de reglaj il identifici cand a ajuns la cap de cursa prin rezistenta pe care incepe sa o intampine la rotire.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru ajutor poate reusesc astazi sa schimb o pd

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu s-a mai scris demul aici pun o intrebare:un prieten a montat pe un passat de 131 de cai injectoare de golf 5 de 105 cai.e posibil asa ceva,va merge motorul la fel ca inainte sau se va simti lipsa de putere ca de pornit a zis ca porneste.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se va simti diferenta de putere.

Cu softul original de 131CP, injectoarele de 105CP vor injecta mai putina motorina decat cele de 131.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

veneau bine injectoarele de passat 2.5 tdi + soft

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si cum bagi/ce faci cu injectoarele de Passat 2.5 tdi (non-PD) in motorul de 1.9 tdi PD?

Parca lucrai intr-un magazin de piese auto/ service... bine retin? :rolleyes:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

2.5 tdi nu are PD ? lucrez in continuare intr-un depozit de piese auto dar nu are asta nici o legatura

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum dumnezeu sa nu stii asta??

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ciudat .. atunci cum se face upgrade la injectoare daca vrei unele mai mari ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai... Adi. Nu zi la nimeni ca lucrezi intr-un astfel de depozit si ca esti membru pe VWforum de 2 ani...

Pentru upgrade la motor de 1.9tdi PD ai de ales DOAR injectoare de la motoare de 1.9tdi PD dar de putere mai mare (160CP max).

Sau este firma BOSIO care face duze la comanda de puteri custom pentru toate tipurile de injectoare. ATAT.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

se poate pune un injector de alt tip pe un motor ajm de 116 cp?al meu este cu 073T la sf si nu stiu de care tip sa pun

 

ms

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de 115Cp. Nu conteaza neaparat codul.

Sau le schimbi toate cu alt cod, alta putere.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei coduri neparat uite aici: 038 130 073F sau 045 130 073 T(al doilea cod e dupa 01/09/2001). Un prieten a pus injectoare pe un AVB de AVF a mers 12 km de am crezut ca rupe masina dupa care motorul s-a oprit. Pana nu am schimbat softul la injectoare nu a mai vrut sa porneasca.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asta e poveste.

Eu am schimbat complet motorul (am pus de 150CP in loc de 115CP) si a mers perfect pana am modificat softul sa scot tot ce poate motorul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

chestia este ca eu am gasit 4 injectoare de 115 cp  numai sa le dau de pe masina jos,dar nu stiu ce cod sunt......dar cineva zicea ca s-ar putea sa nu imi recunoasca ecu injectoarele si atunci alti bani alta distractie,se poate acest lucru?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fii serios. :)

Nu mai asculta de toti carpacii.

Planteaza injectoarele (eventual pune-le oring-uri noi) si da-i bice.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut daca esti amabil cu un sfat, un nene mecanic le-a reglat la mine (19 tdi avb 101) undeva la 360 grade dar parca nu mai porneste cum pornea inainte de reglaj,esti sigur ca la 225 de grade trebuie merci mult  

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.