Jump to content


Photo

Probleme Cutie Multitronic A6


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 neculai

neculai
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:audi
  • Model:a6 2002
  • Motorizarea:2.5 tdi

Posted 15.03.2007 @ 21:42

BUNA ZIUA!VA ROG SA MA AJUTATI CU NISTE SFATURI REFERITOR LA REPARATIA CUTIEI LA AUDI A6 MULTITRONIC,MAI EXACT SA EXPLIC CE DEFECTIUNI ARE,DUPA PRIMA PORNIRE DIMINEATA CIRCA 5 MINUTE FUNCTIONEAZA NORMAL DUPA CARE INTRA IN AVARIE.AS VREA DACA SE POATE UN MECANIC CARE AR PUTEA REPARA DEFECTIUNEA,

#2 wts

wts

    Nick anterior: a6TDi

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:reno
  • Model:megane
  • Motorizarea:1.5dci 85CP

Posted 16.03.2007 @ 11:22

sa fie supapele? cam aceeasi problema am avut si eu. pacat ca eu sunt din tm tu bacau...

#3 XUZ

XUZ
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:2.0I 130CP

Posted 16.03.2007 @ 11:37

Stiu ca la Timisoara este un arab care repara cutii automate de 20 de ani... cica stie meserie :)

#4 wts

wts

    Nick anterior: a6TDi

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:reno
  • Model:megane
  • Motorizarea:1.5dci 85CP

Posted 16.03.2007 @ 18:19

Stiu ca la Timisoara este un arab care repara cutii automate de 20 de ani... cica stie meserie :lol:

da, la AMER. La el mi-am reparat-o si eu. este cel mai tare!

#5 zak2005

zak2005
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:audi
  • Model:a4 break 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 131cp

Posted 16.03.2007 @ 19:09

mai este un baiat super meserias in Iasi - la Infotec Service pe str. Smardan. Am vazut eu cum a desfacut bucati o cutie de passat , a comandat ce era stricat (aduce kituri de reparatii ) si a facut-o.

#6 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 17.03.2007 @ 09:11

BUNA ZIUA!VA ROG SA MA AJUTATI CU NISTE SFATURI REFERITOR LA REPARATIA CUTIEI LA AUDI A6 MULTITRONIC,MAI EXACT SA EXPLIC CE DEFECTIUNI ARE,DUPA PRIMA PORNIRE DIMINEATA CIRCA 5 MINUTE FUNCTIONEAZA NORMAL DUPA CARE INTRA IN AVARIE.AS VREA DACA SE POATE UN MECANIC CARE AR PUTEA REPARA DEFECTIUNEA,

1. Nu mai folosi majuscule. De unde esti?
2. Explica mai detaliat "comportamentul" cutiei; pe display ce iti afiseaza?
3. Ai facut o scanare?

Dupa cum ai descris situatia, una dintre "multele" cauze ar putea fi si senzorul de temperatura ATF.

#7 wts

wts

    Nick anterior: a6TDi

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:reno
  • Model:megane
  • Motorizarea:1.5dci 85CP

Posted 21.03.2007 @ 08:47

ai vorbit cu Samer, ce s-a rezolvat?

#8 neculai

neculai
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:audi
  • Model:a6 2002
  • Motorizarea:2.5 tdi

Posted 21.03.2007 @ 15:03

buna ziua!ma scuzati ca nu prea stiu sa popstez pe forum ,dupa prima pornire dimineata functioneaza circa 5 minute normal dupa care se sterge de pe bord acel beculet care se inroseste pe d ,iatunci cand ajung cu levierul in n se inroseste tot bordul si smuceste pe r ,as dori sa stiu daca ma poate lasa total cutia sa-u mai pot circula o perioada va multumesc pentru intelegere.

#9 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 22.03.2007 @ 07:42

Situatia devine critica in momentul in care afisajul PRND lumineaza intermitent. Dupa o saptamana nu ai ajuns cu ea la doctor? :angry: Daca nu ai timp nici macar pentru o verificare cu Vag-com/VAS, mai bine las-o acasa. Asta daca nu esti genul : "merg cu ea pana crapa" :(
Vino macar cu un rezultat in urma verificarii (mentionata mai sus) si dupa aceea se mai poate discuta;verificare nivel ulei, schimb ulei/filtru, verficare/curatare electrovalve,etc.

La fel de bine, cutia poate sa nu aibe (INCA) probleme si sa se comporte astfel din cauza unor "informatii" eronate primite de la celelate unitati de control (motor, ABS/ESP).

#10 Barbarul

Barbarul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 98 Tiptronic quattro
  • Motorizarea:2.4 165CP

Posted 25.03.2007 @ 20:41

Uleiul si filtrul l-ai inlocuit?

#11 Lucian_cva

Lucian_cva
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 30.05.2007 @ 13:31

si ai rezolvat pana la urma ?

#12 calinvas

calinvas

    Membru

  • Oraş:Bucureşti

Posted 21.06.2007 @ 08:49

Salut

Am sui eu o problema similara.

Schimba uleiul si filtrul si roaga-te sa treaca.

Explicatia este cu 4 senzori Hall situati pe computerul cutiei situai in INTERIORUL cutiei si un levier magnetic care il misti tu cind schimbi vitezele.

Am spp de cutie in Germana si am mai inteles ceva din el.

Eu ultima oara am intrebat si calculatorul este 1000 Eur si trebuie fleshuit dupa motor , mi s-a parut ff complicat si scump.

Orisum si uleiul o sa te coste ~ 100 Eur.

Filtrul nu stiu cit costa .

Sugerez sa nu te duci la mecanici aiurea care cred ca Multitronicul este Triptronic si are supape cu probleme si merge in avarie NUMAI in viteza 3 :blink:

Salutari,
Calinvas

#13 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 22.06.2007 @ 07:42

Explicatia este corecta, si exact asta stiu si eu. Multitronicul are o placa cu circuite la capatul ei ...care costa 1000 EUR si daca se defecteaza ceva in ea nu prea ai ce-i face cu bani putini.
E riscant !

#14 gynel

gynel
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6 2004
  • Motorizarea:1.9TDI 130CP

Posted 22.06.2007 @ 09:21

Filtrul este vreo 200 euro la reprezentanta. Unele service-uri nu au auzit de el.
Uleiul se schimba la 60000 Km. dar poate e bine mai devreme.

#15 alexxx30

alexxx30
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Audi
  • Model:A8
  • Motorizarea:3700 266cp

Posted 04.08.2007 @ 19:15

sa fie supapele? cam aceeasi problema am avut si eu. pacat ca eu sunt din tm tu bacau...

stii cumva nr. de tel. sau adresa celui din Timisoara?[care repare cutii de viteza automate]

#16 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 04.08.2007 @ 19:56

Sugerez sa nu te duci la mecanici aiurea care cred ca Multitronicul este Triptronic si are supape cu probleme si merge in avarie NUMAI in viteza 3 :)

Salutari,
Calinvas

Ca multitronicul nu este similar cu tiptronicul...OK - dar si aceasta are functia tiptronic.
Ca modul "safe" al multitronicului nu este similar cu al altor automatice (functionare doar in 3 sau 4)...OK, dar...
sper ca nu vrei sa sugerezi faptul ca, multitronicul ar duce lipsa de valve/electrovalve care ar putea crea probleme ;)

#17 calinvas

calinvas

    Membru

  • Oraş:Bucureşti

Posted 31.08.2007 @ 08:58

Functia Tiptronic la Multitronic este facuta 100% din soft.

O avea valve dar nu are un capac pe care sa-l dai jos si buf toate valvele.

Fara specializare in Multitronic mai bine mergi pina crapa , asta este parerea mea.

Salutari,
Calinvas
P.s. a mea chiar vrea sa crape dupa ce am tractat masina 350KM in N , STIU ca este INTERZIS ca se strica.
Si stiti care este culmea .... chiar s-a stricat :vaidecapulmeu:
Cred ca discurile din convertizor nu au presiune de ulei si crapa convertizorul/ambreiaj.
O sa merg cu ea pina face POC si dupa aia o sa ma mai gindesc.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users