bamse

craiova Serpico

130 postări în acest subiect de discuţie

CRAIOVA DOLJ

Ca doar aici lucrez eu smile.gif ce parere aveti? Ati fost pe la noi?

Modificat de WVWZZZ
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu as vrea sa va cunosc, mai ales cum lucrati, in cazul meu cu inlocuirea parbrizului (este crapat si vreau sa-l fac pe casco). Daca ma poti ajuta cu ceva informatii, m-ar interesa daca trebuie sa fac programare si cam cat dureaza lucrarea, mai ales ca nu sunt din Craiova si ca am nevoie de masina ca de aer!?

Daca consideri ca mai trebuie sa stiu si alte detalii legat de pbl mea, te rog .......!! :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

oho, am fost eu la voi!

ce functie ai acolo?

am plecat cu motorina curgand lac din filtru de la serpico, puteam sa iau foc pe drum!

acasa imi patina ambreiajul!

bine ca am dat jos intamplator capacul de la motor!

am avut niste cuvinte de nu pot sa spun!

dupa ce s-a terminat revizia s-au prins baietii ca e fulia de la alternator dusa!

eu stiu cum m-am descurcat!sa dau link-ul unde am povestit aceste intamplari?

astept opinii si mai ales...functia!

multumesc si ...la mai bine!la mult mai bine!!

mecanicii extrem de rautaciosi, impertinenti as zice!

masina are 110000, bujii originale!

nici cu spaga nu am reusit sa ii conving sa le masoare macar!!

p.s testarea pe vag com ...nici o eroare.

test in mers nu i-a invatat nimeni pe baieti.

cipos a gasit instantaneu o mica eroare pe clima si un difuzor pe spate.

ce sa mai spun mai mult.....am spus destule.

acuma sa vedem ce mi se raspunde.

Modificat de doctorul
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

domnul bamsemad, am vazut ca ai fost activ de putina vreme!

daca tot ai deschis acest topic, te rog ai amabilitatea si raspunde!

sunt convins ca exista si colegi de forum care asteapta de asemenea cu interes un raspuns la postul meu.

si nu in ultimul rand, este incorect sa "te dai la fund"!

asadar.....astept!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Scuze, nu am mai intrat pe acest topic, insa daca te interesa f.f. mult imi puteai da un PM, nu era f. greu. Eu nu sunt pe partea de mecanica, eu lucrez la departamentul VOPSITORIE-TINICHIGERIE. Problemele tale sunt reale si grave, insa nu e chiar asa de negru precum spui tu, nu cred ca ai cerut proba de drum si nu s-a facut, iar testarea cu VAS-ul daca nu a dat nici o eroare inseamna ca in acel moment chiar nu avea eroare. Ma rog, nu e treaba mea, suntem 2 departamente care nu prea avem nimic in comun, ficare isi face treaba lui. Daca ai probleme sau ai avut probleme pe departamentul meu sunt mai mult decat bucuros sa te ajut cu tot ce pot.

Inca odata imi cer scuze ca nu am putut sa raspund atat de repede pe cat ai vrut tu. Si de asemenea nu vad relevanta faptului ca sunt activ de putina vreme ... iar la fund nu ma dau pentru ca iti repet, nu prea pot sa te ajut, daca plecai de departamentul meu cu o problema, ai cv. meu de onoare ca te ajutam in limita puterii mele, insa problemele de mecanica si tot ce se face acolo nu le cunosc si nici nu te pot ajuta.

Salut, eu as vrea sa va cunosc, mai ales cum lucrati, in cazul meu cu inlocuirea parbrizului (este crapat si vreau sa-l fac pe casco). Daca ma poti ajuta cu ceva informatii, m-ar interesa daca trebuie sa fac programare si cam cat dureaza lucrarea, mai ales ca nu sunt din Craiova si ca am nevoie de masina ca de aer!?

Daca consideri ca mai trebuie sa stiu si alte detalii legat de pbl mea, te rog .......!! :offtopic:

Poblema cu parbrizul chiar cu mine trebuie sa vorbesti. Ideea e urmatoarea, imi trimiti pe fax: constatare de la asigurare, copie buletin identitate, copie certificat inmatriculare autoturism, si eu iti comand parbrizul (vine cam in 3 zile lucratoare) iar in ziua in care vine te chem, il schimbam, intre timp trimit devizul la asigurare sa luam acceptul de plata si apoi iti dau drumul. Problema ar fi ca noi schimbam parbrizele seara la ora 16 iar masina o poti lua a doua zi dimineata la ora 10. Masina trebuie sa stea sa se usuce adezivul. Daca nu o poti lasa o noapte stabilim o zi in care vii dimineata si o iei seara. Preferabila ar fi prima varianta. Ne auzim. Imi poti da un mail cu actele scanate daca iti e mai usor: valentin.azoicai@serpico.ro

Modificat de bamsemad
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns!

in ordine: cu faptul ca ai fost activ, ma gandisem ca ai fi putut sa raspunzi daca intrasei pe aici!daca ai uitat, etc, scuzele mele!

la departamentul tau nu am avut probleme, e adevarat ca nici nu am apelat, deocamdata , doamne ajuta, nu am avut accidente&stuff!

proba de drum iar este adevarat ca nu am cerut...nu stiam ca se face la vremea aia!am cerut o testare completa, si am primit una "mai mica"!de multe ori clientul trebuie informat ca sa stie ce sa ceara, asa cu medicul are obligatia de a-si informa complet pacientul despre toata afectiunile/optiunile sala, pentru a putea lua o decizie!

cel mai negru a fost faptul ca am plecat din service cu motorina curgand efectiv siroaie, FARA exagerari poetice!

nu am stiut pe ce departament lucrezi, nu precizasei, si in acest context reiau ideea ca nemultumirile mele nu s-au legat nici o clipa de acesta!daca se intelesese altceva scuze!

si oricum, avand in vedere ca nu avem nici o nemultumire reciproca, buna pace! ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

am un gand bun si o scuza pentru serpico - pe partea de vanzari cel putin. trebuia sa cumpar o octavie de acolo, consilier de vanzari a fost domnul florian (cred - nu mai stiu numele de familie), extraordinar de amabil, practic asa m-am decis sa iau octavia si nu jetta. nu a fost sa fie si am fost nevoit sa o iau din alta parte.

daca toti sunt ca respectivul domn, chapeau ;)

LE: intre timp am aflat ca in craiova dealerul skoda nu are nimic de a face cu cel VW. Mii de scuze - ce am "proferat" se refera la skoda, imi cer mii de scuze, nu mai stiu cum se numeste.

Modificat de adso
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul

Ok, iti dai seama ca nu am spus nici eu ca totul e roz, se intampla sa gresesti ca la orice service, insa chestia cu motorina e ceva f. grav. Nu le tin partea colegilor mei. Oricum, multa bafta si sa speram ca nu o sa ai nevoie de mine (pe tinichigerie) :icon_thumright:

@adso

Iti dai seama ca cei de la vanzari trebuie sa fie f. draguri, altfel nu isi vand masinile. Ma bucur ca esti incantat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat lunea trecuta de la voi Jetta Rosie care era in show-room. Consilier Jana Litu. Super de treaba. Azi m-am dus sa-i cer deschizatorul de sticle si nu a zis nimic si mi l-a dat. In schimb am auzit ca e belea la service. Om trai s-om vedea

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

belea in ce sens?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Belea in sensul ca sunt foarte nesimtiti si au un sictir legendar in ei

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se spun multe, important este sa ajungi tu si sa judeci. Orice service din lumea asta are pareri PRO si CONTRA, ideea este ca niciodata nu o sa fie un service care sa multumeasca pe toata lumea.

Vei ajunge si tu si asteptam dupa aceea parerile tale :offtopic: care atunci vor fi mai obiective.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

bamsemad, fum fara foc nu iese.

seful de service este destul de implicat, am vazut ca testeaza masinile, etc.

insa trebuie facut ceva cu "suficienta", cu atitudinea asta , cu importanta pe care si-o dau mecanicii cand lucreaza la o masina.

eu stiu ca sunt stresati, obositi, dar asta le e meseria.

trebuie sa aiba rabdare, cu fiecare om, sa ii explice ce si cum are masina lui, etc etc.

nu "lasa-ma domne in pace, stiu eu ce fac, dumneata te urci la volan si vezi dupa aia daca merge.in rest nu te intereseaza!"

pe cate unii ii mai intereseaza.

nimeni de la voi de acolo nu poate avea o discutie cu seful de service?

cineva trebuie sa ii ciufuleasca putin pe oameni, ca sa ii mai aseze la locul lor, sa isi aduca aminte ca pe locul intai sta CLIENTUL, si dupa aia vine mecanicul, dragut si amabil.

daca nu, deja solutia se contureaza in Romania de azi.exista alternative.

tu daca tot citesti aici, nu poti face nimic acolo?sa inceapa sa se schimbe ceva?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Discutie cu seful de service pot avea, la urma urmei suntem colegi de birou :Driver: . Eu dupa cum am spus mai sus sunt pe alt departement - Vopsitorie Tinichigerie. Tu ai spus foarte bine, mecanicii sunt sictiriti cand vad clientii langa ei si devin recalcitranti, probabil solutia (care deja este in curs de aplicare) este interzicerea accesului clientului in service si montarea la fiecare post de mecanic de camere de luat vederi, iar in show-room, unde se asteapta deja s-a cumparat un LCD f. mare pe care vor aparea toate posturile mecanicilor filmate non-stop iar clientul poate vedea tot ce se intampla cu masina. Altceva nu stiu ce se poate face, poate imi dai tu o idee.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa postez mai multe.

ideea principala este rabdarea si bunul simt.

pe mine unul, daca pana acum nu m-ati pierdut complet de client, in momentul in care mi se interzice accesul la MASINA MEA, MASINA MEA, DA?, am plecat invartindu-ma pe calcaie!

este un abuz fantastic asta!asa consider eu!

mai discutam! :icon_thumright:

p.s. daca nu imi convine ce vad pe lcd ca face ala, ce fac?

urlu la pereti?

carcasa filtrului de are nu a fost curatata niciodata, am sters-o eu zilele trecute!de exemplu.

lcd ul va inlatura cumva asemena mici neajunsuri?

sa imi zici cand se va monta, sa stiu sa nu bat drumul degeaba! :lol:

Modificat de doctorul
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca in viitorul apropiat nici un service nu va mai lasa clientii in hala de lucru. Asta probabil intr-un an sau 2. Exemple iti pot da deja cu service-uri VAG care nu lasa clientii inauntru.

In momentul in care vezi ca ceva nu este in regula discuti cu consilierul care ti-a preluat masina iar eventuala problema se va remedia.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Hello boys.

Sunt client VAG, de ceva vreme si SERPICO mi-e dealerul desemnat, din motive geografice, ca nah, sunt craiovean.

@Doctorul... contactul meu personal cu SERPICO, dupa vanzarea masinii a fost limitat. La partea de vanzari numai laude. Consiliera de vanzari a fost super de treaba si amabila, si s-a comportat profesionist de fiecare data cand am trecut pe acolo. Asa ca jos palaria.

La partea de service inca nu am avut contact cu ei doar ca am inlocuit un set de capace furate si in cazul asta s-au comportat OK, dar banui ca multe nu puteau gresii la operatia asta.

Pot sa iti zic insa ca printre service-urile din Craiova, SERPICO este considerat ca fiind unul dintre cele mai bune de marea majoritate a persoanelor care stiu ce vorbesc. Sigur o mai dau si in bara din cand in cand ca na, in RO mai greu sa faci ceva impecabil de la cap la coada.

@bamsemad - faza cu camerele de luat vederi... sa-i dati un bonus aluia de a nasit-o ca imi pare geniala. Abea astept revizia de 15k in cazul asta, ca tare imi plac show-urile interative.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Capacele schimbate le-ai schimbat pe CASCO?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Yup. schimbate pe CASCO. Polita la Omniasig, foarte seviabili si ei, nu au protestat cu minic, doar m-au pus sa astept cele 30 de zile dupa Politie si apoi s-au executat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil chiar cu mine ai avut de aface, eu sunt la Daune.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da ? Ce mica e lumea. :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca esti inca multumit :lol: ramane sa mai vorbim dupa ce intri in paine mai bine.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Voiam si eu sa stiu daca Serpico ofera si buy-back.

As fi curios daca pot sa-mi schimb amsina cu ceva mai nou fara prea multa bataie de cap

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca se lucreaza cu Welt-Auto din Bucuresti insa stiu ca sunt cam slabe evaluarile acolo. Cred ca iesi mai bine daca o vinzi tu si cu banii depui avansul pt masina noua.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Oh, dear. A venit vremea pentru prima revizie.

Cineva pe aici a mai fost la revizie la SERPICO cu un 1.6MPI ? As fi curios care-s preturile sa stiu cam cu ce suma sa ma pregatesc pentru fericitul eveniment.

M-ar interesa pretul pentru o revizie standard asa cum e ea trecuta in cartea producatorului daca stie careva, si potez in topicul asta pentru ca am inteles ca preturile variaza de la service la service.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.