Jump to content

Eroare Egr In Vag-com


silkworm
 Share

Postare recomandată

Salut. Am cumparat de curand un A6 3.0 TDI din 2005, si cand am pus-o prima data pe calculator, a aparut o eroare la EGR. Baietii de la unul dintre service-urile din orasul meu (Tg-Jiu) au sters eroarea dar mi-au spus sa ma duc cand am timp sa imi curete "clapeta" de la EGR.

Ieri am fost la un service din Bucuresti pt. curatarea DVD-ului de navigatie, si acolo a aparut iarasi eroarea la EGR. Omul de la service mi-a zis ca a resetat din calculator nu stiu ce la EGR, si am mers apoi vreo 10 minute la viteze de peste 70 Km/h si n-a aparut eroarea. Intre timp mi-am cumparat si eu interfata Vag-Com, si astazi, dupa un drum Bucuresti-Tg-Jiu in care am mers cu viteze mari pe autostrada, mi-a aparut iarasi eroare la EGR, de unde deduc ca la service-ul din Bucuresti nu mi s-a facut mare lucru la EGR.

Intrebarea mea este: au dreptate cei de la service-ul din Tg-Jiu, sau trebuie facut altceva?

Log-ul din Vag-Com este urmatorul:

Address 01: Engine

Part No SW: 4F0 910 401 F HW: 4F0 907 401 A

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Coding: 0011772

Shop #: WSC 02335

2 Faults Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

RPM: 1764 /min

Torque: 105.3 Nm

Speed: 97.4 km/h

Duty Cycle: 60.8 %

Duty Cycle: 20.9 %

Mass Air / Rev.: 446.5 mg/str

Duty Cycle: 40.6 %

Mass Air / Rev.: 270.3 mg/str

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached

P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

RPM: 1260 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 60.5 km/h

Voltage: 13.53 V

Duty Cycle: 12.6 %

Duty Cycle: 20.5 %

Duty Cycle: 20.5 %

Temperature: 85.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai singura solutie ar fi sa cureti EGR-ul. Vechiul proprietar al masinii vad ca nu stie sa mearga cu un TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechiul proprietar al masinii vad ca nu stie sa mearga cu un TDI.

Pai are cutie automata... schimba numai la 1500 - 1900; ajunge in turatii mai mari doar atunci cand mergi mai "nervos", dar la drumuri lungi, de cele mai multe ori nu ai (ne)voie sa fii nervos :D. Numai daca o trec pe sport schimba in turatii mai mari... sau, desigur, pe manual.

Stiu ca se depune calamina pe nu stiu ce (parca pe turbina?) daca mergi in turatii mici. Cu cealalta masina (A6 Quatro 2,5 TDI, din 2002) nu schimbam sub 2500 rpm... dar noua masina schimba cum vrea ea :(...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o masina adusa de afara sau a fost folosita in Romania inainte s-o cumperi?

In RO datorita motorinei proaste si al drumurilor bananiere depunirile apar mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este adusa de-afara, dar folosita cam un an in Romania.

Acum am alta problema... saptamana trecuta am fost la Timisoara si la intoarcere mi s-a aprins in bord un martor luminos - "motor defect".

Masina mergea perfect. Am ajuns acasa... am pus-o pe calculator...

Iata fragmentul din log: (sau download de aici.)

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 4F0 910 401 F

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Software Coding: 0011772

Work Shop Code: WSC 02335

3 Faults Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

RPM: 1764 /min

Torque: 105.3 Nm

Speed: 97.4 km/h

Duty Cycle: 60.8 %

Duty Cycle: 20.9 %

Mass Air / Rev.: 446.5 mg/str

Duty Cycle: 40.6 %

Mass Air / Rev.: 270.3 mg/str

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached

P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 1260 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 60.5 km/h

Voltage: 13.53 V

Duty Cycle: 12.6 %

Duty Cycle: 20.5 %

Duty Cycle: 20.5 %

Temperature: 85.5

Modificat de silkworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar nu stie nimeni ce-i cu erorile astea?

Ca ma streseaza la culme... ca masina e aproape noua... cel putin la cum arata...

Modificat de silkworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

silkworm pana la urma cum ai rezolvat? Ai aflat ceva?

Am aproape aceleasi erori ca si tine!

16785 - EGR System: Insufficient Flow ...

P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded

19590 - Intake Manifold Runner Control: Upper Stop not Reached

P3134 - 001 - Upper Limit Exceeded

00658 - Control Head

008 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pt. eroarea cu EGR - Insufficient Flow, mi s-a curatat EGR-ul in service.

Pt. Manifold probabil ca s-a curatat clapeta (daca ma exprim bine), nu mai stiu sigur.

Cu privire la eroarea legata de "Control Head", afla cand a aparut (km sau data) si de cate ori a aparut - vezi valoarea de la "Fault Frequency". Daca e 1, cel mai probabil s-a intrerupt un circuit cand ai trecut peste o groapa (ceva n-a mai facut contact bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Control Head acu' o saptamana Fault Frequency era 12.

S-a facut resetarea, si au aparut inca doua intr-o saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te incalzeste cu ceva (desi nu cred :blink: ), si mie imi da eroare la Control Head, tot cu frecventa ridicata...

Address 07: Control Head		Labels: 4F0-910-7xx-07-H.lbl
Part No SW: 4F0 910 732 S HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 350BD047502157
Coding: 0000003
Shop #: WSC 00000 000 00000

Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H09 0060

1 Fault Found:
02259 - Information Display and Control Head (Front) (J685)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 37
Reset counter: 61
Mileage: 119705 km
Time Indication: 0
Date: 2009.01.06
Time: 10:30:43

Freeze Frame:
Bin. Bits: 0000010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Exact aceleasi erori le am si eu....

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0040

Coding: 0011772

Shop #: WSC 02334

2 Faults Found:

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached

P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 903 /min

Torque: 105.3 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 13.98 V

Duty Cycle: 88.8 %

Duty Cycle: 80.9 %

Duty Cycle: 80.9 %

Temperature: 8.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa EGR-ul si curatal.....Vezi ca este situat, cand te uiti la motor la faru din dreapta. O sa vezi clapeta de shutt off si imediat in dreapta este o conducta mai groasa..Acolo are un gat si se infunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!