Jump to content

Pierdere Ulei


vwnicusor
 Share

Postare recomandată

Am si eu ceva probleme cu uleiul, nu pot sa zic ca imi pierde foarte mult, n-am pete pe sub masina, dar am anumite zone care imi sunt murdare cu ulei. Acestea ar fi: deasupra motorului, la unul dintre capacele de cauciuc, nu stiu exact cum se numesc, pe la jumatatea de jos a motorului, unde banuiesc ca ar fi garnitura de chiulasa, pe la unul dintre furtunurile care intra in motor si iese din radiatorul de ulei si nu in ultimul rand pe la radiatorul de ulei care am impresia ca e fisurat. Mentionez ca nivelul e undeva intre minim si mediu pe joja. As face schimbul de ulei, dar banuiesc ca e necesar prima data sa rezolv prima data problemele astea, ca sa nu iau ulei degeaba. Ce mi se pare cel mai dificil e partea cu garniturile de chiulasa, restul cred ca as putea rezolva singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Brighidau

    13

  • b-66-six

    9

  • Bogdan-vwg

    6

  • DEY_tm

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.9 TDi are radiator de ulei? :icon_thumright: Da' ce face ala?

Oricum, incercati sa veniti cu informatii clare: constat ca la x km completez cu 1 litru, 200 grame/centilitri, ca sa putem exprima si noi o parere sau un sfat. Asa... pierd un pic, nu foarte mult... e ca aia la doctor: Sunt bonlav rau... tusesc un pic, din cand in cand! Da' n-am nimic...

Stiu ca e mai greu la primul pas si la prima masina dar lasati deoparte timiditatea si cautati un posesor de g3 in zona si intrebati-l cum se numesc piesele din motor...

Multi dintre noi ar incerca sa te ajute... te-am sfatui sa schimbi ceva (poate motorul) dar nu stim ce curge si de unde ca furtunul ala al doi'lea de mai de jos din dreapta pare intreg, nu curge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia pe care se prinde la diesel filtrul de ulei se numeste Radiator de ulei.

Ce ai cu omul daca il deranjeaza uleiul de pe motor? Trebuie neaparat sa pierzi mai mult ulei ca sa faci ceva?

Liviu: la capac daca se vede ulei pe la unul din cele 3 suruburi care fixeaza capacul trebuie schimbate garniturile (e una sus si una care o scoti doar daca dai capacul jos). Nu cred sa pierzi pe la garnitura de chiulasa; verifica de jur imprejur sa nu pierzi pe la garnitura de la capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare e cam off topic dar nu gasesc sa intreb legat de baia de ulei daca se potriveste la un motor pe benzina 1.4 motor AEX 60 de kai din 97 e din duraluminiu sau aluminiu nu stiu sigur cu baia unui motor de 1.6 am inteles la dezmembrari am gasito la 2 mil si jumate dupa o targuiala de jumate de ora .. :D ca in rest mi se cere peste 100 de euro si mna toate din duralumniu is curios stie careva daca se potiveste 100% la gauri ? avand in vedere ca au 20 de suruburi de desfacut si destul de incomod si greu! mersi astept un raspuns cat mai repede daca se poate :Driver: v-a multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei se ia cel mai bine dimineata,cand a fost pornit si il lasi oprit 10 min nu ai certitudinea ca e cel corect ,foarte tare cu desenu la joja de ulei sa ai masina de 2 ani si sa nu sti cum sa "citesti"nivelu la ulei,cel mai bn la pierderile de ulei sa identificati unde curge(mie imi pierdea odata pe la sonda cu o cheie de 22 s-a rezolvat rapid)iar despre ulei sper sa nu fiu off topic incercati sa nu treceti la diferite tipuri de ulei dupa ureche adica ai ajuns sa bagi ulei sintetic in masina si treci apoi la semisintetic treci de la ulei mai bun la mai prost nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, da, am vrut sa fiu cat mai explicit si cred ca am reusit, eu ma gandeam ca daca ai ulei in dreptul "indoiturii aleia" esti in grafic si nu e nicio problema, vroiam doar sa ma asigur si am cerut parerea colegilor de pe forum, nu vad nicio rusine in asta + ca nu ma dau mare mecanic. Si ca sa va dau si eu un sfat, am intrebat mai multi mecanici si uleiul full sintetic nu e mai bun ca ala semisintetic (ca motiv mi-au spus ca ungerea difera de la full la semi, adica la full e mai proasta). Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine vreau sa schimb si eu uleiul la masina si as vrea un sfat.Cineva mi-a zis sa bag si Duralube cand fac schimbul de ulei si nu stiu daca este indicat.Ultimul schimb l-am facut acum 2 ani si am facut cam 10 000 de km si acum este sub semn(azi cand ma-m intors acasa si ma-m uitat la ulei era cu un fel de bule pe joja).Tin sa precizez ca pierd ulei pe la garnitura de la chiulasa si garnitura de la capacul motor(sper sa le schimb cat mai repede).Ulei o sa folosesc Castrol Edge 10w-60.Este indicat sa bag sau nu Duralube?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai probleme cu consumul de ulei sau nu iti consuma ulei si motorul merge bine NU baga duralube.Foloseste doar ce scrie in cartea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva intai cu pierderile de ulei si apoi fa schimbul. Parerea mea e ca mai bine bagi ulei bun in masina si sa nu bagi alti aditivi. Uleiul are aditivii lui si cred ca sunt de ajuns. De ce bagi 10W60? Te duci la curse?

DEY tm: uleiul sintetic isi pastreaza mai mult timp si mai multi km proprietatile de ungere si aditivii din el. Mecanicii care ti-au zis ca ala semi e mai bun ca cel full, parerea mea e ca mai trebuie sa citeasca si ei.

ps. e un topic despre uleiuri mai sus (stiky)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma duc la curse, dar asa mi-au spus mai multi posesori de golf3 gti ca folosesc Castrol edge 10w-60 si merge super bine motorul...acum nu stiu ce sa zic la ultimul schimb am bagat 10w-40 si mi sa parut cam puturoasa.De schimbat garniturile le-as schimba si maine dar momentan nu am bani iar schimbul trebuie sa-l fac neaparat.O recomandare ptr ulei?Mrs. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bagi ulei nou si pierzi pe la garnituri tot va mai trebui sa cumperi si e pacat.

Referitor la ulei, eu nici la motocicleta nu bag 10W60 (e ulei racing) si a mea lucreaza pana la 13000rot/min. Baga 10w40 (cred ca asa iti recomanda si tie in manual) si ca producator vezi si tu sa fie de provenienta sigura (si nu cumpara din supermarket sau din targul Vitan). Iti zic pe PM daca vrei ce ulei pun eu si am fost multumit de el si unde gasesti importatorul direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma se potrivesc baile de la 1.4 la cele cu 1.6 benzinarele ... iar uleiu eu foloses 10w 40 .. cel putin astia mi`a zis de la reprezentanta ... ca e bun :offtopic: la motorul de 1.4 :cool: cel mai bine te duc si reprezentanta si ei iti recomanda ce sa pui ce anuma e cel mai bine :) daca vrei sa rupa mashina si dupa sa repari mna :D se mai intampla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru durata de viata cat mai lunga a motorului daca se trece gradat de la un ulei normal apoi la semisintetic si apoi full sintetic ceea ce ar fi normal nu se trece apoi la un nivel inferior,consumul de ulei este plauzibil si din punctul de vedere al producatorului,eu i-am schimbat si garnitura de chiulasa segmenti semeringuri la supape distributie si tot mai ciupe nesemnificativ,acu mai depinde si de numaru de il purtati la pantof ,asta e batranicile noastre au si ele o varsta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-au referit ca asta e ultimul stagiu:

1. ulei normal;

2. ulei semisintetic;

3. ulei fullsintetic;

4. aici schimbi motorul?

Nu vreau sa fiu ironic dar asa se continua schema asta.

Nu zic ca sunt mecanici de duzina, sunt chiar buni si merg pe mana lor, n-am fire de par in cap cate masini au reparat ei.

Si un mic :icon_thumright: cand toata lumea avea dacie, unul din ei a desfacut un bmw in toata curtea, sa nu-ti spun ce spectacol a fost cand a pus tot la loc si a pornit la sfert.

Oricum, fiecare are mentalitatea lui, fiecare cu parerile lui. Eu trec de la ARAL la Castrol Magnatec Semisintetic, cred ca e o schimbare in bine si nu ca ma indrept spre sfarsitul vietii motorului.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDi are radiator de ulei? ;) Da' ce face ala?

Oricum, incercati sa veniti cu informatii clare: constat ca la x km completez cu 1 litru, 200 grame/centilitri, ca sa putem exprima si noi o parere sau un sfat. Asa... pierd un pic, nu foarte mult... e ca aia la doctor: Sunt bonlav rau... tusesc un pic, din cand in cand! Da' n-am nimic...

Stiu ca e mai greu la primul pas si la prima masina dar lasati deoparte timiditatea si cautati un posesor de g3 in zona si intrebati-l cum se numesc piesele din motor...

Multi dintre noi ar incerca sa te ajute... te-am sfatui sa schimbi ceva (poate motorul) dar nu stim ce curge si de unde ca furtunul ala al doi'lea de mai de jos din dreapta pare intreg, nu curge...

E culbutor, sau ceva de genul, dar nu eram sigur, de-aia nu am zis cum se numeste, decat sa spun o prostie:) Am zis-o acu. Oricum, se pare ca totusi nu pierd asa mult, avand in vedere ca am facut 2000 de km si a scazut cam 2 mm pe joja. Oricum, o sa verific capacele alea, schimb radiatorul (de ulei sau de turbo) si curat motorul cumva, ca sa vad daca mai curge pe undeva. Vreau sa rezolv toate astea ca sa pot baga un ulei bun si eventual aditivi, pt ca are masina cam peste 300.000 de km si n-am chef sa ii pun motor nou :nono:.

Am atasat poze cu capacul respectiv si cu furtunul care habar n-am ce rol are :) Pe principiul ca o imagine face cat 1000 de cuvinte :)

Sper sa nu ma injure admnii...ca scriu 2 posturi unul dupa altul, dar nu stiam cum sa adaug mai multe de 3 poze (550kb in total) asa ca anexez inca o poza cu acel furtun, una cu radiatorul de ulei, si cam cum arata, si una cu motorul, care mai ales in zona marcata cu rosu nu stiu daca ar trebui sa fie asa murdar de ulei (de-asta am concluzionat ca poate trebuie schimbate garniturile de chiulasa), in zona galbena banuiesc ca e pompa de ulei. :RO flag: Sa ma iertati daca nu explic foarte tehnic totul, dar e prima mea masina, excluzand un Trabant 601 pe care l-am avut aprox o luna jumate, si la care era totul muuuult mai simplu :) Incerc sa mai aflu si eu cate ceva, ca sa nu iau teapa la mecanici, cum am luat cu releul de incarcare (am platit 40 de lei manopera ca sa desfaca tipul niste suruburi si sa puna cel nou :ceuameni: )

post-64375-1271429336_thumb.jpg

post-64375-1271429403_thumb.jpg

post-64375-1271429612_thumb.jpg

post-64375-1271430509_thumb.jpg

post-64375-1271430515_thumb.jpg

post-64375-1271430525_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule bun ala e un radiator de tip aer-aer sau intercooler i se mai spune.

Rolul lui este sa raceasca aerul "pompat" de turbina spre galeria de admisie.

In el ai un furtun gros (dar gros !) in partea de sus, si altul tot asa gros in partea de jos.

Doar nu crezi ca circula uleiul prin ditamai furtunele.... :icon_cool:

Daca vrei sa-ti cunosti masina ia-o logic. Urmareste traseele fiecarei conducte de aer, apa, motorina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta banuiam si eu, ca nu circula ulei prin furtune, dar atunci ce curge din ele? (sa fie doar de la condens?) :() si din intercoolerul ala...curge ceva, sau are ulei in el cu care face racirea? Ideea e ca banuiesc ca ar trebui sa il schimb, sau sa il duc la lipit si sa vad care e faza cu furtunul ala, ce scapa din el, iar daca fac asta, ar trebui atunci sa imi mearga si turbo-ul mai bine, nu? Multumesc de lamuriri si de corectari. Apreciez si vreau sa invat, dar nu pot totul dintr-o data. Foloseam expresia de radiator de ulei ca asa zicea un prieten, o sa-i carpesc niste palme cand ne intalnim :icon_cool: Acum serios vorbind, zici ca alea n-au nici-o treaba cu uleiul, nu? Atunci trebuie doar sa ma ocup de capacul ala de culbutor sau cum s-o fi numind si ala? Ca prefer sa ii fac schimbul de ulei acum, decat sa completez cum facea proprietarul anterior. Dar petele de langa joja, cele marcate cu rosu, sunt oare tot de la capacul ala micut, sau alta sursa.

P.S. Nu da nenea ca-s minor...in ale mecanicii:)

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are ulei in el inseamna ca papa turbinuta ulei si il baga acolo si atunci tre sa faci o reparatie la turbo sau alta schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest mesaj a fost trimis prin Report de catre vento'93

"am o intrebare.eu am un vento 1.4 abd.in 6 luni de zile am bagat deja 8 litri de ulei in ea.tot imi consuma.dar la quarter nu imi da ulei, la garnituri nici acolo ca leam schimbat.oare imi consuma uleiul?am 10w cu 40 mobil 1 super semi syntetic.dar acuma vreau sa imi pun de la valvoline 10w40.oare nu o sa imi mai consume?si imi palpaie si martorul de ulei de la 2200 ture in sus.oare mi murdar ceva acolo la motor?sau mis blocate caile pe unde urca uleiul?sau bulbul de ulei nu este bun?sau sa segmentez pistoanele?ce ar trebui sa fac? ajutatima!ms"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, uitate daca scoate fum albastrui sau desfa o bujie sa vezi daca are ulei pe filet sau daca are elecrozii cu funingine neagra, in toate cele trei cazuri masina consuma ulei , acuma nu stiu ce garnituri ai schimbat dar o problema comuna ar fi garnitura de la capacul culbutorilor, acea garnitura in timp se intareste si devine casanta si nu m-ai etanseaza corect , iar uleiul in timpul funcionarii motorului "scapa" afara si se prelinge pe blocul motor .(deobicei in spate unde nu observi la prima vedere) Atunci trebuie sa schimbi garnitura sau sa pui silicon ce rezista la temperaturi inalte pe cea veche, varianta a doua am aplicat-o eu in urma cu cateva zile, bafta :)

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si bulbul de presiune de ulei e undeva pe chiulasa banuiesc cel putin la motoru AEX verifica tot motorul pe unde iti curge si unde nu, sa nu ai o fisura mica la baia de ulei .. sau la imbinare ..si foloseste siliconu rosu e f bun ala chiar recomand cu toata inima :blah_: rezista de la -63 de grade pana la 300 si ceva numai tin minte exact verifica tot motoru stergel bine si vezi dupa unde iti curge si vezi daca iese si fum albastru dupa cum zice si florin asa credeam si eu ca imi papa ulei dar pana la urma avea niste scapari ... :blah:

Modificat de kinder alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Din pacate sunt nevoit sa postez si eu aici cu o problema cu care ma confrunt. Am o scurgere de ulei mica cantitativ din zona delcoului. Zona problematica este dintre capacul de la culbutori si delcou . Stie cineva daca este un simering acolo ceva care as putea sa il schimb si sa rezolv problema ? Precizez ca nu este de vina simeringul de la capacul culbutorilor . Atasez si o poza cu zona marcata .

Orice sfat e binevenit . Multumesc !

post-10002-1280273669_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste informatii legate de problema de mai de sus. Din ce m-am documentat cred ca scurgerea provine de la "inelul de etansare" . Pretul este complet neglijabil . O sa ma apuc de treaba si revin cu informatii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu acum ceva timp ca imi apare o picatura de valvolina la mijlocul cutiei de viteze (unde se imbina) Nu curge cu galeata ;) dar nu vreau sa picure deloc. Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema o am si eu tracto.....nu curge ulei, doar foarte putin ca si cum s-ar prelinge...

dupa ce rezolvi, posteaza aici te rog cum ai facut. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!