Paul_L

DPF (Diesel Particulate Filter)

1,011 posts in this topic

Pentru cei care au motorul TDI 170cp DPF o intrebare. Apar aceleasi probleme cu curatirea DPF ca la Skoda RS cu acelasi motor ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Si chiar am mai scris asta. Daca ai grija ce motorina bagi, adica numai Euro 5, nu ai. Sau cel putin nu am avut eu pana acum. Am 9000 de km.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie o diferenta la felul de gestionare al motorului intre Rs si Passat. Cert este ca si pentru Rs daca alternezi mersul urban cu cel extra martorul de le DPF nu se mai aprinde. in cazul meu DFP-ul s-a aprins o singura data la 300 km dupa ce ridicasem masina de la dealer. Mersesem acesti 300 km numai in oras si dand si cateva talpi masinii intre semafoare ca de, nu de multe ori in viata iti iei masina noua! :D

Cert este ca de atunci martorul DFP nu s-a mai aprins iar masina a inceput sa vada intre timp si drumurile dintre localitati! Acum am la bord 2100 km.

Am vazut pe aici pe undeva ca si la Passat s-a intamplat sa se infunde filtrul de particule, iar din punctul de vedere am calitatii motorinei intr-adevar trebuie avuta mare grija!

Orice ar crede oricine cel putin pentru mine Rs-ul este o masina buna.! :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am passat 2.0 TDI 170 CP...nou noutz...o luna are.....am probleme cu filtrul de particule...dupa cum am citit pe forumuri...exista, sau a existat aceeasi problema si la Octavia RS....daca merg 100-200 km prin bucuresti se aprinde martorul....stie cineva daca se poate rezolva problema si cum?....a mai patit cineva asta la noul passat?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro 5 de la OMV si problema e rezolvata.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai fa o plimbare la 1-2 saptamani extraurban cca 50 km la turatie/viteza constanta in tr a V a sau a VI a pe la vreo 120. Regenerarea dureaza maxim 15 minute. Nu esti nici tu nici masina de vina ci traficul de bucuresti si motorina slaba calitativ.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus de la petrom de 2 ori euro 4 ca nu mai aveam mai deloc si nu a fost nici o problema. atentie, am facut plinul nu am pus doar un pic si a fost ok.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am masina de un an si ii pun doar EURO 5 de la rompetrol. nici nu am vazut becul de la dpf aprins vreodata

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu aceeasi masina, 2600km. Nu am avut probleme, pun Euro 4 de la OMV. E drept ca mai tot timpul schimb la 3.000 de turatii in oras, asa sunt obisnuit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

3100km si nici o problema cu dpf - petrom(euro 4)+petromv(premium sau sprint diesel)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

sunt nou pe vw forum. trebuie sa imi ajunga masina in nov (b6 170 cp dsg). deja m-am speriat cand am citit ca se aprind diversi martori gen dpf cand masina este noua. in general am o parere buna despre vw, mai ales ca am mai avut passat si acum am un golf, dar nu pot sa cred ca la o masina de peste 30.000 e apar atat de repede aceste probleme...ar fi pacat sa fie intr-adevar defecte, poate ca sunt doar erori de bc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Radu_Andrei: felicitari pentru masina achizitionata, si stai linistit, e o masina foarte buna, dar stii cum sunt oamenii... eu am masina de 5 luni si nu am nici o problema cu ea.....si dpf ul se aprinde pentru ca asa e normal, se aprinde cand e plin cu particule in proportie de 40%, si te anunta sa ii faci procedura de ardere a lor, dar daca nu mergi ff mult in oras nu ai sanse sa vezi martorul dpf aprins....oricum asta e rolul dpf ului, sa arda particulele, deci e normal sa te atentioneze....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc...abia astept sa vina...

poti sa-mi dai mai multe detalii legate de aceasta procedura de ardere a particulelor? ce fac daca se aprinde acel martor?

...am o vaga impresie ca cei de la pbv nu-mi vor spune nimik cand o sa iau masina si nu vreau sa ma trezesc cine stie pe unde ca se aprinde si nu stiu ce trebuie sa-i fac...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Radu_Andrei: pai scrie si in carte... :lol: , dar uite cum faci: cand se aprinde martorul dpf, trebuie sa rulezi cu masina timp de 15 minute, la peste 80km/h, si peste 2000rpm, cat de cat constant...dar nu trebuie sa faci asta imediat, el se aprinde cand e plin la 40%. oricum sa pui euro 5, si nu cred ca o sa ai probleme. mie mi s-a aprins dupa ce chinuisem motorul vreo 10 zile prin oras, doar prin centru, am iesit pe autostrada intr-un weekend si totul a fos ok... deci nu-ti mai face griji DEGEABA. asta nu e o problema! :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms, m-am mai linistit.

o sa revin cu impresii dupa ce vine masina; sper sa ajung si pe la intalniri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a aprins si mie filtrul dfp-ul. :somnmare: E drept merg mai mult prin oras, o sa ii dau cum scrie in carte 15 minute pe afara sa vad daca se stinge si apoi sa pun cum a zis Groove numai EURO 5.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai, nu stiu voi, dar eu punand numai Euro 5 de la Rompetrol n-am avut absolut nici o problema, incet incet merg spre 3000 de km.

in cazul filtrului dpf conteaza foarte mult combustibilul, si mi se pare ciudat cum dealerul nu v-a spus la predare ce tip de combustibil trebuie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 1 luna si cateva zile am 3800km si nu mi s-a aprins deloc led-ul. si am mers ceva si prin bucuresti....fara o iesire in afara capitalei..motorina euro4 petrom si omv sprint diesel..pe unde apuc sa bag. sper sa nu cobesc si sa se aprinda :somnmare:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am facut eu, am cobit si s-a aprins. :blink: Tot aprins e, nu am avut timp sa il golesc printr-un drum de 20 de minute in afara orasului, dar pe moment pun numai euro 5. Sper sa il sting la un drum si apoi sa nu se mai aprinda. Masina mi se pare ca merge mai infundat si parca are mai putina putere cu filtrul infundat. :))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca am umplut-o de sange. Am iesit in seara asta sa ii curat filtrul si dupa ce am facut cativa kilometri pe autostrada s-a aprins avertizarea de 'engine failure' si a inceput sa clipeasca. Motorul a pierdut putere, m-am intors incet acasa, o sa ma duc in service. :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

geo nu ne da emotii te rugam cu engine failure si chestii d'astea....poate si-o reveni pana maine dimineata..ai mers ceva pe autostrada chiar si cu engine failure aprins?din cate stiu de pe topicul de O2 te limita la 60km/h si trebuia sa mergi asa pana cand se curata filtrul dupa care scotea protectia de 60km/h

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, m-am intors 5 kilometri cu engine failure care clipea. Am sunat la Cardinal Motors Ploiesti, vin sa ia masina cu rampa in seara asta pe la miezul noptii.

Filtrul DFP e inca aprins (sta mereu aprins). Masina nu are nici o limitare de viteza, am mers doua zile prin oras si cu 90 la ora.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca de la filtru e ceva, s-a infundat prea tare si ori a facut o buleala la motor ori sistemul a sesizat ca se evacueaza greu si a intrat intr-un fel de 'safe mode'. :vaidecapulmeu:

Oricum masine este acum in teste la Ploiesti, astept in scurt timp raspunsul...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca facea o buleala la motor si s-a infundat filtrul prea tare, inseamna ca ai mers cu martorul aprins mult timp ceea ce nu prea cred ca ai face asa ceva....

oricum sper sa fie ok si sa nu tii masina mult in service...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers doua zile cu martorul sperand sa se curete. A treia zi am vazut ca nu se curata si am iesit in afara orasului sa il curat, iar apoi s-a intamplat ce s-a intamplat.

Filtrul a fost curatat azi dimineata de Cardinal Ploiesti, gratis, am luat masina la pranz si totul e ok. :icon_thumright: O sa bag numai euro 5 de la OMV si o sa incerc sa ii mai dau o data la doua saptamani prin afara orasului, preventiv...

Cei de la service au zis ca daca filtrul se umple, masina taie turbina pentru a nu se defecta ceva. Apoi, daca se continua a se merge asa, cand filtrul ajunge la 90% se opreste de tot masina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.