Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

offf!!!!!!!

stau stau eu langa ei, daca ma lasa,dar daca nu intra tot uleiul,dau bani dejaba pe el.

si daca baga mai mult,

cu toate ca aceste cutii sunt de ceva timp,nu prea avem meseriasi sa cunoasca despre ele

adevarul adevarat este ca am citit si eu ,capacitetea totala a cutiei este de 9 l dar atunci cand este noua ,umpluta prima data

iar schimbul (reumplerea) improspatarea este de 5,75

acuma de unde draq sa stiu daca intra 9 sau 6

uite un link aici poate ne luminam cumva cine stie germana ?

http://www.carcajou.de/knowledge/GetrOel_Passat.htm

toate bune si frumoase dar BANI DE UNDE am luat masina de fitze si acum platesc de LUXUL costa

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: :Driver: :offtopic:

eu unul am lamurit : in cutiile tiptronic intra ulei astfel ; CU FILTRU SCHIMBAT ~ 5,7-6 L

FARA FILTRU SCHIMBAT ~ 3 L

IN CUTIA DATA JOS REPARATA INTRA 9 L CU TUBULATURI CU TOT (daca s-a umblat si la radiatorul cutiei)

:lol: :beerchug: :lol:

SUCCES TUTUROR!!!!! SPER CA AM LAMURIT PROBLEMA

acuma stiti undeva mai ieftin de 250 ron filtru+garnitura origine vw???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic. Hai ca vad ca te-ai mai inveselit :beerchug:

Ontopic : Ai incercat la volksparts sa vezi un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

YUPY !!!!!!!!!

gata am schimat uleiul .........

preturi

filtru+garnitura AL PADRINO 61 RON

ULEI ORIGINAL VAG 58ron /l X6l = 348 ron

manopera 50 ron

TOTAL =459 RON

ULEIUL ERA SUPER NEGRU CRED CA AVEA MAI MULT DE 100 000 KM

PE MAGNETI AM GASIT CEVA PILITURA DAR NU DE SPERIAT !!

IN REST NIMIC DEOSEBIT,BUCATI DE METAL,ALUMINIU SAU ALTCEVA

CAPACUL(BAIA) AM SPALAT CU DECARBOSOLV ,AM FACUT-O NOUA

LA TOATA OPERATIUNEA AM PARTICIPAT ACTIV ,

DATA VIITOARE O FAC SINGUR,ESTE ACEIASI OPERATIUNE CA PT ULEI L A MOTOR DECAT CA TREBUIE DATA BAIA JOS,SI SE UMPLE,PE JOS ,ASTA DACA AI SCULE ADICA O POMPITA CEVA

SE MAI POATE UMPLE SI PE LA CONDUCTA DE LA RADIATOR SE SCOATE DIN RADIATOR,SI CU UN FURTUN CU PALNIE ,UNU TOARNA UNU TINE,VOR INTRA CEI 6 LITRI MAI USOR,EU AM PREFERAT PE JOS DAR M-AM CHNUIT PUTIN,ASA DOAR CURETI PUI DOPURILE,SURUBURILE LE STRANGI BINE SI GATA,BAGI ULEI PE SUS,

LA SOLUTIA ASTA V-ATI GANDIT VREODATA????\

ESTE EFICIENTA ZIC EU,BAIETI SPUN CA NUMAI ASA AU FACUT SCHIMBUL SA NU SE MAI CHINUIE,SI AU MASINI CU 80 000KM FACUTI E TOTUL OK!!!!

CU FILTRU SCHIMBAT NU AM REUSIT SA INTRODUC IN CUTIE MAI MULT DE 5,8 l ULEI ,CHIAR SI CU MOTORUL PORNIT , ATATA INTRA ...................

DECI POANTA CU 9 l E O GLUMA PROASTA RAU

FATA DE COSTUL INITIAL DE 300 E LA REPREZENTANTA IN \\\\\\'BULGARIA\\\\

AM SCAPAT IEFTIN DE TOT, ACUMA SE SCHIMBA VITEZELE MAI CA NU SESIZEZI ,SI INAINTE ERA SUPER BINE ,DAR ACUMA PARCA E ALTCEVA ,,

ASADAR TIPTRONIC PLACUT !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kills1402 spune si locul unde ai facut acel schimb...da un numar de telefon...ca sa avem si noi tiptronic placut :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa pun cateva fotografii f concludente

sper sa va ghidati ,eu asa am facut

post-14122-1185117681_thumb.jpg

post-14122-1185117688_thumb.jpg

post-14122-1185117863_thumb.jpg

post-14122-1185117939_thumb.jpg

post-14122-1185117945_thumb.jpg

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si u o problema la cutia mea tiptronica. mi-a spart mai demult masina si mi-a furat ipodul din carkit. au sarit cioburi de la geam in cutie. acum am fost sa scot cioburile din masina. si dupa 2 zile am dat masina cuiva. si a invartit de maneta pana a gasit-o nebuneala. am scos a doua zi niste cioburi din ea, 3 plastice ruptede la plasticul ala care acopera gaura neestetica din cutie. acum dau in + si - si degeaba dau. nu mai schimba manual. am scos de acolo o placutza cam de vreo 4 cm lungime si 0.5 cm latime. este magnetica. oare asta sa fie cauza din care degeaba folosesc + si - si nu se intampla nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: NORMAL!! Sunt acolo (parca) 3 senzori hall; cine vrei sa-i comande daca tu ai scos acea "placuta"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor OT : Am tot vazut pe forum ca oamenii se plang ca scot uleiul negru rau din cutie cand il schimba. Din ce-am vazut eu este perfect normal sa se ingraneasca (identic cu cel din motor). Schimbati-l si dupa 2-3000 km verificati-l. O sa fie la fel de negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu o problema cu passatul meu (1.9 TDI - 116CP, an fab:2000, cutie tiptronic), poate aveti careva idee despre ce e vorba mai exact. Mai exact la trecerea din N->D masina zmuceshte, acuma problema se pune daca e"inceput de sfarsit al cutiei"

-masina face chestia asta de cel putin 50.000km

-face doar la cald, cand pornesc motorul nu smuceshte

-in R nu smuceshte:D

-uleiul din cutie e schimbat

-la pornirea de pe loc daca calc pedala sa mearga pana in 4500 se tureaza motorul in gol, fara sa plece de pe loc iar abea dupa o secunda doua face o zmancitura puternica (asta mi s-a intamplat de vreo 3 ori, de atunci nu o mai calc de pe loc

Va rog daca shtie cineva ce poate fi si unde se poate repara sa lase un reply...

Multumesc mult,

anticipat

*inca ceva: exista vreo posibilitate de a afla km reali ai masinii?

Salut! Hai ca m-am chinuit 1 zi sa ma inregistrez si sa iti raspund la problema.Si imi doream atat de mult sa iti raspund pentru ca si eu am trecut prin asta.Problema este asa: in momentul in care o cutie de viteza automata (la vw cel putin) are o problema (de ordin electric, tehnic, hidraulic) intra intr-un mod de avarie.Asta inseamna ca poti merge cu masina, dar doar in viteza a 3-a si in marsarier.Ca sa intre in modul de avarie, trebuie pusa pe D si turata pe loc si apoi face o smucitura destul de puternica.La mine insa, aparea acest mod pe bord, in sensul ca stateau toate becurile de la cutie aprinse (P R N D- ca si cum era in toate deodata). Si la mine a inceput tot facand asa , mici smucituri, pana s-a crapat tulumba.S-a crapat tulumba si pentru ca eu am fost prost si m-am luat dupa cei de la Porsche Romania care acum vreo 2 ani mi-au zis ca NU TREBUIE SCHIMBAT ULEIUL IN CUTIE.In loc sa vin sa citesc alte pareri pe forum, am luat de bun ce au zis ei si nu l-am schimbat.

De cele mai multe ori la Passat/Audi cu Tiptronic cade convertizorul din cutie(se mai numeste grupul electro-hidraulic) Daca intrebi pe oricine priceput la cutii iti va spune ca asta e problema cutiilor astora.La mine a fost alta pentru ca nu schimbasem uleiul.

Vreau sa iti spun doar sa nu te joci cu treaba asta.Dupa ce a cazut cutia(in sensul ca mergea doar in acel mod de avarie), am fost la un asa zis specialist din Valcea (service-ul RENAULT Flamicon).Nu mi-ar ajunge 3 pagini de net sa iti spun cum si-au batut joc de masina (au rupt o piesa din cutie si au incercat sa fabrice alta la strung,au pus caltzi si silicon ca sa tina presiunea, au zis de 2 ori ca e gata masina si nu mergea, au pus cutia stramb si curgea ulei dupa mine ca dupa tren).Si asta, tot din o vina de a mea, ca am mers pe mana cuiva, desi stiam de la niste prieteni, ca daca exista un om extrem de priceput in cutii automate, este un tip de la Timisoara care repara cutii automate de vreo 9 ani.El a reusit sa imi spuna, prin telefon, ce avea masina, fara sa o vada, dupa ce aia de la service o avusesera 3 saptamani.Am pus masina pe pltaforma, a ajuns vineri seara acolo iar sambata dimineata era gata.Tipul are banc de probe de cutii automate adus din SUA, are piese originale de cutii din contract cu fabrica, ce sa mai, e meserias.Daca ai putea vedea ce masini are in curte, la reparat, ai intelege.Oricum, daca vrei, da-mi un mesaj si iti dau numarul lui si il suni sa iti zica ce crede el despre problema ta.Eu unul , desi din Bucuresti, nu am avut habar la cine priceput sa ma duc in Bucuresti pt cutie.TIpul asta mi-a fost recomandat de foarte multa lume, si acum il recomand si eu, pentru ca face o treaba serioasa.

Oricum, cutia ta nu este stricata ..dar asa a inceput totul si la mine.SI INCA CEVA : ULEIUL SE SCHIMBA PE LA 40 000 KM DACA NU VREI SA ITI BATZI JOC DE CUTIE SI SA TE TINA.la MINE TRECUSERA 40 000 PESTE LIMITA!!:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit pe forum. Este de apreciat intentia ta de ajutor dar, daca nu cunosti anumite lucruri, este mai bine sa le viti decat sa le explici gresit.

1. Ce numesti tu "tulumba"? Cumva convertizorul? :rolleyes:

2. Convertizorul nu este in cutie.

3. Convertizorul nu se mai numeste si "grup electrohidraulic" ci convertizor (hidrodinamic)de cluplu; grup electrohidraulic = blocul de (electro)valve + unitatea de control a cutiei (functie de tipul cutiei).

4. Tipul din Timisoara (daca o fi doar unul pe acolo) mai are si feedback-uri negative :lol: .

5. Daca este asa cum am presupus la pct. 1 (tulumba=convertizor), ma indoiesc ca din cauza uleiului(neschimbat) s-a spart convertizorul. :lol:

6. In modul de avarie intra singura (cand crede ea de cuviinta - daca-mi este permis sa spun asa) si nu asa cum ai descris tu ca ar "trebui" procedat (cel putin asa se intelege din expunerea ta :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: NORMAL!! Sunt acolo (parca) 3 senzori hall; cine vrei sa-i comande daca tu ai scos acea "placuta"?

si cine imi pune si mie acel senzor la loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii ar trebui sa fie pe "carcasa" din jurul levierului (manetei); terbuia sa montezi la loc acea placuta pe care ai scos-o. Vezi ce faci pe-acolo :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti, uite intre timp s-a dus cutia...

Am talpalit o putin si buff... am ramas cu ea in drum. Nu mai pleaca de pe loc, se tureaza in gol, merge doar in R si dupa ce o turez in 3000 se misha asha incet dar imi intra in avarie:(

Daca aveti trimiteri sau sfaturi le ashtept cu cel mai mare drag!

Daca nu sper sa le fie de folos celor care au problema care am avut-o eu si sa shtie sa-si bage masina in service sau sa-si dea seama ce-i ashteapta:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. O scanare cu Vag-Com/VAS(in service).

2. Verificare nivel ulei.

Acestea cred ca ar fi primele verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
offf!!!!!!!

stau stau eu langa ei, daca ma lasa,dar daca nu intra tot uleiul,dau bani dejaba pe el.

si daca baga mai mult,

cu toate ca aceste cutii sunt de ceva timp,nu prea avem meseriasi sa cunoasca despre ele

adevarul adevarat este ca am citit si eu ,capacitetea totala a cutiei este de 9 l dar atunci cand este noua ,umpluta prima data

iar schimbul (reumplerea) improspatarea este de 5,75

acuma de unde draq sa stiu daca intra 9 sau 6

uite un link aici poate ne luminam cumva cine stie germana ?

http://www.carcajou.de/knowledge/GetrOel_Passat.htm

toate bune si frumoase dar BANI DE UNDE am luat masina de fitze si acum platesc de LUXUL costa

sunt si eu in aceeasi situatie ca tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 litri intra la reumplere si se umple pana curge afara adica pana trece de nivel cu motoru pornit in pozitia "D" si cu frana calcata bineinteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

La mine au intrat doar vreo 4 litri si ceva...pana ce a dat pe jos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Primesc eroarea asta la un diagnostic pe vag la transmisie. Am tiptronic si PRND432 imi apar toate aprinse simultan. Daca sterg eroarea, afisajul PRND432 revine la normal pana la prima repornire a motorului cand din nou apare eroarea. Am gasit pe ceva forumuri straine mai mul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cutia functioneaza normal? De obicei, acest tip de defect reflecta o defectiune a cutiei, si nu mai schimba treptele de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia functiona si functioneaza perfect. Eroarea asta o are de cand am masina. Uleiul, filtru, garnitura in cutie sunt toate noi. Este o problema electrica, insa nu ii dau de cap. In cel mai rau caz ma gandeam sa aflu care este + -ul calculatorului cutiei si sa-l pun direct la baterie prin alt fir. Insa as prefera daca s-ar putea sa ii dau cumva sa ignore eroarea cu VAG-COM

Nu ma uitati va rog si cu treaba cu anularea din vag a erorii cu brake pads pe care nu o gasesc pe forum :rolleyes:

Modificat de alicumircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu voltage too low.... de fapt s-a rezolvat de la sine. Astazi niste baieti mi-au montat o alarma si dupa aceasta operatiune a disparut eroarea si acum totul merge perfect. Probabil era un contact imperfect pe undeva. :(

A mai ramas treaba cu dezactivatul "check brake pads" cu ajutorul vag-com. Inca mai astept raspuns la asta, dar va rog nu va inghesuiti prea tare ca daca imi scrieti deodata nu mai inteleg nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic mai multa rabdare nu ar strica, asta ca sa nu zic si de folositul SEARCH-ului...

Ce te intereseaza pe tine gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe multumiri! :)

Crede-ma ca am cautat vreo 2 zile... Ma apuc sa citesc topicul... Sper sa prind ideea. Nu am interfata decat de 2 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit!!!! :)

Multumesc din nou.

Totusi, masina asta o am de 2 saptamani si imi mananca zilele. Eroarea aia cu voltage too low a reaparut. Si, colac peste pupaza astazi am fost intr-un "test drive" de la Cluj la Zalau si cand m-am intors si urcam Mesesul m-a lasat turbina. Nu a mai vrut nicicum sa traga. A ramas agatat la 50 km/h pana in varful dealului, unde am tras pe dreapta. Dupa ce am repornit motorul si-a revenit. Totusi am senzatia ca parca nu trage cum ar trebui la cei 130 cai. Nu am mai avut pana acum nici diesel, nici tiptronic. Poate nu sunt eu obisnuit, de aceea ma bate gandul sa caut in Cluj pe cineva mai experimentat in motoarele astea care sa-mi dea o diagnoza calumea la ea.... ca pana acum am aruncat bani pe fereastra pe tot felul de mecanici "de ocazie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!