costy_mincu

Probleme la franare

20 postări în acest subiect de discuţie

Salut ! Am 2300 km cu Roomsterul :Driver: si cad pun frana roata spate stanga scartaie si la viteza mica si la viteza mare ( 60km )iar pe fata stanga se aude ca si cand nu ar avea placuta ( un frecat intermitent ). Daca scartaitul din spate dispare dupa aproximativ 20 franari , celalalt persista . A mai intalnit cineva astfel de probleme ? :banghead:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O fi o pietricica, o bucata de metal infipta in placute care freaca...

:banghead: Eu am schimbat rulmenti si discuri pe spate la a mea si de atunci a inceput un scartait usor la roata stanga spate chiar si fara sa pun frana. Habar nu am de la ce e, am strans rulmentii, nu au joc. NU stiu de la ce e, dar nu e foarte tare incat sa ma supere..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

de vreo 1-2 sapt se aude si la mine la franare un zgomot pe roata stanga spate cred. e ceva de tonalitate joasa, rugos, nu as zice ca e scartait. tu ti-ai rezolvat problema costy?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fara misto, poate ai trecut cu rotile stanga prin ceva pietris fin sau nisip, sau printr-o balta mai mare in care exista asa ceva. Altfel nu-mi explic de ce se aud zgomote doar pe partea stanga. Ciudat :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

au disparut la un mom dat dupa o spalare. dupa o noua vizita in poiana bv au aparut iar in spate undeva, tot la franare, sare, pietris probabil. au trecut weekndul asta cand am schimbat cauciucurile. :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

iarna asta a reaparut "scartaitul" la franare. cred ca e ceva legat de anotimp/temperatura scazuta/cauciucuri de iarna/nisip ori sare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a aparut un zgomot intermitent la franare usoara. Coincidenta sau nu, a aparut dupa un drum facut prin Apuseni, deci mai mult ca sigur ca unitatea disc-placuta nu e aparata prea bine de intemperii. Saptamana asta o duc la spalat, poate se rezolva cu un pic de apa sub presiune.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, prieteni, proprietari/utilizatori Roomster.

De obicei aceste sunete la nr de km foarte mici, cum am vazut si cazul lui costy_mincu , sunt cauzate de pietre mici care sar intre roata si disc frana, de obicei pe fata (dar am vazut cazuri si pe spate daca masina are asa ceva dindotare) unde este un fel de aparator din metal ( pe interior ) care nu lasa sa cada acea piatra din cauza distantei mici intre aparatorul acela metal si disc frana. Si scoate un sunet destul de puternic si insuportabil.

Acest tip de problema necesita demontarea/montarea acelei roti de unde vine sunetul, ca sa puteti elimina piatra. :banghead:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema asemanatoare cred...la viteza ft mica si franare slaba se auzea un zgomot ciclic ,un harjait....am luat WD 40 am pulverizat pe etrier si zgomotul a disparut....dupa 100km tot nu se mai aude...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am mers vreo 30 de km pe un drum desfundat si la un moment dat a aparut un scartiit puternic la roata din dreapta fata. Am sunat la ei la PBN si mi-au spus ca Golf 5 si Jetta au aceasta problema, anume ca pot intra pietre intre etrier si discul de frana. Nu prezinta pericol pentru siguranta, piatra poate iesi singura, la trecerea printr-o groapa, spre exemplu. La mine nu a iesit singura, eram un pic panicat ca nu stiam ce se intampla si pentru ca incidentul m-a surprins intr-o duminica seara, la Putna. Am scos roata si pietricica buclucasa a cazut.

Asadar este o problema stiuta si recunoscuta pentru Golf 5 si Jetta posibilitatea patrunderii de corpuri straine la discurile de frana, mai cu seama daca se circula pe drum desfundat, cu viteza mare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu la ibiza , deci vad ca pe multe vaguri apare problema asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la mine. a intrat o pietrica la etrier pe fata, in iarna. acum vad ca am una, cred ca pe spate.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

confirm ca apare si la Audi A4 B6

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

poate sa scartie si din cauza discuriilor sau placutelor naspa. sau pur si simplu e umed discul sau asa. ganditiva la bicicletele care scartaie atunci cand franezi. faza cu piatra am patito si eu la un opel. a trebuit sa dau jos roata la fatza locului deoarece asa tare suna ca nu puteam merge cu ea. a intrat piatra intre disc si tabla aia care apara discu pe fatza. orcum 10 minute de dezdoit si indoit tabla inapoi. deci se mai intampla...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceasta problema

la mine erau placutele foarte proaste

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare azi am schimbat si eu saboti si pistonasele pe spate, fiindca pierdeam lichid pe partea dreapta, mi se aprinsese martorul rosu cu semnul exclamari. costuri: 2 pistonase (cilindri receptor)TRW- 96 lei, set saboti TRW- 177 lei, 1 litru de lichid de frana DOT 4 + manopera 100 lei, cost total 390 lei la un service din oradea

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cati kilometri are masina? Mie un cilindru a inceput sa imi curga pe la 100k km.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

saboti vechi inca le mai am, dupa cum arata inca sunt buni, chiar foarte buni, masina are 119.440 km, si deabea acum au fost schimbati cilindri (pistonasele), mie mia curs pe partea dreapta dar cel din stanga era ok, am pierdut si lichid de frana, iar la umplerea rezervorului au intrat exact 1 licru de lichid de frana DOT 4, iar la recomandarea mecanicului le-am schimbat, pe fata sunt ok si sunt de cand e masina (Cehia 2002) cumparata de mine din 2008, mai am de schimbat amortizoarele fata si spate si e ok si satbilitatea, franarea e mai buna decat inainte, dar o sa vad dupa cativa sute de km

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema cu scartaitul la roata dreapta fata dar numai in momentul cand apas pedala sa franez si se aude ca un scart de cauciuc,ma gandesc la garnituri,idei ceva ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,


am schimbat discuri frana + placute frana + rulmenti cu butuc (MAPCO).
Problema este ca intra ABS foarte repede, la 50 km/h la franare pe uscat
pedala se intareste si caraie. Pe tester nu apare nici o problema cu
senzorii ABS. Am inteles ca ar putea fi o problema la rulmenti, pe care este montata banda magnetica cu care lucreaza senzorul ABS.


V-ati mai intalnit cu aceasta problema, aveti idee cum s-ar putea rezolva? E de la rulmenti sau de la montaj?

 

PS: Am mai postat pe un topic,daca incurca rog moderatorul sa ia masurile de rigoare, cu scuzele mele.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.