Jump to content


Photo

Senzor Placute De Frana


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1 Executron

Executron
  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 26.08.2007 @ 20:24

Am si eu o intrebare va rog, imi cer scuze daca s-a mai intrebat.

La Passatul din semnatura am senzor pentru uzura placutelor si la cele de pe spate? (eu stiam sigur ca exista la cele pe fata). Adica o sa tipe daca trebuie schimbate?

Intreb pentru ca uitandu-ma la ele par destul de mult uzate, problema e ca nu stiu cum se poate aprecia uzura... :( Este un indicator de nivel ceva, un ║an■ ceva?

Cand am cumparat masina, dupa ce-am testat-o indeaproape la Porsche Romania mi-au zis printre altele ca trebuie schimbate placutele (nu au zis care). M-am dus dupa aia la 2 mecanici cunoscuti de mine au zis ca nu au treaba, ca mai au km in ele. Ei bine 14000 km mai tarziu eu tot nu le-am schimbat si nu-mi zice nimic la bord...

Ms de ajutor :)

#2 radu sarbu

radu sarbu
  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Vw Passat
  • Model:2007 bmp
  • Motorizarea:2,0 140 cp dsg

Posted 26.08.2007 @ 20:38

EXE ...nu ai senzori pe spate doar pe fata. Poti sa iti dai seama daca mai ai placute pe spate cand 'se mai lasa frana' :) Safe

#3 Executron

Executron
  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 26.08.2007 @ 21:03

'se mai lasa frana'


:) Ce inseamna asta? Adica n-o sa mai franeze calumea? :(

#4 radu sarbu

radu sarbu
  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Vw Passat
  • Model:2007 bmp
  • Motorizarea:2,0 140 cp dsg

Posted 27.08.2007 @ 08:36

Ba da franeaza ca lumea, numai ca se mareste un pic distanta de franare si o sa o simti in pedala-un pic de cursa lunga-

#5 shimano

shimano
  • Ora┼č:T├órgu Mure┼č
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 27.08.2007 @ 09:43

Poti sa vezi daca ai senzor desfacand roata si sa te uiti daca exista un fir care intra in placuta de frana. De obicei este pe stanga fata, dar poate sa existe si pe ambele parti iar uzura poti sa o vezi din ochi daca dai jos roata; in mod normal o placuta noua are cam 1cm grosime (aproximat din ochi). Spatele se schimba cam la al doilea rand pe fata, fiindca se uzeaza mai greu, eu am schimbat fata si spatele nu a fost nevoie, o voi face la urmatoarea atentionare a senzorului pentru fata.

#6 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Ora┼č:Altul (nu ├«n list─â)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 27.08.2007 @ 10:14

Nu ai senzori in placutele din spate. O sa vezi doar vizual daca sant uzate. Cand grosimea ferodoului e sub 5mm, poti sa te ingrijorezi. Pana atunci nu :flower:

#7 forceturbo

forceturbo

    Moderator

  • Ora┼č:T├órgu Mure┼č
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2002
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP+

Posted 21.09.2007 @ 07:53

Miercuri mi-am schimbat placutele de frana. La masina din semnatura am senzori pentru uzura placutelor pe toate 4 rotile.

#8 Eto

Eto
  • Ora┼č:T├órgu Mure┼č
  • Maşina:Skoda
  • Model:Ocravia 3
  • Motorizarea:2.0 TDI DSG

Posted 21.09.2007 @ 17:55

Ideea e ca nemtii nu au pus senzori si pe spate pentru ca cei din fata cand se aprind si trebuie schimbate placutele, ei le schimba pe toate 4. Oricum Franarea se produce 90% fata 10% spate. E o chestie nemteasca :))

#9 chicony

chicony
  • Ora┼č:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2001
  • Motorizarea:1.9 TDi 101CP

Posted 26.09.2007 @ 09:40

Eu astazi merg sa le schimb. Am schimbat cele de pe fata si cele de pe spate nu era nevoie, si dupa cate stiu pe spate nu sunt senzori.La mine de vro 2 zile la franre puternica se aude un suierat ca la frecare de metal pe metal....sigur trebuie schimbate...

#10 Executron

Executron
  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 19.06.2008 @ 20:00

Intrebare :)

Cati km mai pot face daca mi s-a aprins azi martorul de "check break pads" ? Ochiometric mai au 1/2 cm cam asa

Multumesc.

#11 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Ora┼č:Altul (nu ├«n list─â)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 19.06.2008 @ 20:10

Asta depinde doar de tine :). Eu am facut cam 45.000 de km de la vreo 10mm grosime la ferodou, pana s-a aprins martorul. Adica o uzura de vreo 6mm in 45.000 de km.
Dar nu risca prea mult. La un moment dat, fiind prea subtire, o sa se rupa bucati ferodoul de pe placuta. Pana la salariul urmator te tine linistit :beerchug:.

#12 forceturbo

forceturbo

    Moderator

  • Ora┼č:T├órgu Mure┼č
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2002
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP+

Posted 19.06.2008 @ 20:46

Cam 2000Km ca sa nu ajunga metal pe metal. Dar asta depinde si de stilul de conducere.

#13 Executron

Executron
  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 19.06.2008 @ 20:55

Multumesc! Fac revizia in 1000-2000 de km si le schimb atunci daca e :)

#14 MariusAP

MariusAP
  • Ora┼č:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV AXR 2003
  • Motorizarea:1,9 TDI 101+TCM

Posted 20.07.2008 @ 22:00

Am schimbat discurile fata+spate si placute si am comandat fara senzor. Placuta stanga fata (interior) era cu senzor. Cred ca greseala pe care am facut-o a fost ca am taiat firul ala ce iesea din placuta veche pentru a ramane mufa de la el ca un capac pentru celalta mufa in care intra. In momentul in care am taiat firele cred ca s-au atins intre ele si s-a aprins martorul. Acuma desi am pus placute fara senzor si am scos de tot mufa de la placuta veche, martorul a ramas aprins in bord. Nu trebuia sa se stearga eroarea ? Daca puneam placuta cu senzor se stergea, sau oricum trebuie stearsa cu vag-com ?

Edited by MariusAP, 20.07.2008 @ 22:06.


#15 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Ora┼č:Altul (nu ├«n list─â)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 21.07.2008 @ 06:25

In momentul in care am taiat firele cred ca s-au atins intre ele si s-a aprins martorul.

Adica invers :)
Martorul s-a aprins in momentul in care s-a deschis circuitul. Adica s-a intrerupt vreun fir. Ca sa fie totul ok, trebuie sa legi intre ele cele 2 fire. Altfel iti va ramane becul aprins.
La prima punere a contactului se va sterge eroarea daca totul e ok. Nu e nevoie de vagcom.

#16 MariusAP

MariusAP
  • Ora┼č:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV AXR 2003
  • Motorizarea:1,9 TDI 101+TCM

Posted 22.07.2008 @ 18:23

Merci mult @c o s m i n Eu credeam ca e invers ;). Sper ca n-am aruncat mufa cu bucatica de cablu de la placuta veche, ca altfel nu mai am ce-i face. Mai este alta posibilitate daca am aruncat mufa aceea ? Asta ca sa nu ramana martorul ala aprins pana la urmatorul schimb de placute, cand o sa stiu... si o sa-mi iau cu senzor :)

#17 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Ora┼č:Altul (nu ├«n list─â)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 22.07.2008 @ 20:51

Mai este alta posibilitate daca am aruncat mufa aceea ?

Da, mai este. Cauti 2 papuci asemanatori pe care ii bagi in mufa aia.

#18 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Ora┼č:Altul (nu ├«n list─â)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 24.09.2009 @ 20:11

Stie cineva, la masinile care nu au senzor de placute uzate pe spate, exista acea gaura in caroserie pentru a introduce cablul, si e acoperita cu vreun dop? Sau, din cei ce au si pe spate, are cineva o poza ca sa vad cum vine?
Intreb asta pentru ca am primit un cablaj de senzori placute spate, cu tot cu burdufurile ce le tin in caroserie si nu stiu daca merg plug & play pe caroserie.
Conectarea la instalatie nu e o problema.

#19 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Ora┼č:Bucure┼čti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 24.09.2009 @ 20:27

PAi poti folosi gaura pe unde ar trebui sa treaca firele de la cantarele de la xenon. Cele pe original, daca ar fi, sunt impreuna cu senzorii de la ABS, adivca in acelasi cablu.

Si le pui in serie cu cele de pe fata ?, ca in paralel nu merg.

#20 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Ora┼č:Altul (nu ├«n list─â)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 24.09.2009 @ 21:07

Da, in serie. Va trebui sa vad cum arata dopul din caroserie, daca intra la fix burduful ce e pe cabluri.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users