Sign in to follow this  
Followers 0
helldriver

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic

653 posts in this topic

Am patit o problema pe la convertizor. S-a strambat gatu' convertizorului si bate in bucsa de pe pompa de ulei din cutie :tomato: . Stie cineva de unde fac rost de un convertizor d'asta pe la mana a2-a-3-a-4-a ?!? Pe la PBN e fro' 19.000.000 si parca n-as mai baga bani in masina ca m-am plictisit. Merci anticipat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am scos masina de la reparatie.....cutie automata facuta praf. Aveau baietii acolo si de ce ai tu nevoie. Unde ai reparat masina? Cunosti service-ul de la piata progresul(din incinta romcar)? Iti trimit un nr de tel de acolo... sau daca vrei eu mai am drum sapt viitoare pe acolo si mergem impreuna (poate iti fac rost de o reducere :) )

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat-o la Americar, pe langa Crangasi. Pe ala de la progresu' nu-l stiu, chiar m-ar interesa un nr. de tel sau sa dam o fuga pana acolo.... 10x

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era automata,sau tip tronic? Ce a avut cutia,din ce cauza s-a stricat?te intreb pt ca am si eu un passat ti-tronic si vreau sa stiu cum sa ma feresc sa patesc asa ceva, daca se poate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in afara de schimbat uleiul din cutie la 60.000 km nu ai ce sa faci.(Uleiul este special, costa in jur de 1 mil/ l si in cutie intra 9 l, la schimb intra vreo 6-7 l cred) Daca ai ghinion se strica oricum..... :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da are dreptate zordium, nu prea ai ce sa-i faci in afara de schimbat ulei si filtru. A mea este tiptronic si a patit in felu' urmator: prima oara bucsa de pe pompa de ulei din cutie s-a desprins de pe pompa si s-a blocat pe convertizor...., am reparat-o si dupa 2 sapt. a recidivat, cand am dat cutia jos, am observat ( mai mult aia din service) ca bucsa aia de pe pompa de ulei avea "gatu' franjurat" (zgariat rau) si dupa masuratori pe la convertizor, au stabilit baietii ca avea gatu' stramb si lovea in bucsa asta...... . Mai erau 2 passaturi in service cu niste pinioane rupte in cutie, acum depinde cum ti-e norocul, cum s-a mers cu masina inainte sa o iei tu, cum ai mers tu cu ea, oricum sa NU O TRACTEZI, daca ai probleme cheama o platforma. Bafta...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o cutie automata de viteze si tiptronic 5 trepte pe un passat 2002 97KW variant si nu mai imi merge marsalierul posibil sa o fi atins cu ceva mersul inainte merge perfect si pe automatic si pe tiptronic dar inapoi nu merge il pun pe "R" daca e drum dertept o ia foarte incet cand las de frana dar daca accelerez degaba ,daca ee panta nu sta in panta cand dau drumul la frana oricat de mica e panta o ia la vale , ajutatima si pe mine ca sunt disperat :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci merge in marsarier dar trage foarte slab cum ar patina?Sau daca cuplezi in marsarier ramane in drive sau in Neutru? Fii mai explicit si foloseste niste virgule in fraza asta a ta ca nu pricepem nimic.

Edited by SilentAssasin
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deci merge in marsarier dar trage foarte slab cum ar patina?Sau daca cuplezi in marsarier ramane in drive sau in Neutru? Fii mai explicit si foloseste niste virgule in fraza asta a ta ca nu pricepem nimic.

Da merge cupleaza marsalierul , dar nu are putere si daca accelerez nu simte, se tureaza motorul dar nu varriaza puterea

Si am verificat nu e atinsa de nimik, a cedat pur si simplu

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca ai o valva cu probleme.Scaneaz-o pe undeva si vezi ce spune.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parerea mea e ca ai o valva cu probleme.Scaneaz-o pe undeva si vezi ce spune.

Aseara am incercat sa i dau frane de motor adica la viteza mare am dat treapta inferioara pe tiptronic si l-am lasat pe relantiu, si mi-am dat seama ca nu reactioneaza ca inainte , avea efect intarziat,dupa cateva manevre a mers si marsalierul.

Azi dimineata cu motorul rece respectiv cutia cand am schimbat din treapta 1 in treeapta 2 tot pe tiptronic a pus frana de motor si a smucit.

M-am gandit sa nu fie uleiul problema, ca nu cred ca a fost schimbat niciodata iar masina are 173000 km

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleo... Uleiul se schimba din 60 in 60 mii kilometrii... Schimba-l repede sa plezneasca ceva pe acolo doamne fereste.... De unde stii ca nu s-a schimbat? Ai luat masina de noua?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o are un Espero de la mine de la firma . In D merge perfect dar in R merge doar daca e drumul drept si daca tine cineva cu mana de masina se opreste. La reprezentanta Daewoo a stat aproape 2 saptamani dar nu iau dat de cap. Il folosim doar prin oras si avem grija cum parcam ca sa nu fim nevoiti sa dam cu spatele :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat masina la 110 000 km din germania si am avut carte service in care nu figureaza schimb ulei cutie viteze

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si filtrul de ulei de la cutie trebuie schimbat sau curatat.(in fctie de model)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@arthur... Nici la mine nu scrie ca a fost schimbat uleiul dar masina fiind luata din romania m-am interesat la midocar si a fost schimbat... Deci nush ce sa zic... Parerea mea c-a fost schimbat la 60 cand a trebuit...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal

imi poate spune si mie cineva care este rolul convertorului, si cum functioneaza acesta pe scurt.....veau sa stiu daca probleme de zvagnire cand bag in D pot aparea si de la acest converotr si nu numai de la blocul de valve; mai nou de 2 zile, cand reduc viteza sa opresc, mi s-a intamplat sa mi se opreasca si motorul, ca si cand nu ar fi debraiat cum trebuie;

de asemenea vreau sa stiu ce inseamna acest mesaj si la ce se refera...

18265 P1857 Load Signal Error Message from Engine Control

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conform celor prezentate, tind sa cred ca ai (are :P) o problema la brake pressure switch F270.Include si eroarea pe care ai prezentat-o. Acest switch se gaseste pe circuitul de frana. Switch-ul informeaza unitatea de control a cutiei asupra faptului ca s-a actionat frana, iar in momentul opririi decupleaza cutia. Chestiune valabila DOAR la motoarele diesel (in cazul in care citesc aici si benzinarii :P).

Inca o precizare (daca mai este nevoie)...chestiunea este valabila in cazul in care se franeaza, cutia fiind angajata (intr-o treapta de viteze).

Pentru a verifica cele spuse de mine, incearca varianta de a scoate din viteza inaintea opririi si vezi daca se mai opreste motorul.

PS: sa ne spui ce a fost, dupa ce rezolvi problema! :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult....

cum pot sa stiu unde este acest switch?

..si da, in momentul in care o scot pe liber, pe N, nu mai face probleme....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum am spus si mai sus, locul exact nu il cunosc; oricum, cred ca ar fi indicat sa mergi in tr-un service. Daca nu este problema doar de contact imperfect,oxidat,etc. si necesita inlocuire, la demontare se va pierde ceva lichid de frana din instalatie .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat uleiui la cutie si am gasit bucati de aluminiu in baia de ulei,pe lange magnetii care trebuie sa fie initial ,

kam nasol ;nu stiu ce sa ma fac ca am fost la un service specializat si au spus ca ma costa 1100 euro reconditionarea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artur333 nu stiu de unde esti (nu reiese din profil) dar daca esti din Bucuresti incearca la:

AMERICAR DGE SRL

MEHADIA, NR 39

BUCURESTI

SECTOR 6

ROMANIA

060541

021-220.47.81

021-221.94.96

TEL MOBIL: 0722.23.46.46

Se ocupa numai cu reparatii de cutii automate si mi s-au parut priceputi.Eu am schimbat uleiul din Cv automata la ei.Au si preturi bune.

Succes!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am schimbat uleiui la cutie si am gasit bucati de aluminiu in baia de ulei,pe lange magnetii care trebuie sa fie initial ,

kam nasol ;nu stiu ce sa ma fac ca am fost la un service specializat si au spus ca ma costa 1100 euro reconditionarea.

Ti-au dat pretul asa.. PNV? Stiu ei deja ce trebuie "reconditionat"? :P Trebuie sa fie "foarte tari frate", vorba clasicilor in viata :P Cand aud astfel de preturi, mai ca-mi vine sa ma bag iar pe sub masini :P

BTW, cutia are si filtru? Daca are...l-ai inlocuit si pe acesta? Si nu ne-ai spus...s-a schimbat cumva "mersul" cutiei dupa schimbarea uleiului?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artur333, cunosc si eu pe cineva care repara numai automate. Super priceputi, cred ca sunt taticii automatelor.

Si mai e o varianta cu cineva care poate sa o faca. Tu alegi. Atentie, nu lasa pe oricine sa-ti umble in ea.

Toate astea doar in Buc., cum tu nu ai trecut locatia....

ps. da si tu mai multe detalii (doar daca vrei).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt din Arad,cam lung drumul pana la Bucuresti 600 km, am schimbat si filtrul si uleiul si dupa schimb nici o diferenta,vechiul ulei era super uzat,mi-au spus tipi ca nu a mai vazut asa ulei uzat si pe langa si bucati de aluminiu

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.