Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

@fuscobal

Eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si scartzaitul a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuscobal si la mine tot cand trec peste damburi sau cand merg pe drum neasfaltat cu denivelari d-astea de 2-3cm inaltime.. vad ca domul de la avia motors nu vrea sa-mi rasp si mie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AliNOS, la cate intrebari ai pus, poate ar fi mai indicata o vizita in service. Eu zic ca te poti lamuri mult mai bine la fata locului, atat in privinta problemelor aparute cat si a achizitiilor pe care intentionezi sa le faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex cam cat te-au costat bucsele respective?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am sunat la Avia ca sa intreb cat costa manopera pentru montarea unui tempomat pe Skoda Fabia (pt 1.4 16V) - raspunsul prompt a fost: "Domnule, asa ceva este complicat, in jur de 2000 EUR(DOUA MII) va costa....". :lol: Cu siguranta stia despre ce vorbea domnul respectiv.

Ce parere aveti? Iar am vorbit cu portarul? Sau cu cel care spala masinile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu l-ai intrebat din nou: domne, esti sigur ca 2.000 de euro? Si este vorba de instalarea tempomatului (sau cruise control)?

Si au am vrut sa imi instalez tempomat, dar n-am intrebat cat ma costa, pentru ca mi s-a spus ca instalarea e posibila numai pe anumite motorizari, nu si pe 1.2 HTP. Deci in cazul in care asta ar fi pretul (desi nu prea cred), nu mai am nici un fel de regret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Pai si nu l-ai intrebat din nou: domne, esti sigur ca 2.000 de euro? ...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu, pt ca mi-a inchis cand am incercat sa-i explic despre ce este vorba. Oricum, e clar ca nu ar fi putut sa-mi dea o informatie corecta despre costul manoperei cu toate explicatiile mele atat timp cat nu stia despre ce este vorba...

offtopic:

Michael, care este diferenta intre tempomat si cruise control?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu-i aceeasi Marie cu alta palarie (adica unul si acelasi lucru)? Eu asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pt ca mi-a inchis cand am incercat sa-i explic despre ce este vorba. Oricum, e clar ca nu ar fi putut sa-mi dea o informatie corecta despre costul manoperei cu toate explicatiile mele atat timp cat nu stia despre ce este vorba...

offtopic:

Michael, care este diferenta intre tempomat si cruise control?

<{POST_SNAPBACK}>

Este acelasi lucru B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AviaMotors:

- garantie 1 an de zile (prima garantie)

- + montat lumina scrumiera (nu stiam ca trebuie comandata la cumpararea masini)

- programare tel. pt. revizie, ok data, ora, cu rezerva ca treaba cu lumina la scrumiera se rezolva numai daca este timp (desi am insistat sa vin in alta zi in care se pot face amandoua)

- revizie, schimb ulei, filtru, etc.

- intrebare: s-au verificat filtrele de aer, nu, atunci va rog, rezultat: filtrele sunt bune, singurul care ar trebui schimbat este cel de aer fresh,ok.

- rezultat: 4.200.000 lei revizie 1 an + o reprogramare pentru lumina la scrumiera.

Intrbari:

- daca tot facem programari, de ce nu se pot rezolva toate problemele semnalate intr-o singura zi?

- de ce trebuie sa fim "un pic de mecanici" cand venim cu masina la garantie?

Multumesc pentru timpul acordat si pentru "reducerile acordate in baza cardului de membru in clubul Avia" (?!).(si nu spun mai mult).

P.S.: calitate germano - ceheasca cu "husa" romaneasca.

Este adevarat ca nu m-am simtit la AviaMotors ca la Opel Di-Bas unde am stat 30 de minute si am tras de toate masinile in shourum si nu m-a intrbat nimeni nimic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile sunt pe un fagas bun si in Romania. Poate sunt un pic subiectiv, dar cred ca in momentul de fata service-ul AviaMotors din Pantelimon este cel mai bun service Skoda din Bucuresti, daca raportam modul in care se prezinta la preturile practicate. Eu mi-am instalat un radio CD si boxe pe spate la ei si am fost suficient de multumit.

Iar pentru noi, clientii, lucrurile vor sta si mai bine in momentul in care si cei de la BradyTrade isi vor deschide noul showroom si service in Bucuresti. Pentru ca atunci cand va exista o concurenta reala pe aceasta piata (intre PoRo, Avia si Brady), cei care vor avea de castigat vor fi in primul rand clientii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat AICI post-urile care nu se refereau strict la Avia Motors. Va rog sa respectati separarea topic-urilor si sa postati aici numai ref. Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel: Cat te-a costat montatul luminii la scrumiera ca si eu am vrut sa-mi pun dar, 800.000 mi s-a parut mult prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

x-Ecutor ce inseamna ca ti s-a parut mult 80000 de mii ca eu am dat 1.500.000 lei cu factura la AviaMotors. :) Dar aveam mare nevoie de ea. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel: Pai un led de scrumiera costa 50.000 de mii. Montatul......stiu eu sa zicem 300.000 max. De asta nu am vrut originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt hotarat sa nu mai dau UN LEU spaga nici unui mecanic ( nu conteaza cat de amabil e ), poate voi reusi sa nu mai am contributie la nebunia din serviceurile romanesti.

In plus, la primul "laso domne ca merge si asa" o sa cer in scris ca "merge si asa ", iar apoi direct la poarta opc ului mai opresc.

Chit ca in constanta exista un singur service skoda , si la urmatoarea vizita o sa ma priveasca ca pe o sperietoare de ciori . :beerchug:

Am dat spaga , am fost bun si am luat teapa ( la vechea masina ).

Cred ca toti ar trebui sa ne solidarizam si sa terminam o data cu spaga si bunatatea fata de serviceurile auto .

Mecanicul este platit sa isi faca treaba , si asa oriunde iti baga nu stiu cate ore pentru un banal schimb de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, la AviaMotors manopera m-a costat 1.000.000 de lei pentru montat becul la scrumiera.

Nu am reclamatii cu privire la acest lucru, imi trebuia acest acesoriu si eu am acceptat pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu "pit82us" ca nu mai trebuie sa-i "mituim" pe mecanici sa-si "faca treaba" si cred ca acest fapt ar trebui sa se extinda in toate domeniile, dar ca din pacate dupa parerea mea exista si un dar ce faci daca ei vor continua sa-si faca "treba" asa de mantuiala, ca sincer nu cred ca cei de la OPC vor face ceva concret.

Uite un fapt constatat de mine, daca ai probleme cu masina si te duci des in service ajungi sa-i cunosti pe mecanici, sef service si ei pe tine si iti dai seama cine si cum isi face treaba cum trebuie, in schimb daca te duci rar (garantii, revizii) nu stii care este treaba si din pacate daca nici nu esti "mecanic" te imbrobodesc si ai impresia ca totul a mers ca la carte.

Nu stiu daca spre exemplu la AviaMotors (unde ma duc eu) exista o fisa, lista cu operatiunile care ar trebui facute la revizie, teoretic ea ar trebui sa existe si sa iti fie prezentata si dupa aceea tu sa mai adaugi alte probleme sau neplaceri pe care le-ai constatat la masina, eu nu am vazut, s-au nu mi-a fost aratata mie o astfel de lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angel, vezi ca o data cu masina ai primit si un plan de service. Iar acolo scrie ce operatiuni ar trebui sa faci la fiecare revizie.

Cat priveste pozitia fata de "stimularea" salariatilor din service-uri, ma bucur sa vad aceasta optica din partea mai tinerei generatii. Din pacate, eu nu m-as risca (inca) sa renunt la aceasta stimulare. Pentru ca desi service-urile practica tarife orare relativ mari pentru posibilitatile din Romania, salariile angajatilor nu sunt pe masura. Iar acestia vor munci raportat la cat sunt platiti. Se mai pastreaza cate ceva din vechiul slogan "ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim".

Asa ca, daca altul vine si da o mica "atentie", eu zic ca altfel se va uita mecanicul la masina lui si altfel de va trata pe tine. Trebuie sa mai treaca ceva timp pentru ca aceste obiceiuri sa se schimbe. La restaurant se practica in jur de 15% bacsis. Cat ar trebui, deci, sa fie un "bacsis" rezonabil pentru cei din service (sa zicem raportat la valoarea manoperei)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel: La brady trade au o lista in computer cu ce iti fac la masina in service si poti debifa ce nu vrei de acolo. Cand mergi cu talonul la tipu care iti face receptia pt. service vb cu el pt ca el are lista respectiva. La seat pe lista respectiva apare si umplere cu lichid de spalare a geamurilor. Asa ca intrebati frumos ca nimeni nu se supara. Eu spun ca nu am bani suficienti pt tot chiar si la skoda de la servici. Pt skoda chiar m-au lasat sa vin cu uleiul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot contiuam sa le dam , nu se va termina treaba asta nici o data .

Eu dadeam asa :

La inginerul de la receptie - banii in carticica de revizi ( cu sau fara programare in 10 min masina era in service ).

La mecanic - si desi era interzis sa stai in service eu eram cu cafeaua in mana langa mecanic si studiam amandoi ce putem schimba pe garantie . :beerchug: Dupa revizie faceam un tur cu mecanicul sa vada ce mai are masina .

Dupa terminarea garantiei ma duceam la mecanic acasa , avea omu un garaj mare , elevator si toate sculele necesare ( pret la jumate din ce dadeam la service ).

Uite asa am reusit sa vand masina cu 35.000 km fara absolut nici o problema .

Dar , m-au uscat de bani si au facut treaba pe care trebuiau sa o faca in mod normal fara nici o atentie .

Si smecheria cu opc tot de la un mecanic o stiu , ei trebuie sa iti dea doar in scris ca nu iti schimba piesa respectiva pe garantie , fuga o constatare la un alt service si la opc , sa vezi cum te suna si iti mai dau si cafele cerandu-si scuze .

Cum am zis si mai sus sunt hotarat sa nu mai dau deloc spaga , caci asa este normal , nu scrie nicaieri ca trebuie sa dai , sa le dea serviceul ca nu degeaba iau atatia bani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-Ecutor, eu nu sunt de acord cu tine in privinta aspectului ca trebuie sa vorbesti frumos si o sa-mi arate ei si lista cu lucrarile obligatorii pe care trebuie sa le faca la garantie, de ce spun asta, pai eu nu m-am dus la Avia cu scandal, din contra am facut programare prin telefon cu o saptamana inainte (eu am sunat mai din timp dar am fost sfatuit de receptioner sa sun cu o saptamana inainte) am sosit la service la ora stabilita telefonic, nu am facut scandal, nu am spus ca eu vreau repede rezolvata problema, am ramas in service pe perioada in care s-a facut revizia la masina.

Eu spun doar ca ei in momentul in care m-au programat la revizie, ei ar trebui, din proprie initiativa, sa-mi prezinte lista de lucrari pe care o propun pentru nr. de kilometri pe care ii are masina, in conformitate cu planul de service-garantii pe care il propune constructorul.

Fac o paranteza aici, si daca nu este conforma cu ce ar trebui scris pe acest forum rog moderatori sa-l stearga cu scuzele de rigoare pe care le prezint anticipat, am fost la service Eurial cu un Peugeot 206 cu programare prealabila, in momentul in care am ajuns acolo am lasat masina in parcare si am mers la receptie unde am fost intrebat date despre masina (masina nu a fost cumparata de la ei), mi-au spus ce lucrari vor face la masina si daca obiectii sau de adaugat ceva, am lasat cheia si talonul si am asteptat in receptie (se specificase in fisa ca raman in service), dupa terminarea lucrarilor am fost sunat pe mobil (chiar daca erea acolo) sa fin sa ridic masina, am mers la receptie am primit factura, am platit la casierie si apoi am ridicat cheia si talonul de la receptie, am luat masina din parcare si in portbagaj am gasit piesele inlocuite (filtrul de aer, stergatoare, bidonul cu lichid de racire cere erea trecut pe factura deoarece se facuse completare), pentru mine asta inseamna civilizat si nu fac nici o reclama si nici nu spun ca ei sunt perfecti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt AVIA:

Este recomandat/necesar schimbul curelelor de distributie, role si pompa de apa la un 1.4 16V (100 CP), la 60.000 km ?

Ma tem mai mult de defecte la role decat curea..cureaua arata bine acum. Dar am citit/auzit ca exista probleme la una din rolele de la acest motor.

Care este costul acestei operatiuni si care este lista de repere care trebuie schimbate?

Multumesc

Radu

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel: Poate m-am exprimat eu gresit dar la Brady Trade receptinerul sau mai bine zis tipul la care te duci cu talonul sa-ti bagi masina in service, zice cu voce tare ce bifeaza acolo in calculator pt revizie sau mai stiu eu ce. Tu ai dreptate in ceea ce ai scris si asa este normal sa fie.In orice caz eu unde ma duc sa fac ceva la masina nu-i las sa se atinga de ea pana nu-mi spun cat ma costa tot.Ma salveaza de situatii jenante cand poate eu nu am destui bani. :banghead:

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!