Jony_Iuhas

Porneste Si Dupa Aceea Se Opreste

35 postări în acest subiect de discuţie

Am un audi a4 din 95 benzinar si problema care e, deci bag cheia in contact pornesc motoru si dupa cateva clipe se opreste singur motoru si se aprinde o chestie acolo langa turometru de culoare galbena avand simbolul unei masini si o cheie si tot palpaie. Si dupa aceea vreau sa pornesc din nou si iar aceasi chestie. Imi puteti spune si mie ce semnifica simbolul acela si ce e de facut :Driver: .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu iti recunoaste cheia !!!

masina cu cheia in chenar este semnul de immo

trebuie reprogramat cipul sau inlocuit sau immo sau bobina cititoare ....fa o diagnosticare , cum a aparut problema ?

completeaza locatia in profil

Modificat de gokey
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu la fel. la scanare cu VAG COM s-a gasit o eroare ceva de immobilizer. tot asa mi a zis si mie:"nu ti recunoaste cheia". Eu am ignorat pb pt ca face foarte rar; o sg data la o luna/doua, si daca nu vrea la prima, la a doua o ia sigur.

:lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ai demontat brdu cumva?? ,imobilizatoru iti da eroare si nu iti mai recunoaste cheia daca l-ai dat jos.Vag-u te salveaza :lol:

ai demontat bordu cumva?? ,imobilizatoru iti da eroare si nu iti mai recunoaste cheia daca l-ai dat jos.Vag-u te salveaza :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ce este acela Vag? Deci este o problema de la cheie? E adevarat ca face chestia asta rar dar nu pot sa o rezolv de tot?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

DE UNDE ESTI ? COMPLETEAZA PROFILUL ALA :D

Dupa cum spui tu sigur e din imobilizator. LA tine ar trebui reprogramata cheia.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DE UNDE ESTI ? COMPLETEAZA PROFILUL ALA :D

Dupa cum spui tu sigur e din imobilizator. LA tine ar trebui reprogramata cheia.

Dar e o masina din 95 si cheia nu mi se pare sa aiba vreun fel de cip pentru ca mi se pare destul de simpla.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca o desfaci vei observa un fel de "bec" care destul de fragil prins cu rasina . La inceput zici ca e ceva in plus in cheie insa e imobiliseru' :D.

Aceeasi INTREBARE : DE UNDE ESTI?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

are cu siguranta cip !!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

acel bec are legatura electrica cu circiutul cheii?sau fct. pe principiu electromagnetic?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
acel bec are legatura electrica cu circiutul cheii?sau fct. pe principiu electromagnetic?

din moment ce are immo e clar ca are cip in cheie. aceeasi problema o am si eu cand pun contactul mi se aprinde cheia respectiva si motorul nu porneste adica vrea sa porneste. cine stie cum pot sa o rezolv cu vag-ul ? toti pasii va rog. mentioez ca am si alarma si nustiu daca nu din cauza aia sa faca figuri.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ce bec , ce circuit ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

in unele chie este un fe de bec,de fapt e o bobina inchisa intr-un balon mic de sticla...

post-5813-1180728816_thumb.jpg

Modificat de calin_bm
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la un Audi A4 B6. Prima data a aparut aceasta problema acum cateva zile si astazi s-a repetat...Cand pun contactul becul de la imobilizator ramane aprins. Astazi a trebuit sa pun contactul de 3 ori pana sa se stinga becul ( nu am mai pornit motorul pentru ca oricum se oprea imediat ). In manualul masinii am citit ca acest lucru poate sa apara atunci cand tin cheia aproape de cheia unei alte masini.

Ce trebuie sa fac pentru a scapa de problema asta? Va multumesc pentru eventuale raspunsuri la intrebare mea :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

trebuie reprogramate cheile

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema la B5. Face atat de rar incat nu m-am obosit sa folosesc una din cheile de rezerva. Solutia ar fi totusi, cum spunea si gokey, reprogramarea cheii obraznice

LE: cheia ARE cip!

Modificat de blueyed
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg cu A4 diesel din 2005.

A uitat playerul pornit si a ramas fara baterie.

A schimbat bateria, dar acum porneste si dupa 2 secunde se opreste motorul.

Cu cheia de rezerva face la fel.

La un service i-au zis ca trebuie reprogramata cheia, dar de ce face figura cu ambele chei?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca imobilizarea a " uitat " ambele chei !!

din ce localitate este prietenul tau ??

Modificat de gokey
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Roman, NT

Cum pot afla codul immo sa ii rescriu cheile?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mai greu cu aflarea codului si programarii cheii

ai PM

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceasi problema la o fabia din 2002(am inteles ca modelul de fabia din 2002 are ceva defectiune din fabrica or some shit ca am citit de aceasta problema la mai multi proprietari de fabia) pun contactul arata toti martorii si din cand in cand martorul masina si cheia galbena ramane pe bord clipind.am fost la skoda mi`au resetat cheile etc am luato bine mersi am facut un drum de casa faculta si cand sa ma intorc de la faculta ce credeti? :( exact la fel.i`am sunat au venit dupa mine (intre timp masina pornise) si am plecat din nou cu ea la skoda.mi`au zis ca se asteptau si ca bine ca i`am sunat ca sa puna repede Vag`ul(daca asa se numeste) sa le arate adevarata eroare.M`au sunat dupa vreo 4 ore ca e problema cu cititorul de chei..si ca trebuie sa dea comanda in germania ca sa se construiasca piesa etc etc.vreau sa va intreb voi ce credeti?eu tin sa cred ca asta ar fi solutia daca cu reprogramatul cheilor na mers.piesa respectiva(Immobilizatorul laser) cica costa 5 mil +1 mil manopera..nu e nush ce dar vreau sa fiu sigur ca aia e..so?ajutor pls

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In majoritatea cazurilor, nu e defect imobilizatorul ci este un contact imperfect la mufa acestuia! Pt. remedierea problemei, demontati aparatoarea de plastic a coloanei volanului si verificati contactele acestuia ( imobilizatorul este inelul din jurul contactului cu cheie, de fapt este o bobina imbracata in rasina ).Eventual, dati si cu un spray de contact. Bafta! Mihai E.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten cu un a4 din 95 de 1.6 benzina.

a mai avut simptome de immo, dar au disparut singure.

acum a schimbat bateria, si nu mai recunoaste deloc cheia. a incercat de 100 de ori sa o porneasca, sta 2 secunde si se opreste. a pornit o singura data si a stat mai mult, apoi a oprit-o si dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca. a luat borna jos, a pus-o la loc, tot degeaba.

ce e de facut? cheile cum se rescriu? unde? doar la reprezentanta?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu doar la reprezentanta

cauta un atelier unde multiplica chei cu cip

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.