Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Am un Passat din 2000 PD de 116 CP si dimineata porneste exagerat de greu. Nu conteaza daca e cald sau frig afara.Face asta daca sta oprin cam 6-7 ore.Cred ca ar fi ceva cu alimentarea!

Imi puteti da ceva solutii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de vina sunt fie bujiile incandescente (poate fi si numai una defecta ca tot greu porneste masina) fie motorina de proasta calitate.Bujiile se pot verifica usor iar despre motorina...Ar mai putea fi pompa de combustibil dar e greu de crezut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dupa ce porneste merge frumos, rotund, sau se mai ineaca, mai da cate un rateu, chestii din astea ...?

Masina a facut asa de la inceput, sau e ceva ce a aparut pe parcurs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai deschis 2 topic-uri identice, ambele la Passat B6 desi era vorba despre B5... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dupa ce porneste merge frumos, rotund, sau se mai ineaca, mai da cate un rateu, chestii din astea ...?

Masina a facut asa de la inceput, sau e ceva ce a aparut pe parcurs?

Dupa pornire nu mai are nici o treaba.Ca si cum nu s-a intamplat nimic! Nu cred sa fie bujiile.A facut figura asta si cand era cald afara si nu cupla bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel imi face si mie. A mai fost un topic pe aici da' n-a avut nimeni o rezolvare concreta, au fost doar pareri. Mie nu mi se intampla in fiecare dimineata, o data la cateva zile, da' cand mi se intampla dau de f multe ori la cheie. Mi-e frica ca o sa scada temperaturile si intr-o dimineata n-o sa mai duca bateria :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la bujiile de preincalzire. Afara pot fi si 40 de grade, motorul tot rece e. Scoate fisele de la bujiile incandescente, si cu o sarma atinge pt putin timp capatul bujiei cu borna plus a bateriei. Daca nu face scanteie e moarta. Poate sa faca, dar slaba: tot defecta e. Daca crezi ca ai peste 50000 km cu ele, le poti schimba linistit. Nu e obligatoriu sa le schimbi pe toate, dar e de preferat. Eu am patit-o cu un Renault anterior. Si dupa ce-mi pornea mergea foarte rau mult timp. Dupa ce le-am schimbat, nu-mi venea sa cred ce rol important au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care patea la fel.Rezolvarea a constat in schimbarea filtrului de motorina cu unul original,care zice-se ca ar avea o supapa in el care tine motorina.Din cate am inteles el pusese unul care nu avea acea supapa,desi vanzatorul garantase ca e acelasi tip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e de la bujii. Nici de la filtre, am facut vreo 2-3 revizii, de fiecare data am bagat filtre originale. Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie garnitura de la pompa tandem (parca asa a zis ca o cheama), asa ca o s-o schimb si p-aia. Sa vad ce mai gasesc sa schimb dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e de la bujii. Nici de la filtre, am facut vreo 2-3 revizii, de fiecare data am bagat filtre originale. Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie garnitura de la pompa tandem (parca asa a zis ca o cheama), asa ca o s-o schimb si p-aia. Sa vad ce mai gasesc sa schimb dupa :huh:

Dupa cate am inteles, pompa tandem nu se poate desface si daca reusesti cica e ireparabila.

Mie mi-a adus cineva din Germania azi una,maine o montez.Sunt curios sa vad ce schimbari vor fii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica atent toate oringurile de la filtrul de combustibil. Daca ai model cu prindere prin infiletare un surub trece prin suport si intra in filtru. Intre surub si suport este un oring care nu vine impreuna cu filtrul si de multe ori cedeaza. Daca ai modelul cu tevi , verifica la mufa de plastic oringul.. parerea mea e ca daca masina ta sta mai mult prinde aer in instalatia de motorina si de aceea porneste greu neavand pompa electrica de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi ca reusesc sa dau de multe ori la automat daca n-am baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citi mai sus,fiecare are dreptate in felul lui si cauzele probabile date de ei sunt de multe ori cele care impiedica motorul sa o ia din prima.nu ai specificat de ai pus masina pe tester sau nu...poate asa o sa ai parte de mai multe informatii...sau poate toata treaba e de la calc de bord,cine stie...nu toate-s perfecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat din 2000 PD de 116 CP si dimineata porneste exagerat de greu. Nu conteaza daca e cald sau frig afara.Face asta daca sta oprin cam 6-7 ore.Cred ca ar fi ceva cu alimentarea!

Imi puteti da ceva solutii???

Am si eu un Passat PD de 131 CP si dimineata patesc la fel ca tine. Uneori nu porneste, dar nu tot timpul. Am pus-o pe tester dar nu arata nici o defectiune. Mecanicul zicea ca e vorba de pompa tandem care nu face suficienta presiune, si asta nu e o eroare care sa o depisteze testerul. De vreo 10 zile a pornit perfect in fiecare dimineata asa ca ma mai gandesc daca sa dau 300 euro pe o pompa noua. S-ar putea sa fie altceva nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem nu ar trebui sa dea si un "mers" neregulat al motorului?( in caz ca ar avea vreo problema ) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine o problema asemanatoare : uneori o ia la sfert . alteori , chiar daca tot la prima cheie,porneste mai greu si toate astea in conditii identice (aceeasi temperatura si motorina).Am verificat 3 din cele 4 bujii incandescente si sunt bune ( cea de-a patra are o pozitie mai greu accesibila si nici timp n-am prea avut ,dar cred ca si aia e buna).Pe de alta parte , uneori , la pornire,pentru un scurt timp imi scoate un fum alb fapt ce denota ,asa cum s-a mai scris pe forum, un amestec sarac in carburant.Toate astea ar duce catre pompa tandem.Cu toate astea, cred ca ar fi bine sa mai asteptm putin , poate ca cineva care a rezolvat problema ne da si noua de veste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca ne explica cineva cat de curand cum a rezolvat problema :D

Ca daca nu o rezolvam noi cu vreo 300 E si ceva......... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema!!!!

Mi-a adus cineva din Germania o pompa tandem second, am pus-o sus si a doua zi dimineata a pornit ca noua!!!

Deci, pompa tandem era de vina!!!!

De atunci totul e ok

Incercati sa gasiti second nu noua.

Mie imi aduce cineva noua la 250Euro daca va intereseaza,dar merita incercat si cu una second

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O problema asemanatoare patesc si eu: dupa mai mult de 10 ore de cand nu am mai pornit masina e destul de dificil s-o conving sa porneasca. In 8 cazuri din 10, dupa aprox 10 ore de repaus trebuie vreo 3-4 chei destul de lungi ca sa o ia.

Electromotorul invarte f bine, acul de la turometru joaca undeva intre 200-500 rpm insa trebuie sa tin a 3 sau a 4 cheie cel putin 5 secunde.

Dupa ce in sfarsit porneste, primul minut dardaie, de parca merge in 2-3 si scoate un fum alb-albastrui. De cateva ori s-a intamplat sa apara pe BC mesajul STOP ! OIL PRES. STOP MOTOR. De fiecare data, dupa indelungi insistente se lasa convinsa si porneste.

Ce ma intriga este ca atunci cand pornesc fara sa fi trecut mai mult de 6-7 ore de la oprire porneste impecabil, la sfert.

Am mai observat ceva: atunci cand rezervorul este spre jumatate sau mai gol, cand pun contactul, se aude un zgomot de lichid care parca patrunde greu pe conducte (probabil motorina). Zgomotul porneste dinspre rezervor si parca se propaga spre motor, si se aude pentru mai putin de o secunda. Atunci cand e plinul facut acest zgomot nu este prezent.

Florini, poti sa-mi spui te rog daca manifestarile de sus sunt similare cu cele pe care le avei inainte de a schimba pompa tandem?

Mai are cineva idei despre ce ar putea fi ? Ca nu inteleg de ce se intampla doar la pornirile dupa un interval mai mare de repaus.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florini, sunt si eu curios cati km avea masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare patesc si eu: dupa mai mult de 10 ore de cand nu am mai pornit masina e destul de dificil s-o conving sa porneasca. In 8 cazuri din 10, dupa aprox 10 ore de repaus trebuie vreo 3-4 chei destul de lungi ca sa o ia.

Electromotorul invarte f bine, acul de la turometru joaca undeva intre 200-500 rpm insa trebuie sa tin a 3 sau a 4 cheie cel putin 5 secunde.

Dupa ce in sfarsit porneste, primul minut dardaie, de parca merge in 2-3 si scoate un fum alb-albastrui. De cateva ori s-a intamplat sa apara pe BC mesajul STOP ! OIL PRES. STOP MOTOR. De fiecare data, dupa indelungi insistente se lasa convinsa si porneste.

Ce ma intriga este ca atunci cand pornesc fara sa fi trecut mai mult de 6-7 ore de la oprire porneste impecabil, la sfert.

Am mai observat ceva: atunci cand rezervorul este spre jumatate sau mai gol, cand pun contactul, se aude un zgomot de lichid care parca patrunde greu pe conducte (probabil motorina). Zgomotul porneste dinspre rezervor si parca se propaga spre motor, si se aude pentru mai putin de o secunda. Atunci cand e plinul facut acest zgomot nu este prezent.

Florini, poti sa-mi spui te rog daca manifestarile de sus sunt similare cu cele pe care le avei inainte de a schimba pompa tandem?

Mai are cineva idei despre ce ar putea fi ? Ca nu inteleg de ce se intampla doar la pornirile dupa un interval mai mare de repaus.

Multumesc mult

Salut ! La mine se intampla aproape acelasi lucru numai ca a mea face figuri dupa vreo 2-3 zile nepornita. De pe o zi pe alta porneste bine, uneori cu mici intreruperi (ca si cum ar merge in 3 pistoane si scoate fum albastrui, masina are 168.000km). Problema este undeva in sistemul de alimentare, probabil trage aer pe undeva. Cand pun contactul se aude exact aceeasi lucru ca si la emi78 adica ca si cum ar trece un lichid cu aer printr-un loc ingust. Daca afli cauza da-mi de veste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema!!!!

Mi-a adus cineva din Germania o pompa tandem second, am pus-o sus si a doua zi dimineata a pornit ca noua!!!

Deci, pompa tandem era de vina!!!!

De atunci totul e ok

Incercati sa gasiti second nu noua.

Mie imi aduce cineva noua la 250Euro daca va intereseaza,dar merita incercat si cu una second

BAFTA

sa-ti zic ceva?... la tine nu cred ca era pompa deoarece nu ai fi avut nici frana buna, eventual erau duse oringurile de la pompa tandem si asa prindea aer... stiu caz concret cu aceeasi prob ca tine, a schimbat oringurile si gata s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi masina ca a lui Florini - Passat 2000 , 116 cp AJM 286 Nm - 320 000 Km

La 150 000 inlocuita chiulasa + pompele injector (asa cum spunea cineva pe un alt topic POMPE "DUSE") , pt ca nu mai pornea la rece .De atunci ...nici o problema cu motorul in afara de distributii, curatat turbina , consumabile . :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!