Mihai007

Probleme Racire - Pompa De Apa Defecta

22 postări în acest subiect de discuţie

Venind din provincie spre Bucuresti, pe la jumatatea drumului mi s-a aprins indicatorul de temperatura a lichidului de racire cu semnal acustic de 3 ori.

Abia atunci am observat ca "ceasul" arata ca temperatura lichidului de racire ajunsese la 130 grade Celsius.

Am oprit pe dreapta si am constatat urmatoarele:

lichidul din vasul de expansiune era rece

radiatorul era rece

fierbinte era doar tubul gros de cauciuc din partea de sus a radiatorului

In acel moment nu m-am gandit decat la faptul ca radiatorul se infundase (antigelul nu fusese schimbat niciodata din 2001).

Dupa ce s-a mai racit putin motorul (acul indicator indica 90 grade Celsius) am pornit si am reusit sa ajung acasa mergand subturat (1500-2000 rpm) cu ochii tinta la ceasul cu temperatura apei (depasise 90 grade dar o lasam mai moale cand crestea periculos spre zona rosie).

A doua zi am mers la service si, dupa constatare, verdictul a fost : pompa de apa !.

M-a costat:

Pompa de apa 250 RON

Antigel 4 litri 100 RON

Manopera 450 RON

Succes.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Manopera 450 RON ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La pretul asta gasesti sa cumperi o distributie completa, inclusiv pompa de apa.

Poate nu ma pricep eu bine dar pompa nu e pe curea? Adica ori se sparge si atunci e nasol, f*** tot motorul sau merge si atunci problema era in alta parte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
La pretul asta gasesti sa cumperi o distributie completa, inclusiv pompa de apa.

Poate nu ma pricep eu bine dar pompa nu e pe curea? Adica ori se sparge si atunci e nasol, f*** tot motorul sau merge si atunci problema era in alta parte.

dar nu ai auzit problemele lor de baza ca patineaza rotorul pompei pe ax sau mai rau s-a mai intamplat la cele de plastic sa se rupa paletii?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu stu de ce s-a mai deschis un topic pe tema asta, deoarece mai era unu sigur

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am un vw passat din 2003 1,9 tdi 101 cp cumparat de o luna. am parcurs cu el aprox. 6000km. astazi cind ma deplasam spre bucuresti,sunt din moldova, pe la buzau nu am mai avut caldura. am incercat toata posibilitatile.29 grade auto ,hi ,nimic,la intoarcere am mers cu 140-150 km/h si deodata apa a ajuns la 120 grade.cum merg mai mult de 80 km/h apa depaseste 90 grade.daca las motorul in relanty apa sta la 90 daca o ,,calc' putin pleaca spre 100. ce se poate intampla? cu un mecanic care am vb zicea ca e pompa de apa sau garnitura de chiulasa.va multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din simptomele descrise de tine pare ca problema este cu pompa de apa. Uite iti explic si de ce: daca sunt probleme cu paletii pompei de apa, atunci nu mai are loc circuitul apei in motor si drept urmare acesta nu se raceste, respectiv ii creste temperatura si desigur ca apa fierbinte nu ajunge nici in radiatorul de incalzire al habitaclului, deci nu ai caldura.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-ai cumparat recent i-ai facut distributia? (cam asa ar fi trebuit sa fie)

Garnitura de chiulasa? Sigur e mecanic ala care l-ai intrebat? :) Nu ai mentionat daca ti-a scazut nivelul apei in borcan. Daca nu, nu poate fi vorba de garnitura. Daca ar fi puscata, ai fi scos nori de abur pe esapament si temperatura NU ar fi scazut sub 100-120 grade (sa zicem ca era doar o fisura f.f. mica).

Cel mai probabil pompa de apa, care se schimba cu distributia deci presupun ca n-ai facut-o ...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu am facut distributia cel de la care am cumparat masina a zis ca mai pot merge 20000km .apa din vas nu scade dar daca scot furtunasul mic din vasul de expasiune nu exista presiune daca il tin in sus nu baga deloc apa

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pot fi mai multe cauze, una dintre ele fiind mentionata: pompa de apa.

Ar mai fi: furtune obturate, termostat care nu mai deschide circuitul aproape deloc, radiator infundat de la vreo solutie de lipit porii, sau alta cauza atipica.

Oricum, ai grija ca risti sa arzi garnitura de chiulasa cu temperaturi mari, asa ca ar fi bine sa incerci sa rezolvi defectiunea.

Cred ca a venit si momentul distributiei si o data cu ea si pompa de apa si vezi dupa aceea.

Modificat de valioglu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc la toti cei care mi-au rasp si vrea sa va spun ca aceasta probema mi sa intamplat astazi in urma cu cateva ore cand veneam de la Buc.Duminica am fost spre Pitesti am urcat Bran-ul si nu am avut probleme........am avut caldura si altele.Si eu presupun ca este pompa de apa deorece apa din vas nu scade si nici apa nu este in ulei

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

gata fratilor.am rezolvat-o.era pompa de apa,se invarteau paletii pe ax.cu ocazia asta am schimbat si distributia,ulei filtre 1.200ron.m-au uscat.asta e .in rest titul e ok sarbatori fericite la toti

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Sunt nou pe forum

Am si eu o problema cu un Passat, dintro data a inceput sa creasca temperatura la apa, peste 100 grade, si nu am nici caldura in masina zici ca am clima pornita

Am verificat tot ce se putea. Caloriferul de caldura nu e infundat, am schimbat termostatul si tot la fel

Poate cineva sa ma ajute cu un raspuns?

Multumesc


Si i eu am doua probleme in una

Imi fierbe motorul si nu am caldura deloc, aerul este rece ca gheata

Termostatul l-am schimbat isi face treaba normal, termocupla porneste dar radiatorul este rece

Nu stiu care ar putea fi cauza

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai presiune mare, in sistemul de racire ? vezi daca furtunele sunt intarite rau, dupa ce mergi cu ea.

 

daca nu, atunci verifica pompa de apa = e posibil ca axul sa se invarta in gol, iar palele ei sa nu mai antreneze apa in circuitul de racire.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asta este, ca nu am nici presiune pe furtune si nici in vas

Termocupla porneste, stie ca motorul este incins dar radiatorul e rece

Si pe mine ma bate gandu ca e pompa de apa, pentru ca e dubios . Nici caldura si nici racire

Mersi de sfat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Paletii rupti in pompa.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema ciudata.De pe loc la rece in bord arata direct 90 grade apa dupa care urca pana catre 120.nu se aprinde nici un bec in bord de temperatura .clima pornita si in momentul cand  T. la apa incepe sa urce mi se decupleaza clima singura si nu mai baga rece.Solutii????!!!

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura motor defect.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

OK ,Cosmin ,care e cel de jos din dreapta pe furtun in teul de la radiator ?am inteles ca sunt 2 senzori.M.S.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cel de la iesirea din chiulasa.

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

OK ,SI MOTIVUL PENTRU CARE I-MI DECUPLEAZA AERUL CONDITIONAT ESTE  TOT DIN CAUZA ASTA?

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

AM REZOLVAT PRIN SCHIMBAREA SENZORULUI CARE DUPA CUM VAD ARE LEGATURA SI CU COMENZILE PENTRU CLIMATRONIC,PE LINIE DE TEMPERATURA.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.