Jump to content

Motorul Trage In Hopuri


hartagu
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor!

poate s-a mai discutat dar nu prea gasesc... deci problema e ca daca vreau sa mentin o viteza constanta, nu se prea poate. Trebuie sa merg sport ca sa mearga si motorul ok. altfel am niste "hopuri", ( adica parca nu s-ar mai alimenta cu combustibil, si trebuie sa apas mai tare acceleratia) care sunt mai puternice cu cat sunt intr-o treapta de viteza inferioara. pana acum facea numai in treapta 1, ( care nu era asa deranjanta ca nu merg cu viteza aia, si nici nu a mers altfel de cand am masina) acum si in a 3-a! si in a 2-a binenteles. Mentionez ca putere are ca si pana acum si sta la ralanti f bine.

cu multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste pe BC consumul instant si vezi daca scade la fiecare hop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de motorina cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe BC nu am observat nimic suspect, iar filtrul are 7000km. impresia este ca devine din ce in ce mai accentuat fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt off-topic, dar i s-a intamplat cuiva sa-i trepideze motorul la relanti din cauza filtrului de motorina? Eu l-am schimbat la repezeala dupa ce-am adus masina ca era foarte vechi, capacul era ruginit si n-am gasit original. Injectoarele nu apar foarte infundate pe vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare cu VagCom-ul si o interpretare a log-urilor ti-ar spune cam ce ar fi. Poate te ajuta un coleg din orasul in care esti (nu ai completat orasul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Iti mai amintesti daca facea asa si inainte de ultimul schimb de filtru motorina?(de unde pui motorina?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi senzorul de la pedale de frana... incearca sa mergi cu cineva in spate si sa-ti zica daca ti se aprind stopurile cand se intampla chestia asta...

P.S. Trepidatiile la relanti nu le discutam aici pls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Salut tuturor!

poate s-a mai discutat dar nu prea gasesc... deci problema e ca daca vreau sa mentin o viteza constanta, nu se prea poate. Trebuie sa merg sport ca sa mearga si motorul ok. altfel am niste "hopuri", ( adica parca nu s-ar mai alimenta cu combustibil, si trebuie sa apas mai tare acceleratia) care sunt mai puternice cu cat sunt intr-o treapta de viteza inferioara. pana acum facea numai in treapta 1, ( care nu era asa deranjanta ca nu merg cu viteza aia, si nici nu a mers altfel de cand am masina) acum si in a 3-a! si in a 2-a binenteles. Mentionez ca putere are ca si pana acum si sta la ralanti f bine.

cu multumiri!

asa a facut si la mine dar dupa ce am schimbat filtru de motorina si-a revenit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura deoarece eu am intalnit un caz in care motorul se tura singur si mergea cam "smucit" iar senzorul de temperatura nu mai indica valoarea corecta ci temperaturi aberante.Apa din motor avea 90 grade iar pe vagcom imi indica -47,-25,+80,-30 grade dar nu permanent ci la un interval neregulat iar motorul statea turat in relanti atata timp cat valoarea era negativa dupa care cand indica cu plus revenea la turatii normale si tot asa facea si in mers la turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca de-acum doi ani si jumatate, omul si-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ai fii surprins :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu m-am uitat la data la care a fost postat,dar daca mai apare cineva cu astfel de probleme poate va citi si va sti ce are de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sper sa nu se supere autorul ca postez aici, dar pentru acceasi problema caut o solutie si eu. Deosebirea este ca motorul e 1.6 FSI, si ma intrebam daca si de data asta se datoreaza filtrului (de benzina in acest caz)? Si daca da, aceasta problema va aparea la tester? Pentru ca proprieterul de la care vrem sa luam masina spune ca va mai face inca un test. ''Hopurile'' apar doar undeva in jurul a 2000 de rpm, si asta in cazul unui condus mai relaxat, pentru ca am impresia ca atunci cand se apasa mai tare pe pedala, dispar. Masina are service la zi, se apropie de revizia de 90 000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna Ziua la Toti!

La mine apare acelasi fenomen: conducand relaxat, lin, la viteze mici de 40-70 km/h, accelerand foarte lin si foarte usor, mi se pare ca merge in hopuri cu mici trepidatii, parca nu ar fi alimentata lin.

toate consumabilele s-au schimbat MEREU regulat si acum toate filtrele sunt noi, 3000 km. Masina consuma OK, are putere daca calc pedala de acceleratie dar parca ceva nu e in regula. "Hopul" respectiv nu este foarte pronuntat, nu are pierderi de putere. MotorAXR, 101 CP, 276.000 km. Consider ca a fost/este exploatat corespunzator.

Astept si eu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica daca dupa filtrul de motorina, prin furtunul transparent, se vad bule de aer, cand motorul este pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Marius pentru sugestie. La masina mea toate furtunele inca sunt originale, negru mat dintr-un fel de cauciuc, nu sunt transparente, deci nu se poate observa din pacate bule de aer,nimic. Astazi am facut un drum de 110 km si nu am observat nimic in neregula in functionarea/alimentarea masinii.

Maine, luni cu ajutorul uni prieten incerc sa fac o scanare si un LOG in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie la passat. Era furtunul care intra in intercooler iesit de la locul lui. Dupa ce l-am fixat la loc nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.pe furtunu de motorina cel transparent,e normal sa fie mici bule de aer,asta dupa ce am schimbat filtrul,si am rulat cam 10 000de km mentionez ca inaintea schimbari filtrului masina nu se tura mai mult de 2500rpm in orice treapta iar pe furtunul respectiv venea motorina ca o cafea nu se vedea deloc lin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor,

Furtunul intercooler sta bine acolo, am verificat. am avut o data (mai demult) iesit acest furtun, dar atunci scotea un fum de nu vedeai participantii la trafic din spatele tau si masina nu avea deloc putere, pe deasupra se auzea un suruit intens.

mesi oricum pentru sugestie, din pacate altundeva trebuie sa sap.

respecte,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am "simtome" asemanatoare, adica masina pana in 2000 de ture acelereaza (daca acelerez lin) sacadat ( ca sa compar ar fi ca si cum ar scapa niste dintzi de pe o curea - metaforic vb), parca se alimenteaza intrerupt...are toate filtrele schimbate....

Am dat un test cu VAG-ul si se pare ca problema este pe partea electrica care vine pe injectorul 3 (care aduce curentul la bujie)....trebuie schimbata si eundeva pana in 150Ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zile "fenomenul" s-a "speriat". masina e Ok, nu mai produce acel "fenomen". a fost testat cu VAG-COM, toate injectoarele sunt OK, nu da nici o eroare. deocamdata sunt fericit :frigbaitata:

mai urmaresc cu atentie evolutia si comportamentul masinii!

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te bucuri asa de mult, mai asteapta sa vezi daca revin si mie intr-un timp imi apareau "in reprize" acum parca e constant...

Poate ai noroc si a fost ceva izolat, dar ma mir de este asa...sa revi cu un post daca mai sesizezi acest "fenomen"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

subscriu si eu la problema cu mersul in hopuri la 2000 RPM. Pe langa asta, la mine mai e o problema, cand fac frana de motor imi da in nas de 2 sau 3 ori si abia apoi decelereaza lin. Dupa ce am reglat clapeta de acceleratie de mai multe ori am simtit imbunatatiri la scurt timp dupa reglare, dar ulterior a revenit la vechea problema. Daca v-ati confruntat cu asa ceva, cum ati rezolvat? Or avea legatura cele doua probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu am rezolvat-o (nu am avut timp sa ma tin de problema asta acum)...

Zici ca dupa ce ai curatat clapeta de acceleratie totusi ai obs ceva imbunatatiri?

Exact la asta ma gandeam si eu, sa imi curat (printre altele) clapeta de accelereatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!