Boops

Schimbarea Distributiei

846 posts in this topic

Ei, a venit vremea distributiei. In urma cererii de oferta am primit, printre alte operatii, urmatoarea treaba: "testare+verificare unghi avans 64.5 RON fara TVA". Explicatia a fost ceva de genul: trebuie sa ne asiguram ca lucrarea a fost facuta corect. Intrebarea mea: de ce sa platesc eu controlul calitatii serviciilor dumneavoastra? Anyway, e in dezbatere problema.

Intrebarea mea este ce grupuri sa log-ez cu VAG-u' inainte de schimbarea distributiei?

Thx

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu fi fost un retard care nu stie ca la PD nu se regleaza avansul ci doar la TDI-urile non PD unde chiar trebuie verificat avansul..

Oricum dupa pret pare a fi un VAG-COM check ca sa ii zic asa.. Sa vedem cand vor vrea sa roteasca pompa de injectie ce amuzament o sa fie.. :offtopic:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrei, inca nu am facut distributia, urmeaza la sfarsitul saptamanii. Era vorba de oferta de pret pe care mi-au facut-o.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au ce sa regleze la avans la un TDI. Pot sa testeze fara sa poata face ceva efectiv. Nu cred ca sunt prea in tema bajetii. Cat despre partea cu logat-ul cu VAG-COM-ul nu stiu sa fie nevoie de vreun log. La nonPD se verifica avansul static la injectie pe o harta cu o banda permisa impartita in doua f

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat si eu distributie, adica rola mare, o bucsa, cureaua si pompa de apa cu un kit luat de la reprezentanta din Germania cu 135 E si montat in RO la un service din Campina "dupa program".

Operatiunea de schimbare impreuna cu inlocuire ulei, filtre de ulei, motorina, aer si polen si desigur testare completa cu VAG si schimbarea limbii la computerul de bord.... toate astea in 1h si 40min cost total 80 RON, desigur mi-a fost rusine sa dau doar atat si le-am lasat 100 RON. :D Bafta !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuuuuuuu creed, mai nuuu cred (vorba reclamei erdeesh v2 :D :P - www.bynetics.net) !!!

Un meleon pentru un schimb de distributie, schimb ulei, sch. limba??! Si sub 2 ore? Cati mecanici au lucrat? 4-5? Poate nu pricep eu :beerchug:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa vin cu lamuriri:

au lucrat 3 persoane : un mecanic, un echipeur(adica cel care echipeaza/dezechipeaza o masina cred) si un inginer, care s-a ocupat de partea electronica.

Operatiunea s-a desfasurat asa: in 15 min, masina nu mai avea "fatza", in urmatoarele 35 min, era schimbat tot ce trebuia schimbat, timp in care s-a scurs uleiul, iar in urmatoarele 50 min s-a pus uleiul, schimbat filtrele, schimbat antigelul, pornit motorul, legat calculatorul si testat, inclusiv MAF, injectie, schimbat limba comp de bord, verificat absolut tot ce avea masina(clima, alarma, inchidere, instrumente de bord, ABS ESP, si nu le mai stiu eu sa le zic acum).

Am intrat cu masina in service la ora 16:20 si am iesit la 18:00 fix, omul a cerut 80 RON, dar ca sa fiu cu obraz fin am scos 2 hartii de 50 RON si le-am inmanat gratios :D

Bafta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Campina e cumva in Rep. Moldova? Scuze , nu am putut sa ma abtin... pai nici la piata nu faci nimic cu banii astia...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai hai sa ii dam prezumtia de nevinovatie, adica nemincinos omului, dintzaure..

Oricum cred ca merita pentru operatiuni de genul asta sa mergi pana la Campina chiar daca nu ai rude acolo si nu esti din localitate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am schimbat distributia la Augsburg, am intrat la 9:00 si am iesit la 21:00, manopera 4.3 mil distributia(mai scump pentru ca au trebuit sa dea fata jos) + 1.4 mil revizia (filtre+ulei+verificari diverse). E drept ca n-aveau o piesa si au asteptat dupa ea vreo 3-4 ore si a lucrat un singur mecanic.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh:

Buna aia cu rep. Moldova !!!

si la mine se da fatza jos, asa ca nu e o justificare sa-ti ia bani in plus,

am mentionat ca am fost "dupa program", deci nu am primit factura sau kestii de genul asta

Pe bune, adica cu programare si factura si toata tarasenia, sta cam asa treaba:

pentru golf 4 si cele care au motoare transversale (nu se da jos fatza) - 70 RON si 2h

pentru passat care are motor longitudinal (se da jos fata) - 150 RON si 4h

Am asistat la toata operatiunea si erau oameni de o eficienta deosebita, adica nu au stat la tzigara sau sa "stearga sudoarea" sau sa faca comentarii, numai lucreaza si tac, sa nu mai vb ca unul din mecanici cred ca stia sa schimbe distr. si legat la ochi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa treaba mai rar

cred ca merita sa vii si de la 200 km , sa zicem

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, este PD.

3. Exact motor AVB ca si al tau, distributie schimbata asta vara, 19 mil. cu totul, piese si manopera, inclusiv intinzatorul hidraulic, care clantanea - de aia se schimba tot fiindca e nasol dupa juma de an sa o mai desfaci o data. Sau, cum ti-e norocul! Suma reprezinta valoarea pieselor cumparate de mine din magazin de incredere si montaj la service cunoscut, ca altfel la reprezentanta VAG mi-au cerut 24-25 mil. Sper ca nu ti-am stricat ziua.

2. Si a mea vibreaza la rece, mai ales acum iarna, dar isi da drumul cind se incalzeste. Da-i pace.

1. Cind am schimbat distributia, mecanicul a curatat galeria EGR fiindca oricum lucra prin zona. Rezultatul a fost multumitor - turbina parca suiera mai tare, si se simte si la modul cum trage masina, mai curat, mai constant. Pasul urmator ar fi desfacerea turbinei si curatirea de funingine a paletelor si vanelor cu geometrie variabila, operatie descrisa undeva aici pe forum. Eu n-am facut-o, dar se pare ca dupa operatiune merge ca si cum ar fi alta masina.

Bafta!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, este PD.

3. Exact motor AVB ca si al tau, distributie schimbata asta vara, 19 mil. cu totul, piese si manopera, inclusiv intinzatorul hidraulic, care clantanea - de aia se schimba tot fiindca e nasol dupa juma de an sa o mai desfaci o data. Sau, cum ti-e norocul! Suma reprezinta valoarea pieselor cumparate de mine din magazin de incredere si montaj la service cunoscut, ca altfel la reprezentanta VAG mi-au cerut 24-25 mil. Sper ca nu ti-am stricat ziua.

Bre Adig parerea mea e ca te-au cam pekelit, fara suparare, eu am luat kit de distributie din Germania cam 160 E , ce-i drept fara intinzatorul hidraulic, ca n-a fost nevoie la mine de schimbarea lui, iar pe manopera am platit 1 milion de lei, pret total - 7 milioane lei.....daca schimbam si intinzatorul ala se ducea la 9 milioane ca e vro 60E, da de-aici pana la 19 e ceva diferenta.

Nu mai speria omu'

Bafta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am dat 17 mil tot chitul(pompa apa, 2 role, intinzator hidraulic<cu toate ca al meu era bun>)+ schimb ulei+filtru ulei+filtru motorina+ dat rezervor jos si curatat+ manopera la toate

in concluzie ai cam luat tzeapa si zau daca nu a fost de munca- o zi intreaga 3 oameni au stat pe masina mea

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesant , dar sigur e adevarat.

Asta e diferenta intre o reprezentanta sau un service cu super pretentii si un service mai mic care isi face treaba la fel de bine.

asta este avantajul cand lucrezi acelasi tip de masina, stii exact ce si unde sa desfaci si nu pierzi timpul, cu toate ca asta ar trebuii sa fie in avantajul mecanicului si nu al clientului dpdv al pretului foarte scazut.

O persoana pusa intr-o functie de manager la o firma multinationala a spus " tot ce este ieftin sau oferit gratis este perceput ca un lucru fara valoare..." ASA SA FIE?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrei, inca nu am facut distributia, urmeaza la sfarsitul saptamanii. Era vorba de oferta de pret pe care mi-au facut-o.

--------------------

Ai facut distributia? Unde?

Ma intereseaza si pe mine sa o fac.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata o oferta de pret facuta astazi de Ivas Galati :

Curea distributie 301 OE Skoda

Rola Intinzator distributie 297 OE Skoda

Rola ghidaj

Amortizor vibratii distributie 445 OE Skoda

Total distributie 1043

Curea alternator 70 OE Skoda

Curea AC 59 OE Skoda

Rola intinzator AC 180

Rola intinzator transmisie 666 Ruville

Pompa apa 202

Total transmisie 1177

Ulei Castrol 505.01 232

Filtru ulei 38 Mahle

Filtru motorina

Filtru aer 40 Mahle

Filtru polen 49 Mahle

Total schimb ulei 359

Disc frana fata 656

Disc frana spate 427

Placute frana fata 201

Placute frana spate 234

Total sistem frane 1518

Total general 4097

96 VAG Com

600 Manopera

Total general cu manopera si testare 4793

Este mult..../ putin.... eu chiar trebuie sa fac distributia si schimbul de ulei. Restul preturilor sunt informative, intrucat nu stiu ce va mai trebui inlocuit.

Ce parere aveti?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a fost in total 1600: transmisie (cu pompa de apa) + curea alternator + curea AC, ulei, manopera. 4800 mi se pare enorm.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
La mine a fost in total 1600: transmisie (cu pompa de apa) + curea alternator + curea AC, ulei, manopera. 4800 mi se pare enorm.

pai tu nu vezi ca el schimba juma' de masina...doar nu le schimbi pe toate...oricum sint niste bani cam multi...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iata o oferta de pret facuta astazi de Ivas Galati :

Curea distributie 301 OE Skoda

Rola Intinzator distributie 297 OE Skoda

Rola ghidaj

Amortizor vibratii distributie 445 OE Skoda

Total distributie 1043

Curea alternator 70 OE Skoda

Curea AC 59 OE Skoda

Rola intinzator AC 180

Rola intinzator transmisie 666 Ruville

Pompa apa 202

Total transmisie 1177

Ulei Castrol 505.01 232

Filtru ulei 38 Mahle

Filtru motorina

Filtru aer 40 Mahle

Filtru polen 49 Mahle

Total schimb ulei 359

Disc frana fata 656

Disc frana spate 427

Placute frana fata 201

Placute frana spate 234

Total sistem frane 1518

Total general 4097

96 VAG Com

600 Manopera

Total general cu manopera si testare 4793

Este mult..../ putin.... eu chiar trebuie sa fac distributia si schimbul de ulei. Restul preturilor sunt informative, intrucat nu stiu ce va mai trebui inlocuit.

Ce parere aveti?

Eu am acelasi motor ca al tau dar preturile afisate aici la unele piese sunt duble fata de ce m-a costat pe mine. Spre ex. cureaua m-a costat 160RON marca Contitech (am inteles ca tot Contitech e si cureaua originala).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai chiar daca nu as schimba "jumatate de masina" :) tot mult mi se pare si mie...

Ar fi asa :

Curea distributie 301 OE Skoda

Rola Intinzator distributie 297 OE Skoda

Amortizor vibratii distributie 445 OE Skoda

Curea alternator 70 OE Skoda

Curea AC 59 OE Skoda

Rola intinzator AC 180

Pompa apa 202

Total distributie 1554

Ulei Castrol 505.01 232

Filtru ulei 38 Mahle

Filtru motorina

Filtru aer 40 Mahle

Filtru polen 49 Mahle

Total schimb ulei 359

96 Testare VAG Com

400 Manopera

Total general cu manopera si testare 2409 RON

Poate sa-mi spuna cineva cat a dat pe asemenea revizii in alte parti, pe repere separate ? ... si poate este important si ce marca de piese a folosit ..?!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu incerci la ENA sau la FRONTAL.Au preturi de bun simt fata de ivascu.si ofera garantie si la piese si la manopera.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Ena nu am incercat... iar despre Frontal nu am auzit lucruri tocmai bune de la doi prieteni care au renuntat la serviciile lor (deh... fiecarre cu nemultumirea lui).

In schimb, pe unde am mai colindat in ultimele 3 zile, am remarcat doua variante care merita luate in seama : Last Test si Ecotech - stiti ceva despre ele (referinte, recomandari, sau ceva concret?)

Ma intereseaza daca si-a mai schimbat cineva distributia, unde, si cat de multumit a fost - evident in Galati. Parerea mea este ca nu trebuie sa caut pretul cel mai mic cand este vorba de o revizie importanta, ci un raport bun pret/calitate piese/calitate manopera.

Edited by Catalin
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Ena nu iti recomand ca sunt scumpi si mai putin dibaci...eu mi-am schimbat distributia la un seat... Ivas e bun ptr lucrul de calitate dar mult prea scumpi (am curatat turbina ca sunt singurii care o pot face ..si bine). Eu am schimbat distributia la Audi, la Corzah si sunt meseriasi, mai liberi si mai ieftini. Tu alegi in functie de prioritatile tale!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.