Jump to content

Releu Semnalizare


SOtdi
 Share

Postare recomandată

Cu demontat airbag volan te ajut eu: virezi volanul stanga sau dreapta astfel incat spitele de la volan(3 sau4)care stau orizontal (cand rotile sunt drepte) sa stea in pozitie verticala. Apoi cu o surubelnita dreapta de dimensiuni medii incerci sa desfaci clema din spatele volanului( este o gaura adanca ) SA NU UITI SA IEI CONTACTIUL!

Apoi scoti mufa de la airbag si apoi volanul. Inainte sa scoti volanul indreapta rotile. Acum ai acces la maneta. Daca erai din cluj iti recomandam un mecanic care face ceva modificari la maneta veche si nu va mai ticai veci. E vorba de niste contacte imperfecte care se produc si cand maneta este in pozitie de repaus. De aceea si sunetul acela enervant. Eu am rezolvat o de vreo 2 ani si nu mai am probleme cu ea. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru ajutor poate o rezolv weekendul asta, daca am timp, si am sa postez rezultatul. multa bafta si inca o data multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am patit si eu faza cu tacanitul enervant al releului cu maneta de semnalizare in repaus si deja ma gandeam la treaba cu schimbatul manetei ca-i defecta , azi m-am linistit dupa ce am suflat cu compresorul din abundenta pe langa ea si am scos ceva bucatele de span si mizerie ce dadeau contacte imperfecte pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

se potriveste releul de golf 4 aceeasi problema am avut-o si eu,si este mult mai ieftin decat cel original de skoda.

Potriveste sigur?se poate pune triughiul acela specifc de Skoda

???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

stiu ca am venit cu raspunsul cam tarziu, la mine, cel putin, am dat cu wd40 la maneta si acum nu se mai aude nimic de la releu

incercati si asa ca nu strica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wd40 nu este in niciun caz pt asa ceva. In plus ataca plasticul.

NU INCERCATI ASA CEVA PT CA STRICA!

Daca vreti sa incercati ceva, luati spray de contacte. Costa 15-20 lei. Am eu unul prin portbagaj si va pot ajuta daca vreti, doar sa fiti in drumul meu

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta n-am stiut plus ca a dat rezultate, si acum ce pot sa fac sa curat? dau cu spray de contacte?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
sebastian_alex

Salut,

Am si eu o problema cu semnalizarea (dreapta fata).

Can actionez maneta pentru a indica schimbarea directiei de mers spre dreapta becul din bord mi se aprinde si stinge mai repede decat ar fi normal si odata cu acesta si acel ticait specific este mai des. Va anunt ca semnalizarea nu merge.

Oare acel ticait mai des si acele aprinderi mai intense sa fie din cauza faptului ca becul de semnalizare este ars ?

Si daca este ars cum pot sa il schimb, cum desfac semnalizarea ?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc de 4 ani WD40 si nu am constatat sa atace plasticul.

Sunt convins 100% ca nu il ataca.Folositil cu incredere.Curata si unge foarte bine.

Eu sterg si plansa de bord cu el dar aplicat pe carpa nu direct pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceasta problema cu tzacanitul releului de semnalizare am avut-o si eu ! Dupa indelungi incercari cu diferite relee de semnalizare, am ajuns la concluzia ca este de la maneta de semnalizare. Pana aici toate si bune si frumoase, am hotarat schimbarea manetei cu pricina, dar imi era putin peste mana sa mai cumpar si o alta maneta plus montat demontat pe cea veche, astfel m-am gandit sa curat contactele manetei cu un spray de contacte, inainte de a demonta piesa cu pricina. Si surpriza....dupa 3 minute de la incheierea operatiunii de degresare cu un spray de contacte din comert....problema a disparut in mod miraculos. Sfat... nu dati banii pe relee , manete si alte piese pana nu curatati contactele manetei. Operatiunea se desfasoara astfel : una bucata spray contacte ( eu am folosit PREVENT ). maneta semnalizare sus ( semnal dr. ) se sppreyaza din abundenta, apoi maneta senalizare jos ( semnal st. ) se spreyaza din abundenta , dar nu exagerat, lasati cateva minute sa-si faca efectul dupa care repetati operatiunea inca odata dupa care semnalizati de cateva ori st. dr. . In cateva minute problema a disparut. In jurul contactelor s-a depus practic o pulbere care face contact aiurea intre lamelele manetei, iar spray-ul de contacte o indeparteaza. Eu am facut operatiunea aceasta acum un an... si nu a mai reaparut ! In concluzie nu intrati in panica, nu dati bani la service-uri aiurea, un spray costa 15 lei si va ramane si pentru prieteni ! SUCCES !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu semnalizarea (dreapta fata).

Can actionez maneta pentru a indica schimbarea directiei de mers spre dreapta becul din bord mi se aprinde si stinge mai repede decat ar fi normal si odata cu acesta si acel ticait specific este mai des. Va anunt ca semnalizarea nu merge.

Oare acel ticait mai des si acele aprinderi mai intense sa fie din cauza faptului ca becul de semnalizare este ars ?

Si daca este ars cum pot sa il schimb, cum desfac semnalizarea ?

Multumesc,

De regula, da. Dar nu ai avut curiozitatea sa verifici ? nu merge nici fata, nici spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut, legat de acest topic cu releul de semnalizare, mie mi s-a stricat releul la o octavia 1, dar am avut inspiratie si l-am salvat. La mine toate becurile mergeau ( se aprindeau cand inchideam masina ) dar nu mergea semnalizarea si nici avariile. Releul inchidea/deschidea o singura data (maneta dadea comanda) dupa care nu mai raspundea. Scoateti ansamblul releu+buton din bord, scoateti releul din carcasa (este demontabil dar intai sa scoateti carcasa (triunghiul rosu) de pe butonul de avarii ca altfel nu iese) si dati cu spray (de contacte) pe contacte pt ca sunt imbacsite cel mai probabil. sau dati cu smirghel fin. va salveaza de la operatiuni mai scumpe gen cumpararea unui releu nou.

M-am gandit ca poate va ajut si eu cu aceasta informatie. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara!

Am o problema cu releul de semnalizare la masina mea. Cand actionez maneta de semnalizare, uneori semnalizarea se aprinde si ramane aprinsa, sau semnalizeaza foarte rar sau asincron.

As vrea, inainte de inlocuirea lui, sa incerc, totusi, sa curat contactele de la mufa releului, dar nu stiu cum sa-l demontez din bord. Daca aveti ceva imagini sau un video in acest sens, va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa simptome un are nicio problema de contact imperfect, deci nu ai motive sa cureti mufa. Niciodata nu se intampla probleme la mufa releului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

inlocuieste-l direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa merg sa-l comand, la un magazin.

Ma gandeam ca el este alimentat permanent, dar are o problema ca ramane aprins sau ticaie aiurea, uneori mai rar alteori mai des, si se cam opreste pe aprins, indiferent daca e pe avarie sau semnalizare. Dupa ce il lovesc usor parca isi revine.

 Daca nu o fi prea scump, pe original, imi recomandati o marca anume? 

Si nu am inteles cum il scot din bord. Releul este cu tot cu buton, corp comun?

 Este de ajuns sa trag de triunghiul rosu? Mi-e frica sa nu stric ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

releul este in buton. Un buton SH este vreo 50 lei, unul AM in jurul la 100 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare, am o skoda Octavia 1.9alh 2004,care a început sa facă figuri la semnalizare,mai exact nu merg deloc semnalizările nici claxonul, când este pornit motorul. Prima data am verificat fiecare siguranță în parte și nu este nici una arsa, după aceea am verificat avariile și merg. 

Problema se manifesta în felul urmator:pun contact, merg semnalizările și claxon, pornesc motorul nu mai merge nici semnalizari nici claxon, ce sa fie oare? 

 

Sa fie de la contact? Poate a mai pățit careva și ma poate ajuta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, desfa si verifica partea electrica a contactului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru asta trebuie sa dau jos volanul, nu prea am demontat, sper sa reușesc sa nu stric ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!