Sign in to follow this  
Followers 0
vanlender

Probleme Dpf Audi A4 2007

26 posts in this topic

Masina e luata din Germania de la Audi-Zentrum e din 2007 si cand am luato avea 6000 km acum are 10000. Am mers fara nici o problema in Germania 2 luni am aduso in Romania si dupa o saptamana au inceput problemele. Mi se aprinde senzorul engine-filtru de particule iar dupa vreo 2 zile incepe sa nu mai traga motorul deloc si consuma in draci.

Am mers la reprezentanta in Iasi pentru ca masina e in garantie mi sa spus ca e din cauza motorinei proaste de la noi si a faptului ca merg numai in oras cu ea si e subturata.

Iau facut reimprospatare au eliminat eroarea si a mers ok dupa o saptamana iar aceeasi problema si iar sevice iar reimprospatare si tot asa . Acum sint deja la a 4 combinatie de genu intro luna si simt ca o iau razna.

Cei de la Sandra miau zis ca se infunda filtru de particule dar ca defapt ar fi o problema legata de cum e setat senzorul respectiv .

Tot ei au zis ca filtru e ok si nu trebuie schimbat si ca nu au cu ce sa ma ajute decat sa elimine problema pe moment adica cu reimprospatarea respectiva si daca vreau sa elimin problema total sa merg in Germania cu ea ca altfel nu se poate.

Are cineva vreo solutie ?

Edited by vanlender
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Ocatvia RS 2.0 Tdi DPF se pare ca rezolvase cineva problema cu un update de soft...exista acel topic pe aria Octavia 2...cred.Incearca la alta reprezentanta...poate exsita o solutie.Sandra sta cam prost cu softurile.

Bafta :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasi problema am avut-o si eu acum cava zile, mi s-a aprins martoru de filtru de particule, am luat cartea si am citit acolo ce trebuie sa fac. Zice ca trebuie sa merg cca 15 min cu 2000rpm in viteza a 4-a sau a 5-a. Asa am si facut, am mers pe autostrada 4 minute si s-a stins. In carte zice ca nu trebuie sa mergi la service daca problema se rezolva astfel. Se intampla si la EOS, si la PASSAT si la A6 samd, deci nu e o particularitate a lui A4.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact cum scriam si intr-un topic (nu mai trage motorul) pe "Generalitati" nu exista alta metoda decat ce scrie la carte :

se aprinde martorul, o iei fuguta catre autostrada, mergi 15-20 min cu 60 km\h cu 2000 rpm si gata

Peste 3-5-7 zile depinde cat de mult mergi in aglomeratie repeti procedura ca iar se va aprinde, garantat.

Printre multele cunostinte, relatii si prieteni pe care le-am consultat in legatura cu problema asta am dat peste un specialist in motoare care mi-a zis ca imi rezolva problema contra sumei de 500 €.

De scos nu se poate scoate pentru ca filtru are 5 senzori pe el care comunica cu mai multe componente ale masinii si daca l-ai scos nu mai porneste motorul.

Daca il infunzi de mai multe ori nu se poate regenera in service la nesfarsit si atunci costul pentru schimbare lui PoRo este de 1000 €.

Eu o sa incerc sa vad varianta aceea de 500 € si o sa va tin la curent cu ce sa rezolvat.

pana atunci spor la condus pe autostrada :Driver:

Edited by DUCU STROE
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masina e luata din Germania de la Audi-Zentrum e din 2007 si cand am luato avea 6000 km acum are 10000. Am mers fara nici o problema in Germania 2 luni am aduso in Romania si dupa o saptamana au inceput problemele. Mi se aprinde senzorul engine-filtru de particule iar dupa vreo 2 zile incepe sa nu mai traga motorul deloc si consuma in draci.

Am mers la reprezentanta in Iasi pentru ca masina e in garantie mi sa spus ca e din cauza motorinei proaste de la noi si a faptului ca merg numai in oras cu ea si e subturata.

Iau facut reimprospatare au eliminat eroarea si a mers ok dupa o saptamana iar aceeasi problema si iar sevice iar reimprospatare si tot asa . Acum sint deja la a 4 combinatie de genu intro luna si simt ca o iau razna.

Cei de la Sandra miau zis ca se infunda filtru de particule dar ca defapt ar fi o problema legata de cum e setat senzorul respectiv .

Tot ei au zis ca filtru e ok si nu trebuie schimbat si ca nu au cu ce sa ma ajute decat sa elimine problema pe moment adica cu reimprospatarea respectiva si daca vreau sa elimin problema total sa merg in Germania cu ea ca altfel nu se poate.

Are cineva vreo solutie ?

vezi ca pe a4 este actiune de service pe dpf

pune dealer-ul sa verifice daca masina are actiune

bafta

daca nu te descurci da un pm

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa dai mai multe detalii te rog.

Edited by WNS
Quote inutil.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista pt anumite serii la a4 2006-2007 cu dpf actiune de service la care se schimba softul pt probleme avute cu dpf

mai multe nu pot sa mai spun

bafta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos de lamuriri. Astazi ne intrebam cum fuctioneaza iar peste 5 ani o sa ne batem capu cum sa il scoatem :banghead: . Este clar ca in Romania Dpf nu are viatza lunga, motorina proasta, drumuri foarte aglomerate bara la bara si banuiesc ca este si o piesa scumpa ca si catalizatorul de altfel. Ai spus ceva de euro 5. Masinile care au Dpf au euro 5 ? pt ca mi s-a spus ca masina mea nu are euro5 si totusi are Dpf.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masinile care au Dpf au euro 5 ? pt ca mi s-a spus ca masina mea nu are euro5 si totusi are Dpf.

Nu exista TDI PD cu euro5. Nici chiar cu DPF.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e degeaba acest DPF. Mai ziceam daca urca cu un euro adica taxe mai scazute sau cine stie ce scutiri dar asa trebuie sa il suportam absolut fara sa avem nici un beneficiu.

Edited by WNS
Quote inutil.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

E degeaba in Romania. In Elvetia ai fi obtinut mari reduceri fiscale pt aceasta dotare. Si nu doar in Elvetia, parca si in Austria e la fel.

Pe mine m-a pus pe ganduri povestea voastra cu DPF-ul, cu atat mai mult ca ''rezolvarea'' e trecuta in cartea utilizatorului.

Sunt fan TDI dar daca as fi pus sa aleg un model de la VAG azi, as merge pe un TSI, adica un motor mic pe benzina si supra-alimentat. Pe A4 2008 va fi 1.8 TFSI.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit cu succes la cateva modele TDI VAG cu DPF si electornica motor BOSCH (exclus 2.0TDI 170CP doar 2.0TDI 136-140CP si tot ce e 1.9TDI DPF) sa il elimin din soft. La un passat 3bg cu mari probleme ce nu mai regenera, nu se mai stergeau erorile si era numai in avarie masina dupa ce am eliminat din soft functionarea DPF nu a mai dat nici o eroare si masina mergea ok. Am facut si pe 1.6HDI ford focus dar asta nu conteaza atat de mult aici.

Clar DPFul creaza probleme in Romania datorita mersului mult bara la bara, combustibili ceva mai prosti si lipsei autostrazilor ce ar provoca regenerare fara sa ne dam seama ca tocmai a avut loc. Doar la taxa de prima inmatriculare mai ajuta acum sa ai pe masina dar cum zicea Radugti peste ani o sa fie probleme mai la toate nexploatate corect :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut daca aiti mai intalnit astfel de problema: la plecarea de pe loc masina nu trage, in tr. I se chinuie si parca-si da-n nas scurt de cateva ori, iar pe la 2100-2300 rpm incepe sa traga de ma baga-n scaun

- in tr. a II-a tot asa, lipsa de putere, iar pe la 1700-1900 rpm isi da drumul si merge bine

- in tr. a III-a si mai sus se mai simte o usoara crestere de cuplu pe la 1800 rpm, dupa care merge ok

Am inteles de pe forum ca ar fi din cauza DPF - filtru de particule care trebuie schimbat.

Am gasit pe net o varianta la:

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainmenu-1/articole-tehnice/171-filtrul-de-particule-avantaje-probleme-si-solutii-de-inlocuire

Astept pareri/ sugestii

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e din DPF(desi, dupa simptome nu prea cred), eu sa fiu in locul tau, l-as elimina din soft si apoi l-as elimina fizic pentru ca oricum se va infunda.Stiu ca nu e prea "ecologic" dar decat atatia nervi, drumuri degeaba pentru regenerari si bani pe la service-uri care sa nu elimine problema odata pentru totdeauna mai bine o grija in minus.

P.S.

Tare sunt curios cum o sa se descurce FAP-ul(echivalentul DPF-ului de la Renault) montat

pe dCi-ul Loganului pentru ca si acolo se dau tot cam aceleasi instructiuni in caz ca se aprinde martorul filtrului de particule.

Edited by Guadalcanal
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

MCC-DPF-AA4 de la PILOT pentru A4 1.9tdi 2007, status ok dupa 3 luni de la test.

-11000 km parcursi, cu o scadere de 4-5% a consumului

-performanta motor sporita (echivalent cu montajul unui down-pipe sport)

-fara gram de fum, noxe in parametri prestabiliti

-fara erori DTC sau regenerari esuate

-coeficient de impregnare filtru cu particule funingine <4%

In prezent se lucreaza la varianta pentru 2.0 tdi (incl. passat si golf5)

http://www.tuningmall.ro/evacuare/filtru-particule/filtru-particule-metalic-sport-audia4-1-9tdi-329767.html

http://www.monstertuning.ro/filtru-de-particule/

Edited by Prescott
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut daca aiti mai intalnit astfel de problema: la plecarea de pe loc masina nu trage, in tr. I se chinuie si parca-si da-n nas scurt de cateva ori, iar pe la 2100-2300 rpm incepe sa traga de ma baga-n scaun

- in tr. a II-a tot asa, lipsa de putere, iar pe la 1700-1900 rpm isi da drumul si merge bine

- in tr. a III-a si mai sus se mai simte o usoara crestere de cuplu pe la 1800 rpm, dupa care merge ok

Am inteles de pe forum ca ar fi din cauza DPF - filtru de particule care trebuie schimbat.

Am gasit pe net o varianta la:

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainmenu-1/articole-tehnice/171-filtrul-de-particule-avantaje-probleme-si-solutii-de-inlocuire

Astept pareri/ sugestii

Ai reusit sa rezolvi problema?Daca da cum te intreb pt ca am aceeasi problema acelasi tip de motor

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

aveti idee de unde stiu ca am dpf pe masina?am motor bke,euro 4,116 cp.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

teko, un coleg de pe forum, spunea intr-un alt topic 'Eu la A4 am cod motor BKE, fabricatie 11.2004 cu DPF'

deci s-ar putea sa ai :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

BKE este singurul motor Euro4 de pe B6

ai 100% filtru de particule pe masina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am BKE pe B7 dar nu e DPF.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt seriosi baietii de la pilotauto. puteti merge cu incredere sa schimbati filtrul de particule la ei

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut mi-am schimbat si eu astazi garnitura de la capacul de culbutori filtrele de aer si motorina la masina din semnatura, totul a mers perfect. Cand sa dau o tura mi s-a aprins intermitent martorul de la buji, masina nu mai tragea, am tras pe dreapta, am repornito si s-a resetat eroarea.

Am plecat si in mers din nou bujia pe intermitent plus martorul de "emission control" am oprit din nou dar la repornire s-a resetat doar martorul de buji celalalt ramanand aprins in permanenta.

Sper sa nu am probleme la DPF ca e enorm de scump si saptamana aceasta urma sa fac RAR-ul ca sa inmatriculez masina.

A mai patit cineva asa?

Momentan sunt la Deva, daca ma poate ajuta cineva cu o diagnoza

Edited by iorgcr1
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti verifica in blocurile de masura, cu un tester, care este nivelul de umplere al DPF-ului, cand si-a facut ultima regenerare, etc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am facut sambata regenerarea la DPF si eroarea nu s-a resetat. Cand am schimbat filtrul de motorina nu l-am umplut cu combustibil, am pus contactul de mai multe ori pana s-a aerisit instalatia de alimentare. Sper ca nu din cauza asta s-a defectat masina fiindcă voi fi ft supărat pe tatăl meu deoarece el a insistat sa nu bag motorina in filtru.


Voi face mâine o scanare si o sa postez ce găsesc, sunt ft. curios.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat, era iesit un furtun de la turbo. Dupa o scanare VAG mi-am dat seama si am remediat repede. Acum pot sa o inmatriculez linistit :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.