Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

@romytaxy dap, cam atat e...daca dai un search pe google o sa vezi preturi de iti sta mintea in loc..doar montat/demontat incepe de la 150-200 de lei +TVA, la care se aduga piesele de schimb :(  E ciudat ca doar daca e frig face asa, adica sub  grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platoul e undeva pe la 100 lei/bucsele 20/iar pana la 400 manopera mi se pare mult dar...preturi de Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact..poate daca ma duceam undeva in afara Bucurestiului era mai ok, dar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum asta e. Nu cade prea des. Deci daca-l pui la punct acum, inca vreo 10 ani n-ai treaba cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intradevar asa este. @C o s m i n, ai idee unde as putea sa ma duc sa se uite la ea cineva mai priceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi stiti pe cine aveti mai priceput in zona. Vezi in aria prestari servicii, avem colegi care lucreaza bine si responsabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat C o s m i n dar nu prea am gasit ceva legat de electromotoare. Am trimis 2 mesaje si acum sa vedem. Multumesc frumos pentru tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat electromotoare. E destul mecanica/electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum la service-ul acela. Au schimbat o piesa din electromotor. Cu tot cu manopera 290 de lei..acum sa vedem daca functioneaza ok.

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta, de 2 ori. Prima, cativa ani in urma, uleiul scurs pe la capacul culbutorilor se prelingea pe electromotor si intra in bobina la contactele de forta. Fenomenul incepe rar, o data pe luna, de 2 ori, si ajungi sa dai 5-15 chei, pana intr-o zi cand nu mai porneste, face doar clic. Am rezolvat cu schimbul bobinei. Acum, in toamna a inceput din nou. Avand deja experienta, am cumparat bobina inainte sa dau jos electromotorul. Apoi l-am dat jos si desfacut. Doua perii erau ca doua coji cazute in interior. Efectiv pe colector erau impinse de arcuri firele litzate care tzineau odata periile. Caut perii, le schimb, schimb si bobina, montez totul avand grija sa siliconez toate imbinarile electromotorului, pentru a-l face impermeabil. Bucuros nevoie mare c-am rezolvat ies la masina sa montez. Dupa ce totu-i la locul lui bag cheia, invart si ...CLIC ! Acelasi fenomen. Va cam dati seama ce era la gura mea. Ma si grabeam sa plec undeva. Am inceput sa invart de toate butoanele, aprind luminile, dau cheie si ... mor luminile. Masor bateria, 11 volti. Chem un vecin sa-mi dea curent, am cabluri facute din cele de sudura, nu stau sa o incarce pe a mea, nici macar nu trebuie sa fie pornit motorul la  masina donatoare. A pornit bine, dar nu foarte bine, cum m-asteptam. Masor incarcarea, 13.8, ciudat, mereu aveam 14.4 in gol si 13.9 cu toate luminile si clima. Masor pe alternator, 14.4 apoi pe baterie 13,8. Deci pierdeam 0,5 v de la alternator pana la baterie.  Apoi masor rezistenta intre capetele conectorilor si gasesc 4 ohmi intre borna - si masa alternatorului. Atunci am aflat care era principalul defect. O piulita de masa, oxidata. Iar fenomenul era doar o combinatie intre perii consumate, baterie slaba, incarcare proasta, toate din cauza oxidului. Dupa ce am refacut contactul de masa pornea masina cum n-o auzisem de mult.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later Update:

Nu am rezolvat nimic. La fel face, ca la inceput. Degeaba au schimbat bobina de la electromotor. E drept ca era plina de ulei , la fel cum explica si 42miticutza. Au masurat si bateria , era bine, alternatorul incarca cat trebuie.....Dar aseara a facut la fel. Dupa ce a stat ieri toata ziua fara sa o pornesc, cand ii dau cheie, clanc...dupa 15 minute si cred ca 100 de chei a plecat.. Daca incerc sa o pornesc cu farurile aprinse, cand ii dau cheie face clanc si se sting farurile. Deci cred ca e ceva ca la 42miticutza. Nu stiu unde sa ma duc cu ea sa o verifice, ca daca reusesc si plec cu ea dupa loc, pe urma pornesta si daca ajung la service or sa imi spuna ca nu are nimic masina , cum mi-au zis si aia de la Norauto si mi-au luat si 100 de lei pentru constatare. Pe tester au spus ca nu apare nici o eroare, dar nu avea Vagcom, ci ceva universal. O sa ma duc iar la service-ul de electromotoare si o sa le zic ca tot asa face, dar nu cred ca resusesc ceva..

Am gasit o modalite sa urc si un filmulet pe care l-am facut aseara. L-am pus pe youtube si o sa las linkul aici. Poate cineva isi da seama dupa ce sunete se aud acolo..Va multumesc anticipat.

https://www.youtube.com/watch?v=fMW_kf1tB2E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut baterii care faceau asa. Aveau un contact imperfect la interior si aleator nu tzineau curentul de pornire. Fa proba cu alta baterie, daca face la fel, este o conexiune slaba sau oxidata undeva pe cablurile groase de + sau -. Verifica si nivelul acidului in baterie. Chiar daca este fara intretinere. Are o folie peste dopuri.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest ceea ce spui, este posibil. Ideea este ca nu pleacă nici dacă ii dai curent de la alta mașină. Am încercat de la un Subaru diesel și de la un BMW seria 3 tot diesel și nimic. Pana la urma pornește fără sa ii dai curent, dar când vrea ea... Anul trecut când a făcut asa, am pornit-o și m-am dus direct sa ii cumpăr baterie. A fost măsurată și aia care era pe mașină și chiar dacă am schimbat-o, încă era bună.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cablurile groase de + si -, contacte oxidate sau conexiune slaba, cum a spus @42miticutza, eventual schimba cablurile cu altele de imprumut de prin dezmembrari. Am un coleg de servici ce a avut probleme cu pornirea la un Saab 9.3 diesel si s-a rezolvat prin inlocuirea caburilor de + si -.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e unul din cabluri sau contact slab. Ia verifica firul gros de masa dintre baterie si caroserie (mai ales contactul cu caroseria).

Un meserias stie ce si unde sa masoare. Pe contactul slab respectiv e o mare cadere de tensiune in momentul cand dai la automat. Aia trebuie identificat. La fel se vede si bateria la masurare in momentul ala.

Degeaba mergi la toti franarii care verifica dupa ureche. Trebuie procedat sistematic si cu uneltele potrivite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc tuturor.  Maine o sa ma duc la service-ul ala de electromotoare ai o sa le spun sa mai verifice, ca în alta parte e problema... Va țin la curent. @C o s m i n unde duce firul ala? O parte e la care borna de la baterie si cealalt capăt unde e prins pe caroserie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, baie_2002 a scris:

Later Update:

Nu am rezolvat nimic. La fel face, ca la inceput. Degeaba au schimbat bobina de la electromotor. .....Dar aseara a facut la fel.

.... Pe tester au spus ca nu apare nici o eroare, dar nu avea Vagcom, ci ceva universal. O sa ma duc iar la service-ul de electromotoare si o sa le zic ca tot asa face, dar nu cred ca resusesc ceva..

 

în urmă cu 4 ore, baie_2002 a scris:

Va mulțumesc tuturor.  Maine o sa ma duc la service-ul ala de electromotoare ai o sa le spun sa mai verifice, ca în alta parte e problema... Va țin la curent....

Daca spui ca nu pleaca nici cu alimentare de la alta masina iti trebuie neaparat o scanare cu VCDS-ul, sa vezi ce erori sunt stocate (poate imobilizatorul).

Este evident din video ca problema este in alta parte, nici nu declanseaza demarorul, nici clanc.

Daca mergi inapoi la service-ul acela cere sa se ocupe Nicu (patronu) de tine, insa oricum, fa o diagnoza maine la un coleg de forum, nu te duce in "orb".

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin când o sa ma duc mâine la ei, mașina o sa pornesca la sfert.. Tot ce pot sa ii arat e filmarea... Și sa ma creadă pe cuvânt ca înlocuirea bobinei nu a ajutat cu nimic... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cand i-ai spus modul de manifestare a decis el interventia respectiva sau i-ai spus tu direct ce sa faca?

Daca a decis el interventia, este raspunderea lui, daca nu, sunt lucruri diferite, ce ti-a facut el la sugestia ta n-a fost gresit si daca n-a fost nevoie o poti considera ca o intretinere preventiva pentru un B5.

Totusi, scaneaza masina cu VCDS inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu as proceda in felul urmator: las contactul pus si as alimenta eu bobina electromotorului manual in mod dirrect cu fir de plus de la baterie. In acest mod exclud contactele mari de + /-  si dau vina pe contact -electric/-mecanic sau circuit alimentare de la contact la bobina.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul din cheie lucreaza. Curentul de pornire nu este suportat de cablaj. Nici o diagnoza n-o sa-i arate ce are. Trebuie sa mearga cum a spus Cosmin la ''un meserias care stie ce si unde sa masoare''. Borna + merge direct la electromotor. Pentru ca tocmai l-a dat jos o exclud. Eu as merge pe legatura la masa. Una de la baterie la caroserie si a doua de la caroserie la motor. Una este in compartimentul bateriei si a doua este aproape de suportul de motor din partea pasagerului. Este destul de simplu, cu ohmetru se masoara din aproape in aproape si se vede unde apare o rezistenta in plus.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!