Jump to content

Pierdere Ulei


vwnicusor
 Share

Postare recomandată

Eu din ce vad si citesc sunt sigur un caz aparte si chiar am nevoie de cat mai multe pareri,daca se poate.Acum 2 saptamani m-am hotarat sa imi fac motorul,in special din cauza consumului si pierderilor de ulei care mi se pareau foarte mari.Si asa am inceput:bloc motor fara uzura(al meu avea cam mare uzura),segmenti,semeringuri la supape,semering la distributie,garnitura baie de ulei,garnitura capacului de la motor,garnitura de chiulasa,ulei castrol 15 w 40(aici stiu ca am gresit,trebuia 10 w 40).Pana in prezent am  facut abia 1000 de km,si am completat cam 2,5 l ulei.Scoate fum alb pe toba,iar in capatul tobei,o portiune de 10 cm,pe interior,este plina de ulei ars,negru la culoare,motorul nu trage deloc bine,nu am sarit de 110 km h.Daca am uitat,motorulmeu este 1.4 abd,1992 .Eu credea ca am facut totul pentru ca motorasul asta sa prinda viata,dar ma declar dezamagit total,ori mecanicul nu stie ce trebuie sa ii faca,ori piesele noi nu sunt bune....nu mai stiu nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Brighidau

    13

  • b-66-six

    9

  • Bogdan-vwg

    6

  • DEY_tm

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact ca la mine,motorul asta mia mancat zilele si sanatatea ABD1,4...cam o saptamana,dupa cea am cumparat anul trecut,,a inceput sa cunsuma ulei.si scotea un fum groaznic,am vrut sal schimb motorul dar...{am serie)pana la urma am segmentat.Prima data am schimbat simeringurile la supapa,toate,fara rezultat,dupa acea am segmentat,nam vrut sa bag prea multi bani in motor,asa ca am cumparat numai segmenti si garnitura de chiulasa si ulei Castrol 10w 40 si filtru Man.Dupa segmentare motorul a pornit  la prima cheie.mergea frumos si rotund.........eram fericit :D ..pana am facut 1000 de km mergeam incet sa nu fortez motorul,dar dupa1000 km am observat ca iarasi a diparut uleiul din motor,am luat un Litru de ulei,la 1500 km anca un litru si asa mai departe...........am facut 6000 km cu 15 l ulei. Motorul merge foarte bine,nu consuma mult (BENZINA).fum albastru scoate la pornire,dar nu mult,cateva secunde dupa aia se face alb(abur)cred...............asa ca asta e,acum bag ulei romanesc 20w 40 ,12 lei litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot tin sa cred ca este vreo explicatie ,mai ales ca eu am pus totul nou plus bloc motor fara uzura.de maine ma apuc impreuna cu mecanicul sa desfacem inapoi,sa vedem cine si unde a gresit,mai ales ca ma doare burta la cati bani am cheltuit,si nici un rezultat,ba chiar mai mult consum de ulei decat inainte de segmentare.ceva gresit sigur este,nu ma pricep prea mult,dar nici nu ma las batut pana nu vad motorasul ala sa mearga ceas,sa nu mai pape,sa traga bine.ori semeringuri de supape pusi gresit,am mai auzit ca poate ca pistoanele mele nu s-ar potrivi cu blocul respectiv,ba ca ar fi blocul ovalizat,ori ca segmentii nu se rasucesc.care a trecut prin  asa ceva si a gasit rezolvare,rog sa isi dea cu parerea,conteaza,daca nu,poate reusesc eu ceva si o sa scriu si aici cu lux de amanunte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca nu merita sa mai bagi bani la accest motor,ca sa meaga ca la carte,trebuie sa schimb absolut tot..........si asta costa cam 2000 de lei,plus manopera,cu 500 de lei gasest alt motor (ai garantie 30 de zile)si ai scapat..........eu asta fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu tot tin sa cred ca este vreo explicatie ,mai ales ca eu am pus totul nou plus bloc motor fara uzura.de maine ma apuc impreuna cu mecanicul sa desfacem inapoi,sa vedem cine si unde a gresit,mai ales ca ma doare burta la cati bani am cheltuit,si nici un rezultat,ba chiar mai mult consum de ulei decat inainte de segmentare.ceva gresit sigur este,nu ma pricep prea mult,dar nici nu ma las batut pana nu vad motorasul ala sa mearga ceas,sa nu mai pape,sa traga bine.ori semeringuri de supape pusi gresit,am mai auzit ca poate ca pistoanele mele nu s-ar potrivi cu blocul respectiv,ba ca ar fi blocul ovalizat,ori ca segmentii nu se rasucesc.care a trecut prin  asa ceva si a gasit rezolvare,rog sa isi dea cu parerea,conteaza,daca nu,poate reusesc eu ceva si o sa scriu si aici cu lux de amanunte!

 

Nu mai poti avea incredre in nici un mecanic urmaresc doar sa ia banul. Majoritatea nu se pot numii mecanici doar schimbatori de piese, pana acum nu am gasit pe cineva care intai sa masoare si dupa care sa dea un diagnostic tot stiu care e defectul numai privind motorul, se apuca sa schimbe piese pana le iese ceva si daca nu nimeresc atunci e prea uzura prea mare si nu se mai merita. Scuze de offtopic.

Sunt nervos pentru ca iar mi-a bufint iarasi tot uleiul din motor la nici o luna jumatete diferenta dupa ce am schimbat o gramada de garnituri si curele si tot din acceias cauza:inghetul. Am fost la alt mecanic cu accelas dignostic epuratorul de gaze cica era infundat si ingeata condensul in el dar nimeni nu rezolva problema condensului excesiv. Cauza ar fi uzura motorului dar nimeni nu a verificat daca e uzat. Am luat eu compresia si valorile sunt ca de motor nou daca ii spun asta o sa gaseaca o alta cauza imaginara.  Condens clar e prea mult dar de unde? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/curata epuratorul, iar dupa vezi daca mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul a fost curatat de mecanic dar treaba a fost facuta ca de obicei pe jumatate facuta .Atasez poze cum arata interiorul corpului de admisie.

As verifica epuratorul dar nu stiu cum.

post-73174-0-14709000-1424527399_thumb.j

post-73174-0-67125800-1424527417_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Am si eu o problema. 

De o periodata imi tot curgea ulei in partea stanga, deasupra suportului pentru alternator.

Am dus masina la mecanic, a schimbat garnitura de la culbutor dar tot a mai curs. 

Apoi, am hotarat sa schimb semeringurile de la axul cu came. Le-am schimbat, dar surpriza, tot mai curge(nu ca si inainte, dar se acopera cu ulei acea buza care am evidentiat-o un poza)

Am golf 3, 1.4 ABD, model 1HX0. Poza am gasit-o pe internet, maine o sa fac o poza mai clara.

Intrebare: Poate sa fie garnitura de chiulasa devina? 

post-146232-0-16560200-1426095179_thumb.

Modificat de b34life95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acolo imi curge si mie. Eu am ABU 1.6 dar cred ca blocul motor e identic . Am schimbat garnitura de chiulasa si tot curge din pacate nu am fost de fata cand s-a facut opreatia asta si absolut normal ca mecanicul nu si-a ingaduit 5 minute ca sa verifice planeitatea chiulaoasei si a blocului motor.

Acum nu stiu daca se poate remedia problema asta cu un schimb de garnitura deoarece suruburile de chiulasa nu au fost schimbate asa cum e recomandat (multumita mecanicului) si dumnezeu stie la ce torsiune si unghi le-a strans (asta daca nu a folosit cotul ca cheie dinamometrica).

Daca nu curge prea tare eu zic ca nu merita sa iti bati capul eu nu o schimbam daca nu trebuia sa remediez alte probleme pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai schimb garnitura.

Motorul merge excelent, nu am probleme cu el, doar ca e enervant ca tot picura pe sub masina. 

Ma gandeam sa caut un manual de reparatii sa vad la cati Nm se strang suruburile chiuloasei, poate e slabit vreunul. 

Interesant e ca doar ca in coltul ala curge.

 

Cateva poze:

post-146232-0-30156600-1426163955_thumb.

post-146232-0-15865700-1426163958_thumb.

post-146232-0-69346900-1426163962_thumb.

post-146232-0-29810000-1426163967_thumb.

Modificat de b34life95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu curge asa de mult doar se umezeste locul ala si se prelinge putin pe blocul motor dar nu pica ulei pe jos.

Ca sa restrangi chiulasa e mai complcat deoarece satrngerea finala nu se face la cuplu ci la unghi de aceea suruburile se schimba dupa fiecare demontare.

Prima etapa: cu cheia dinamometrica la 40 Nm
A doua etapa: cu cheia dinamometrica la 60 Nm
A treia etapa: ~ de rotatie(90°) folosind o cheie fixa
A patra etapa: ~ de rotatie (90°) folosind o cheie fixa

 

In ultima poza vad o urma de antigel verde intre blocul motor si apartoarea curelei de distributie. Daca o sa umblii vreodata pe acolo vezi ca ai un dop antiinghet care cu timpul corodeaza si curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

S-ar putea sa fi rezolvat toate problemele cu uleiul si cu consumul.

Prima defectiune a fost corpul flansei intermediare de la corpul injectorului s-a deformat si tragea aer fals, de acolo consum marit si condens excesiv in ulei.

A doua problema, unul din senzorii de presiune ulei nu era pentru motorul meu si in felul asta primeam alarme false de presiune mica. Pe motor era montat senzor alb de 1.6-2.0 bari iar pentru ABU trebuia senzor gri de 0,9 bari. Nimeni nu a reusit sa isi dea seama de greseala nici macar la magazinul de piese. Dupa ce am comandat ambii senzori m-a impins curiozitatea sa caut mai mute informatii despre ei si singura referinta am gasit-o in manulaul etzold unde spune ca imi trebuie senzor verde. M-am intors la magazin mi-au spus ca senzor verde nu exista dar de  0,9 au doar gri atunci mi-am dat seama ca e o greseala de traducere in manual (grey-green). Am comandat gri si a venit alb (probabil economie de culoare) dar pe el e inscriprionata valorea si e diferit fata de ce am avut pe masina.

Una peste alta becul nu se mai aprinde, se pare ca am rezolvat problema uleiului si tocmai eram pregatit sa schimb cuzinetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua am si eu o problema la fel imi curge ulei pe la garnitura de la capac la cutia de viteze ma ajuta cineva cu un link ceva de unde sa cumpar sau ce pot face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reparata :D .

Acum lasand gluma la o parte descrierea ta e cam vaga. In primul rand ar fi bine sa te uiti cu atentie exact de unde curge, s-ar putea sa nu curga pe la garnitura ci pe la semeringul tijei de la schimbator (cum am patit si eu) si se prelinge exact in zona garniturii. Daca e intradevar ganitura si nu curge prea abundent ai putea sa incerci cu un adeziv sa astupi zona. Acum gasesti o gramada de adezivi, primul care imi vine in minte e poxilina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ma ajuta cineva cu un site unde pot gasi garnitura capac la cutia de viteze golf 3 1.4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva , cum arata garnitura pentru capacul asta si pe ce site se gaseste sau numele ei exact cum trebuie cautata ! va salut


merci am pus si o poza !

post-155206-0-16492000-1438002587_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e garnitura capac cutie de viteze. Daca nu gasesti, poti face una din clingherit (sau i se mai spune "marsit"). In Buc se gaseste in targ la Vitan sau in piata la Obor - in SB cauta unde se vand scule in piata,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am schimbat garnitura la capacul de la cutie si acum imi curge ulei pe la zona incercuita de mine cu galben iar pe poza cu sectiunea este imbinarea partii de sus cu partea de jos ? cum se rezolva e tot vreo garnitura ceva?

post-155206-0-31791200-1438782233_thumb.

post-155206-0-77468900-1438782346_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si acolo e o garnitura. Sigur iti curge pe acolo? Pt ca daca nu ai umblat nu are de ce; poate s-a prelins ulei cand ai schimbat garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!