CosminSideras

Pompa De Motorina - probleme

283 posts in this topic

Salutare,

O intrebare intrebatoare: In stanga motorului este ca o pompa (e pompa de motorina?) din care iasa doua conducte care intra undeva la motor. Pe una din ele se vede un lichid(banuiesc ca e motorina), dar se vad si niste bule de aer. Intrebarea mea: Este normal sa fie bulele alea acolo, sau trebuie sa fie doar motorina ?

multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul e PD nu exista pompa de motorina. PD = pompa dusse, deci mecanism pompa injector. Cred ca ceea ce vezi tu in stanga motorului si oarecum plasat sub marginea superioara a aripii e filtrul de motorina. Despre bule nu stiu nimic, eu am furtune din cauciuc mat nu transparent.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conductele despre care vorbesti sunt de motorina...Cum a zis si Mihai25 si eu am conductele din cauciuc si nu se vede motorina, dar a mea e PD, in schimb la nonPD sunt conducte transparente. Una este pentru tur --> iar cealalta pentru retur <-- (sunt niste sageti pe filtru care iti indica). Daca sunt bule pe retur nu ar trebui sa fie nimic, pe retur se intoarce in filtru surplusul de motorina. Vezi daca si cu motorul pornit mai sunt bule pe conducta de tur, dar nu cred ca e o problema.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost de m-am uitat cu atentie .. una din conducte e transparenta(care merge spre motor) si cea care se intoarce e neagra .. bulele sunt pe cea transparenta .. e problema ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa o poza mai bine si trage o sageata pe conducta aia si-ti spun eu ce e cu ea, ca nu stiu la care din furtunele alea faci referire.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa e si la mine si nu am nici cea mai mica problema :D ... deci stai calm

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este ..nu-i problema...chiar o sa dispara in timp...:D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am observat lucru asta si la mine dar masina merge normal :Driver:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da m-am lamurit "pompa" de care vb tu e defapt filtru de motorina si daca ai bule in furtun inseamna ca trebue ilocuit filtrul ,cel putin sa mi-a spus unmecanic(zic io bun)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha deci si tu :Driver:

fac maine o poza si o pun sa fim siguri ca vb de acelasi furtun

Edited by CosminSideras
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la pornire nu apar poticniri ?

sau porneste greu?

normal circuitul de alimentare ar trebui sa fie etans deci sa nu prinda aer

daca nu ai furtunuri originale macar icearcale pe acelea cu autostirngere,sunt pt.circuite de presiune.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu poza :)

nu porneste de loc greu dimineata .. e totul ok

adica totul ok in afara de problema descrisa aici http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=349133

post-7177-1170779659_thumb.jpg

Edited by CosminSideras
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ti-am postat si dincolo. Ceea ce vezi tu acolo este filtrul de motorina. Precum spuneam la mine furtunele sunt din cauciuc mat si nu vad daca sunt bule.

Furtunele par a fi originale.

Dupa cum arata in poza, filtrul e cam obosit. Iti recomand sa-l schimbi. Costa cam 50 de ron si e foarte usor de schimbat. Ai nevoie de o surubelnita - mai serioasa, o foaie sa-ti faci o schema, niste leucoplast sa lipesti pe furtune sa stii care unde erau si vreo jumatate de ora libera.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar cum arata unul ok? nu pui o poza ?

Edited by CosminSideras
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unul ok arata ca nou. Avand in vedere ca se schimba foarte des, de obicei odata cu schimbul de ulei.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok o sa il schimb .. multumesc ... si cu aer-ul ? cum "videz" :wub:

Edited by CosminSideras
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine erau colierele de la furtunase care nu strangeau calume ,incearca dupa ce schimbi filtru sa pui altele noi ,poti pune dintralea care se stang cu surub ,prind mai bine

ps cand scimbi filtu sa ai grija sa il umpli cu motorina ca daca nu ai ce te chinui sa o pornesti ,daca umpli filtru calumea ce aer mai ramane se duce pe retur

Edited by cosmin86cos
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un site super tare http://www.cincitdi.com/richc/ gasiti aici cum se schimba multe chesti la Golf si Bora...inclusiv filtrele.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

excelent. mersi mult. dau o bere.

deci cred ca putem inchide topic-ul, nu?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

O problema frecventa la filtrele de motorina pt Golf IV este O-ring-ul pe supapa de retur, care de cele mai multe ori nu este inlocuit la schimbarea filtrului de motorina, si ar trebui (de obicei vine impreuna cu filtrul). A doua cauza pot fi colierele, care imbatranesc si nu asigura etanseizarea (la mine asta a fost). Filtrul in sine, daca e uzat nu prea cred ca poate genera bulele.

Oricum, motorul merge sensibil mai putin zgomotos si mai rotund odata ce se rezolva pb asta. In plus, daca sunt bule pe tur asta conduce la lubrefierea slaba si uzura prematura a componentelor sistemului de injectie.

Edited by Northman
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi .. inca o informatie foarte utila

multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Un site super tare http://www.cincitdi.com/richc/ gasiti aici cum se schimba multe chesti la Golf si Bora...inclusiv filtrele.

Bravo dom'le. Chiar nu aveam de gand sa imbogatesc vreun patron de service pentru schimbatul filtrelor. Mersi mult !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact. Buna informatie :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

de ceva vreme ma framanta o problema , si anume

zgomotul de la amorsarea pompei de motorina din rezervor, la

pornirea masinii ;

in momentul in care pun contactul se aude din rezervor un zgomot destul de

puternic de jet , ca si cand se umple o sticla gatuita cu lichid intr-un timp ff scurt ,

mentionez ca la cealata masina care era tot un TDI nu se auzea de fel acest zgomot,

se aude fie ca e rezervorul plin fie ca e juamte fie ca e pe rezerva ..

sa ma ingrijoreze .. daca tin geamul deschis de la masina cand pun contactul se aude

super tare , chiar si daca e geamul inchis se aude si in interior ,

Ma puteti ajuta .... am intrebat mecanicul si acesta mi-a raspuns evaziv : sa-ti faci

probleme cand nu se mai aude .. totusi nu sunt genul .. care asteapta sa vina problemele

incerc sa le previn

Va multuemsc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai sa stii ca atunci sa-ti faci probleme daca nu se aude :)

la mine la fel se auzea cand puneam contactul si de cateva luni nu o mai auzeam deloc,nimic

si am inceput sa-mi fac probleme ca nu o mai aud;credeam ca nu mai merge

am dat furtunul de tur de la filtru,am pus contactul si merge porcaria dar nu se mai aude deloc

deci probabil ca au si ele toane cu bazaitul :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.