Jump to content

Probleme AC Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

On ‎21‎.‎08‎.‎2017 at 9:38 PM, andrei_221 said:

dai jos torpedo si o sa vezi ventilatorul, il dai jos si pe acesta, il scoti din carcasa.. si o sa iti faci o parere despre cat de greu se invarte. 

Problema rezolvata, cu ventilatorul, cărbuni si colectorul erau zob. Am luat de la dezmembrari cu 80 de lei ventilator pt masini cu volan pe dreapta, cu putina munca am înlocui doar motorul plus schimbat sensul de rotatie, carcasa si palele au rămas cele ale masini, cele cu volan pe dreapta sunt fix in oglinda.

Acum a rămas problema cu V68.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 709
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    100

  • bogdanodobescu

    64

  • Carmina

    33

  • catalinx

    30

Nu stiu de ce, dar aerul conditionat nu porneste decat daca ventilatorul este pe treapta a doua, in orice pozitie as seta fluxul de aer, nu vrea decat pe treapta 2 de la ventilator.....

O idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Salut!

Am si eu o problema la a mea Skoda Fabia din 2001, Motor 1.4 Benzina. Am schimbat senzorul de temperatura pentru aerul conditionat deoarece nu imi baga rece, toate bune si frumoase, a inceput sa mearga aerul, iar dupa o cursa mai lunga aprox 100 km a inceput sa bage aer cald din senin, fara sa umblu la termostat sau la altceva. Solutia a fost sa trag pe dreapta, sa opresc motorul sa pornesc iar si si-a revenit. Care ar fi problema de incepe sa bage aer de cald de afara din senin asa fara sa ii fac nimic? Ati intampinat problema asta vreunu dintre voi?

Multumesc,

 

Modificat de Pantea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inca nu am gasit rezolvarea la problema postata un pic mai sus.....

Deci AC nu vrea sa mearga si pe treapta 1 de la ventilator si pace....numai de la 2 in sus. E ok ca merge AC, si merge foarte bine, atat de bine ca pe treapta 2 la drum lung cam ingheti! 

Nu iese nimic pe tester,  doar problema cu motorasul de recirculare aer. Am umblat la motoras, am curatat  acel potentiometru, am pus la loc si am vazut pe dedesubt ca lucreaza ok dar totusi da eroare la tester, nu stiu de ce. Ledul sta aprins o perioada de cateva minute si apoi se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAi mai cald si nu ingheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut.

Următoarea problema Fabia 1, 2006

 

La pornire ac funcționează, după 20-40 minute compresorul se oprește.

 

Ac poate fi repornit doar prin luarea și repunerea contactului.

 

Instalația are freon, 550g.

 

La scanare cu vcds nu da nici o eroare, in momentul in care se oprește compresorul zice shut off code 12.0

 

Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat ce inseamna 12 la shut off codes?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, elflo said:

Va salut.

Următoarea problema Fabia 1, 2006

 

La pornire ac funcționează, după 20-40 minute compresorul se oprește.

 

Ac poate fi repornit doar prin luarea și repunerea contactului.

 

Instalația are freon, 550g.

 

La scanare cu vcds nu da nici o eroare, in momentul in care se oprește compresorul zice shut off code 12.0

 

Idei?

12 Compressor off (request from the engine control unit, via data bus.)

 

vezi cine si de ce il opreste.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 02.08.2015 at 15:13, Carmina a scris:

8E0260749 o-ring; 10,8X1,8

Pentru cei care pierd freon pe la garnitura senzorului de presiune.

Am reîncărcat cu freon in 2021 și după nici 2 ani am rămas fără. Din prostia mea că se vedea clar fara lampa UV că scapă pe la senzorul de presiune era verde pe acolo dar am ascultat de omul cu freonul că trebuie reparație și ei nu fac ei numai incarca și mă trimite el la cineva. Așa am rămas fără freon. M-am dus zilele trecute să încarc din aceași placă mi-a pus-o. 

Petru cei care sunt in situația de mai sus NU STRÂNGEȚI cu cheie senzorul.

Am procedat așa:

Pe karma căutare după codul dat de colegul carmina garniturii oring costa 2 lei.

Deconectare

Deșurubează senzorul cu cheie de 17. La finalul desfacerii se aude un psst cum se închide valva pe care e montat senzorul . Corpul metalic al senzorului are în interior un tumburus care deschide valva când e montată.

Eu am curățat tot cu sprei de contacte și cârpă.

Montat oringul nou

Eu am gresat filet și oring cu ulei silicon montat senzorul la final merge mai greu se strânge cu cheie că deschide valva și comprimă oringul. 

Simți la final că a ajuns metal pe metal corpul senzorului pe partea superioara a valvei și nu mai strangi în prostie fiindcă etanșarea nu-i acolo.

Am aplicat la o Fabia 2 14 la care senzor e f accesibil dar probabil se potrivește și la alte. 

180 lei ma costat ultima reîncărcare și puteam să o evit cu 2lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!