Jump to content

Martor Motor Aprins...


D'evil69
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Cand ti-e lumea mai draga, atunci ti se intampla.

Pornesc eu motorul asta seara, stau cateva minute pana sa ies din parcare, dupa care observ ca a ramas martorul de la motor aprins... Mi se intampla chestia asta si la Cielo, insa se rezolva cu o resetare din comp de diagnosticare.

I s-a mai intamplat cuiva? E grav? Cum procedez?

Mii de multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • F l o r i n

    12

  • andrei_221

    11

  • emilvef

    10

P.S.: Este cineva in Craiova care ma poate ajuta cu un VAG-com?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai alimentat si cu ce tip de benzina? Asta ar fi una din cauzele posibile: calitatea indoielnica a combustibilului. Sau aveai becul de la rezervor aprins si a tras murdaria depusa in rezervor...deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OMV Carrera 100, de la aceeasi statie de la care alimentez de obicei. I-am facut de cateva ori plinul si nu au fost probleme. Motorul merge ok. Parca sa zic ca a crescut un pic consumul mediu afisat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnosticare cu VAS-ul si erorile stocate vor da raspunsul...Poate atasezi aici o copie scanata sa vedem rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Utilizand combinatia de taste de la climatronic am obtinut urmatorul cod de eroare: "444 (spatiu) 00". Stie cineva ce poate sa insemne? Oricum va trebui sa ma duc astazi la o diagnosticare...

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la testerman, concitadin cu mine si pe VAS i-a aparut o eroare de genul temp la motor prea mare (nu mai stiu sigur) si mi-a zis ca trebuie sa ii schimb senzorul de temperatura (cel cu 4 conectori de langa chiulasa, sub capacul motorului). L-am cumparat, dar nu am avut timp sa il montez. Dupa ce a facut diagnosticarea mi-a facut ceva din VAG-com si s-a stins martorul.

Imi cer scuze pentru vocabularul neavizat, insa sunt ff nou...

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Hi all,

de citeva zile imi tot apare si reapare acet martor motor...cit e de grav?pot sa mai merg in continuare cu masina?

p.s: service-ul la Ploiesti e inchis zilele astea...daca are cineva vag/vas ptr o diagnosticare(in zona Ploiesti) raman recunoscator...

Thanx a lot,

Alin

722421343

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,am si eu aceasta probleme cu check engine de mai mult timp problema care nu tare m-a deranjat, intelegand ca s-ar putea sa fie de la combustibil,dar de cateva zile a aparut si martorul EPC si consumul a crescut undeva la 15%.

Am cautat pe forum si am gasit ceva de switch pedala frana, am verificat lampile de la frana si intradevar cea de sus nu mai merge(lampa este buna).

Ce ziceti s-ar putea sa fie acest switch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,am si eu aceasta probleme cu check engine de mai mult timp problema care nu tare m-a deranjat, intelegand ca s-ar putea sa fie de la combustibil,dar de cateva zile a aparut si martorul EPC si consumul a crescut undeva la 15%.

Am cautat pe forum si am gasit ceva de switch pedala frana, am verificat lampile de la frana si intradevar cea de sus nu mai merge(lampa este buna).

Ce ziceti s-ar putea sa fie acest switch?

Hi there,

la switch-ul de la pedala frana apare acea spirala(bujii) si nu martorul motor...am facut o scanare(multumiri -Esteticul) a aparut G62 parca senzor temperatura...o sa-l schimb

cat de curand... si sper sa nu-l mai vad prea curand(martorul motor...of course).

Regards,

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe forum si am gasit ceva de switch pedala frana, am verificat lampile de la frana si intradevar cea de sus nu mai merge(lampa este buna).

Ce ziceti s-ar putea sa fie acest switch?

Daca celelalte 2 becuri de frana se aprind atunci nu switch-ul e de vina. Trebuie facuta o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca celelalte 2 becuri de frana se aprind atunci nu switch-ul e de vina. Trebuie facuta o scanare.

Salve, azi am observat ca nu ard de fapt toate trei lampile la frana.

Cred ca o duc la un doctor sa vada ce ii cu ea.

Merci.

Modificat de alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde in bord spira galbena si nu ai stop pe frana atunci e switchul de la pedala da frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde in bord spira galbena si nu ai stop pe frana atunci e switchul de la pedala da frana.

Pai asta e problema ca acea spira galbena nu este aprinsa....,am aprins la bord doar check engine si epc , si nu-mi ard lampile la frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi siguranta inainte de a schimba switch-ul de la frana.

Cauta pe cineva din zona ta sa faca o scanare a masinii.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi siguranta inainte de a schimba switch-ul de la frana.

Cauta pe cineva din zona ta sa faca o scanare a masinii.

Salve,am revenit..

Spira acea galbena de care vorbeati se afla doar la motoarele Diesel,(eu am un 1.6i,pe benzina)deci nu am acea spira (instalatie de preincalzire).

Am verificat siguranta si ii ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o diagnoza; EPC si Check engine se pot aprinde din multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina EPC inlocuieste spira galbena de la diesel deci ajungem iar la switchul de frana, dar o diagnoza ar elucida problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Skoda ,si intradevar era switch-ul de la frana,iar martorul check engine era aprins din cauza valvei EGR cica ar trebui curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu acea problema cu martorul de la controlul electronic al motorului . Se aprindea fara ca motorul sa dea vreun semn ca ceva ar fi in neregula . Cand si cand se mai stingea la pornirea motorului pentru ca la un moment dat sa nu se mai stinga vreo 3 zile . Am fost la cineva si mi-a facut o scanare cu vag com -ul si mi-a spus ca este o eroare la sonda de temperatura a lichidului de racire .Curios este faptul ca desi in bord indica 90 grade celsius , pe vag com indica 80 . Dupa scanare nu mi s-a mai aprins nici un martor si sper ca sa ramana asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ...fratilor! cu o simpla scanare a ECU(,,computerul motorului``) cu testerul si stergerea erorii din ECU nu se rezolva problema.Ea v-a reveni imediat(adica este semnalizata de martorul din bord) deindata ce ECU inregistreaza un nou cod de eroare.Acest martor are o mie de motive de a se aprinde si asta nu se poate detecta decat daca dupa ce se face citirea codului de eroare aparut si ,,tradus`` de AUTODATA, program care, impreuna cu testerul, ajuta mecanicii din ziua de azi sa detecteze si sa localizeze defectul.Cei care ajungeti la un tester ar fi bine sa le cereti si sa le postati aici ,ce coduri de eroare au fost stocate in ECU si astfel am putea sa dam un verdict de cei care avem la dispozitie aceste programe si un pic de experienta acumulata in domeniu.Dar pana atunci ,,DRUM BUN`` fara martor motor aprins. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Am fost la cineva si mi-a facut o scanare cu vag com -ul si mi-a spus ca este o eroare la sonda de temperatura a lichidului de racire .Curios este faptul ca desi in bord indica 90 grade celsius , pe vag com indica 80 . Dupa scanare nu mi s-a mai aprins nici un martor si sper ca sa ramana asa .

Si de ce nu o schimbi sa fii sigur ca nu mai apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E normal sa nu mai apara dupe ce resetezi toate erorile, dar cum mai zicea cineva problema nu e rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca defectul e permanent eroarea nu poate fi stearsa. Daca e intermitent va aparea la prima manifestare, nu chiar pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!