Jump to content

Mi S-a Blocat Frana, masina ramane infranata


dexxpnz
 Share

Postare recomandată

Salut...

Merci de promptitudine, dar garantat nu e covorasul. Atat eu cat si taica-meu avem o manie cu aranjarea lui. O sa ma interesez si in legatura cu celelalte posibilitati si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ex member

    7

  • radu sarbu

    5

  • CIDaniel

    5

  • kills1402

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scoate furtunul de vacuum din tulumba de frana si vezi daca e ceva apa acolo. E posibil sa fi ruginit ceva prin ea din cauza apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum se scoate furtunul? Mi-a fost frica sa trag prea tare de el sa nu rup ceva pe acolo. La golf ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit...trebuie tras cu tupeu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

A mavut si eu urmatoarea problema:

A inceput sa imi scartzaie una din palcutele fata, am spus ca le schimb. Zis si facut, am cumaprat 1 set de palcute ATE si m-am pus frumos sa le motnez, Termin cu instalatul si de acum urma sa fac proba finala. Pornesc la drum, prima frana, pedala apasata - ajuge la capatul cursei, frana DELOC ! Bun, dau sa plec mai departe, dar constat ca pe fata sunt blocate efectiv placutele pe disc, Cu greu ajung inapoi la garaj, dau sa aerisesc, nimic, nimic.. TOtul perfect, nici urma de aer.

Multi nervi, mult stres, telefoane, prieteni...Ajung la concluzia ca ar fi garniturile de la pistonasele din etrieri. Le cumpar si pe astea (60 ron), ma apuc sa desfac etririi. Desigur am pierdut juma' de cantitate de lichid de frana, treaba migaloasa tare, intr-un final ajung si desfac si etrierii inlocuiesc garniturile, compelctez cu lichid , pun totul la loc.. frana DELOC, poedala foarte moale. S_a facut si lumina, a venit a 2-a zi si m-am pus pe aerisite. Dupa 1 ora de aerisit si "pedale", masina franeaza normal. Pt inceput (10-15 km) pistonasul ramanea putin blocat si placutza facea zgomot (usor fata de sunetul dinainte). Acum dupa 50 de km parcursi, s-a linistit treaba (cel putin pt moment), nu mai exista niciun sunet, nimic.

Sfatul meu ar fi sa NU va apucati de treaba asta fara scule (chei de 11,13,imbus 7, tubulare mari, mici,etc), putina indemanare si MULTA rabdare. De asemenea va sfatuiesc sa curatati si sa lubrifiati bolturile care tin etrierul de suportul lui. Mare grija sa nu puneti lichid de frana pe placute si discuri. Succes

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema la un passat ca mi se blocheaza placutele pe discuri. Am fost pe la serviceuri si au zis ca nu stiu ce are pt ca nu are nici o eroare in calculator. uni au zis ca ar putea fi din modulul abs. am fost si la reprezentanta si au zis ca este ruginit tamburul servofrana. intrebarea mea este daca se poate curata? alta chestie e ca mi-au zis ca lichidul de frana are concentratie peste 3% apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clujene, schimba lichidul de frana.

Ei probabil ti-au zis de tulumba de frana. La aia n-ai ce-i face. Doar se schimba.

Dar s-ar putea sa fie ceva mult mai simplu. De pilda ca si la colegul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare...am si eu o problema....am un passat din 2002 1.8T benzina....dupa ce am pus cauciucurile de iarna am intalnit o problema majora....pe asfalt in timp ce franez pedala se blocheaza la jumate si masina opreste lent...nu intra ABS nu intra nimic...dar daca franez pe zapada intra ABS si franeaza corect....iar cu cauciucurile de vara functioneaza perfect si pe zapada si pe asfalt uscat....care ar putea fi problema?va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna ziua.am si eu o problema la passatul meu si anume cand intra esp mi se infraneaza masina si pedala de frana devine rigida si raman senzorii de abs si esp aprinsi.dupa cercetari am inteles ca ar fi nu stiu ce senzor de presiune care se afla sub unitatea de abs.prima data mi sa spus ca este pompa,am schimbat pompa de abs si la fel face.am inteles ca este acea pompa din imagine care este incercuit.stie cineva cum se numeste? eroarea pe tester este G 201.Am ajuns sa scot mufa de la pompa de abs sa pot circula cu masina sa nu imi intre iar esp si sa imi franeze rotile.

post-82266-0-18524000-1355664977_thumb.j

post-82266-0-74435900-1355664982_thumb.j

post-82266-0-48569600-1355664987_thumb.j

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si o problema asemanatoare dimineata cand plec masina se comporta normal, adica nu este infranata dar daca folosesc frana mi se infraneaza rotile pe fata nu foarte rau dar suficient cat sase simta,dar daca pun frana tare de intra abs-ul sau daca accelerez tare pe un drum cu zapada si intra esp-ul se deblocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa ma ajute cineva cu vreun sfat,ca deja e foarte enervanta problema,daca da, multumesc anticipat.

mentionez ca aum a inceput sa se aprinda martorul de la bujii dar daca pun frana putin mai tare se stinge

recunosc ca nici nu ma prea pricep ptr. ca pana acum nu am avut probleme masina a mers perfect de cand am luat-o din 2006.

acum parca i-a venit sfarsitul nu mai trage cum trebuie,consuma cam mult,(12-13%)am curatat egr-ul,era plin de mizerie,i-a schimbat filtrul de motorina si parca merge ceva mai bine dar nu cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

alutare , am cautat pe forum și aici mi s-a parut cel mai ok sa scriu , detin un vw passat b5.5 , 1.9 tdi , an fab 2001. De ceva timp am avut probleme cu sistemul de franare , la inceput se infrana destul de tare . S-au descoperit pe spate probleme la etrieri , am schimbat pistonase și garnituri , problema rezolvata pe spate . Dupa asta a inceput roata stg fata sa se incinga rau și sa fie infranata , am demontat etrier si l-am reconditionat dar fara succes , am schimbat etrierul ... apoi a aparut problema actuala ... rotile de pe fata se infraneaza și miroase tare a placute. Ideea este in felul urmator : plec de acasă dupa ce a stationat o perioada (cateva ore) nu are nici cea mai mica problema , pun frana de cateva ori și incepe sa se infraneze. Pe vcds la inceput nu tine presiune (-0,33bar) apoi dupa acele franari chiar și foarte usoare se schimba și incepe sa tina presiune (0,65/1.5bar) . Dupa ce opresc pe dreapta și apas frana foarte puternic , masina isi revine și nu mai tine presiune , nu mai este infranata . Pedala este putin moale de când am schimbat tulumba servofrana (sh) acum 2 ani , dar am frane chiar foarte bune , pot atasa eventual și poza cu standul de frana dacă este cazul. Ma gandesc sa schimb pompa de frana ca m-a innebunit dar nu stiu dacă este cea mai buna idee... am uitat sa mentionez ca nu exista pierderi de lichid vizibile , nu exista coduri eroare , exista vacuum ..

 

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de dimineata pompa de frana , a durat aproximativ 30 min inlocuirea și incă 30 minute aerisire la aparat cu presiune . Nu mai este pedala moale , acum este o frana normala . Pe moment nu pare sa mai aiba aceste probleme , acum ramane de vazut cum se manifesta , nu am apucat sa plec cu ea prin trafic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.

Am schimbat recent garniturile la etrier + cilindru  spate dreapta si imi merge infranata, cilindru a intrat foarte greu si doresc sa va pun o intrebare am citit in mai multe topic-uri ca trebuia sa il bag de mai multe ori pana cand intra usor de infiletat la mana.

Cand am scos-o la o proba mergea infranata si mi-a scos un fum.

Modificat de Emileugen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara un etrier nou TRW , nu costa o avere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut forum, întâmpin de curând o problemă la mașina, un Passat b5.5 din 2001, problema constă în blocarea roților pe spate(sunt înfrânte foarte tare),

saboții nu sunt blocați deci nu e de la frâna de mână, când iau borna de la baterie și o pun iar se deblochează roțile. Am dat output test din vcds la pompa de abs și în timpul testului roțile se învârt foarte ușor pompa lucrează bine. Am dat și siguranța de la abs jos și nimic.

   A mai întâmpinat cineva ascasta problema ?

  Pe lângă asta mai am și pedala de frâna întărită.

Modificat de Adrian_B5
Cuvânt greșit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!