Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

@sdR+, nici electromotorul nu invarte, e practic moarta. Nu se intampla absolut nimic, ca si cum nu as fi invartit de cheie. In schimb, cand "o ia", o ia la sfert, nu se chinuie sau altceva.

@Marius-Dan, o sa incerc cand mai face, faza e ca dupa cateva incercari isi revine. In plus, parca merge mai bine daca nu astept sa se stinga martorii dupa ce pun contactul si o pornesc direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce voi puneti mai intai contactul,asteptati sa se stinga martorii si dupa o porniti.De unde asta?Pentru ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, fac asta din obisnuinta. Ma urc in masina, scot din viteza, pun contactul, mai ma "aranjez" in scaun si pornesc. La inceput faceam pentru ca stiu ca becutele alea de fapt sunt niste teste pe care le face masina la start, iar cand se stinge inseamna ca a trecut testul. Din cate stiu la benzina nu prea conteaza, desi eu mai patesc sa opresc motorul si sa nu ies din masina pana la urmatoarea pornire. Nedeschizand usa de la sofer deloc, pompa de benzina nu se amorseaza deloc, facand asta abia cand pun contactul. Ma gandesc ca atunci ar fi frumos sa o lasi cateva secunde sa isi termine treaba, deci partea cu asteptatul pana se sting martorii imi pare o idee buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/28/2016 at 8:41 AM, F l o r i n said:

intai verificati alimentarea ECU. Firele de + si masa

           Salut! au reusit sa-mi dau seama care era problema de nu pornea :era releul de la motor care alimnteaza ECU.L-am desfacut si am refacut lipiturie la toti pinii, aveam o lipitura rece in releu. Am inlocuit bujiile si fisele, am verificat bobina era ok.

           Am curatat clapeta de acceleratie, EGR(a fost blocat) l-am curatat si pe el. La admisia de aer am avut  electrovalva de vacuum defecta (cea care misca clapetele) si chiar am reparat-o! (a avut membrana de vacuum sparta). Nu stiu daca EGR-ul este bun sau nu pt ca nici vacuum-ul lui nu tine! astept pareri de la cei care cunosc mai bine. Voi face din nou diagnoza si voi readapta clapeta si egr-ul, apoi voi revenii cu alte detalii.

Multumesc celor care mi-au raspuns la topic! raman dator de bere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/27/2016 at 5:56 PM, 4l3x3y said:

Am vazut ca ai eroare intermitenta pe ECU, la treaba cu conectivitatea. Ai umblat la el sau altceva? Niste interventii pe acolo? Curata foarte bine firele de la ecu si pune-l inapoi si revin-o cu un rezultat. Si daca nici asta nu functioneaza am mai auzit la cateva persoane ca dupa schimbare senzor turatie arbore au rezolvat problema asta. 

Ce mai poti verifica: Vezi ce valoare ai pe map, cu masina pornita ar trebui sa ai intre 250 si 500 mbar

Verifica si toate sigurantele te rog

Inca ceva, in astia doi ani ai avut distributia schimbata?

Am uitat =)) da ar fi chiar culmea, bateria e buna? Dupa asta, bujii, fise, bobina? ceva schimbat/verificat?

Salut! au reusit sa-mi dau seama care era problema de nu pornea :era releul de la motor care alimnteaza ECU.L-am desfacut si am refacut lipiturie la toti pinii, aveam o lipitura rece in releu. Am inlocuit bujiile si fisele, am verificat bobina era ok.

           Am curatat clapeta de acceleratie, EGR(a fost blocat) l-am curatat si pe el. La admisia de aer am avut  electrovalva de vacuum defecta (cea care misca clapetele) si chiar am reparat-o! (a avut membrana de vacuum sparta). Nu stiu daca EGR-ul este bun sau nu pt ca nici vacuum-ul lui nu tine! astept pareri de la cei care cunosc mai bine. Voi face din nou diagnoza si voi readapta clapeta si egr-ul, apoi voi revenii cu alte detalii.

Multumesc celor care mi-au raspuns la topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am un vw bora din 2004,  1.9 tdi 90 cp, cod ALH.Dimineata , cand sunt -5 grade porneste mai greu.Baterie noua,bujii verificate,revizie facuta(inclusiv filtru motorina).Invarte de 2 sau 3 ori.Ideea este ca daca tin putin aceleratia o ia imediat.peste zi, chiar daca e frig o ia imediat.Simptoma asta e numai dimineata la prima pornire.Am mai citit aici si am inteles ca este o supapa in pompa de injectie care tine presiunea.Sa fie oare de acolo?

Astept raspuns!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc mult LUpo bv.la asta hiar nu m am gandit,desi era logic.o sa vad la mecanic in weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un golf 4 motor 1.4 16V 2001 AXP si brusc cand am dat sa repornesc motorul (il oprisem cu 5 min mai devreme) nu mai pornea motorul iar atunci cand dadeam s-o pornesc mi se incuiau usile. Plus ca mi s-au resetat ceasul si km trip... Am reusit insa s-o pornesc doar dupa ce am impins-o cativa cm..Acum o luna mi s-a spus ca bateria ar fi buna,bujiile le-am schimbat acum un an ( aprox 9000km) iar fisele si bobina de inductie par in stare buna..Care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum la mecanic si problema este de la alternator. Urmeaza sa ma cheme cand e liber ca sa desfaca alternatorul..ca sa vada mai exact cauza

Modificat de xPHANTOMx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum la mecanic si problema este de la alternator. Urmeaza sa ma cheme cand e liber ca sa desfaca alternatorul..

 

 

EDIT

A desfacut alternatorul si a gasit un fir mai slab,la conectat cum trebuie si a masurat alternatorul sa vada daca este ok si este.. Alta problema e ca cica masina consuma dar nu incarca. De unde ar putea fi problema ca de la alternator nu e (asa mi-a zis mecanicul)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca alternatorul ar fi ok, atunci ar si incarca, deci .....

 

LE: mecanicii nu repara alternatoare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De alternator s-au ocupat electricianul+mecanicul si mi-au mai spus ca o perioada de timp sa nu mai folosesc dezaburirea si casetofonul ca sa nu termin de tot alternatorul..Deja m-am interesat cam cat m-ar ajunge un alternator nou (~450lei daca aduc piesa veche si codul alternatorului), l-as schimba sa nu raman cumva in ''pana'' acum iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut .Am un golf4 1.9 tdi Agr.acum 2 zile a pornit fara probleme la -15 grade,azi can am incercat sa o pornesc a invartit un pic motorul mai inecat, a doua oara la fel iar dupa aceia pun contactul se aprinde bordul dau cheie si nimic,nu invarte nu se aude nici un clichet,am schimbat bateria cu alta si tot nimic o fi de la electromotor,?precizez cand am dat cheie nici la electromotor nu se aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu auzi electromotorul nici nu are cum sa porneasca...sa nu incerci varianta cu bataia in el ca i spargi magnetii si apoi il arunci la pubela...carbunii ar fi niste vinovati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotor/parte electrica a contactului!!

Poti lovi electromotorul usor(posibil carbune blocat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A m rezolvat era banda litata de la + la electromotor care duce probabil la carbuni intrerupta..va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

Detin un Golf 4 1.6 16V AUS si recent am schimbat filtre+ulei, bujii (NGK), clapeta acceleratie, senzor temperatura G62 (HELLA). Am observat ca la rece motorul porneste usor si nu trece turatia de 1200 rpm si coboara la 1000 rpm pana se incalzeste motorul. Dupa ce motorul se incalzeste pare ca la pornire "se chinuie" putin si turatia sare pe la 1500 rpm in prima faza dupa care revine la aprox 650 rpm.

Ma puteti ajuta va rog cu posibile solutii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o mica precizare : comportamentul respectiv nu se manifesta de fiecare data iar cu diagnoza am observat ca nu sunt erori pe engine

Modificat de impero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna. Am un bora din 2000 motor 1,9 ajm, 116 cai. de ceva timp timp porneste cand vrea el sau se opreste in mers. simptome:  la pornirea de pe loc se aprind toti martorii iar in momentul in care se stinge martorul de la bujii dau la automat si porneste instant,....asta daca nu incepe sa palpaie in bord martorul bujiilor.... daca sa apris martorul nu mai vrea deloc. In mers la fel....se aprinde martorul de la bujii , incepe sa palpaie intermitent si se opreste motorul ....nu o mai pot porni decat trasa sau impinsa cu toate ca electromotorul invarte.... CE POATE FI ?????? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un releu  cu contact inperfect  (lipituri  reci )  daca nu ma insel  releul 109  dedesupt volan se afla   blocul cu relee am avut si eu prolema asta si sa rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era releul nu se aprindea deloc martorul de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, am un golf 4 alh si de doua zile nu mai imi porneste, dupa ce tin contactul, bujii tot fara erori, se aude un ticait si cam atat; singura solutie pt pornire este sa deconectez pt cateva sec borna bateriei cu firul ce duce la bobina electromotorului si implicit se reseteaza si ecu apoi imediat pornire normala. Vreo idee care ar fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!