Jump to content

Instalatie Gpl Pe Polo


OVIDEOS Alba
 Share

Postare recomandată

Salut :Driver: Are cineva instalatie gpl pe polo. M-ar interesa in special pt. motorul de 1000 cmc si 37 kw, dar nu numai. Eventual cat costa ? multumesc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul de 1000cm cubi cred nu merita sa mai pui si GPL. TOT ce pot sa-ti spun ca dupa ce vei pune GPL-ul pe ea va de veni mai putoroasa ( cred ca scade puterea cu vreo 5-10 CP)

Plus ca trebuie sa te gandesti la locul din portbagaj ocupat de BUTELIE. :251:

P.S.: cat consuma masina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am golf 1.6 AKL care e destul de gurmand intre 6,7 exterior si 10-11 poate mai bine oras , la un polo de 1000 cmc ma gandesc in perspectiva ,ca am mai avut unul dar din pacate a trebuit sa ma despart de el.Polo de 1000 consuma cam 5,5 in afara la viteza 100 km /h, dar cred ca daca as pune gpl si ar consuma cam un litru in plus adica 6,5(cel putin la alte masini asa este).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare

am un polo classic 2001, 1,6l si am instalatie GPL secventiala montata acum un an juma' butelia este pusa in locul rotii de rezerva adik nu mi-a luat deloc din spatiul portbagajului, consumul este de 9-10 l /100km si drept sa-ti spun merge foarte bine pe gpl (totul se regleaza din calculatorul instalatie).

instalatia a costat 21 mil.

Bafta!

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde tii roata de rezerva? Sau circuli fara ea, lucru ilegal si mai ales realmente deosebit de nasol ; ca pana de cauciuc fac toate masinile uneori.

Parerea mea este ca pentru o utilizare normala a masinii e o aiureala gplul. Un motor perfect reglat si un condus cu cap nu ofera un pret/km mai mare ca gplul luat in ansamblu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

eu am instalatie gpl pe polo 6n,motor 1.3 din '95,sint foarte multumit,consum 7%,iar puterea motorului este aceiasi,inainte am avut pe un passat gpl si la fel am fost foarte multumit. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sa am un polo classic 1.6 aee din 98 am pus instalatie gpl secventiala MILANO si merge perfect diferenta de putere aproape nesesizabil gpl-benzina merita investitia si e mai silentioasa ex bucuresti -arad ma dus 130 ron gpl in conditii de iarna si motorul pornit 2 ore in arad pana la venirea persoanei pe care o asteptam ce ziceti 260 ron dus intors in coditii de iarna cred ca nu e rau nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 260 lei ti-a consumat echivalent unui motor pe benzina care ar fi consumat 4,3% benzina. poloul meu consuma la dum intins 4,7-5% benzina.

Eu nu vad unde e " afacerea ta". Tu ai bagat aproape 3o milioane in instalatie,omologare ,montaj si reglaje. in afara de asta ti-ai compromis spatiul util al portbagajului si ti-ai ingreunat masina suplimentar.

Afirmatiile gen "iar puterea motorului este aceiasi" sunt pentru newbies... cand se declara si oficiel peste tot ca puterea scate cu 10-20%. adica din 75 de cp pe care ii avea pe benzina acuma ai ~ 60cp.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu scoti consum de 5% pe vremea asta esti supertare...da-ti 2 palme si te trezeste...visezi...

Poate vara fara aer conditionat scoti asa ceva...

A scos un consum bunicel sub 7.5% in cei peste 1100km facuti, avind in vedere conditiile...

Apropo de scaderea de putere iar vorbesti aiurea...daca masina e reglata BINE ai pierdere de putere insesizabila...ce spui tu e cresterea de consum volumetric fata de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbesti cam dur cu mine, nu prea imi place. ieri am fost la constanta cu un coleg si mi-a consumat 5%. la drum exclusiv extraurban nu are importanta ca e frig, ca e vara sau iarna. motorul trage aer cald la 20-30 de grade in permanenta de linga colectorul de evacuare, are termostat pe clapeta de aer. pe la ora 3 de la giurgeni pana la slobozia am prins si ninsoare abundenta. nu am depasit 80-90 km pe ora viteze maxime.

n-am zis ca e vorba de mers in oras, cu patinari in zapada si incalziri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze tonul poate mai dur, dar consum de 5% cam greu de scos...l-ai facut plin-plin sau CB ?

Eu nu zic ca dinamica motorului e alta, vorbesc de conditiile de trafic...zapada, petice de gheata, camioane ce merg incet si nu prea ai cum sa le depasesti, papagali cu cauciucuri de kkt ce merg cu 30-40km/h etc...

Pai compari mersul cursiv din zona ta cu mersul pe drumurile de kkt spre ARAD? Daca a mers pe valea Oltului numai acolo la zapacit la consum...

Asta vara erau zone in constructie, drum ingustat...

Vorbeam aseara cu cineva care face drumuri la greu pe extern, tocmai ce s-a intors din zona Arad...se circula bine la nivel de iarna...medie viteza 45-50km/h...asta cind acum 3 luni avea 70-75km/h media...

Partial ai dreptate, GPL daca mergi 99% extern se amortizeaza destul de greu...dar daca mergi 50-50 urban/extraurban ai amortizat in ~20-25k...

In loc de 5.5-6% i-a luat sub 7.5% la un calcul sumar...30RON vs 22RON ...adica a scutit numai la un drum ~100RON...

Mai intii fa niste calcule si dupa aia arunca-te in afirmatii...

Mai citesc unii si iau de buna...

Conditia necesara si 90% suficienta este un montaj + reglaj de calitate...partea proasta ca relativ putini o fac...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal baieti am facut un drum de pitesti dus intor cu 50 ron gpl pe autostrada ce ziceci e bine???? drumul a fost facut pe data de 02-03-2012 pe drum uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa sa pun un golf 4 1.6 16v pe gpl?? ce instalatie imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia in calcul si drumuri la Buzau unde se spune ca se pot regla sa consume mai putin ca sa poti sa simti vreo economie :)

Intr-adevar, postul recomandat mai sus e foarte util, citeste de asemeni cu atentie si ultimele posturi ale lui "120 L" in ceea ce priveste observatiile legate de consume real si cat de adevararata e economia de bani per ansmablu.

apoi trebuie sa te consolezi cu cricul, cheia si roata de rezerva direct in portabagaj, nasol cand ai noroi pe ea... Valize, bagaje le vei cam pune si pe bancheta din spate..asta e.

Parerea mea de automobilist de 18 de ani la volan, cauta sa iei legatura in viata reala cu amici si prieteni reali,de linga tine, nu lua in calcul doar parerile de forumuri ,ca oamenii sunt extrm de subiectivi in anomimitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reglat se poate regla cam pe oriunde numai sa fie bunavointa...

La Buzau intradevar cica sint cei mai meseriasi...si ca montaj si restul...

Pentru orice exista o solutie...toate intra la locul lor cu exceptia rotii...aia ramine in portbagaj...

Se poate inlocui cu roata slim sau kit de reparatii/compresor sau amindoua :)

Eventual portbagaj aerian pt concedii etc...am avut la fosta...

Sau mai e varianta cu "porcusor" adica rezervor mic cilindric...mai ramine loc de o valiza mare si vreo 2 jante...

Unii taximetristi au ales varianta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare. stiu ca e cam off-topic,dar si-a pus cineva pe Polo instalatie de hidrogen auto? Am cativa amici care si-au pus pe alte masini (Cielo, Chevrolet Captiva, Golf IV) si imi zic ca consumul a scazut in medie cu 25-35 %. Cel cu Captiva merge cu GPL+ Hidrogen avand un consum de 10-11 L la suta (el are totusi motor de 2.4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu zic sa te linistesti ca e o mare teapa.

1) Pt ca sa ai suficient de mult hidrogen ca sa-l poti folosi ca si combustibil este necesar un consum foarte mare de energie pt. a avea loc electroliza. Energia se va prelua din sistemul electric al masinii => creste consumul.

2) Ca sa ai acel hidrogen nu este suficienta electroliza apei ci se foloseste un electrolit (o mizerie de solutie ) pe baza de hidroxid de potasiu KOH care este FOARTE coroziv, folosindu-se in industrie pe post de decapant => f*ti motorul in secunda 2.

3) Aceste sisteme "minune" costa un sac de bani => nu o sa-l amortizezi niciodata ca de fapt ala nu produce aproape nimic.

4) Daca ar fi o chestie fiabila crezi ca nu era adoptata de marile companii producatoare de autovehicule ? Oare de ce nu au luat in serios chestia asta si au optat pentru autovehicule hibride pe baza de electricitate ?

Concluzia : Nu dati banii pe prostii / Luati mancare la copii...

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am montat pe un Polo 98 cu motor de 1000 cmc instalatie gpl Landi Renzo. Deocamdata merge bine si sunt multumit. Pretul 2200 ron. cu rezervor toroidal de 31 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mai multe detalii, ce consum ai, daca ti-au inlocuit si injectoarele cu unele speciale pt. gpl, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se inlocuiesc. Se pun un alt set de injectoare pt GPL.

Intra pe un site al unei firme producatoare de instalatii, gen ac.com.pl , sau http://www.landi.it/ita/GPL/Impianto-GPL-ad-iniezione-multipoint-Landirenzo-Omegas-Plus.jsp

Sa vezi ce este o instalatie si "ce face ele"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era sarcasm...poate o mica urma de ironie...

Puneti niste intrebari la care ar fi trebuit sa va raspundeti singuri daca aveati putina bunavointa sa va documentati (foarte) putin..."ce instalatie merge pe masina mea, cit costa"...

Daca intrai pe aproape orice firma producatoare, sau pe un site al unui montator ai fi gasit componenta instalatiei inclusiv descriere ...injectoare, reductor, butelie, senzori etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai la injectoarele alea ma gandeam...Deci pana la urma se inlocuiesc sau nu, sau la ce se refera astia cand spun injectoare ? Scuza-ma dar nu am gasit o documentatie care sa precizeze chestia asta, in schimb toti enumera componentele instalatiei, ca sa para mai interesanti, asa cu o usoara urma de ironie...

Pana la urma cum e consumul merita sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa se inlocuiasca injectoarele ?instalatia de gpl(care contine si injectoare pt gpl)se ataseaza motorului tau fara a se schimba sau modifica nimic motorului tau.se enumera componentele ca sa se stie din ce este formata o instalatie ,nu ca sa para mai interesanti.consumul pe gpl(reglaje corecte)este cu 1l max2l(fuctie de conditiile de exploatare) la suta peste consumul real al masinii iar gpl-ul este cu 40-50 la suta mai ieftin decat benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!