xxfiles

Perioada Service Interval

36 postări în acest subiect de discuţie

Am verificat la masina mea intervalul de service si apar uimitoarele cifre de 28900km or 710days. Pe cartea de service scrie 15000km desi tipul de service este QG1 adica long life, cu schimb la 30.000km

Intrebarea ar fi de ce nu au modificat la predarea masinii cei de la reprezentanta intervalul de service sa apara 15000km sau 365 de zile. Graba sau nepricepere?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In Romania nu exista conditii pentru service long life. (Drumuri, combustibil adecvat, praf, etc.). Din cauza asta chiar daca masina ta stie long life, reperezentantele VAG din Romania aplica intervalul de service obisnuit. (15kkm/1an).

In cazul tau probabil ca nu s-au obosit sa reprogrameze indicatorul respectiv pentru ca oricum e doar pur informativ si nu afecteaza functionarea masini.

Eventual sa mai confirme si altcineva, dar impresia mea este ca treaba asta de obicei se corecteaza doar la prima revizie.

Modificat de hyper
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masinii la predare doar i se reseteaza un contor, nu se umbla la setari, cel putin asa scrie intr-un manual LL.Totusi la prima revizie daca nu spui tu, mecanici iti vor pune revizia in timp/distanta nu LL.

Eu ti-as recomanda totusi sa continui pe LL, daca masina asa a venit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eu ti-as recomanda totusi sa continui pe LL, daca masina asa a venit.

Dar sa nu te iei dupa indicatorul ala, ca iti pierzi garantia daca nu te preziniti la timp la revizie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ahh...credeam ca se subintelege. Din pacate in perioada garantiei trebuie sa te duci la service la 1 an sau 15.000 maxim.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu te i-a dupa LL ca din start ai pierdut Garantia.

Sa mergi normal inainte de 15.000 km/1 An, sa nu depsesti mai mult cu 10 % din aceasta valoare (15.000 km), ca si atunci se pierde garantia.

Si roaga pe dl consilier sa fie resetat computerul de bord la Interval de Service pt RO, nu pt LL cum sunt unele tari din EU... ;)

PS: Sa nu vb de filtre ( aer, polen ) cum arata dupa 15.000 km la noi in RO. Solicita numai din curiozitate si o sa vezi :) daca ajungi la prima revizie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De putin timp sunt posesorul unei O2 noua si la livrare mi s-a spus ca prima revizie este la 1 an sau 15000km. Oare pana atunci nu ar fi bine sa se mai faca un schimb de ulei avand in vedere ca frecarile sunt foarte mari in primii 2000 - 3000Km?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ba da Septimiu.

Uite eu cand livrez masina noua catre client ( lucrez la dealer skoda - n-are importanta :P ), ii recomand sa-si faca un schimb de ulei + filtru ulei aprox 150-200 RON costa, dar merita sa faci intre 7000-8000 km. E mult mai sanatos. RECOMAND!

Intervalele de revizie pt tara noastra, sunt de 15.000 KM

Posibil sa eviti niste "chestii" care poate sa apara ulterior. :D de ex :consumul de ulei... am clienti care au schimbat uleiul cum i-am zis, si nu au avut probleme de genu ulterior.

Asta e doar o recomandare si nu se gaseste nicaieri in documentatii Skoda! Noi asa am observat ca e mai bine si pt clienti. NU TOTI DEALERII RECOMANDA ASA.

Si nu uita APARATOARE NOROI FATA ! :ceuameni:

bafta la ea , si multi km fara accidente si probleme :)

Modificat de Pandras29
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am primit de cateva zile o informare de la importator, Porsche Romania:

Astfel: "Dorim sa va aducem aminte faptul ca intretinerea corecta a autovehiculelor Skoda prevede schimbul de ulei la intervale de 15.000 km sau 1 an, fara derogari de la aceste termene pentru niciun model din oferta. " - Porsche Romania

ps: Cine are model de O2 FL, si constata ca are interval de service ( LL - Long Coded interval de service ) sa merga la 15.000km sau 1 AN si

sa roaga pe domnii consilier de service, sa schimbe acest interval din testerul VAS la cea normala de 15.000 km.

cu stima,

Andras

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Si nu uita APARATOARE NOROI FATA ! :)

bafta la ea , si multi km fara accidente si probleme :)

Andras,

Am pus aparatoare de noroi fata inainte de livrare. Atunci nu mi s-au parut foarte utile dar acuma dupa 1500km pe drumurile noastre sunt convins ca ajuta.

Multumesc pentru gandurile bune... :biggrin: Mi-ar fi placut Elegance-ul ala pe care il aveati pe stoc cand am vorbit dar... nu a fost sa fie...

Numai bine! :beerchug:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La am mea tot la 30000 este setat (skoda O2 FL), si i-am rugat pe cei de la reprezentanta sa il schimbe pentru RO, dar s-au uitat ca matza la perete, dupa parerea mea sunt niste amatori. Am cerut si activarea DRL, si cornerimg, si am primit-o tot fara.

Deci la prima revizie, ori o duc la alta reprezentanta, ori o fac in alt service, si renunt la garantie, cu toate ca daca o fac la timp si cu confirmare service in computerul de bord poate imi ramane si garantia (sper).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai maxidot vezi acolo cat mai ai pana la service. Cornering se activa daca cereai optiunea, costa 90 euro. DRL trebuia activat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare : se poate folosi 10 w 40 mobil delevac ( special pt camioane) in loc de 5W40 cum recomanda constructorul la 1,9 tdi?Ce se poate intampla?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe el ca indeplineste normele vw?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie nimic de normele vw.Idea era ca e moca...adica pot sa fac rost, si nu stiu daca sa ma risc sau nu?!?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu te risca.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu!Oricum am bagat Castrol 5W40 505.01 pt PD la motor de 90 CP fara PD. Nu are nimic nu? Am inteles ca e chiar indicat .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Norma pentru nonpd este 505.00. Uleiul cu 505.01 nu indeplineste cerintele lui 505.00 deci nu e indicat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? pe bidon scrie ca indeplineste si norma 505.00.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, nu se intampla nimic. :D

Uleiul dintr-o clasa superioara indeplineste si cerintele unuia dintr-o clasa inferioara.

Spre exemplu un ulei 507.00 poate fi folosit in locul unui ulei 506.00/505.01/505.00/503.01/503.00/502.00/500.00.

Un exemplu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

End :D ... exista aria ULEIURI SI CARBURANTI .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ba da Septimiu.

Uite eu cand livrez masina noua catre client ( lucrez la dealer skoda - n-are importanta :o ), ii recomand sa-si faca un schimb de ulei + filtru ulei aprox 150-200 RON costa, dar merita sa faci intre 7000-8000 km. E mult mai sanatos. RECOMAND!

Intervalele de revizie pt tara noastra, sunt de 15.000 KM

Posibil sa eviti niste "chestii" care poate sa apara ulterior. :( de ex :consumul de ulei... am clienti care au schimbat uleiul cum i-am zis, si nu au avut probleme de genu ulterior.

Asta e doar o recomandare si nu se gaseste nicaieri in documentatii Skoda! Noi asa am observat ca e mai bine si pt clienti. NU TOTI DEALERII RECOMANDA ASA.

Si nu uita APARATOARE NOROI FATA ! :angry:

bafta la ea , si multi km fara accidente si probleme :P

Salut,

In Romania nu exista conditii pentru service long life. (Drumuri, combustibil adecvat, praf, etc.). Din cauza asta chiar daca masina ta stie long life, reperezentantele VAG din Romania aplica intervalul de service obisnuit. (15kkm/1an).

In cazul tau probabil ca nu s-au obosit sa reprogrameze indicatorul respectiv pentru ca oricum e doar pur informativ si nu afecteaza functionarea masini.

Eventual sa mai confirme si altcineva, dar impresia mea este ca treaba asta de obicei se corecteaza doar la prima revizie.

Din pacate iti confirm ca este total incorect sa platesti un pret suplimentar pentru ulei si o revizie in plus la o masina prevazuta sa functioneze fara nicio problema pe service prevazut long live din fabrica.Este ilegal sa nu informeze corect dealerul la predarea masinii clientul si sa platim aiurea uleiul special pentru long live si o revizie in plus.Acoperirea acestei ilegalitati sub forma unei recomandari a producatorului dupa numeroase lupte nu are nicio valoare.Este doar o recomandare.Manualul de utilizare (MU) si planul service (PS) prezinta foarte clar aceasta chestiune.Serviciul Long Life asigura o cheltuiala minima (pag.138 MU). Masinile noi sunt setate din fabrica pentru acest interval si in consecinta uleiul de motor este de calitate superioara si evident mai scump. Numai ca platim degeaba acest ulei si chiar mi se pare o exagerare sa se faca primul schimb de ulei la 2-3000 km de parca ar avea span in el.Putem verifica (pag 181 MU) pe placuta cu datele de identificare a automobilului pe podeaua portbagajului si in planul service pag 1 foarte usor acest lucru.Mai este si un autocolant in masina (pag 6 PS), insa prima grija a vanzatorului este sa dispara acesta si sa se reseteze indicatorul de intervale service pentru intervale fixe de service.Pretextul este ca in Romania nu sunt conditii normale de utilizare a autovehiculului acestea fiind grele, chipurile (deplasarea in zone cu mult praf sau la alimentarea cu carburant cu continut ridicat de sulf) (pag 6-PS)-adevarul este ca cineva trebuie sa faca profit si cineva sa piarda.Am mai spus, dar s-a sters ce am scris, este o cheltuiala inutila sa se schimbe uleiul la 7-8000 de Km pentru motoarele cu benzina doar pentru cele cu motorina se recomanda acest lucru si este scris cu litere foarte micute, scuzabil ca nu au vazut nici cei care lucreaza in domeniu, la pag 6 pct a (PS)-in cazul utilizarii carburantului diesel cu continut ridicat de sulf intervalul pentru schimbarea uleiului este de 7500 Km.apropo s-a sters a doua oara postul meu. E tare forumul asta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
apropo s-a sters a doua oara postul meu. E tare forumul asta!

Da domnule artist, s-a sters a doua oara (in curand si a treia oara)deoarece, vorbesti in necunostinta de cauza si te rezumi DOAR la manualul de utilizare, care manual, este unic indiferent de tara unde va ajunge masina.

Spui ca, dealerul comite o ilegalitate prin faptul ca nu informeaza clientul. Vezi ca pe langa manualul de utilizator, mai primesti si planul de service. Ce scrie acolo?! Ai citit cand trebuie sa te prezinti la prima revizie, la cati km?

In al doilea rand, daca ai mai si citi pe acest forum, nu doar sa-ti dai cu presupusu`, ai gasi discutii legate de senzorul de nivel si calitate a uleiuilui , senzor care nu se regaseste la foarte multe masini (vorbesc despre masinile importate de PoRo). Lipsa acestui senzor, duce automat la intervalul de service fix. Este drept ca, la noi in tara si cele cu senzorul mai sus mentionat sunt chemate la revizie la 15000km, cel putin in perioada de garantie. In al treilea rand, conditiile din Romania nu se refera doar la praf si combustibil; in Romania (de regula) se circula f. mult in oras si pe distante relativ scurte si...iarasi, daca citeai, gaseai discutii pe aceasta tema.

Nu in ultimul rand, daca ai depistat aceasta "hotie" a dealerilor din Ro, de ce nu anunti tu pe cine trebuie? Poti (eventual) sa te asociezi posesorilor de alte marci auto care sunt chemati la revizii (in perioada garantiei) din 6 in 6 luni, indiferent de km parcursi.

BAFTA si sa aduci "dreptatea" in Roamania.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Scrie foarte clar si in planul service la pag 6.Cumparatorul "doar daca nu doreste sa beneficieze de intervalul variabil de service OG1 poate solicita unei unitati Skoda modificarea pe intervalul fix de service". Nu este normal ca dealerul sa modifice optiunile producatorului pe banii cumparatorului (ulei mai scump, senzori, revizii suplimentare) fara sa-l informeze corect sub pretextul ca stie mai bine dealerul pe unde va circula cu masina viitorul propietar si cum o va exploata.Din contra fara acceptul acestuia modifica planul service al producatorului si culmea cumparatorul ar putea pierde si garantia . Exagerand un pic in stilul asta orice vanzator ar putea modifica termenele de garantie si specificatiile tehnice ale producatorului pentru produsele vandute. Chestiunea asta a fost sesizata si de alte persoane, cineva scria mai sus ca ar fi aparut dupa multe tratative o hartie de la producator, care sa specifice aceste modificari in cazul Romaniei (parca ar fi Sahara Europei) si sa le dea o tenta de legalitate.Am incercat numai sa raspund la o intrebare si inteleg ca traim in Romania unde este mai greu cu dreptatea si unde in loc sa rezolvam o problema in curtea noastra aratam cu degetul la altii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, după ce am citit topicul, mi-a

Modificat de n.cristian
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Text publicitar

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.