Jump to content


Photo

Cheie contact - procedura de recodare


  • Please log in to reply
673 replies to this topic

#101 LIVIU_SLR

LIVIU_SLR
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:seat
  • Model:leon
  • Motorizarea:1.4

Posted 19.11.2010 @ 16:08

Salut ,poate sa imi spuna cineva cum se sezactiveaza imobolozatorul cu un vag com?Mi-am pus o alarma su pornire din telecomanda pe Leon'nul si vreau sa-l dezactivez, ca nu prea citeste cip-ul lipit acolo, si vreau sa elimin problema de tot. Multumesc anticipat
Daca postul meu nu se afla in aria care trebuie imi cer scuze.

#102 cuiuda

cuiuda
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:Passat
  • Model:B4
  • Motorizarea:1,9TDI ~120cp

Posted 19.11.2010 @ 17:57

Salut
Nu cred ca merge cu vagcom/VCDS.
Ar trebui sa incerci cu un vag commander.

#103 minus

minus
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:diesel

Posted 15.12.2010 @ 21:36

Salut,
Am si eu un Golf IV cu cheie briceag, as vrea sa ii fac o copie cu tot cu cip si sa fie functionala si inchiderea centralizata.
Ma ajuta cineva.

#104 joky

joky
  • Oraş:Gherla
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf IV 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 110 CP

Posted 16.12.2010 @ 08:03

ai inchidere centralizata din fabrica?cu cheie briceag OEM?
daca da vezi ca sunt colegi in aria vanzari care vand chei tip briceag OEM
te duci pe urma la EUROKEY in Manastur sa iti copieze lamela si sa iti puna cip
apoi cauti pe cineva care are vagtacho sa iti pupe cipu cu immo(se poate si la Autoworld daca te orientezi bine scapi ieftin)
si tot pe forum gasesti procedura de invatare a cheii(telecomenzii de la cheie)sa fie recunoscuta de masina
toate cele bune

#105 gokey

gokey
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2008
  • Motorizarea:140 HP

Posted 16.12.2010 @ 08:52

telecomanda de la cheie este cu 2 butoane ?

#106 minus

minus
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:diesel

Posted 16.12.2010 @ 09:39

Mersi Joky de informatii.

telecomanda de la cheie este cu 2 butoane ?

Da are 2 butoane.

#107 andrei.toledo

andrei.toledo
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.8 20vT AUQ

Posted 02.01.2011 @ 16:54

Salut!
Am o cunostinta cu un Touran din 2004 care are o problema cu imobilizatorul.Mai exact vineri cand a incercat sa o porneasca i-a aparut mesajul immobilizer active , dupa care s-a oprit la 2 secunde dupa pornire.I-am sugerat sa incerce cu cealalta cheie si facea la fel.
Am incercat sa ii fac recodarea cheilor, am aflat codul pin , in grupul 003 imi arata 0 minute insa in grupul 001 campul 3 imi arata No la ambele chei.
Asadar , din cate mi-am dat seama niciuna din chei nu poate fi adaptata.Ce trebuie facut in acest caz?
Multumesc anticipat!

#108 bobo4myfriends

bobo4myfriends
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 16v 75 CP

Posted 02.01.2011 @ 23:12

salut! am si eu un golf 4 din 2001, am inchidere centralizata pe butuc, nu am cheie briceag. intrebarea mea este: daca vreau sa imi fac cheie briceag pe langa setul de chei briceag si modulul acela trebuie sa mai cumpar si motorasele...sau le foloseste pe cele originale? sper sa nu fiu off-topic multumesc!

#109 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 02.01.2011 @ 23:35

NU e nevoie sa cumperi si alte motorase.

#110 gokey

gokey
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2008
  • Motorizarea:140 HP

Posted 03.01.2011 @ 07:57

fiind cheile originale ale masinii ar trebui sa se poata readapta pe respectiva masina !!

#111 Turbocip

Turbocip
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A4 [8E]
  • Model:B6
  • Motorizarea:1.9 TDI 185CP+

Posted 03.01.2011 @ 10:17

El nu ia originalele din cate inteleg . O sa isi mute cipul in noile carcase ale cheii briceag si rezOlva.

#112 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 03.01.2011 @ 14:25

Asa este. Se muta doar cipurile si se monteaza modulul aferent, pe masina. Telecomenzile acestuia sunt plug & play.

Edited by F l o r i n, 03.01.2011 @ 14:26.


#113 gokey

gokey
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2008
  • Motorizarea:140 HP

Posted 03.01.2011 @ 14:33

uhh , ma refeream la postul lui andrei.toledo

#114 andrei.toledo

andrei.toledo
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.8 20vT AUQ

Posted 03.01.2011 @ 15:13

Salut din nou.Am incercat si astazi sa ii rescriu cheile insa nici de aceasta data nu s-a putut.
Masina a avut borna de la baterie scoasa de vineri pana astazi.
Am intrat pe imobilizator , am verificat in grupul 003 sa vad daca trebuie sa mai astept , in toate campurile era 0.
In schimb , in grupul 001 ,campul 3 statusul era tot No cu ambele chei.
Am introdus codul de securitate la Security Access insa la adaptari pe canalul 01 imi zice ca acesta nu este accesibil si nu pot seta valoarea 0 , dupa care sa le rescriu.
Masina este acum la reprezentanta si sunt foarte curios cum se va rezolva.

#115 Turbocip

Turbocip
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A4 [8E]
  • Model:B6
  • Motorizarea:1.9 TDI 185CP+

Posted 03.01.2011 @ 16:56

uhh , ma refeream la postul lui andrei.toledo



:) eu la al colegului bobo4myfriends

#116 gokey

gokey
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2008
  • Motorizarea:140 HP

Posted 04.01.2011 @ 08:21

trebuie resetat imobilizatorul !

#117 r4ulik

r4ulik
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:VW Transporter
  • Model:T3
  • Motorizarea:1.6 D

Posted 04.01.2011 @ 10:22

buna
am(avut) la masina 2 chei briceag, din care una am pierdut-o. Daca cumpar o cheie briceag oarecare, nu OEM se poate programa? sau ce solutii sunt?

multumesc anticipat

Edited by r4ulik, 04.01.2011 @ 10:22.


#118 gokey

gokey
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2008
  • Motorizarea:140 HP

Posted 04.01.2011 @ 11:05

este vorba de cheia de la masina din semnatura ?

#119 r4ulik

r4ulik
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:VW Transporter
  • Model:T3
  • Motorizarea:1.6 D

Posted 04.01.2011 @ 14:59

scuzati-ma, este vorba de un g4 din 2001
am avut 2 chei briceag originale, din care una s-a/am pierdut/-o

1)daca cumpar o cheie briceag aftermarket, cum as putea sa ii pun un cip corespunzator, ca sa fie identica ca cea originala?

2)sau as putea sa cumpar 2 chei + modul? dar atunci cum se leaga?

astept 2-3 informatii, as prefera prima varianta.


multumesc anticipat

Edited by r4ulik, 04.01.2011 @ 15:00.


#120 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 04.01.2011 @ 16:00

1. exista chei after market (gasesti la userul Redfighter), care au aceleasi functii ca cele OEM - si a caror telecomanda merge programata pt a fi recunoscuta de masina ta - in functie de ce immo e masina ta, vanzatorul iti va da si cip-ul corespunzator. Dupa aceea trebuie rescrise cipurile si recodata telecomanda, pt a fi recunoscuta de masina ta.

2. Nu are sens sa te complici cu achizitionarea unui modul cu tot cu chei - banuiesc ca te gandesti la varianta aceea chinezeasca, facuta pt masinile care nu sunt dotate cu cheie briceag din fabrica - deoarece e inferioara varantei OEM, care e deja in echiparea msinii tale

E adevarat ca aceasta optiune e mai ieftina decat prima, dar nu merita....

Poti cauta o cheie SH OEM, cu aceeasi frecventa a telecomenzii tale (scrie pe cheie, cand o desfaci, sub lama), la care ii schimbi doar lama, reprogramezi telecomanda si cip-ul.

Edited by F l o r i n, 04.01.2011 @ 16:01.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users