cmiron

Probleme cu bordul

13 postări în acest subiect de discuţie

Am o problema cu TT-ul! AUDI 1.8T cabrio 2001. Nu imi mai indica kilometrajul, iar cei de la Porsche spun ca este necesara inlocuirea intregului bord. "A lot of money!"Sunt interesat de documentatie, scheme electrice, sfaturi, metode de testare, orice poate rezolva problema. Am vazut un soft interesant care mi-a facut o impresie deosebita (Autodata)-doresc sa fac rost de el, sa aprofundez problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ma bucur sa aflu ca avem un TT pe forum (am un mare respect pentru masina asta).

O metoda care imi vine in minte este Output Tests pe Instruments si, desigur, citirea erorilor. Daca treci prin Bucuresti, te ajut cu placere.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alex! Multumesc mult pentru sprijin, problema e ca au aparut probleme si cu indicatorul de benzina si cu turometrul.......concluzia e ca cei de la Porche se pare ca au dreptate. M-am programat pe data de 5 Ian. sa inlocuiesc bordul. Foarte scump ... dar asta e....obrazul subtire cu cheltuiala se tine. Multumesc inca odata si iti urez atat tie cat si celorlalti membrii ai forumului SARBATORI FERICITE! Succese maxime!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a-l schimba, curata contactele din spatele Instrument Cluster-ului. (in special cel al conectorului albastrau care este vizibil daca scoti ornamentul din lateral stanga bordului).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta eu cu soft-ul care te-a impresionat :). ce faci cu instrumentul de bord defect . daca nu il dai ca piesa la schimb poate mi-l vinzi mie sa ma joc cu el :)!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat Andi log-ul tau. In urma cautarilor pe net am aflat ca aceasta problema este cunoscuta in randul posesorilor de TT.

Eu presupun ca multe dintre erori sunt cauzate de o tensiune de gresita (prea mica), probabil la terminalul 30. Eroarea ce priveste terminalul 30 poate avea mai multe cauze, incepand de la deconectarea bateriei si terminand cu releul de alimentare al ECU.

De asemenea, s-ar putea sa fie de vina un scurt la masa sau ceva asemanator...

Ce sa zic.. mai studiem.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca ati sters erorile stocate. In acest caz cred ca ar fi relevanta o noua scanare dupa cateva zile, pentru a vedea ce erori revin.

Daca eroarea ce priveste T30 reapare, se elimina cauza "deconectare baterie" si se intareste presupunerea "problema pe circuit".

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Postez si log-ul, pentru ca toata lumea sa stie despre ce vorbim.

01-Engine



Control Module Part Number: 8L0 906 018 R
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...cred ca am si eu o problema asemanatoare..d.ar nu i'am dat importanta...chiar asa mare...indicatoarele de temperatura apa, si combustibil nu indica bine.

Adica:

- indicatorul temeperatura apa...arata 85 grade...cu motorul incalzit..in mod permanent (ar trebui sa arate 90).

- indicatorul combustibil arata plin cam cu 4 milimetrii mai mult decat ultima linie...iar la oprire, fara contact..arata ca si cand ar fi pe minim

Concluzia: sunt decalate. Primul cu 1-2 mm iar cel de'al doilea cu 4-5 mm

In principiu nu ma deranjaza atat de tare incat sa desfac bordul si sa rectific problema. Intrebarea mea e daca pot sa fac schimbarile din soft.

E o problema tehnica?(acurile alea au un decalaj din partea meacanica)

Sau e o problema de soft?(datorita unor schimbari in soft au aparut problemele astea).

Nu'i un mare bai...dar ca si idee as vrea sa stiu! Va multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ruleaza un Output test pe IC (numai cu motorul oprit dar contactul pus)

Acele parcurg cursa min/max apoi se stabilizeaza Vitezometrul la 100 Km, turometrul la 3000 rpm, temperatura la 90

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg la un service sa fac asta...o sa postez eventulal luni un raspuns...

Exista posibilitatea ca rezultatul sa fie bun? Adica la testul respectiv acele sa stea asa cum trebuie? In acest caz care ar putea fi problema.

Sper sa nu fiu stresant.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu multumiri pentru Andi TDI, pentru alexrosiu si pentru toti cei care s-au oferit sa ma sprijine! Nu am cuvinte Andi sa iti multumesc pentru profesionalism! Am toata consideratia alaturi de tine pentru gestul tau! Problemele au fost: senzorul de viteza avea conectorul scos, senzorul de temperatura apa defect (s-a inlocuit), senzorul de turatie motor-contact imperfect-s-a remediat, ramanand deocamdata nerezolvat senzorul "outside temperature"-defect. In rest totul e OK! Multumita forumului! Toata stima. M-ati convins sa imi achizitionez interfata pentru laptop, sa incarc VAGCOM-mul sa fac scanari periodice sau la nevoie. Cum pot intra in posesia interfetei si a softului? Multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cu toate ca au trecut cativa ani de cand ai postat tu, te intreb cum ai rezolvat problema ta pt ca si eu am aceeasi problema( acele la temp si benzina imi sta decalate) iar luminile la bord nu functioneaza- numai lumini la acele indicatoarelor fuctioneaza.

Salutare...cred ca am si eu o problema asemanatoare..d.ar nu i'am dat importanta...chiar asa mare...indicatoarele de temperatura apa, si combustibil nu indica bine.

Adica:

- indicatorul temeperatura apa...arata 85 grade...cu motorul incalzit..in mod permanent (ar trebui sa arate 90).

- indicatorul combustibil arata plin cam cu 4 milimetrii mai mult decat ultima linie...iar la oprire, fara contact..arata ca si cand ar fi pe minim

Concluzia: sunt decalate. Primul cu 1-2 mm iar cel de'al doilea cu 4-5 mm

In principiu nu ma deranjaza atat de tare incat sa desfac bordul si sa rectific problema. Intrebarea mea e daca pot sa fac schimbarile din soft.

E o problema tehnica?(acurile alea au un decalaj din partea meacanica)

Sau e o problema de soft?(datorita unor schimbari in soft au aparut problemele astea).

Nu'i un mare bai...dar ca si idee as vrea sa stiu! Va multumesc!

cum a rezoltat problema pana la urma???

Modificat de sorynvl
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.