Jump to content

Turatie Motor


florin_81
 Share

Postare recomandată

nare nicio treaba ca sta la 700. la mine sta la 650-700 si nu se mai aprinde nimica.vezi ca e alta problema.ori sorbu la pompa infundat,ori joc prin motor si scapa presiune.nujtiu , eu am crapat un motor din cauza ca aveam joc la biela si am mers asa cu el,si se aprindea si la mine la relantii,dar la turatii nu se aprindea deloc.bafta,sper ca nu ai luat masina de la un neam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D@ny

    4

  • v@sy

    3

  • alinutzu

    3

  • LauAmericanu

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la problema acestui tip de motor cu aprinderea becului care semnalizeaza presiunea la ulei  verifica nivelul de ulei pe joja  si daca sonda lucreaza ,o alta posibilitate ar fi viscozitatea uleiului care se modifica (ulei uzat)....vezi si alte detalii aici :

http://vwforum.ro/topic/105010-motorizare-14-aex/page-2#entry2304780

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut sunt nou pe aici am si eu o problema cu al meu golf 3 2.0 cod motor 2e nu mai merge socul automat in functiune am schimbat clapeta,debitmetru,motoras pas cu pas si tot nu merge.Problema a aparut dupa ce am schimbat distributia.Daca ma puteti ajuta cu un sfat nu mai stiu ce sa fac.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repozitioneaza distributia

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! 

Am o problema la un vw vento 1998 1.6 101cp AKS masina nu trage pe benzina , se plafoneaza in 3500 RPM , am curatat injectoare , clapeta acceleratie , galerie admisie si am schimbat 2 debitmetre de aer , dar degeaba are cineva idee de la ce ar putea fii ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua! Un golf 3 gti 2.0 16v , am schimbat garnitura de la chiulasa, dupa ce am asamblat motorul inapio, masina sta subturata, ea normal trebuie sa ste3a la 900 de rpm, dar sta la 800 si in oras moare motorul. La drum lung daca este incalzita cum trebuie nu mai sunt probleme. Ce ar trebui facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!