Sign in to follow this  
Followers 0
Jony_Iuhas

Porneste Si Dupa Aceea Se Opreste

35 posts in this topic

Am un audi a4 din 95 benzinar si problema care e, deci bag cheia in contact pornesc motoru si dupa cateva clipe se opreste singur motoru si se aprinde o chestie acolo langa turometru de culoare galbena avand simbolul unei masini si o cheie si tot palpaie. Si dupa aceea vreau sa pornesc din nou si iar aceasi chestie. Imi puteti spune si mie ce semnifica simbolul acela si ce e de facut :Driver: .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu iti recunoaste cheia !!!

masina cu cheia in chenar este semnul de immo

trebuie reprogramat cipul sau inlocuit sau immo sau bobina cititoare ....fa o diagnosticare , cum a aparut problema ?

completeaza locatia in profil

Edited by gokey
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am patit si eu la fel. la scanare cu VAG COM s-a gasit o eroare ceva de immobilizer. tot asa mi a zis si mie:"nu ti recunoaste cheia". Eu am ignorat pb pt ca face foarte rar; o sg data la o luna/doua, si daca nu vrea la prima, la a doua o ia sigur.

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai demontat brdu cumva?? ,imobilizatoru iti da eroare si nu iti mai recunoaste cheia daca l-ai dat jos.Vag-u te salveaza :lol:

ai demontat bordu cumva?? ,imobilizatoru iti da eroare si nu iti mai recunoaste cheia daca l-ai dat jos.Vag-u te salveaza :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce este acela Vag? Deci este o problema de la cheie? E adevarat ca face chestia asta rar dar nu pot sa o rezolv de tot?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE UNDE ESTI ? COMPLETEAZA PROFILUL ALA :D

Dupa cum spui tu sigur e din imobilizator. LA tine ar trebui reprogramata cheia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
DE UNDE ESTI ? COMPLETEAZA PROFILUL ALA :D

Dupa cum spui tu sigur e din imobilizator. LA tine ar trebui reprogramata cheia.

Dar e o masina din 95 si cheia nu mi se pare sa aiba vreun fel de cip pentru ca mi se pare destul de simpla.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca o desfaci vei observa un fel de "bec" care destul de fragil prins cu rasina . La inceput zici ca e ceva in plus in cheie insa e imobiliseru' :D.

Aceeasi INTREBARE : DE UNDE ESTI?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cu siguranta cip !!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

acel bec are legatura electrica cu circiutul cheii?sau fct. pe principiu electromagnetic?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
acel bec are legatura electrica cu circiutul cheii?sau fct. pe principiu electromagnetic?

din moment ce are immo e clar ca are cip in cheie. aceeasi problema o am si eu cand pun contactul mi se aprinde cheia respectiva si motorul nu porneste adica vrea sa porneste. cine stie cum pot sa o rezolv cu vag-ul ? toti pasii va rog. mentioez ca am si alarma si nustiu daca nu din cauza aia sa faca figuri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce bec , ce circuit ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in unele chie este un fe de bec,de fapt e o bobina inchisa intr-un balon mic de sticla...

post-5813-1180728816_thumb.jpg

Edited by calin_bm
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu la un Audi A4 B6. Prima data a aparut aceasta problema acum cateva zile si astazi s-a repetat...Cand pun contactul becul de la imobilizator ramane aprins. Astazi a trebuit sa pun contactul de 3 ori pana sa se stinga becul ( nu am mai pornit motorul pentru ca oricum se oprea imediat ). In manualul masinii am citit ca acest lucru poate sa apara atunci cand tin cheia aproape de cheia unei alte masini.

Ce trebuie sa fac pentru a scapa de problema asta? Va multumesc pentru eventuale raspunsuri la intrebare mea :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie reprogramate cheile

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema la B5. Face atat de rar incat nu m-am obosit sa folosesc una din cheile de rezerva. Solutia ar fi totusi, cum spunea si gokey, reprogramarea cheii obraznice

LE: cheia ARE cip!

Edited by blueyed
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un coleg cu A4 diesel din 2005.

A uitat playerul pornit si a ramas fara baterie.

A schimbat bateria, dar acum porneste si dupa 2 secunde se opreste motorul.

Cu cheia de rezerva face la fel.

La un service i-au zis ca trebuie reprogramata cheia, dar de ce face figura cu ambele chei?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru ca imobilizarea a " uitat " ambele chei !!

din ce localitate este prietenul tau ??

Edited by gokey
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roman, NT

Cum pot afla codul immo sa ii rescriu cheile?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai greu cu aflarea codului si programarii cheii

ai PM

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu aceasi problema la o fabia din 2002(am inteles ca modelul de fabia din 2002 are ceva defectiune din fabrica or some shit ca am citit de aceasta problema la mai multi proprietari de fabia) pun contactul arata toti martorii si din cand in cand martorul masina si cheia galbena ramane pe bord clipind.am fost la skoda mi`au resetat cheile etc am luato bine mersi am facut un drum de casa faculta si cand sa ma intorc de la faculta ce credeti? :( exact la fel.i`am sunat au venit dupa mine (intre timp masina pornise) si am plecat din nou cu ea la skoda.mi`au zis ca se asteptau si ca bine ca i`am sunat ca sa puna repede Vag`ul(daca asa se numeste) sa le arate adevarata eroare.M`au sunat dupa vreo 4 ore ca e problema cu cititorul de chei..si ca trebuie sa dea comanda in germania ca sa se construiasca piesa etc etc.vreau sa va intreb voi ce credeti?eu tin sa cred ca asta ar fi solutia daca cu reprogramatul cheilor na mers.piesa respectiva(Immobilizatorul laser) cica costa 5 mil +1 mil manopera..nu e nush ce dar vreau sa fiu sigur ca aia e..so?ajutor pls

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In majoritatea cazurilor, nu e defect imobilizatorul ci este un contact imperfect la mufa acestuia! Pt. remedierea problemei, demontati aparatoarea de plastic a coloanei volanului si verificati contactele acestuia ( imobilizatorul este inelul din jurul contactului cu cheie, de fapt este o bobina imbracata in rasina ).Eventual, dati si cu un spray de contact. Bafta! Mihai E.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un prieten cu un a4 din 95 de 1.6 benzina.

a mai avut simptome de immo, dar au disparut singure.

acum a schimbat bateria, si nu mai recunoaste deloc cheia. a incercat de 100 de ori sa o porneasca, sta 2 secunde si se opreste. a pornit o singura data si a stat mai mult, apoi a oprit-o si dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca. a luat borna jos, a pus-o la loc, tot degeaba.

ce e de facut? cheile cum se rescriu? unde? doar la reprezentanta?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu doar la reprezentanta

cauta un atelier unde multiplica chei cu cip

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.