Jump to content

Problema Turatie Golf V


Bozz
 Share

Postare recomandată

Am cautat sa vad daca a mai intampinat cineva problema mea, dar nu am gasit nimic.Am un Golf V de o saptamana. Are 300 km la bord. Nu am apucat sa merg prea mult cu el. De cand au venit calduri de peste 40 de grade, intampin probleme mari cu el!La plecarea de pe loc, masina se tureaza pana la 2500 de ture si imediat scade la sub 1000 de ture. Motorul nu moare, insa da semne ca asta ar vrea. Cu pedala apasata la maxim...abia dupa vreo 10-15 secunde isi revine si se accelereaza...Astazi, in timp ce s-a intamplat din nou acest lucru am vrut sa franez, insa pedala de frana este blocata..parca nu ar functiona sistemul hidraulic... Mentionez ca in tot acest timp termometrul indica peste 41 de grade afara, eu merg cu clima pe regim automat la 22,5 grade.Am incercat, si se pare ca daca opresc clima totul e ok. Dar nu cred ca e normal sa piarda puterea asa naspa...plus faza cu frana!Please help, daca a mai patit cineva. Sunt ofticat ca e masina nou nouta. Of course ma duc la service cu ea.rog un moderator sa mute topicul la GolfV & jetta.. My bad! sorry!

Modificat de Bozz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mai discutat dar din alt pct de vedere...nu are ce sa-ti faca nimeni..asta se intampla la toate cand ai clima pornita.....se pare ca intradevar e motorul cam mic si pt clima....aceiasi prob o sa-ti apara dimineatza daca o pornesti cu clima pornita o sa-ti trepideze........ :) nu prea ai cei sa-i faci..intradevar se intareste pedala de farana cand pui clima nu stiu exact motivul tehnic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am tot un G5 1,4 MPI si nu se intampla acest lucru asa ca eu spun ca este exclusa ipoteza cu "motorul prea mic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hasys Eu cred ca exagerezi. Nu are voie sa se intample asa ceva in nici o circumstanta.

Bozz Ai cumva ESP pe masina? Daca da, ar putea fi o problema de la un senzor de ESP sau un senzor de presiune la instalatia hidraulica de frana. Ar fi cazul pentru un test cu VagCom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exagerez asa se inatampla..deja sunt obisnuit,..daca vreau sa plec mai bine la semafor scot clima,cand pornesc masina scot clima..etc..noroc ca vine GTI-ul :Driver: daca nu crezi uite o sa vin la o intalnire,maine spre exemplu sa vezi si tu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istef: nu am ESP. Si da, indiferent de situatia frana nu ar trebui sa se blocheze. Mi-a scazut increderea in masina si ma tem sa merg cu viteza. Azi a fost ok, nu s-a mai intamplat. Dar oricum vreau sa o duc la o verificare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost in service... toate bune...nici masina nu a mai facut de atunci nimic!

In schimb aveam un zgomot puternic la aeroterma...si cand au vrut sa o schimbe..au gasit o hartiuta cazuta in spatele torpedoului....:) deci nu am mai schimbat nimic! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare la toata lumea. Daca s-a mai discutat despre asa ceva imi cer scuze si rog moderatorii sa stearga, dar eu nu am gasit asemenea problema.Am fost si am facut revizia la 15.000 km la masina din semnatura, si in timp ce ma intoarceam de la Suceava de la reprezentanta m-am bagat intr-o depasire si surpriza, eram cu viteza a 4-a si motorul nu a mai vrut sa treaca de 3.000 de turatii....mi-a mai facut de cateva ori de atunci asa ...si am mai observat ca daca o turez pe loc,nu in mers, la fel, cateodata nu se tureaza mai mult de 3.000 turatii....Mentionez ca pana sa merg la revizie nu m-am mai confruntat cu problema asta. Ce poate sa fie? Au putut sa schimbe ei ceva (debitmetru)?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca s-a mai discutat in nenumarate randuri pe aria TDI eu nu cred ca e Limp Mode la masina cu 15k asa ca mai lasam topicul aici.Primul lucru care poti sa il faci e sa faci o diagnosticare cu Vag-comul si de asemenea un log in mers.Totusi tinand cont de faptul ca e in garantie te sfatuiesc sa mergi la ei sa vada despre ce e vorba! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

si la mine face la fel dar care e faza la mine doar daca stau cu piciorul pe ambreiaj nu trece peste 3000 daca iau piciorul trece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautati si senzorii (toti) !!!!!!! O problema asemanatoare a avut un prieten cu un audi de 131CP. Initial am zis ca e limp mode si l-am sfatuit sa curete turbina, dar s-a adeverit a fi un senzor. Problema rezolvata la reprezentanta. Am sa ma interesez exact despre ce senzor era vorba si revin cu un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la ralanti daca o calc pana la podea se duce fix pana in 3000. Dar daca bag 1'a si ma duc cu ea tar tot pedala pana la podea sare de 3000 se duce in rosu. E normal ca motorul sa poata fi turat peste 3000 de ture doar cand este in sarcina? Ia incercati si voi cu diesel in special 2 litri. Astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acela este un modul de protectie al motorului... La ralanti, dieselul urca doar pana la 3000, iar benzina pana la 4000 rpm... nu va mai speriati degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap asa stiam si eu ca la ralanti nu prea ai voie sa o turezi la maxim si deaceea e setat ( motorul ) sa nu urce peste un anumit numar de ture .. in cazul de fata 3000 dar la faza in mers.. nu stiu acolo tre sa fie ceva defect.. a mai zis cineva mai sus un senzor ceva....

Modificat de ala_micu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu: Eu chiar azi, am vrut sa vad daca se vede vreun pic de fum, si dupa ce am parcat am dat cateva sprituri, si m-am dus pana aproape de rosu cu turatiile. Nu a avut nici o problema sa treaca de 3000 rpm. Nu stiam ca nu trebuie turata in gol, dar de ce?

Imi cer scuze pt off. Sa vedem ce raspuns primeste colegul de la service.

Numai bine

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am speriat doar ca n-am mai avut vw pana acum ca sa stiu de sistemul asta, si e prima la care intalnesc, si vazand topicul asta am facut legatura.

Pe de o parte e bine pentru masina, desi nu inteleg cum as putea sa accelerez accidental la ralanti motorul fara sa-mi dau seama atat de mult incat sa am noroc cu acest sistem ca nu mi-a bubuit motorul, si pe de alta parte pentru cei mai "vioi" sau "pasionati" dintre noi ;) e cam nasol sa nu auzi o limitare (stiti la ce ma refer). Apropo cum functioneaza sistemul asta de isi da seama ca sunt pe liber? Pentru ca poate la masina cu buba din topic a uitat ca e in viteza, nu si-a dat seama si a ramas in regimul asta "protector"

Modificat de iLL One
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si colegul ghapciu la a mea nu am nici o problema sa o turez pana aproape de rosu, la mine e 1.9 tdi nu 2.0 dar nu are limitare. Scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am dedus din posturile voastre faza cu 3000rpm la diesel... mana in foc bag doar pt masina mea care pe loc se opreste la 4000rpm, oricat ai apasa acceleratia... un fel de stupid-proof :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am speriat doar ca n-am mai avut vw pana acum ca sa stiu de sistemul asta, si e prima la care intalnesc, si vazand topicul asta am facut legatura.

Pe de o parte e bine pentru masina, desi nu inteleg cum as putea sa accelerez accidental la ralanti motorul fara sa-mi dau seama atat de mult incat sa am noroc cu acest sistem ca nu mi-a bubuit motorul, si pe de alta parte pentru cei mai "vioi" sau "pasionati" dintre noi :) e cam nasol sa nu auzi o limitare (stiti la ce ma refer). Apropo cum functioneaza sistemul asta de isi da seama ca sunt pe liber? Pentru ca poate la masina cu buba din topic a uitat ca e in viteza, nu si-a dat seama si a ramas in regimul asta "protector"

faza cu "limitarea" cand e pe liber am vazut-o si pe la tv la unele emisiuni cu si despre masini.. iar cat despre cei mai pasionati.. banuiesc k ar exista si o metoda de a anula aceasta "limitare" cu ajutorul vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca sunt pe langa topic, dar am citit undeva ca frana de motor nu e buna pentru diesel-uri. Este doar o intrebare:cat e de adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frana de motor e buna pentru orice masina si orice sofer mai ales in conditii de iarna

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refer la frana la un semafor, vb de frana de mana la retrogradare dintr-o treapta superioara intr-o treapta inferioara la o depasire sau la coborarea unei pante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog ramaneti OnTopic! :icon_thumright:

E common knowledge ca frana de motor te ajuta in cam orice situatie in care vrei sa te opresti repede, in combinatie cu frana de picior si depinzand de suprafata de rulare... Te invata rutierii pe marginea drumului, te invata instructorul la scoala de soferi, te invata trainerul la cursuri de pilotaj...

End :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunetimi si mie daca e normal ca un Golf 5 1.9 TDI trendline 105 CP.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx... Precizez ca ia-m pus niste jante de 18' mai grele cred... xxxxxxxxxxxxxxx

nowar

Incearca sa postezi unde trebuie si exprimandu-te corect gramatical...

Discutiile despre viteza maxima atinsa nu sunt permise pe forum, ai fi aflat daca ai fi citit Regulamentul

Ai avertisment verbal

Mersi!

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!