Jump to content

Service 120.000km - A3 2.0 Tdi 8p 2004


stansatan
 Share

Postare recomandată

1. Sunt curios ce trebuie facut si schimbat la service-ul de 120.000km.

Am fost la un service si mi-au zis ca ar trebui schimbate:

Curea Distributie

Role distributie

Role Accesorii

Curea Alternator

Filtre

Pompa de Apa

Acum, din cate stiu eu, de ex, parca cureaua aia de distributie s-ar fi schimbat la 90k prima oara si apoi la 160k?! Nu sunt specialist..

2. Alta problema:

Am pornit acum vreo saptamana masina si ca^r ca^r ca^r si zduf. S-a resetat ceasul, casetofonul si a ramas aprins ESP-ul. Apoi a pornit si nu au mai fost probleme de genu de atunci, DAR ESP-ul a ramas in continuare aprins. Vreo idee ce/de ce s-a intamplat? Poate fi de la baterie? Indicatorul cu bobina incandescenta de pe bord mi se stinge foarte repede cand pun contactul. De asemenea, cand pun contactul, tiue ceva la motor - probabil electromotorul...

3. Trebuie sa spal masina pe dedesupt (motorul, furtune si ce mai e pe acolo) si pe la suprafata - tot motorul. Aveti vreo recomandare?

4. Este ulei pe la garniturile de la furtunele de turbo. Am inteles ca nu ar trebui sa fie vapori ulei prin furtunele alea. Cam ce ar putea fi?

5. Pierde apa la motor - cam 250ml la un drum de la Buc la Mare - dus - intors. Nu e nici un semn pe nicaieri, baietii au zis ca ar fi un por pe undeva si ca ce pierde, se si evapora. Are cineva vreo idee?

Multumesc anticipat.

LE:

6. Scartaie uneori aerul conditionat

7. Caraie CD-playerul cand pornesc motorul si uneori da o eroare si porneste de la inceput, alteori o ia in continuare de unde ramasese.

8. Ce implica LongLife Service?

Modificat de stansatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, la ultimele TDI-uri s-a extins termenul de schimbare a distributiei la 120000km. Oricum poti verifica asta in cartea masinii sau iti poate spune cineva care are o masina, motorizare similara.

Pe mine m-ar ingrijora pierderea aia de apa. Poate e de la pompa de apa. Oricum ai grija, daca ai fiert un diesel l-ai compromis total.

Treaba cu ESP-ul aprins poate fi simpla...sau complicata. Trebuie diagnosticata cu VAG com-ul...si se va gasi codul de eroare stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pierde apa atat de mult cat sa nu observ si sa fiarba motorul. Oricum sunt cu ochii pe ce indica mai mereu. Are senzor la nivelul apei la motor si imi zice cand e nevoie sa completez.

Am aflat ca exista o solutie care se pune in apa si care acopera porii. Are cineva idee de unde sa iau asa ceva? Eventual un pret?

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am folosit si eu un praf adaugat in radiator cu motorul cald la un Renault. Eu aveam o problema cu radiatorul intern, gaseam antigel pe presul soferului.

Si s-a rezolvat.

Ar trebui sa cauti la magazine de gen Augsburg, Unix Trade, in general magazine de piese si accesorii auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Uite tocmai ce mi-a picat in maini revista Quattroruote de luna asta. In dosarul editiei e Audi A3, si problema care mi-a sarit in ochi este fisurarea chiuloasei la 2.0 Tdi 16v fabricate inainte de octombrie 2005. Scrie acolo ca problema poate sa apara pana in 100000km si ca primul semn in aceasta chestie este scaderea nivelului de lichid de racire.

In caz ca nu i-ai dat inca de cap problemei respective, te sfatuiesc sa vinzi masina, pentru ca cel mai probabil are acest defect costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ESP am rzolvat la PBN. Era o treaba de reglat nu stiu ce parametrii.

MS mult! Sunt curios cat e o chiulasa?... O sa sun la PBN..

Acum adevaru e ca pe langa apa cam pierde si ulei. Uleiul se colecteaza pe scutul de plastic de sub motor. Initial am crezut ca e de la garniturile de la conductele de aer pt Turbo. Apa in ulei nu exista (ca nu e nimic verde la capacul uleiului am inteles). Turbina merge bine.

De asemenea, masina porneste cam greu cand e cald motorul. La prima cheie dupa o zi de pauza, porneste usor.

Modificat de stansatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Citind articolul mi-am amintit de problema ta cu lichidul de racire.

Habar n-am cat e o chiulasa de 2.0 TDI...insa sigur nu e ieftina. Daca tot vrei sa o schimbi, eu zic sa apelezi la volksman ca are preturi mult mai omenesti.

In articol zicea ca dupa octombrie 2005 s-a montat alt tip de chiulasa. Ar trebui aflat codul acestui nou tip de chiulasa si daca se potriveste pe motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit cineva sapt. trecuta sa-l ajut ca se aprinde becul de la apa... . In vas era pasta alba de la praful de astupat pori.... Nu am dat atentie, am curatat si a fost OK. Ne-a sunat pe urma pt. o sch. de curea de distributie. Cand s-a dat pompa de apa jos era numai depuneri de pasta. Fostul proprietar a avut ghinionul sa-i cada pompa si decat sa o repare a preferat vanzarea. Bietul nou proprietar nici nu stia ce putea pati.... Atentie mare cu pierderile...

LATER EDIT...

Praful de pori infunda radiatorul de apa si duce la schimbarea lui !

Modificat de PPPPP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul proprietar a avut ghinionul sa-i cada pompa si decat sa o repare a preferat vanzarea. Bietul nou proprietar nici nu stia ce putea pati.... Atentie mare cu pierderile...

Eu n-am auzit pe nimeni sa repare o pompa de apa. E o piesa de uzura care se schimba ca orice consumabil, conform normelor de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vazuse ca ii curge apa si s-a gandit sa bage o solutie de "reparat pori" decat sa schimbe pompa (remediere...reparare prin schimbare) - (diferenta de cost intre 20-cateva sute lei)...

Modificat de PPPPP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incerc so iau pe rand ! pierderile de apa in general la vw audi (90 la suta din cazuri) pompa de aapa remediere imediat schimbata (si dac ai ajuns la 120 mii km schimbi si distributia)

despre spalatul masini :acopera alternatorul cu o punga si sus in zona prbrizului nu insista pre tare (e calc masini acolo)

uleiul pe galeria de are e din cauza turbinei dar cum bine stim motoarele de 2 tdi mai arunca ulei pe galerie uni s eplangea ca intre schimburi baga 1-2 litri de ulei (rezolvare un ulei putin mai gros 5 w40 in loc de 0w40 dar tot pentru pd)

scartitul la ac apare de la cuplajul electromagnetic acuma depinde dac doar la pornirea ac-ului sau mereu caci daca problema e permanenta ar putea fi vreun rulment de la compresor sau chiar mai rau lipsa uleiului din comprseor!

despre cd probabil cd-ul e zgariat poti face si o curatare a lentilei (ajuta dar nu scapi in totalitate ) ideea e sa incerci cu un cd nou sa vezi dac mai carie

long life service inseamna perioadfe de service marita (ulei full sitetic 0w40 5 w40)interval de schimb 30000 km

iar ca pies euzuale schimbate la 120 mii intradevar kitul de distributie (role curea pompa de apa) eventual si rolele si cureaua de alternator 9asta nu e chiar asa importanta te uiti la curea si dac buna o puila loc cat despre role incep sa scrtie (atunci la dai jos)

filtre (din 30000 mii in 30000 km)aer combustibil habitaclu !

inspectare placutelor si discurilor de frana !si o eventuala testare (preventiva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns ionut1410

Scurgerile de apa - intr-adevar, lichidul impotriva porilor se pare ca nu a facut prea multe. Din pacate nu am schimbat pompa de apa o data cu kit-ul de distributie si acum o sa ma coste inca o data manopera (cam 3 mil). pompa este 180 ron - si o duc pe cea inlocuita la schimb.

Spalatul la motor - am inteles ca sunt spray-uri pentru curatat motorul. O sa folosesc asa ceva. Cam toti oamenii seriosi si care se pricep la masini sugereaza sa nu spal motorul cu jet de apa chiar si daca acopar diverse componente.

Uleiul - folosesc Castrol Edge 5W-30 - cel recomandat de Audi. (fostul Long-Life III). Problema e ca am dat scutul de sub motor jos si cam e ulei peste tot. La revizia de 105.000 era numai la garnituri, acum cam peste tot.

Scartaitul la AC apare si dispare. De obicei nu dureaza prea mult si nu apare de obicei la pornirea masinii, ci in mers.

CD-ul se pare ca depinde si de CD-uri. Uneori face, alteori nu - chiar si cu acelasi CD. Acum nu a mai facut de cateva saptamani figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumperi pompa de apa reconditionata.Eu stiu ca kitt-ul e distributie vine cu tot cu pompa de apa,cel putin la mine la passat asa a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o nelamurire. La un service mi s-a spus ca trebuie sa inlocuiesc bucsele de bara stabilizatoare. Cand sa le comand... surpriza. mi se spune ca vin cu tot cu bara stabilizatoare. Este adevarat pana la urma teoria asta? Eu ce pot face acum? Din cate am inteles bara e destul de scumpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!