Jump to content

Se Poate Pune Clima Pe T4?


Vizitator1
 Share

Postare recomandată

stie cineva daca se poate pune ... si de unde sa ma indrume si pe mine :)

thx

1.9 diesel

Modificat de andrei212003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare dar T4 2.4 TDI 2001, oare se poate, se gaseste ca nu as schimba masina doar pentru clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate

sunt 2 variante

1- clima de pe un model identic =varianta scumpa insa originala din pacate destul de rar gasesti t4 cu clima in dezmembrai

2-clima exterioara ce se monteaza deasupra pe bus super eficienta poti sa alegi ce marime vrei si mai ales pt cei ce stiu ca dupa t4 isi vor lua tot duba merita sa iei o instalatie buna si sa o muti pe duba viitoare pret incepand de la 700 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

proaste varinte da colegu !la t4 se monteaza fara probleme clima la motor !1200 euro si 7 mil manopera la bucuresti !o firma parca maximus sau ,maxim ceva de genu asta dac cautai pe google gasiti !si cu 1700 euro +manopera se poate pune la varinatele caravelle si in spate!asta de care ziceam e doar pt fata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 1410

care din ele ti se pare proasta?

varianta din dezmembrari cu elementele originale?

sau varianta cu clima deasupra caz in care poti sa o muti pe alta masina fara sa pierzi 1 mie de euro de cate ori schimbi duba?

sau ti se pare mai ok sa investesti 1400 de euro intr-o clima pusa la bucuresti cu compresoare italiene de 2 bani (la figurat ca la propriu le platesti cu vf si indesat)? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, multumesc pentru raspunsuri, am trimis datele masinii la o firma din timisoara care cica lucraza cu italienii, astept sa vad ce raspuns imi dau, au zis ca nu e nici e oroblema dar sa vada care e pretul. va tin la curent.

bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 1410

care din ele ti se pare proasta?

varianta din dezmembrari cu elementele originale?

sau varianta cu clima deasupra caz in care poti sa o muti pe alta masina fara sa pierzi 1 mie de euro de cate ori schimbi duba?

sau ti se pare mai ok sa investesti 1400 de euro intr-o clima pusa la bucuresti cu compresoare italiene de 2 bani (la figurat ca la propriu le platesti cu vf si indesat)? :)

deci faza cu deamembrarile e buna dar ar mai fi cateva mici probleme !1 o masina taiata de tren 9ca dac e lovita in fata condensatorul sa dus si dac e un pic mai tare si compresorul 2.sa stii ce sa iei de pe masina caci in afara de condensator vaporizator compresor conducte filtru supapa de suprasarcina mai ai nevoie de instalatia electrica si mare atentie alt cablaj pt ventilatoarele din fata asta in cazul fericit (caravelle) care au ventilatoarele marite (385) daca e cu ventilatoare de 280 trebuesc inlocuite (cea ce nu e usor) si instalatia electrica pentru elel deoarece la transporter amandoua ventilatoare au rolul de racire a motorului la celel cu clima ventilatoarele au turatie marita si cate 2 trepte de viteza (care e clar ca in cazul unui impact frontal sau dus)

cat despre ideia ta genila de a pune ac pe masina si de al muta ulterior te anunt ca alal de pe masina e doar condensatorul insotit de ventilatoare compresorul se afla tot la motor iar vaporizatorul dupa caz in bord sau sub condensator !dar compresorul e tot la motor deci nu o sa se potriveasca la alt tip de masina !

iar aia cu cilma de 700 euyro sa-mi spui si mia unde ai gasit ca eo vreu vreo 10 bucati !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ionut 1410- mi se pare evident ca esti genul de persoana care le stie pe toate-in plus folosesti un ton mult prea obraznic ca sa meriti un raspuns asta ca sa nu vorbim de scrisul haotic si foamea de litere

e ultimul meu post legat de persoana ta

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si ce nu am drptate?eu nu vb din auzite !ci doar din practica!ai afirmat nite lucruri total aiurea !dac nu stii taci si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

sal..baieti...intr-un final ati reusit misterul cu klima pe vw t4 ,,ma intereseaza pt un prieten.are un t4 cu 1.9 td.multivan..o varianta cat mai ieftina .va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutate si eu am aceasi problema numai ca la mine e motor de 2.4D, instalatia interioara cu comanda manuala e pe masina.

Masina e din 94, proprietaru neamt a dat jos compresoru si radiatoru de ac, eu caut si nu am gasit compresor decat de motor 2,5 si 1.9 si nu stiu care sar potrivi, masina am luato anu trecut si am reusit sa o inmatriculez cu taxa veche, un singur stapan a avut in germania si nu stiu ce a fost in capul lui de a demontat instalatia de ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut un singur T4 1.9TD cu AC pana acum. Era de vanzare prin Mures parca. Deocamdata nu am gasit o solutie viabila pentru montat aftermarket asa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

se potriveste de pe passat intermediar clima sau ac sant multe componente care sant indentice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clima poti pune pe acoperis

sunt unitati care se pun la busuri, si nu trebuie sa ai neaparat tubulatura, aerul va intra din spate si va raci toata duba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volumul interior la T4 este micut si se pun unitatile de dube cele mai mici, cu o singura grila de admisie. Cei de sub grila o sa inghete ca sa ajunga ceva racoare si la ceilalti. Mergand cu soarele din fata va fi ca si inexistent pentru sofer. Duba se inalta cu 15-20 cm. deci consumul va creste si asta tot anul, nu numai vara...

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

se potriveste clima de a4 ,eu am convertit acest model de clima audi b4 iar acum am inceput un proiect pe un vw t4 multivan din 1993,voi posta in curand acest tutorial cu clima , am mai montat o clima luata de pe passat b5 sau golf 4 ,mai am si alte proiecte la care lucrez momentan la vw t4 ,de exemplu montare motor 1,9 tdi cod afn cu injectie asistata electronic ,o versiune asemanatoare motorului de 2,5 cod acv,schimbare bord model 2003 cu airbag si in dreapta instalatie de abs luata de pe un a4 , ceasuri bord model mai nou cu computer de bord luat de pe un vw passat b5, instalare macarale electrice si oglinzi ,modificare partea din fata ,,bot de caravelle,,cum zic unii,montare motor 1,9 tdi pe cutie de 2,4 , montare incalzire suplimentara D3W ,si cei care vor avea nevoie de detalii va pot ajuta cu mare placere,voi incerca sa fac un tutorial mare ,sa vad daca ma descurc cu postatul pozelor pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spor la treaba si asteptam si noi mai multe informatii daca se poate eventual si poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

As dori sa readuc la viata acest topic.

Am un t4 1.9 TD la care nu aveam AC. I-am pus. Din pacate pt mine doar pe fata.

M-a costat 800 de euro. Din ce am inteles de la mecanic s-a folosit de un compresor de golf 3, conductele de la un passat variant (ar fi mai lungi si mai utile), unitatea care acomodeaza vaporizatorul si conductele prin care se baga aerul in masina de la un alt t4.

Acum ma zbat sa-mi pun un vaporizator si pe spate.

Am intrebat mecanicul care mi l-a montat pe fata si mi-a spus ca ma va costa inca vreo 500.

Initial mi s-a parut cam mult, asa ca am achizitionat eu de pe ebay unitatea de pe spate, conducte si cabluri, am platit cu tot cu transport 175 de euro din care 35 transportul.

Un chilipir mi-am spus.

Am ajuns insa la partea minunata, montajul.

Dupa ce am cautat indracit informatii despre unde ar trebui dosite pe sub masina si pe langa motor toate acele conducte, m-am confruntat cu nefericita realitate. trebuie sa racordez tubulatura de freon pentru unitatea spate la restul instalatiei. Pentru a incheia apoteotic aceast montaj de conducte trebuie sa specific faptul ca am reusit sa rup una dintre ele.

Am constatat ca trebuie sa inlocuiesc si o parte din conductele de pe fata (mai exact cele de langa aeroterma fata din stanga) care ar trebui sa fie in forma de Y (o parte intra in vaporizatorul fata, iar la cealalta se conecteaza conductele de la unitatea spate).

De asemenea o alta problema intalnita a fost faptul ca nu aveam unde conecta in bord cablul de comanda pt unitatea spate. Am nevoie de inca un buton de ventilatie (precum cel de la caldura).

Acum mi-as fi dorit sa nu fi cheltuit bani si risipit timp si sa fi mers direct la mecanicul respectiv. Din pacate banii s-au dus, la fel si timpul.

Ma straduiesc sa gasesc restul de componente.

P.S.

Daca dezmembreaza cineva un caravelle ori multivan as fi interesat de niste conducte.

De asemenea as fi interesat sa montez prin unele locuri furtunuri in genul celor care se folosesc la incarcare/descarcare freon (sunt furtunuri hidraulice cu insertii metalice rezistente la temperaturi intre -40 si +180 grade Celsius) daca a mai incercat cineva si ma poate sfatui as fi recunoscator.

Va multumesc anticipat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1300 de euro nu era mai comod sa pui unitate pe acoperis cu tubulatura centrala de aer rece, ca in microbuze?

Mai greu poate fi in viitor daca iti pierde freon la suduri, crapaturi in conducte sau imbinari.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa readuc la viata acest topic.

Am un t4 1.9 TD la care nu aveam AC. I-am pus. Din pacate pt mine doar pe fata.

M-a costat 800 de euro. Din ce am inteles de la mecanic s-a folosit de un compresor de golf 3, conductele de la un passat variant (ar fi mai lungi si mai utile), unitatea care acomodeaza vaporizatorul si conductele prin care se baga aerul in masina de la un alt t4.

Acum ma zbat sa-mi pun un vaporizator si pe spate.

Am intrebat mecanicul care mi l-a montat pe fata si mi-a spus ca ma va costa inca vreo 500.

Initial mi s-a parut cam mult, asa ca am achizitionat eu de pe ebay unitatea de pe spate, conducte si cabluri, am platit cu tot cu transport 175 de euro din care 35 transportul.

Un chilipir mi-am spus.

Am ajuns insa la partea minunata, montajul.

Dupa ce am cautat indracit informatii despre unde ar trebui dosite pe sub masina si pe langa motor toate acele conducte, m-am confruntat cu nefericita realitate. trebuie sa racordez tubulatura de freon pentru unitatea spate la restul instalatiei. Pentru a incheia apoteotic aceast montaj de conducte trebuie sa specific faptul ca am reusit sa rup una dintre ele.

Am constatat ca trebuie sa inlocuiesc si o parte din conductele de pe fata (mai exact cele de langa aeroterma fata din stanga) care ar trebui sa fie in forma de Y (o parte intra in vaporizatorul fata, iar la cealalta se conecteaza conductele de la unitatea spate).

De asemenea o alta problema intalnita a fost faptul ca nu aveam unde conecta in bord cablul de comanda pt unitatea spate. Am nevoie de inca un buton de ventilatie (precum cel de la caldura).

Acum mi-as fi dorit sa nu fi cheltuit bani si risipit timp si sa fi mers direct la mecanicul respectiv. Din pacate banii s-au dus, la fel si timpul.

Ma straduiesc sa gasesc restul de componente.

P.S.

Daca dezmembreaza cineva un caravelle ori multivan as fi interesat de niste conducte.

De asemenea as fi interesat sa montez prin unele locuri furtunuri in genul celor care se folosesc la incarcare/descarcare freon (sunt furtunuri hidraulice cu insertii metalice rezistente la temperaturi intre -40 si +180 grade Celsius) daca a mai incercat cineva si ma poate sfatui as fi recunoscator.

Va multumesc anticipat.  

salut ,si eu lucrez acum la montajul instalatiei de climatizare dar la un t3,in legatura cu conductele se pot inlocui fara probleme cu furtune dar sa fie dedicate pentru freon,in principiu pe ce am eu scrie  r 134 si alte chestii ,nici intrun caz sa nu montezi furtune pentru ulei hidraulic la freon daca gasesti un atelier adevarat care face furtune hidraulice te poate ajuta si cu furtunele de la clima ,spre norocul meu ,cu toate ca orasul din care sunt eu este mic, exista asemenea atelier .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Multumesc de sfaturi.

Chiar vizavi de asta ma informam.

Totusi nu am inteles prea bine pot apela la furtune hdraulice ori nu. (eu am inteles ca nu)

Ma gandeam ca as putea sa folosesc furtunuri precum cele folosite la incarcarea instalatiei cu freon, insa am indoieli in ceea ce priveste diametrul acestora, in sensul ca pe masina am o conducta mai subtinere (inalta presiune) si una mai groasa (joasa presiune), eu ar trebui banuiesc sa montez furtunuri care sa fie identice in diametru, insa daca imi amintesc cum trebuie acele furtune folosite la incarcarea instalatiei cu freon au acelasi diametru si pt inalta presiune si pentru joasa presiune.

Ce sfat imi poti da in acest sens?

O alta intrebare este cu privire la modalitatea de conectare a conductelor la instalatia deja existenta. Am cautat ceva alternative si am gasit niste conectori in forma de T, asemanatori coturilor in forma de L folosite la instalatiile de aer conditionat casnice.

Crezi ca imi poti spune ceva in acest sens?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista furtun la metru pentru ac  ( e plasticat pe interior ) exista conectrori pentru sertizare pe acest tip de furtunne deci practic se poate creea orice traseu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!