dorobantun

Audi A2

29 postări în acest subiect de discuţie

am ocazia de a schimba actualul a4 2001 260000km cu un a2 2002 1.4 tdi 75 cp 140000km.Merita ???a2-ul la adus un prieten de la nemti si ma poate ajuta sa dau actuala masina pentru acumpara a2 adus de el

Modificat de dorobantun
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hm...ai nevasta copil? Daca da? Atunci no way.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca glumesti... spune-mi un singur motiv pt care sa schimbi Minunea Tehnologica numita A4 cu Buburuza-Jucarie, numita in continuare A2.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Categoric NU. Chiar daca aveai 500.000 km ... e ca si cum ai compara un Polo cu un Passat ... nu isi are rostul schimbul. Doar pt kilometrii mai putini? Sau pt anul de fabricatie? Mai ales daca ai sotie daca mai ai si copil nu mai vorbesc...

Modificat de bamsemad
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc ! ;) am inteles ...am multi prieteni "binevoitori" si deja ma pacalisera putin, ink nu am sotie si nici copil (am doar 25 ani...nu zic ca este un lucru rau ,insa nu este cazul momentan ) , va salut si va multumesc ink odata ,chiar am sa tin cont de parerea voastra!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

A4-le cum iti merge? Ai sau ai avut probleme mai serioase cu el? Te astepti sa bagi bani in el? Sa iei in considerare si aceste aspecte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

probleme pana acum am avut dupa cum urmeaza(masina o am de 1 an eu si am luat-o de la 1q meu care o avea de un an luata din germania): am schimbat un burduf,placute,curatat turbina,capete de bara si cam atat insa ar urma sigur :un rulment la alternator ...si parca si ambreiajul tremura dupa ce merg prin oras, mai am de rezolvat o cheie de pe usa (nu am avut casco) + ca usa de la sofer am impresia ca e nitel lasata sau ceva de genul se inchide bine dar tre sa o trantesc putin mai tare decat cea de pe partea dreapta..nu se mai inchide lejer, cam atat stiu eu , a2-il nu stiu dc are ceva ,urat nu e mie chiar imi place si mi-a placut mereu cum arata , am mers cu el si mi sa parut micutz insa nu m-am simtit atat de inghesuit la volan ...la interior e ok..mie imi este frik de lucruri ceva mai urate la nr asta de km

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

A2 este o masina foarte buna dar totusi de ce nu incerci un a3 din 2004?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mai mult de 11 mii nu am (iau 9000 sa zicem pe actuala...) ,si vroiam sa aud ceva parerei despre a2(in special despre motorizarea de 1,4 tdi), miscarea asta nu m-ar face sa scot prea mult din buzunar, de alt producator nu prea vreau sa aud

Modificat de dorobantun
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai lucrari mari de facut la A4, eu zic sa-l mai tii putin, poate cade altceva in mana.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De la A4 la A2 e o involutie majora.A4 e masina ...A2 e cum se spune si mai sus o "jucarioara" scumpa numai buna de a 2-a sau chiar a 3-a masina.

Modificat de DOOM
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider A2 una dintre cele mai urate masini pe care le-am vazut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poate suna aiurea si este tardiv mesajul

dar personal interiorul de a2 este peste interiorul de a4

consumul e clar in favoarea lui A2

si apropo de linia de fabricatie, A2 se fabrica impreuna cu A6 si A8.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cum adica impreuna ? Ce mai ramane de la A6 si de la A8 se pune pe A2 ? -_-

Prin ce se ridica interiorul de A2 peste cel de A4 ? Calitatea materialelor, amplasarea comenzilor ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cum adica impreuna ? Ce mai ramane de la A6 si de la A8 se pune pe A2 ? :)

Prin ce se ridica interiorul de A2 peste cel de A4 ? Calitatea materialelor, amplasarea comenzilor ?

Design-ul este clar mai nou si mai ok la A2. A4 pana in 2001 este fabricat din 1995 parca, deci imagineaza-ti ca este o diferenta.

A2 s-a fabricat impreuna cu A8, nu cu A6 si, asemenea navei amiral are caroseria integral din aluminium (ceea ce inseamna rigiditate crescuta, nu rugineste nici in 1000 de ani si este mai usor), unul din factorii care ridicau pretul si din cauza caruia a fost intotdeauna considerat scump (si acru, evident) pentru clasa lui.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

din nou un mesaj tardiv..dar..fabrica din Neckarsulm producea pe linia de fabricatie in per 2000-2003 A2,A6 si A8.

si cred ca asta spune multe despre calitatea fabricatiei.

A2 2003 la interior in mod cert este peste interiorul de A4 2003.

Modificat de zaxas
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ma bag si eu,poate sa fie.daca imi dai un polo cu interior de rolls,nu dau passatu pe el!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita A2 cumparat. La mine a fost o atractie destul de ciudata la prima vedere. Este o masina de oras, cu un consum foarte mic ...destul de spatioasa si o caroserie pe viata. Gindeste-te ca eu trec din skoda fabia in audi a2 iar pentru mine pare intradevar altceva. :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in A2 si nu vad de unde ar fi interiorul peste A4 B6. Mi s-a parut cam "ieftin" A2-ul pentru Audi. Asta in afara faptului ca nu este o frumusete la exterior, dar aici tine clar de gusturi.

De la Fabia la A2 inteleg. Dar de la alt model din familia Audi...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

maxxgabi - am o mare rugaminte la tine.

Sunt posesor de Skoda Fabia I Hatchback , fabricatie 2003, motorizare 1.2 HTP 54HP.

Deoarece o sa vand masina in perioada urmatoare, tot incerc sa gasesc o varianta sa iau un Audi si deoarece dispun de maxim 6000 euro, am luat in calcul si acest A2, despre care pana acum nici nu stiam ca exista si nici nu prea am vazut pe strazi.

Astazi din intamplare m-am uitat pe autovit si am inceput sa cercetez acest model.

Nu sunt foarte multe anunturi cu asa ceva, si am inteles de pe aici ca nici nu s-ar mai fabrica, lucruri dubioase dealtfel.

Cu toate astea, recunosc ca masina imi place.

La pret sunt ok, la dotari la fel.

Pls, spune-mi de cat timp ai masina, cati km avea/are acum, ce piese ai schimbat, de probleme ai avut si cam cat te costa o revizie.

Ai reusit sa afli ceva preturi pentru piesele care necesita schimb? De ex o distributie, un ambreiaj, etc...

Am vazut ca ai trecut de la Fabia la A2 si m-am gandit ca cel mai indicat ar fi sa iti cer tie cateva pareri.

Cum te declari vis-a-vis de aceasta trecere si in special de masina?

Multumesc,

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad activitate pe aici si nu mi-a raspuns nimeni.

Sa inteleg ca aceste masini nu au deloc probleme sau sunt atat de putini posesori incat sectiunea asta e inactiva ??? :D

Haideti ca am demarat cautarile si chiar vrea sa stiu mai multe inainte sa cumpar ceva.

Nimeni nu ofera ceva sfaturi???

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca vei primi vreun raspuns pt. ca aceste masini sunt rare in Romania. Si mie imi plac si am vrut sa-mi cumpar mai demult. Era curios portbagajul care era foarte adanc si pe mai multe nivele. Roata de rezerva nu are deloc iar bateria este in portbagaj. Cum sa-ti zica cineva de costul ambreiajului? Pai ala tine mai mult de zece ani, in orice caz peste 200 000 Km. Nu-l schimbi toata ziua, numai daca nu cumva tii piciorul pe el tot timpul. Motorizarile sunt ca si celelalte din grup. Deci la motor 1,4 are problemele de la 1,4.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut...tocmai citisem ce sa mai postat asa ca revin cu parerea mea. La masini e ca la femei, daca toti am iubii aceeasi femeie ce s-ar intampla? Mie i-mi place tare mult A2 si pot sa spun asa:

Caroseria fiind de aluminiu e pe viata...la A4 nu e chiar asa. Daca te superi poti sa o revopsesti asa ca nu e o problema. Motorul este identic cu cel de pe Skoda sau de pe Seat sau polo, tot VW este. Cheltuielile cu intretinerea identic cu cea de la Skoda fiind acelasi motor. Suspensiile sint mult mai bune ca si pe skoda si la curbe are stabilitate mai buna, ca multe masini. Am citit pe ceva site, ca a fost proiectata si testata aerodinamic in tunel de fum si in ciuda formei este foarte stabila, iar tablia de pe spate nu e doar de design. Motorul il stii,caroseria e beton...apropo Doamne fereste de acident, iar consumul ai sa-l vezi fara sa dezvolt eu foarte tare.

Presa zice asa:

Caracteristic pentru A2 este la caroseria din aluminiu (se utilizeaza tehnologia ASF - "Audi Space Frame") in "echilibru" cu o cutie de viteze precisa, care confera masinii un temperament sportiv si, de ce nu, intentia declarata a producatorilor de a face din acest model unul dintre cele mai economice posibil. Si la capitolul siguranta acest model sta foarte bine fiind echipat cu centuri cu pretensionare, ESR si ASR, reusind sa convinga ca este o alternativa inteligenta a automobilelor.Interesant de retinut este faptul ca, cel putin la lansare, acest model cantarea doar 825 kg (datorita suportului tehnologic bazat pe aluminiu - baietii de la Audi s-au gandit inclusiv ca acesta sa fie perfect ecologic si componentele sunt reciclabile in totalitate), cu 200 de kg mai putin decat clasa similara de la Mercedes, cu care se afla in competitie. In plus, "comentatorii" spun ca este o masina care pare mai robusta (justificandu-se totul prin liniile generale ale masinii), este bine echilibrata functional, coeficientul aerodinamic este bun, motorizarile sunt eficiente, dotarile (ASR, ESP, EDL, s.a.) sunt atotprezente s.a. Singurele probleme ar fi reprezentate de faptul ca este totusi o masina de clasa mica si nu trebuie sa ne bazam pe prea mult spatiu, vizibilitatea spate este destul de neclar conturata (punandu-se mai mult accent pe liniile masinii si, de ce nu, masina dispune de mult prea multe geamuri (?!?)...

Si revin:

Posibil sa coste mult elementele de caroserie si chiar ma stept sa fie ca si pe Q7 dar sa speram ca mai gasim pe la dezmembrari.

Eu consider ca e o super jucarie de oras si cu, care ma strecor, parchez in voie. La cele 895 kg putine masini i-mi stau in fata la plecarea de pe loc. Mai mult ajung la 100 de km/h in cateva secunde....avantajul greutatii :)

Merge perfect pentru o masina de familie dar si la agatat, fara modestie dar am deja agenda plina. Cu fabiuta nu prea mergea smecheria.

Cam asta ar fi jucaria. Nu e nici pasat dar totusi e in gama de lux si consider ca merita sa fie acolo.

E doar o parere de a mea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate in tot ce ai scris aici,singurul amanunt este greutatea ,eu am avut 2 bucati din modelul A2,mai detin o bucata dar nici una nu cantarea sub 1000kg.

post-37663-0-16959500-1316492959_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uite la mine mai exact cat cantareste. Dar am citit de modele mai usurele. :)

post-8038-0-96014200-1316580232_thumb.jp

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.