Jump to content

Problema Motor Aaz


Golf3_CL
 Share

Postare recomandată

1. Problemele de motor nu se posteaza in ariile de "caroserii". Tu ai o problema cu motorul AAZ nu neaparat cu Golf-ul. Acelasi motor se gaseste si pe alte caroserii si trebuie sa stea grupate topic-urile

2. Nu ai realmente o problema.

E normal ca pe acolo sa fie presiune si nu vacuum deoarce acel furtun este dupa turbo spre admisia de aer. Un pic de ulei e normal.

Mecanicul ti-a zis ca "trebuie sa traga aer nu sa sufle"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Problemele de motor nu se posteaza in ariile de "caroserii". Tu ai o problema cu motorul AAZ nu neaparat cu Golf-ul. Acelasi motor se gaseste si pe alte caroserii si trebuie sa stea grupate topic-urile

Am postat la sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o problema acolo,e normal sa mai dea putin ulei pe acolo,mai ales daca ai pus prea mult ulei in motor. E important sa nu ai ceva gauri la acel furtun pt ca atunci pierzi presiunea de la turbo si nu mai ai prea multa putere in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O problema care a aparut de 2 zile - Motor AAZ, 1,9, TD-Curge motorina pe la supapa de prea plin de la pompa de injectie. Nu stiu daca asa se numeste exact, este cea "imbracata" in mansonul de cauciuc cu tub de scurgere, banuiesc ca ar fi normal sa pice, dar, de unde inainte era uscat, acum efectiv curge in continuu, si in turatie, si in relanty. Stie cineva cauza si remediul ei?

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

fratilor, ajutati-ma si pe mine cu un sfat... Mi-a plesnit chiulasa, am rupt arborele, supapele le-am terminat, axul cu came l-am rupt si un piston e plesnit si el... de unde sa achizitionez si eu un motor 1,9 td clasic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe internet sau poti cauta la dezmembrari, un motor 1.9 td costa cam 800-1000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor, ajutati-ma si pe mine cu un sfat... Mi-a plesnit chiulasa, am rupt arborele, supapele le-am terminat, axul cu came l-am rupt si un piston e plesnit si el... de unde sa achizitionez si eu un motor 1,9 td clasic?

Tot necazul ii din ce cauza? Nu cumva pt ca s-o rupt surubul de pe capul vilbrochenului care tine pinionul de pe distributie si o sarit motorul din puncte?

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dada.... am facut distributia acum doi ani si nu mi-au strans calumea... si s-a uzat si axul ala cu pana aia... si din largire a picat tot... in afara de asta am mai si tras-o si am incercat sa o pornesc... mi-a sarit de la punct s-au dus supapele si tot diagnosticul mai sus precizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua 

 ma confrunt cu o problema de ceva timp mai exact de vreun 1 an de zile timp in care am schimbat peste 10 metri de furtun panzat pt returul de la injectoare 

sa va explic in lini mari ce am /ce am facut 

detin un golf 3 din 1991  GTD 1.9 deisel de 75cp buna masina si a facut treaba 

acum revenind la problema , cand turez masina mai tare sa zic ( nu detin turometru)  peste 3mii/4mii ture furtunul de retur injectoare sare si implicit imi umple motorul de motorina 

bun am schimbat furtunul , si l am prins cu coliere din plastic , a mers o perioada buna de timp pana cand sa fisurat mai sus de colierul de plastic , schimbat iara . si la fel , de obicei imi sare la injectorul nr 3 cum te uiti la motor de stanga spre dreapta , 

bun si asa am mers am intrebat un pompagiu , mi a zis ca poate e infundat injectorul si nu da voie la motorina sa curga liber , dat joc toate injectoare dus la verificat ( in parametri ) 

bun si asa, am suflat returul din filtru la rezervor ,nimic e Oki

dau jos toate furtunele  , si pornesc motorul , spre surprindrea mea, pe la injectoare doar cativa stropi sare de pe putele ( imi cer scuze nu stiu cum se numesc ) injectoarelor,

DAR furtunul care iese din pompa de injectie spre ( injectorul 4 ) a gramda de motorina ca la robinet , tin cu cleste acel futun si acc mai tare la fel stropi sareau de pe putele acelea , 

sa revenim la furtun ala 

acel furtun intra in pompa pe o puta , si intr-un holender cu doua sensuri si iesi din el alt furtun capsulat cu o conducta care merge pana in filtru ( filtru meu are supapa de reciculare motorina , banuiesc sa fie calda cand intra in motor) 

desfac iara la filtru la iesirea spre rezervor , cantitatea de motorina este mai mica , considerand ca o parte se reintoarce inapoi 

 

este normal ca pompa sa duca spre injectoare o asemenea cantitate de motorina ( banuiesc ca asta e motivul pt care imi sare futunele sau se fisureaza , sa am debitul prea mare ?

sa fie pompa de vina ( tin sa va spun ca nu mai e pompa originala , aia a crapat cu parafina de petrom .ce care am pus-o a fost de pe un golf 3 1.9 second hand .

ma pricep si am idee de mecanica .

si ultima intrebare pe filtru la accea supapa alba de pe filtru are o sageata ( trebuie cu varful spre rezervor sau spre ( alimentare motor) acum este spre rezervor .

 ALTA problema sa ii zic asa  , la turbo este un furtun de panzat care urca la un vacum , eu l am schimbat dar am impresia e fix de geaba nu face nici un vid nimic, am incercat cu limba:)  sa vad ce face acel furtun ( undeva la mij distantei dintre turbo si vacum are un teu de plastic si o parte se prinde pe caroserie care o fi scopul nu stiu si l am lasat asa  ( eu am inlocuit doar furtunul imi parea a fi uzat.

 sper  sa intelegeti si sa imi dati o solutie ,nu de alte dar motorina e scumpa ... si pana ajunge vapori de pe motor in habitaclu dureaza ,bine ca nu ia foc motorul .

toate cele bune 

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine furtunul de retur de la injectoare, vine de la injectorul 1 la pompa.

Supapa de pe filtru trebuie sa fie cu sageata spre rezervor.

Vezi sa nu fie problema acolo unde vine furtunul de retur de la injectoare in pompa si pleaca apoi furtunul transparent spre filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce problema sa fie acolo ? este un holender cu doua iesiri 1 spre motor la injectorul 4 ( de unde colecteaza motorina de toate injectoarele ) si una spre filtru ( la supapa )  cred ca ordinea de unde vine returul in pompa nu conteaza atata timp cat pe cele doua iesiri de la injeactor cantitatea de motorina este la fel ) daca iesea doar pe o puta atunci exista o ordine 

eu consider ca e anormal sa imi dea atata motorina.

supapa aia de pe filtru este unisens? adica daca suflu in directia sagetii simt ca iese aer mai repede, daca astup se duce in jos spre ( filtru) 

daca suflu in sens invers mi se pare un pic mai greu ...

din pacate la mine in oras sunt 2 insi care se mai ocupa cu pompe si injectoare clasic 

avetii totusi idee la cat deschide un injector de 1.9 GTD 55Kw ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injector nou: 150-158 bari

limita: 140 bari

 

La AAZ, presupun că ăsta este motorul

 

Valva de pe retur sub formă de T care intră în filtru este o valvă termică, adică până la o anumtă temperatură, în jur de 10 grade, nu mai ştiu exact, lasă să treacă motorina spre filtru, apoi se deschide şi o lasă să treacă spre rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap ala e motorul , la verificat au deschis toate la 145 bari la hidraulic , mi a zis ca sunt in parametri ( am vazut ca pulveriza fin /perdea motorina)

revenin la supapa aia , am costatat ca a fost invers pusa  ,sa fi fost o cauza , momentan am pus furtun nou si am dat un pic in el 

nu a sarit nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci motoru tau este 1,9 TD AAZ ,55Kw/75Hp. De obicei pompa face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce topicul a fost mutat , problema mea nu are legatura cu motorul AAZ , ci cu returul injectorelor eventual pompa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pleaca turu din pompa la injectoru 1, iar la injectorul 4 iesirea din dreapta este astupata de un dop de cauciuc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pompagiul mi-a reparat pompa de injectie dar a conectat la ea doar firul ce vine sub pompa( erau 2 initial acum e doar 1 conectat...) restul "balanganeau" pe langa ea. la socul automat l-am pus, dar pe partea de catre cutia de viteze, pe pompa, mai trebuiau puse 2 fire la supapa respectiva(cred ca supapa e...) conteaza cum se pun? sau poate spune cineva care fir unde e (culori eventual poza)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are motorul?

LE

Scuze, acum am văzut că este topicul de AAZ. Vezi că AICI  este manualul pentru diesel. La pag. 302-305 (schemele 23-26) găseşti ce ai nevoie.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cert este ca firele alea doua nu ai avea cum sa le pui gresit, unu mai scurt iar altu mai lung, cel mai scurt duce la electrovalva de inalte adica la cea din dreapta de deasupra iesirii conductelor spre injectoare stiu ca are un papuc saiba, respectiv firul cel mai lung care duce la electrovalva de joase care este situat in fata pompei care are un papuc normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut ! Stie cineva cum se regleaza relantiul la AAZ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Nu stiu cum sa incep.idee este ca nu mai trage in Viteza a III, IV, si V mai deloc .

acum vreo 3-4saptamani, am simtit miros de motorina in habitaclu, ridic capota si vad langa retur o chestie de cauciuc cu un gat negru in jos, pe acolo picand cate un stop de motorina pe pompa implicit pe motor. am mai mers asa cu ea vreo 2saptamani sa zic drumuri scurte.ideea e ca am mers la un pompagiu, si ala mi a zis ca acolo e garnitura care sa crapat si e aproape imposibil de schimbat , in fine ideea e ca mi a schimbat capacul de la pompa.

De cand a inceput sa pice pe acolo aveam impresia ca parca nu mai tragea bine dar masina se ducea 120-130 lejer cu motorina de riguare pe motor.

acum de cand i am schimbat capacul nu mai trage deloc in a III si IV si mai deloc in a V.se acelereaza progresiv si abia daca ajunge la 90-100cu pedela blana.

merga iara la pompagiu, umbla pe pompa, la debit, relanti etc, iara dau o tura iara tot asa.imi zice ca poate a poate a pus arcurile de la aceleratie gresit.desface pe acolo, cica mai trebuia o spira nu arc ci o chestie acolo .in fine cand vad ca se scurge ulei negru pe capacul patrat de pe pompa sus acolo unde se prinde suportul pt tija acelaritiei, imi zice ca nu e normal. il iau in masina cu mine la o tura , si imi zice "clar turbina nu mai "trage bine" vezi ca in 1-2 trage OKI, dar in restul de viteze nu mai lucreaza.intrebarea mea 

pai daca a tras bine si cu garnitura aia sparta mergea pana la 130 lejer acum hop sa dus turbo?

ulei am , pe esapament nu este ulei. fumul la acelaritie maxima e negru si putin.

acum abia daca ajung la 80-90 asa dupa un 1 Km. ma trimis la unul ce repara turbine

GOLF 3 GTD de 55kw, motor 1.9 , AAZ 

http://imgur.com/a/D2N1J

pe acolo unde am pus cu rosu, iesea ulei negru cand a desfacut arcurile de la tija aceleratiei.doar ca a mea pompa mai are un suport cu un furtun negru ci o chestie dreptungiulara

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!