Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

16 hours ago, valyman said:

cum pot programa o cheie noua pe gilf 4? cipul este nou, am vag taho 5

cu Tacho citesti eepromul si pin-ul. Cu ajutorul lui, faci Login pe 17-instrumente cu 0xxxx (xxxx = codul pin), mergi pe 10-Adaptari - canalul 21 - inlocuiesti valoarea existenta cu 0.

Dupa aceea, Read - apare 0 in blocul de masura,  introduci valoarea corespondenta cheilor de scris...2....3... test - do it - save - se stinge martorul, bagi urmatoarea cheie.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

stiu ca nu este topic ul ideal unde sa postez problema insa nici sa fac alt topic nu cred ca merita.

am un prieten care are o cheie la al lui golf 4 identica cu cea din pozele atasate. este singura lui cheie pe care o are.

este cheie cu chip, 1 buton (pe emblema VW), o baterie v625u 1.5v si cu un mic bec (led) inauntru.

led ul cheii pe care o are este spart, avariat.

intrebarea mea este? la ce foloseste tot circuitul de acolo? de ce ai face tot circuitul ala doar ca sa alimentezi un led?! am cautat pe net insa nu sunt lamurit deloc.

prima data am crezut ca are inchidere centralizata radiocomandata si ca nu merge din cauza led ului spart, prima data am crezut ca este transmitator acel led, mai tarziu am realizat ca este un simplu led.

multumesc.

$(KGrHqJHJDkFCu-vPucOBQw!4oCZS!~~60_12.JPG

keychip.jpg.w560h420.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, ce este acolo este pentru a alimenta un bec si a ilumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe intuneric te ajuta sa nimeresti mai usor locasul unde sa bagi cheia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎07‎/‎07‎/‎2016 at 6:28 PM, moneytehnik said:
On ‎23‎/‎06‎/‎2016 at 2:29 PM, moneytehnik said:

Am rezolvat problema în cele din urmă ,cu ajutorul unui prieten: imobilizatorul era perturbat... mai mult nu știu. S-a dat un fel de refresh la imo și apoi s-au putut scrie cheile în canal 21 și nu a mai dat eroare. 

cum ai dat refresh la imo aceias problema o am si eu nu pot sa pun 0 sau alta cifra pe canalul 21. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Nu stiam ca exista asa chei auto din fabrica. Nu ma gandeam la asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎29‎/‎11‎/‎2016 at 5:41 PM, djjohnnyyoman said:

cum ai dat refresh la imo aceias problema o am si eu nu pot sa pun 0 sau alta cifra pe canalul 21. multumesc

am rezolvat problema cred ca si al meu a fost ^ravasit^, pentru cei care intampina probleama asta o rezolvare posibila ar fi sa intrati pe 17 instruments sa scanati de erori dupa sterse erorile dupa asta am urmat procedura de scriere a cipului descrisa de multe ori aici si am putut sa imi fac cheia de rezerva. profit de ocazia asta sa multumesc tuturor pentru informatia disponibila pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cu ce citesc pin ul pentru urmatorul bord, am incercat cu vag k+can 3.6 dar nu a mers. mentionez ca e un T5 din 2008. multumesc

t5.jpg

Modificat de djjohnnyyoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe obd - avdi

sau citesti cu programator memoria din ceas

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am pierdut cheia de rezerva si incerc sa adaptez o cheie noua. Din pacare nu mai am codul PIN al masinii, asa ca am folosit K+CAN VAG COMMANDER v1.4 pentru a extrage PIN-ul. Instrumentul de bord este VDO. M-am conectat la 07Kombi-> Instrument/Immobilizer-> IPC Type am selecat VDO ->Read. Mi-a returnat la Login "4228" si la odometer valoare kilometrajului din ce e afisat la bord. Bucurie maxima: Am codul PIN! Imi zic "sigur a mers, daca a returnat si kilometrajul corect".

Apoi am bagat VCDS-ul am intrat la "instruments" -> login: scriu pinul -> adaptation -> Canalul 21 si schimb numarul de chei din "3" in "2", lucru care mi-a dat eroare. Scot cheia din contact, ii dau pace vreo 2-3 minute apoi incerc din nou scriind 04228 sa fie din 5 caractere. Din nou eroare.

Scot cheia il mai las ceva timp, apoi intrru din nou cu VAG commander. dau "open channe" la 07Kombi, raspunde "connected". Apoi intru la Key learning. Acolo introduc numarul de chei si pinul 4228. Cand i-am dat "adapt" pe LDC-ul din bord a aparatut "FAIL" am reincercat cu cu 04228 aceeasi situatie. Ce nu fac bine? A mai intampinat cineva problema asta?

p.s: Masina este din 2003, (iconita de IMMO este in cadranul vitezometrului)

cluster.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica in blocurile de masura 23-24 parca , pe 17-instrumente si vezi cat ai Locking time - daca ai asa, asteapta cu contactul pus, pana ajunge la 0. Daca e 0, atunci e ok

2. faci login cu 04228 pe instrumente, te duci pe 21, read - new value 0 - read, test, save ... si abia dupa asta inlocuiesti valoarea 0 cu nr de chei pe care vrei sa le scrii... mai departe stii procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Am scos baterie, si am reconectat-o. Apoi am pornit masina si am lasat-o sa mearga aproximativ o ora. Stiu ca bateria era mai slaba (nu descarcata, doar ca mai slaba). Apoi, m-am asigurat cu un voltmetru ca tensiunea este peste 12.5 (gasisem ceva pe net ca una din conditii e ca tensiunea bateriei sa fie peste 12.5V).

Atasez este un screenshot, in care se vede ca dupa ce fac "Login" si intru in "Adaptation" apare un "wornining" pe fundal in care zice "login lost due to dropped session". Daca modific valoare nr de chei de la 3 la 0, da eroare.untitled.bmp

Cu VAG Commander, am incercat sa pun noua valoare "0", la login am bagat codul "04228" dar tot "FAIL" imi scrie pe bord.20161223_114411.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata! Desi aveam pe baterie 12.53V in gol odata, pus contactul scade tensiunea. Am folosit o sursa externa ca sa tina tensiunea la 12.7V. Stiu ca bateria trebuie schimbata. Ochiul magic indica alb, am complectat cu apa distilata pana aproape nu puteam pune capacele la loc, si tot alb ii ochiul ala nenorocit. In mod miraculos, inca porneste motorul.

Totodata "Lock time" aveam 7 minute, probabil incercarile mele de a introduce pinul cand tensiunea scazuta au dus la asta. Multumesc inca odata Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din cauza unei baterii descarcate, poate sa nu te lase sa scrii cheile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lock time iti mai apare si daca pui contactul de mai multe ori fara sa fie un cip valid in cheie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.

poate nu postez in locul adecvat,dar nu am gasit un alt topic "mai bun". Puteti sa ma lămuriri si pe mine va rog: am o singura cheie la Golf4 '99, briceag cu 2 butoane. Daca iau o cheie,cu 3 butoane(cel pentru hatch in plus) o voi putea adapta pe masina mea?

Sau o iau de pomana?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de telecomanda cu acelasi cod

1j0.........

golf 4 are telecomanda doar cu 2 butoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

salut, ce cheie trebuie sa caut pentru urmatorul modul:

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1X Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00258
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 36693801125C5C9

 

cheia care o am are codul 1J0959753CT 434MHz. se gasesc chei la 10$ pe ebay doar ca au alta terminatie (AG, EG, YG, HK, etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/22/2017 at 0:59 AM, mircea_0072002 said:

salut, ce cheie trebuie sa caut pentru urmatorul modul:

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1X Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00258
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 36693801125C5C9

 

cheia care o am are codul 1J0959753CT 434MHz. se gasesc chei la 10$ pe ebay doar ca au alta terminatie (AG, EG, YG, HK, etc.)

merg cheile de Golf 4 - 2002- 2006, Passat B5.5 - 2001-2005, Skoda Octavia 1 dupa 2001 si Superb 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 4 cu cheie de tip briceag, tocmai mi-am cumparat alte carcase la chei pt ca aratau foarte urat cele vechi, am schimbat carcasa la prima cheie dar am uitat de acel cip, cand am incercat cheia mi-a dat eroarea de citire, apoi am dezlipit frumos cipul si l-am mutat in noua carcasa dar acum surpriza e ca nu mai citeste cheia nici cu cip, si nici cea de rezerva. oare ce pot face in acest caz? am ramas cu masina nefunctionala si nici nu am acel cod pin (nu am vag tacho sa il aflu decat vag-com[daca am nevoie de el]).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal nu se blocheaza de la o pornire neautorizata ( banuiesc ca nu ai dat la automat in nestire )

fa o scanare de erori si vezi daca ai eroare pe partea de immo sau ai activat timer de ecu blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, cristiluca said:

Salut, am un golf 4 cu cheie de tip briceag, tocmai mi-am cumparat alte carcase la chei pt ca aratau foarte urat cele vechi, am schimbat carcasa la prima cheie dar am uitat de acel cip, cand am incercat cheia mi-a dat eroarea de citire, apoi am dezlipit frumos cipul si l-am mutat in noua carcasa dar acum surpriza e ca nu mai citeste cheia nici cu cip, si nici cea de rezerva. oare ce pot face in acest caz? am ramas cu masina nefunctionala si nici nu am acel cod pin (nu am vag tacho sa il aflu decat vag-com[daca am nevoie de el]).

vezi daca nu ai deterioarat cipul.

altfel, daca e ok, incearca rescriere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Mi-am comandat cheie cod J0 959 753 DA/AH, am programat-o cu vcds și a funcționat. Mulțumesc pentru răspunsuri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!