Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

Cand am schimbat senzorul G62 si termostatul, am tinut masina la relanti vreo 20 de minute si am mai si accelerat-o. Era intr-un garaj si avea furtunul de la intercooler dat jos. Chestia e ca am facut-o acolo foarte mult fum, de nu puteai sa stai si te usturau ochii. Erau usile deschise dar degeaba, fum foarte, foarte mult. Mecanicul a zis ca e de la turbina, si ca asa face cam la toate Passaturile. Posibil sa fi fost de la EGR? Sa ma ingrijorez de treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Salutare, cu aceeași problema mă confrunt si eu "EGR" si am o rugaminte la voi sa îmi răspundeți la următoarea nelamurire : am fost sfătuit sa anulez egr-ul prin rescrierea softului, intrebarea este: afecteaza aceasta operațiune motorul , performanta motorului, ca și cost stiu ca este mai ieftin decât inlocuirea egr.am încercat in prima faza anularea lui prin scoaterea furtunului de vacum, opturarea lui, dar degeaba tot îmi rămâne aprins eroarea in bord 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul efect negativ, emisile de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru mediu, pentru tine reținere talon dacă ai ghinionul sa te oprească pe drum pt verificări și ajungi sa-l pui la loc ca sa poți circula sau poți sa nu treci ITP ul dacă nu cunoști pe careva la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt şi alte dezavantaje: creşte consumul (mai ales în regim urban), motorul se încălzeşte mai greu (observabil mai ales iarna, vara nu prea am observat diferenţa), creşte temperatura gazelor evacuate. Dacă există şi DPF treaba se complică şi nu merită anularea lui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua am si eu un golf 4 1,9 tdi alh an 2002,si mam gandit la anularea EGR-ului in felul urmator :'Sa scot conducta care face legatura dintre egr si galeria evacuare iar gaurile sa le astup cu 2 capacele din fier tabla,sau inox iar ca si garnituri sa le fac din tabla 2,3 mm cupru sau aluminiu.! Intrebare: Daca fac treaba asta si las EGR-ul ma refer la vacumuri sa lucreze are ceva?! Adica las vacumurile acolo (ciuperca si clapeta oprire) dispare doar conducta de la evacuare la admisie,presupun ca nu sa-r intampla nimic! Cu stima si cuzati daca am postat unde nu trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am o VW bora din 2000 4x4 haldex 1.9 tdi 116 cp AJM 6 trepte. EGR anulat. Furtunu de la vacum are un surub in el ca sa nu iasa aeru, si EGR este la locul lui.

Catalizatoru nu mai este ca doar na .... asa am cumparato.

Am intrebat la servis ce efect are si concluzia scoate fum la pornire, apa nu se ridica mai mult de 70, 80 grade la mers normal, la talpa si la mers sportiv si la deal se duce la 90 grade. Si consumul este de 7,5, 8, 5 % (menstionez ca 4x4 haldex nu e folosit la maxim, doar 5%) . Cu puterea motorului nu stiu ce sa zic, masina trage si cu a 4 la deal de 7, 8 %

Urmeaza sa il schimb si sa pun la loc EGR-ul.

 

Ceva pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde de ce a fost anulat EGR (defect? de dragul anulării? recirculare mărită?).

1. fumul de la pornire nu cred că este de la anularea EGR
2. se încălzeşte mai greu motorul dar nu în aşa hal încât să nu ajungă temp la 90 grade. Eu am măsurat şi am observat că dacă să zicem îmi ajunge apa la 90 în 5 km cu EGR conectat, fără EGR ajunge după vreo 7 km, posibil problema să fie la termostat
3. de consum, creşte ceva dar nu ştiu cât. Dacă termostatul nu mai este în parametri mai vine şi de acolo o uşoară creştere.
4. posibil să fie ceva mai vioaie, dar trebuie să iei în considerare şi creşterea temperaturii gazelor evacuate fără EGR, ceea ce în timp poate afecta turbina.

Cel mai bine pui EGR la loc (verifică-l pe al tău, poate este bun) şi vezi cum se comportă, după aia stabileşti ce şi cum. Pentru a stabili cu exactitate ai nevoie şi de un vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@-TicTac- eu am anulat egr-ul atat fizic cat si din soft si masina merge exact ca inainte ...poate putin mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/8/2017 at 11:47 PM, lupo_bv said:

Acum depinde de ce a fost anulat EGR (defect? de dragul anulării? recirculare mărită?).

1. fumul de la pornire nu cred că este de la anularea EGR
2. se încălzeşte mai greu motorul dar nu în aşa hal încât să nu ajungă temp la 90 grade. Eu am măsurat şi am observat că dacă să zicem îmi ajunge apa la 90 în 5 km cu EGR conectat, fără EGR ajunge după vreo 7 km, posibil problema să fie la termostat
3. de consum, creşte ceva dar nu ştiu cât. Dacă termostatul nu mai este în parametri mai vine şi de acolo o uşoară creştere.
4. posibil să fie ceva mai vioaie, dar trebuie să iei în considerare şi creşterea temperaturii gazelor evacuate fără EGR, ceea ce în timp poate afecta turbina.

Cel mai bine pui EGR la loc (verifică-l pe al tău, poate este bun) şi vezi cum se comportă, după aia stabileşti ce şi cum. Pentru a stabili cu exactitate ai nevoie şi de un vcds.

Deci am inteles, termostatu si egr pe lista de servis. EGR nu stiu de ce a fost anulat, asa am luato.

Am lovit o vulpe pe partea soferului, si mi-a crapat chiar si suportu de la radiator, (banuiesc ca tragherul) acuma e in sarma legat. E posibil de la lovitura sa imi deregleze termostatu??

Multumesc de sfat ! abia astept sa le schimb sa vad dif. de consum.

On 4/9/2017 at 10:58 AM, nemtzalau said:

@-TicTac- eu am anulat egr-ul atat fizic cat si din soft si masina merge exact ca inainte ...poate putin mai bine.

Si consumu ?

Modificat de -TicTac-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel puţin teoretic, anularea fizică a EGR fără anularea din soft, la motoarele cu debitmetru duce la creşterea consumului....teoretic:). Practic depinde de mai mulţi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, -TicTac- said:

E posibil de la lovitura sa imi deregleze termostatu??

nu are legatura, una cu alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 23.04.2017 at 20:04, -TicTac- a scris:

Deci am inteles, termostatu si egr pe lista de servis. EGR nu stiu de ce a fost anulat, asa am luato.

Am lovit o vulpe pe partea soferului, si mi-a crapat chiar si suportu de la radiator, (banuiesc ca tragherul) acuma e in sarma legat. E posibil de la lovitura sa imi deregleze termostatu??

Multumesc de sfat ! abia astept sa le schimb sa vad dif. de consum.

Si consumu ?

Si cat te -a costat blocarea din soft a egr??

On 09.04.2017 at 10:58, nemtzalau a scris:

@-TicTac- eu am anulat egr-ul atat fizic cat si din soft si masina merge exact ca inainte ...poate putin mai bine.

Cat te -a costat blocarea egr din soft??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu am facut eu treaba asta, asa am aduso din Polonia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua,la un golf 4 1.9 tdi ajm am "incercat" sa "anulez sau blochez" egr ul prin introducerea unui surub in furtunul de vaccum ce vine de la el si am pus de pe vcds la minimal function am inteles ca se cheama l.am pus de la 32768 la 33638 , probelma este ca imediat dupa ce am facut asta la relanti aveam fum albastru si cand mergeam se tinea fumul dupa mine.. dar se simtea o oarecare imbunatatire in sensul ca se auzea turbo mai frumos si tragea mai binisor zic eu si de asemenea consumul instant scuze cu 1,5 -2 litri  intrebarea mea este ce ar putea fii de imi scotea fumul acela.. acum am pus totul inapoi dar am lasat egr la minimal function si vad ca nu mai am problema cu fumul.. Multumesc anitcipat 

Modificat de kimura 23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te plictisesti acasa, asa este ??? , nu te mai juca cu lucruri care nu le intelegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut chestia asta pentru ca l.am curatat deja de 2 ori intr-o luna si era imbacsit rau... si eu nu merg subturat cu masinile, si am vrut sa il anulez temporar sau ceva pana strang niste bani sa iau altul nou, am pus doar o intrebare nu aveam nevoie de critici ... pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui fara suparare , oricum am pus totul inapoi dar tot da fumul ala albastru :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR se anuleaza doar din soft plus opturarea furtunului. Fumul albastru poate sa fie si de la turbina, motor, injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles multumesc, acum observ ca s.a transformat fumul in alb sau gri nu pot sa il destind foarte bine 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am eliminat EGR-ul (schimbat cu țeavă), blocat ieșirea din galeria de evacuare și ”reorganizat” sistemul de vacuum (am eliminat traseele până la valva N18 și repoziționat valva N75 intr-o zonă mai puțin ”uleioasă”). Rezultatul e mai mult decât mulțumitor : eliminat sursă puternică de ulei, eliminat pierderi de presiune la turbo și eliminat răcitorul de ulei care-mi băga aer în traseul de antigel. 

 

Nu am check-engine in bord DAR fiindcă am eliminat valva N18 evident că am eroare la motor. Există vreo soluție să nu mai imi apară eroarea N18 fără s-o pun efectiv la motor? Presupune o schimbare a hărții de injecție sau se poate anula pur și simplu printr-o simplă codare. 

 

Atașez poză. 

Vă mulțumesc! 

20220413_190021.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Andrei Savin

Bună, 

  Am și eu nevoie de o informatie sigură.  Am cumparat o mașină cu un EGR, racitor de gaze, admisie SI DPF anulat. Ei au zis ca le-au anulat pentru ca întra apa in ulei pe la racitorul de gaze și admisie. Intr-un final am observat ca pierd antigel, după multe verificări problema era de la chiulasa. 

   Am refăcut tot motorul și am pus chiar inapoi egr, racitor gaze și admisie. Aceleași care erau pe mașină. Din fericire alea erau bune și au fost anulate degeaba.

  Acum după ce am pus înapoi Egr-ul, întrebarea mea este: Trebuie rescris iarăși softul sau pot merge cu el asa. Nu am nici un martor aparatu în bord, mașină trage bine. Afectează cu ceva dacă nu rescriu softul cu EGR ON atâta țimp cât nu am nici un martor aprins și mașină merge bine?. Astept un raspuns concret. 

    Mulțumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza cu nimic motorul sau functionarea lui, poate doar spiritul civic/moral (pentru cine are asa ceva). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, dupa lungi cautari si ceva reparatii la turbina (erori date p2563, pAF00) am realizat ca de fapt egr'ul la masina mea (VW CC 2.0 tdi, 177 cp, CFGC) pierde vacuum pe la supapa. 

Ca sa fiu sigur ca asta e problema am testat blocand furtunul de alimentare cu vacuum catre egr si mergand asa cu masina vreo cateva zile. Erorile la turbina nu au mai aparut dar nici vreo eroare la egr.

(imi imaginez ca supapa a ramas blocata pe deschis).

Inseamna asta propriu-zis ca egr'ul meu este anulat? Sau el functioneaza in continuare dar necorespunzător si prin asta afecteaza alte componente.

Am in plan sa il schimb dar ma intereseaza daca as putea sa mai merg vreo 3000-4000 km cu el asa fara sa imi asum riscuri mari ca sa il pot schimba in Romania. Reparatia e foarte scumpa aici in Germania unde locuiesc si nu as vrea sa investeac foarte multi bani intr'o piesa la care parerile sunt impartite daca e buna sau nu pentru motor (mai ales ca abia a fost reinnoita acum 10000km 😞 - probabil am prins un rebut)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, sylarRO said:

egr'ul la masina mea (VW CC 2.0 tdi, 177 cp, CFGC) pierde vacuum pe la supapa.

La acest motor egr-ul este electric .

Doar actuatorul de la racitor e controlat cu vacuum.

Daca are membrana sparta necesita egr nou ,oe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!