Jump to content


Photo

Martor ulei (rosu/galben) aprins in bord


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#21 teko

teko
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:AHU + CAGA

Posted 25.08.2007 @ 13:04

" A CHEAP ENGINE OIL MAY SAVE YOU MONEY IN THE SHORT TERM, BUT IT WILL COST YOU IN THE LONG TERM! DON'T SKIMP! " citez din www.carbibles.com .

#22 zaxas

zaxas
  • Oraş:Alexandria
  • Maşina:AUDI
  • Model:A6 Avant 2001 AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 31.08.2007 @ 12:48

la mine este aceeasi eroare si se datoreaza unui fir din cele 3 ce ies din senzorul din baia de ulei care este sectionat. L-am lipit cu fludor si a disparut eroarea. problema este ca din cazua temepraturii de acolo dupa 1h de mers mi-a reaparut (s-a dezlipit din nou firul) Nu stiu cu ce as putea lipi firul si sa tina la temperatura din baia de ulei de 85-90grade. Senzorul costa 2,8 mil insa problema nu este de la el ci de la mufa care intra in senzor. La mine dupa ce imi apare iconul respectiv, indicatorul din bord cu temperatura uleiului nu mai functioneaza. Aceeasi eroare om am si eu cu vag-com-ul si la fel s-a intamplat cam 2 luni de zile imi aparea-disparea icon-ul pana cand s-a rupt de tot firul si a ramas aprins continuu.

Edited by zaxas, 31.08.2007 @ 12:54.


#23 raresica

raresica
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:a4 Avant 2002
  • Motorizarea:1.9 TDi 131 cp

Posted 12.11.2007 @ 23:22

Aceasi problema la A4 2002- 1.9 PDI -131 CP "Motorolsensor defekt" adica martorul de la senzor ulei se aprinde si stinge aleatoriu. este posibil sa fie un contact dezlipit. Am sa verific. Pentru cine sa controlat mufa de la baia de ulei si stie ca trebuie lipita (cred ca zaxas) sa incerce cu letcon.

Bafta !

#24 A4UDI

A4UDI
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2003
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 12.12.2007 @ 09:21

stie cineva cam ce cantitate de ulei este intre nivelul minim si cel maxim indicat pe joja? adica daca uleiul e la minim, cam cat ar trebui complectat ca sa ajunga la maxim?

#25 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 04.05.2008 @ 19:32

Am patit-o si io astazi...am mers ok 20-30 km prin oras si cand sa repornesc motoru dupa ce am stat la un suc mi-a aparut senzorul de la ulei...am verificat nivelul si era intradevar la minim, am completat cu cca.200g si a urcat nivelul la maxim, tin sa precizez ca am 3000 km decand am masina si decand am facut schimburile la toare consumabilele...in toti acesti km am facut un drum de bacau-bucuresti si unu de bacau-Constanta(am mers pe autostrada soarelui de la bucuresti la cernavoda ). In acesti km facuti la exterior am mers cu minim 140, deci i-am dat oleaca de cocs. Intrebarea mea este daca este normal sa pape asa de mult...cand am facut schimbul a pus 3,8 L (1,9 TDI 131 cp cod motor AWX)

Edited by Fritz, 04.05.2008 @ 19:33.


#26 NeXuS_3

NeXuS_3
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 09.05.2008 @ 13:31

cati Km are?

ai cumparat-o proaspat adusa?

#27 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 09.05.2008 @ 15:14

Da am luat-o cu 163000 si acuma are 167000...am adus-o de afara din germania de la un proprietar nu de la turci sau cine mai stie si nici de la autohus...de la om de acasa...km sunt 100% reali, verificati si cu istoric si cu VAG

#28 97LIR

97LIR
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:ALL ROAD 2005
  • Motorizarea:2.5 TDi 180cp

Posted 11.05.2008 @ 12:51

Da la ce nivel tre sa fie uleiul pe joja?
Are pe primul plastic de jos scris min si un semn - si pe al doilea bulb la 1,5 cm scrie max si semnul + apoi la 3-4 cm are ultimul bulb . Pe joja pare sa se vada ca nivelul ar fi intre ultimele 2 bulburi ? Acum nici nu stu .. e intre primele 2 sau intre al 2 si al 3-lea ?

Attached Files



#29 Leo

Leo
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B7
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 11.05.2008 @ 20:32

Intre semnele care apar in dreptul lui "min" si "max"

Attached Files



#30 raresica

raresica
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:a4 Avant 2002
  • Motorizarea:1.9 TDi 131 cp

Posted 02.06.2008 @ 14:43

In cazul meu a fost stricat sezorul de ulei, pe care l-am inlocuit (a costat 140 RON).
Un prieten are aceasi problema (se aprinde pe bord ca ar fi senzor defect) am verificat si are un cablu rupt, chiar la mufa.Deci trebuie sa schimbe ditamai cablu cu mufe cu tot (care se pare sa interesat el, costa mai mult decat sezorul).
Stie cineva unde gasesc (in Brasov)un loc unde se foloseste letcon?

#31 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 02.06.2008 @ 20:31

Mai spusese cineva ca a lipit cu fludor cu un letcon si de la temperatura prea mare care o are uleiul se topeste si face treaba degeaba ...daca este in motor ruptura

#32 NeXuS_3

NeXuS_3
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 08.06.2008 @ 21:59

cablul porneste dintr-un senzor atasat de baia de lei (vezi poza postata de mine in topic) cablul e mufat in senzor, deci teoretic se poate schimba

ce e mai nasol este ca nu poti cumpara doar cablul, ci trebuie cumparata o poriune din cablajul motorului (cam scump)

sunt si alte metode de a reface o conexiune la un cablu, nu doar fludor

#33 satoshi

satoshi
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:2.0

Posted 23.07.2008 @ 11:07

Am patit-o si io astazi...am mers ok 20-30 km prin oras si cand sa repornesc motoru dupa ce am stat la un suc mi-a aparut senzorul de la ulei...am verificat nivelul si era intradevar la minim, am completat cu cca.200g si a urcat nivelul la maxim, tin sa precizez ca am 3000 km decand am masina si decand am facut schimburile la toare consumabilele...in toti acesti km am facut un drum de bacau-bucuresti si unu de bacau-Constanta(am mers pe autostrada soarelui de la bucuresti la cernavoda ). In acesti km facuti la exterior am mers cu minim 140, deci i-am dat oleaca de cocs. Intrebarea mea este daca este normal sa pape asa de mult...cand am facut schimbul a pus 3,8 L (1,9 TDI 131 cp cod motor AWX)




Problema cu uleiul o am si eu...papa cam mult, desi am schimbat toate consumabilele de cand am adus-o. Ca stil de condus, merg spre sportiv (2500-3000 ture in oras, iar la drumuri lungi schimb treapta superioara pe la 4000-4500 ture). Recent am facut 1150km prin munti (serpentine+ Tansfagarasanul) si am fost nevoit sa completez cu ulei deoarece mi s-a aprins martorul de nivel minim la ulei. In rest nu am nici o problema cu masina, face toti banii batranica :) .

Numai bine!

#34 junk3r

junk3r
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1.9 TDi 101CP

Posted 03.03.2009 @ 15:57

Am un Audi A4 din 2002, 1.9 tdi/ 131 cp si in mers se aprinde becul rosu de ulei. Ii fac check-ul si arata OK

#35 aryes13

aryes13

    Moderator Senior

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Passat
  • Model:B6 Variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 107 CP

Posted 03.03.2009 @ 21:05

Conform tuturor manualelor semnificatia martorilor de ulei este urmatoarea:
- martor galben = lipsa cantitate ulei (nivel mic);
- martor rosu = lipsa presiune ulei.

Fa-i o scanare si vezi ce erori iti afiseaza. :icon_thumright:

#36 Bruno

Bruno
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 115CP

Posted 09.03.2009 @ 16:27

Hai salut !

Aceeasi problema o am si eu pentru masina din semnatura. Uleiul e OK, la nivel, insa din cand in cand se aprinde martorul de bord .

Atasez prima poza, cu eroarea din bord .

A doua poza am facut-o la un magazin de piese auto din Brasov. Poate sa imi spuna cineva, daca acest bulb este cel care indica nivelul de ulei la masina?
Vorbim de un Audi A4 - 1,9 TDI - 2004 .


Orice comentariu, sfat este binevenit.
Multumesc!

Attached Files



#37 cosminwon

cosminwon
  • Oraş:Panciu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 4motion
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 15.03.2009 @ 14:56

Satoshi.....vad ca tu ai motor pe benzina de 2.0!Eu am avut tot 2.0 pe un Passat si aveam aceeasi problema ca si tine.Dupa lungi cautari si investigatii am ajuns la concluzia ca motoarele astea au defectul asta din fabricatie!Multa lume se plange de consumul EXAGERAT de ulei.Al meu lua vreun litru de ulei la 1000 si ceva de km.Nu are rezolvare treaba asta cu consumul de ulei!Impaca-te cu ideea asta!Cauta aici pe forum sa vezi ca mai ai colegi care zic treaba asta!

#38 raresica

raresica
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:a4 Avant 2002
  • Motorizarea:1.9 TDi 131 cp

Posted 21.03.2009 @ 19:23

Este a doua oara cand cedeaza senzorul din baia de ulei, (A4 motor AWX) primul de 140 ron a tinut doar un an ! De aceasta data am luat si montat un senzor original la reprezentanta, este adevarat ca a costat dublu 300 ron, dar sper sa nu mai am probleme.

Nu prea inteleg de ce se strica asa des! Masina mea primeste ulei recomandat de Audi-Castrol longlife III si il schimb la 15.000km (in Germania se schimba la 30.000km) filtre ulei originale iar masina nu a fost lovita in baia de ulei si nici nu o bag pe drumuri de tara sau mai accidentate (e adevarat ca senzorul este foarte expus chiar si o piatra sarita in scutul de plastic poate ajunge la el)

#39 cwr

cwr
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF V
  • Motorizarea:GOAL EDITION

Posted 24.03.2009 @ 23:13

salut.aceeasi problema,cu aparitia martorului galben la ulei am intalnit-o si eu la un audi a 4 1.8 turbo,160 cp.nivelul la ulei ok,senzorul de presiune la ulei ok.si totusi se aprinde sporadic becul galben la ulei,cu mentiunea ca numai la viteze foarte mari.
se exclude eventualitatea unei defectiuni la pompa de ulei.aceasta a fost inlocuita,pentru ca aparuse zgomot la motor(bateau tachetii).are 1500 km.filtrul de ulei este de asemenea nou.

#40 Sp!der

Sp!der
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizarea:2.0TDI DSG

Posted 27.10.2009 @ 01:22

Salutare, am un prieten cu un audi A4 B7 si astazi i s-a aprins martorul galben de ulei in bord (mi-a spus ca nu ii dadea in gura, nimic, pur si simplu se deplasa). Mi-a spus ca a verificat uleiul dupa ce a "tipat" si intr-adevar era pe la jumatatea bilei din varful jojei (sub MIN), dar motorul era oprit de cateva minute. A ajuns acasa, a parcat masina in plan orizontal. Am ajuns eu la el (~1 ora cu motorul oprit - plan vertical), am verificat uleiul si era fix la mijlocul zonei medii. Am pus cablul, am scanat, nu a aparut nici un fel de eroare. Am dat "CHECK" din bord, a verificat ea toate cele, totul OK.

A mai completat el vreo 200ml cat sa ajunga la maxim nivelul. In seara asta a plecat de acasa, si in ~10km i s-a aprins iar martorul in bord (am atasat poza). A ajuns la mine, am pus calculatorul fara sa opreasca motorul (martorul era aprins in bord) si in engine si instruments nu aparea nici un fel de eroare.

Apoi am oprit prin oras sa bem ceva, cand am iesit (~1 ora) am verificat nivelul si era iar fix la jumatate pe joja. Am mai scanat odata complet, nimic.

A plecat spre casa si in 10 minute iar m-a sunat ca s-a aprins in bord martorul.

Masina are 66000 Km, e cumparata din Germania de curand, motor 2.0 TDI - 140CP(nu stiu cod), 6 trepte, an 2006. Omul are grija de ea, nu o calca pana ii sar supapele, nu liniute, etc.
Mi-a mai spus ca ultima oara cand a verificat uleiul era la maxim, de atunci a estimat el ca au trecut cam 1000Km.

Ne-am uitat pe sub ea, nici un fel de urma de ulei.


Aveti idee ce ar putea fi? Este posibil sa "manance" atata ulei? Fum negru nu scoate. Antigelul este curat.
Ma mai gandesc... oare o fi posibil ca vreun furtun spre radiator sa faca "galma" de la caldura + presiune si sa intre mai mult ulei in el iar apoi sa se contracte la loc cand se raceste?

P.S. In poza, in dreapta "valurilor" scrie MIN (in cazul in care nu intelegeti) :icon_thumright:

Attached Files


Edited by Sp!der, 27.10.2009 @ 01:28.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users