Jump to content

Ce ambreiaj avem pe Golf 4


alec
 Share

Postare recomandată

Adica uite la LUK pe site au asa:

Dual Mass Flywheel (DMF)

Clutch discs

Clutch pressure plate

Clutch release systems

Eu daca vreau sa schimb ambreiajul , cu volant, tot sistemul si vreau sa imi pun sport, ce anume trebuie sa caut? Ce tip de ambreiaj?

Poate stie cineva si ma lumineaza...multam anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zebrocksky

    18

  • GABIVVX

    17

  • marius1982.11

    9

  • stefanutz30

    7

Cred ca cel mai bine e sa intrebi la Volksparts. Nu stiu daca si volant trebuie sa fie neaparat alta decat cea stock. In principiu cred ca discul, placa de presiune si rulmentul vin in pachetul kitului de ambreiaj sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. motorul tau AHF

clutch pressure plate (disc presiune) 225mm - LUK - 038 141 025 P sau PX

clutch disc (disc ambreiaj) 225mm - LUK - 038 141 032 E sau EX sau K sau KX

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarumana!!!!

Vreau sa te mai intreb daca cele mai sus scrise de tine sunt penntru un ambreiaj sport..

Incao odata multam!!!

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ste ambreiajul cu care este echipata masina din fabrica :icon_thumright:

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este cu X in coada este cu piesa la schimb, adica piesa veche trebuie sa fie IDENTICA cu cea noua si sa nu aiba urme de lovituri, poate fi uzata dar nu lovita. Avantajul este ca primesti reducere de pana la 50% cu piesa la schimb. Cat despre volant, vezi ca a ta e bimasica.

Modificat de bamsemad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as recomanda schimbarea volantei bimasice cu o volant "normala" si a discului de frictiune cu unul cu arcuri periferice. S-ar putea sa simti o diferenta la plecarile de pe loc, in rest este mult mai longeviva solutia decat cea cu volant bimasica. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo fabrica un kit de ambreiaj din 4 bucati, special pentru GolfIV, ce contine, placa, disc, rulment si volant normala. Inlocuieste perfect volant cu masa dubla.

"4 pieces kit : the innovative aftermarket solution by Valeo

The new 4-pcs kit solution with rigid flywheel is designed to replace the original Dual Mass Flywheel & Clutch Kit. It is a particularly suitable option for older vehicles & vehicles subjected to intensive use.

Key benefits:

• A new Valeo innovation for vehicles originally fitted with a Dual Mass Flywheel (DMF)

• Up to 30% cost saving against high cost replacement of Dual Mass Flywheel

• Up to 25% increased clutch life due to a greater surface friction area"

Sursa: http://www.valeoservice.com/html/romania/e...7943BBE9E8F1B3C

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Domnilor, trebuie sa schimb ambreiajul si ma gandesc la un kit Valeo cu volant normala si disc ambreiaj cu ancuri. Credeti ca e o idee buna? Ce efecte secundare pot apare la schimbarea volantei cu dubla masa cu una normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca neamtul a pus bimasica pentru ca trebuie bimasica. Nu vad de ce tu vrei sa treci la cea normala. Cat despre ambreiaj, vezi ca pe original poate fi mai ieftin decat ce iei tu... Verifica, poti opta pentru kit cu piesa la shimb (daca ambreiajul tau este original) si il poti lua la jumatate aproape...

Apropo, volant de ce vrei sa o schimbi? Ai zgomot? Sau o schimbi doar pentru ca schimbi ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are deja 161000 km si ma gandesc ca daca tot schimb ambreiajul, poate ca e timpul sa schimb si volant. Am o vibratie foarte mica la relanti, dar cred ca e vorba de vibratia motorului. La plecarea de pe loc, se simte o vibratie mai accentuata, dar nu foarte suparatoare. In schimb, in sarcina, la 100-120 km/h, am o vibratie ciudata ... daca scot din viteza sau calc ambreiajul, aceasta dispare. De aceea ma gandesc la volant. Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia la viteza mai mult ca sigur ca nu este de la volant. Nu cred ca merita sa arunci 1000 si ceva de lei in plus doar asa ca sa ai una noua. Nu are simptome ca s-ar duce in urmatorii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia la viteza mai mult ca sigur ca nu este de la volant.

Asa vreau sa cred si eu, de aceea maine ma duc sa fac geometria si sa mai verific echilibrarea rotilor. Poate reusesc sa aman aceasta investitie majora in kit complet ambreiaj (cca 2000 lei materiale cu manopera). Maine revin cu impresii dupa interventia la directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat problema. Trepidatia la viteza mare aparea din cauza noroiului depus in interiorul jentilor. Le-am curatat si le-am re-echilibrat si acum nu se mai simte nici o trepidatie. Deci: ganditi-va intai la lucrurile mici si neinsemnate inainte de a face investitii majore. Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Personal as recomanda schimbarea volantei bimasice cu o volant "normala" si a discului de frictiune cu unul cu arcuri periferice. S-ar putea sa simti o diferenta la plecarile de pe loc, in rest este mult mai longeviva solutia decat cea cu volant bimasica. Numai bine !

Ce inseamna diferenta la plecarile de pe loc ???? Trepidatii..*****..

Modificat de blv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca neamtul a pus bimasica pentru ca trebuie bimasica. Nu vad de ce tu vrei sa treci la cea normala. Cat despre ambreiaj, vezi ca pe original poate fi mai ieftin decat ce iei tu... Verifica, poti opta pentru kit cu piesa la shimb (daca ambreiajul tau este original) si il poti lua la jumatate aproape...

Apropo, volant de ce vrei sa o schimbi? Ai zgomot? Sau o schimbi doar pentru ca schimbi ambreiajul?

Si eu subscriu la cele spuse de dv. in legatura cu bimasica.

O intrebare am pt. dv dn-le '.:bamse'

la 260000km nu mai incape vorba sa mai ocolesc volant,este zdrente,bate,vibreaza,dardaie la relanti...etc

cum pot sa vad daca a mai fost schimbata vreodata de cineva?sau daca se vede pe undeva asa montata pe masina ce fel de volant am,(daca ar fi originala si ce diametru tre sa aiba)ce marca,tip,sa pot sa merg la reprezentanta sa o comand inainte sa nu stau vreo 4 zile fara masina atunci cand o sa o montez

va multumesc anticipat...DZI'S :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut,

imi cer scuze dar ce inseamna mai exact kit ambreiaj si daca trebuie schimbat neaparat si volant (masina avand 150 mii km) ,

ce tip de ambreiaj m-ati sfatui sa folosesc daca masina mea a fost resoftata avand 101 cp + 35cp.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

kit ambreiaj nu inseamna si volant, volant e una si ambreiajul e alta , asta chiar daca este o stransa legatura intre cele doua

kit ambreiaj inseamna rulment, placa de presiune, arc etc.

oricum eu cred ca la 150 mii de Km nu ar trebui sa ai probleme cu volant, insa nu pot sa-mi dau cu parerea pentru cei 35 de cai in plus, daca afecteaza sau nu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos

si ce tip de ambreiaj m-ati sfatui sa folosesc sau daca exista ceva sport sa reziste la cei 140cp sau poate un ambreiaj clasic care sa fie rezistent

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

vezi ca sunt destule solutii pentru ceea ce vrei tu.

daca nu ai de cand sa uzezi de tot ce poate masina si sa storci la fiecare acceleratie maximum din motor lasa ambreiajul original, bineinteles daca este in regula.

daca trebuie sa il schimbi fa un upgrade. pretul este tot pe acolo si va tine mai bine si mai mult.

sachs ofera variante de upgrade pe tipuri de motor, cel mai bine vezi la volksparts (user volksman).

mai e si spec...

sfatul meu, care am schimbat doua volante bimasice pana acum, este daca schimbi si volant pune una cu masa simpla. cea cu masa dubla iti ofera alt confort la condus dar se uzeaza mai repede. cea cu masa simpla te obliga la o debreiere mai brusca in schimb duce mai mult.

e parerea mea.

mai vezi ce spun si altii si iei cea mai buna decizie pentru tine.

Modificat de john33exe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe golf 4 an 2003 luna 6 motor alh 90 c.p. ce ambreiaj am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varza!, evident. Bine ,glumeam.

Placa de presiune daca e cu "D" la capat e SACHS ,daca e "DX" e noname. de 230mm

Discul ,lafel , de 228mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma intereseaza producatorul pieselor ci felul volantei ?bimasica sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!